-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
venom8888
őstag
válasz dragon1993 #21355 üzenetére
Debrecenben nem talaltam ilyennel.foglalkpzo céget neten.
-
KubanitoS
veterán
válasz venom8888 #21356 üzenetére
Pedig nagyon sok ilyen cég van. Apukámnak a https://hasznaltautoatvizsgalas.hu/ segített. Küldött vagy 40-50 képet a kocsiról, festékvastagsággal, a kocsi aljáról, az esetleges hibakódokról. Nagyon meg voltunk elégedve velük, részemről ajánlott.
A helyi márkaszervizbe én azért nem vinném, nehogy direkt lehúzzák és hirtelen kiderüljön, hogy van egy sokkal jobb vétel természetesen pont náluk…
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
ncc1701
veterán
válasz venom8888 #21360 üzenetére
Kezdődő felületi rozsda, rászánsz 1 napot, és ok. Semmi extra. A kipuff meg ne érdekeljen, az minden autón rozsdás.
Első sárvédőív műanyag dob betétet le kellene szedni, és benézni mögé, ott 5cm föld szokott állni, azt ki kellene takarítani, és megnézni. Nagy tétje nincs, maximum bontóból veszel egy sárvédő lemezt, fényeztetéssel 100k. Ha mákod van, színazonosat kapsz, akkor csak cserélni kell.
Hátső sárvédőívbe viszont nagyon be kellene nézni, pláne alul, a küszöb felől. Yaris Gen2-höz plö nem létezik javító sárvédő ív, így bontóba kell benned, nekem 3 éve volt 60eFt egy hátsó részlet. Nem tudom, az újabbakhoz kapható-e? -
ncc1701
veterán
válasz venom8888 #21362 üzenetére
Ajtót ha nagyon akarsz, tudsz bontóból venni, de javítható. Az íven nyoma lesz, ott sajna szobrászkodni kell rajta. A helyedben egy horpadás javító varázslónál kezdenék. Az eset nem most történhetett, mert felületi rozsda már van, ez trehány-csóró gazdára utal.
Viszont érdekes, h alulról mennyire hasonlít az elődjére. -
KTTech
veterán
Tegnap beleszaladt kb. 1900km a Crossba szerda este 22:40 körül indultunk el otthonról és 23:15-kor parkoltunk le BP-n. Az indulás előtt történt 1 kis baki, a pakolás közben lemerült a 12V-os akku(1 hétig állt előtte), de a Seat újraélesztette - majd ha visszamegyek, gariban kicseréltetem az akkut. Igaz a jump start után egy ideig hibrid rendszer hibára panaszkodott, de a 3. újraindítás után, mire tele lett a 12V-os akku, a hiba is eltűnt.
A közlekedéssel semmi gond nem volt, egész a magyar határig. Kényelmes, GPS szerinti 100km/h-ra volt beállítva a tempomat, előzésnél gyorsítottam 110-120 körülre. Amint a magyar határt átléptem, és előzni kezdtem a kamiont elkezdtek levillogni... A németeknél még a korlátlan szakaszokon se csináltak ilyet, UK-ban sem szokás...
Megpakolva a fogyasztás 4.36-ra jött ki, 22°C-re állított klímával (2 fővel).
Most pedig irány Tolo, Görögország.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #21370 üzenetére
1 év 2 hónapos és 41K van benne. Az első évben napi használatban volt, de most már csak hétvégi autó, a munkába járós egy 10 éves Seat TDi 1.6-os lett,abba tolom a napi 120km-t már.
Én nem aggódnék a helyedben az akku miatt. Volt egy hibás széria, de az már kipörgött.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
_drk
addikt
válasz ncc1701 #21372 üzenetére
+1
Egyszerűen nem értik meg, hogy belső sávban nyomni kell, fel kell menni 130ra, utána ki és szépen vissza lehet lassítani.
Sokszor annyira ráesek 1-2 ilyenre, teljesen baleset veszélyes. Kedvenc hogy szét se néz egyszerűen kijön elém és csodálkozik hogy ledudálom miután majdnem neki mentem... -
Paxker315
addikt
wow, durvák vagytok. Én idén cc 3ezer km-t mentem, tavaly sem volt 8ezertől több. És jövő évre még kevesebbre számítok
-
Zsombe
senior tag
Ez helytelen hozzáállás, mert nem kötelező a 130km/h a belső sávban sem. Kresz szerint min. 80km/h. Ettől függetlenül én sem szeretem, amikor valaki 90-110km/h-val hirtelen bevág elém és nagyobbat kell fékeznem, de azért ésszel kell vezetni, nem kell a másikra ráesni és letolni.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
_drk
addikt
válasz Zsombe #21376 üzenetére
Ez a baj, hogy bent kötelezővé kéne tenni, mivel többségében ennyivel mennek. Sőt, mindenki tudja hogy sokkal gyorsabban is.
