-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
Azt tudjatok, h mi a kulonbseg a MyT by Toyota es a MyToyota appok kozott az appstoreban?
Johet ide is a velemeny arrol a HR-V-rol max tedd OFF-ba.
Minket is erdekelt mert nagyon tetszett nalunk is a szebbik felemnek, de a valosag visszarantott. a CR-V mar mas teszte, (erzesre tan meg nagyaobb is, mint a RAV4) de az mar vastagon 20M+
Mondta a kereskedo, h de ez valodi japan. Nemtudom a Rav4 hol keszul pontosan, de azert a 2 auto kozott nincs akkora kulonbseg a valsoagban ami indokolna ezt a felarat.
Arrol nem is beszelve, h a Honda fele hybrid kifinomultsagban es hatekonysagban azert nincs a Toyota szintjen reszlehajlas nelkul sem. -
őstag
A Hondába beülve azért teljesen más a minőségérzet mint egy Toyotában (és nem Toyota javára...). Yaris Cross vs HRV vagy Jazz Crosstar összehasonlításban mindenképpen. És oldalbordának itt kb vége is (neki VW is kellene de azt tényleg csak testemen át, főleg hogy automata felé terelném).
Igen jobb a toyota hybridje, több a tapasztalat nyilván (de ha mész vele akkor megint csak finom a Honda, oldalborda elalszik amíg elmondod hogy a váltó sokkal masszívabb a toyotában, és nem azért mert a Honda vacak, csak a Toyota egy kőbalta összetettségű kb a váltó részen...).
A CRV nagyot nőtt, most vagy 10 centivel nagyobb mint a Rav4 (gondolom ott is nő majd a következő generáció).
Röviden szerintem ok volt a kicsit drágább Honda árazás a Toyotához képest, de valami elgurult náluk 1-2 éve és Lexus szintre áraznak, össze is omlott a piaci részesedésük itthon. Most meg akcióznak amit eddig kb sose tettek.
-
őstag
válasz Zsombe #20549 üzenetére
Apukámnak volt, itt írtam róla pár sort: [link]
Jól néz ki és jól fogyaszt, de sokkal inkább egy Jazzet választanék (ha márkán belül kell maradni), ott talán a futómű nem annyira buta a magas felépítés miatt.
Szerk.: Amúgy meg egy használt UX-et ezerszer inkább, mint egy Hondát.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
No.01
őstag
válasz Tom1939 #20553 üzenetére
Az osszehasonlitast (Yaris Cross vs Jazz) nagyon adom. Igazabol olyan szinten, h lehet vegul a 2. auto egy ilyen Jazz lesz. Yaris Cross szerintem oriasi kapufa (tan majd az LBX?)
A C-HR egy fokkal jobb (nekunk tetszik a futurisztikus design) de belul azert ott is van 1-2megmosolyogtatoszemoldok felhuzos megoldas az arkepzes meg egyenesen vicc meg a 2024-es arakhoz viszonyitva is (realisan meg annal is rosszabb)xEon1337:
Az UX szerintem nem Jazz ellenfel. Nekunk az is nagyon tetszik. 70-80%-ban eleg is lenne, de a csomitarto es a hatso resz az inkabb csak felmegoldas (szamunkra legalabbis)[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz xEon1337 #20554 üzenetére
Köszi ez érdekes, mondjuk a futómű a yaris crossban is hasonló lesz (amit én támogatnék, és tényleg kellene egy kis hasmagasság ahova járkál Szabolcsban elég gyakran).
Szerk, No1: Hát úgy nézem nagyon hasonló éppen az ív amin haladunk LBX bekünk is felmerült, megnéztük és teljesen meglepően nekem sem tetszett. Jazz szerintem jobb belül (pedig full extrás LBX-be ültünk be...), ki is zártuk az LBX-et rögtön.
Szerk2: UX... Hát fő példám a Lexus belső tér méretre. Elől pöpec. Hátsó ülés meg csomagtér meg miniautó szinten... 4,5 méteres autóban...
[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
"a magyar neveket gőzöm sincs hogyan kéne neki mondani, hogy felismerje."
A legnagyobb vicc, amire nem is számítottam, hogy normálisan, magyarul kell felszólítani tárcsázásra.
Tehát: "Hey Toyota! Hívd Kovács Józsefet!"
Ha van olyan, hogy "Kovács József" meg "Kovács József új", meg "Kovács József kőműves", akkor kiírja mind a hármat, és megkérdezi, hogy "Melyik számot tárcsázzam?", ilyenkor még 1x elmondod, hogy "Kovács József", és tárcsázza.
Ha meg bejövő hívás van, elmondja, hogy ki hív és megkérdezni, hogy fogadod-e a hívást. Ilyenkor a szavába vághatsz egy "igen"-nel, és azonnal fogadja.
Nálam meglepően jól működik a telefon hangvezérlése.
Ellenben, nem tudom, mi mást lehet még vezérelni. Egyszer lehúztam mind a 4 ablakot, az anyósülésben ülő meg a sajátját, mert érzékelte, hogy honnan jön a hang. Útvonaltervezés az még jól jönne, majd azt is kikísérletezem. -
polonic
félisten
Nektek kormos a kipufógó vége?
Tudom, hogy a direkt befecskendezéses benzinmotorok termelne kormot. Viszont ezekben az autókban már van részecskeszűrő. Így mégsem kéne kormosnak lennie. -
_drk
addikt
Hűtővíz low/full csíkot hogy kell értelmezni?
Ebbe már most kellene tölteni?
-
No.01
őstag
Ha jol remlik akkor ez mar Low alatt van mert a full csikja fentebb van, kozel a peremhez. Nezz be jobban vagy dugd be jobban a kamerat es latnod kellene.
polonic:
Nem lehet, h te egy kicsit tulgondolod/tulvigyazod ezt az autot?
(hidd el a csaladban es a barati korben ezen kerdes hallatan tobben is felnevetnenek, de neha ugytunik te meg nalunk is "sulyosabb" eset vagy.)Tenyleg no offense!
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Ebben mi a túlvigyázás?
Vigyázok rá nyilván , mert nagyon drága volt. De használom is.
Ez egy kérdés volt. És mindjárt írom, miért. Az előző autó euró 5-ös dízel volt dpf-fel. És annak a kipufogóján semmi korom nem volt 10 éves korára sem.
Ez meg benzines és ebben is van opf és akkor miért kormos? Nem értem. -
No.01
őstag
válasz polonic #20562 üzenetére
Szimplan arra celoztam, h mi is vigyazunk ra, de eszembe nem jutna a kipufogot nezegetni, h kormos-e vagy sem.
Egyebkent meg lehet nem is korom. Ha pl nagy gazzal gyorsitok ki mert be szeretnek ferni valaki ele akkor feher "fust" jon a kipufogobol, de szinte csak akkor es az igazabol nem is fust, hybrideknel (foleg az ujabbaknal) teljesen normalis. -
polonic
félisten
Azt esetleg tudjátok, hogy mekkora a szélvédő mérete a corollában?
Gugli nem a barátom. -
raveinT
tag
Sziasztok!
2016-os Yaris hybrid kézikönyve szerint 2,3-2,2 bar kéne legyen a guminyomás (175/65 R15).
Mikor megvettem használtan a kocsit, biztonság kedvéért egyből átgurultam a kereskedőtől 100m-e lévő kúthoz ellenőrizni, és ennél jóval magasabbra voltak állítva (3 bar körül), ezért leeresztettem a gyárilag javasoltra. Ezt követően viszont egyből kigyulladt a guminyomás elégtelenségére figyelmeztető piktogram. Megpróbáltam "arany középút" elven a korábbi érték és a gyári érték közé belőni a nyomást, de ezt követően továbbra is égve maradt a kis jel. Végül visszanyomattam arra a szintre amin eredetileg volt, és akkor már nem panaszkodott.
Kérdés, hogy most akkor vajon az érzékelő hibás, vagy általános, hogy a gyári értéknél jóval magasabbra kell állítani a nyomást?
-
őstag
-
Drizzt
nagyúr
-
addikt
válasz raveinT #20570 üzenetére
Nekem a 2015ös Versoban a kormányoszlop alsó részén volt egy gomb, azt benyomva vette az aktuális guminyomást alapértéknek.
"After successfully ignoring Google, FAQ's, the board search and leaving a undecipherable post in the wrong sub-forum don't expect an intelligent reply."
-
No.01
őstag
Ki mikent probalna meg eladni az autojat igy 2024-ben?
Hahu, kereskedes, bizomanyi esetleg beszamitas (markaszerviz)
Kivancsi vagyok ki mit gondol/tapasztalt. Ugytunik nekunk hamarosan aktualis lesz es hiaba van meg idom ezt nem lattam jonni es kicsit aggodom.
(Itt a forumon mar adtam el tobb gadgetet, de meg itt is sikerutl belefutnom 1-2 mennyit engedsz a felebol tipusu emberbe, mindezt termeszetesne ugy, h a portekat nem latta es arban is jo voltam)
Hasonlot megelni egy auto eladassal nemigen szeretnek. -
No.01
őstag
válasz polonic #20577 üzenetére
A jo ar eleve relativ (mint manapsag szinte minden)
Ugy all a dolog, h a Corolla menni fog mert sajna a csaladban mar van eleg Toyota es akit esetleg erdekelne annak meg vagy merteben vagy arban sok.