Pont a minap ezért volt kurva nagy torlódás, harmónikázás M7esen mert pár ember egyszerűen nem képes menni és feltart sok más embert.
Main karakter szindróma, leszarja a másik 10et. Neki nem elég a 90 neki 100kell, de aki 130al akarna menni meg mehet 100al....
Ez a hülyék miatt még veszélyesebb is mert én elfogadom hogy balfasz vagy valami, de a másikat nem érdekli és elkezd cikazni a sorok között, csak azért is a másik seggébe megy hiába láthatja, hogy a másik se tud menni. -
GalaHU
őstag
válasz Zsombe #21376 üzenetére
Tényleg nem kötelező a 130 a belső sávban, viszont párhuzamos közlekedésnél kötelező a jobbra tartás! Azzal semmi gond sincs ha valaki kijön a belsőbe (ha üres, ne kelljen miatta vészfékezni) 110-el egy 90-el kocogó kamion mögül. De miután megelőzte usgyi vissza a külsőbe!
Én 130-140-el (óra szerint) is mindig visszahúzódok, nem rakok fészket a belsőbe.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
ncc1701
veterán
válasz Zsombe #21376 üzenetére
Nem kötelező, de ha valaki nem veszi fel a forgalom ritmusát, az szimplán balesetveszélyes. Pályán két biztonságos tempó van: 85-el a kamionok mögött, és 130 körül a belsőben vonatozni. A kettő között csak állandó gyorsítás-lassítás, odafigyelés, ki-be, balesetveszély, felesleges, 1L fogyasztás spórolás végett. Nem éri meg. Pláne egy arra alkalmas autóval.
Viszont ott a swiftem, 840kg, 150 körül már könnyül el a kormány, na azzal nem merek fix 130-at autózni.
MIndegy, nem akarok senkit oktatni, de nagyon szar úgy autózni, h állandóan kijönnek elém, mikor próbálok fix 135-140-et menni (amennyit lehet). Ebből vannak az állandó fékezések-gyorsítások, balesetek, mert vki nem figyel.[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz ncc1701 #21382 üzenetére
Leszorítóerő pls valahogy utcai autóknál az nulla vagy pozitív nulla, rossz esetben még "emelő hatással" van. Más kérdés, hogy az F1-ben v Superformula (Nipponban) hasonló légellenállási együtthatókat látnánk utcai autókban, nagyon nem ezekről a sebességekről beszélnénk.Örülhetnénk a 90+-nak is. Egyébként én az állandó ki-be ugráló vagyok, mert 120 felett már elviselhetetlen zajos a beltér, még füldugóban is, belsőbe meg ha kimegyek, muszáj 140-re vagy felé is gyorsítani. Néha megyek a flow-val, de a 160+-os tempót a rendkívüli szenzoros túltelítés miatt kb 20 másodpercig tolerálom. Bármilyen füldugónál áttör. Külsősáv! Jobbratartás
Mondjuk egyelőre csak 4 ajtóban van ctk doorkit-ből, illetve az első kerékjáratoknál meg kerék belső oldalán még rezgéscsillapítás-zajelnyelés, de szeptember első hetében kicsit kiegészül. Padló, motortér, hátsó üléssor alatt, csomagtartóval. Cél az 1-1.5dbel javítás lenne, bár lehet ez kicsit túloptimista. Szvl akár ilyen oka is lehet, miért nem szeret valaki spurizni. Azért nem kellemes úgy kiszállni, hogy fél arcod zsibbad, sugárban hánynál és készülsz leesni a föld széléről, annyira dezorientált vagy, világodat nem tudod, és még órákon át zsibog a fejed.
Így tőlem lehetne 110 a limit, amíg ilyen tolerancia van a határértékekkel (5-8 km per óra "ráhagyás" oké, de a 10 feletti már nem, és a 15 egyenesen vicces), addig érdemben úgy sem lenne változás Komolyan az egyetlen ok, ami miatt talán keresnék partnert, hogy legyen, aki vezet helyettem, mert nagyon utálok
[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
Igyekszem a forgalom tempójával menni, de mindig belefutok abba hogy megyek egy jó tempót (direkt nem irok sebességet) aztán +5el megérkezik a Schumacher mögém és villog.
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
KTTech
veterán
válasz ncc1701 #21382 üzenetére
A németeknél még aki 200-al jön az se villog, hanem figyelembe veszi azt, aki a lassabb kamionok közül jönne ki. A magyar meg villog... hát, van egy kis vezetéskultúrabeli különbség.
Olyat meg még nem nagyon láttam, hogy aki tolja Mo-n bemegy az egymástól távol levő kamionok közé, pedig az ugye kötelező lenne, ha van hely...www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
honeker
őstag
Ez nem rossz ! [kép]
Ha 84% az ukku ez le van irva az