Rav4 jon helyette.Igaz nem vagyok egyetlen social media feluleten sem, de aki esetleg tagja az mit lat a "dedikalt" Toyotas csoportban van realitasa betenni?
b terv a Hahu a c pedig a beszamitas, bar ahogy felmertek az a vicc kategoria volt (meg varok az ajanlatokra)_drk:
Ez azert nem az atlag kategoria (mar ha lehet hinni a sajtoban olvasottaknak, h melyik reteg porog mostansag)
Az, h esetleg kiirom az nem hinnem, h garancia lenne barmire is, bar nyilvan beleirnam.[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
Érték függő szerintem. Én olcsó Fábiám tettem fel hahu, azt a káoszt sose felejtem el. Pár óra alatt vagy 40-50 hívás...
Ki kell írni hogy kereskedők ne keressenek!Toyotas csoportba mindeféle autót feltesznek, sok a szép.
Eddig egyszer nem láttam semmi flame-et.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
Én az E210 Corolla zárt facebook csoportban adtam el, megkímélve magam a hasznaltauto.hu és marketplace gyötrelmeitől. Kiposztoltam képekkel meg némi leírással a kocsit és csoporton belül jöttek is érte. Ott legalább arc társul a hirdetéshez és a posztoló korábbi írásait is végig lehet követni.
-
No.01
őstag
válasz dragon1993 #20587 üzenetére
2021.November.
Pirosvoros, 2.0 TS, EXE + JBL + Skyview. ~95e km (vegig markaszervizben szervizelve 10e-kent)
Most bujom a netet, h az arral is tisztaba legyek... -
-szabi-
addikt
Hi
Android auto csak kábellel csatlakozik az autóhoz.
A telefonom 5 éves szóval lehet ez az oka.
Navigációra a herewego-t használtam eddig.
Android autó módban hiába jelenik meg az ikonja nem működik.
Más is tapasztalt ilyet, hogy nem megy a herewego?üdv
-
No.01
őstag
válasz -szabi- #20589 üzenetére
A telefon lesz a hibas. Vagy itt vagy valahol olvastam korabban, h a 4 ev korul vana hatar.(ha jol remlik akkor meg annyi sem volt, bar ez nyilvan telefon es/vagy SW fuggo)
polonic:
Igen volt, bar ritka, mint a feher hollo (nekunk allitolag ezert kellett tobbet varni ra)
A mostani listat pont tegnap neztem at, de ez fel sem tunt... -
No.01
őstag
válasz polonic #20592 üzenetére
Nyithato panorama
Egyaltalan nem veszes. Majdnem elcsabultunk egy Kia ProCeed fele (nagyon jo ajanlat volt, bo 1M-el kevesebb,mint a Corolla)
Ott konkretan a Proceedbe beleert a fejem meg a legalacsonyabb allasnal is.
Majd probakeppen volt sima (nem Pro) kombi Ceed az jobb volt, de ugyszinten necces.
Kicsit utanna olvasgatva viszont rajottem, h nem akarok en felesleges koroket es problemakat generalni magamnka igy maradtunk az eredeti tervnel.A Rav4 is Exe lesz. (A GR jobban tetszett, de a realitas gyozott)
-
polonic
félisten
Jó lesz az a rav4 exe. GR-ben pl nincs hátul ülésfűtés. Ellenben mondjuk van két szín ott is.
Nekem a Hyundai Tucson volt a másik jelölt. Más kategória, mint a corolla, ez igaz. De árban akkor nagyon hasonlóak voltak. És azért a Tucson, hogy mondjam, finomabb gép, nem a hajtásláncra értve, több extra van benne. De a turbós közvetlen befecskendezéses motor, meg a dct váltó miatt inkább nem lett belőle semmi.
[ Szerkesztve ]
-
-szabi-
addikt
Köszönöm a válaszod.
Szóval a telefonos herewego nem fog menni, nem is erőltetem.
Az autó navigáción egy 2023 májusi dátumot találtam de az inkább tűnt a térképszoftver dátumának, mint a térképnek.
Csatlakozott a wifire és a telefon mobilnetje is elérhető de nem találtam olyat ahol frissíteni lehetne.
Az autó térképe egyrészt naprakésznek tűnt, mert jelezte pl. a felújításokat az M6-oson, viszont a nemrég átadott új Tomori hidat nem ismerte, ott a bekötő út helyett a szántáson autóztam.
Mekkora adatforgalmat generál a térkép?
Milyen gyorsan kerülnek fel rá a hiányzó utak?
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Robotporszívók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest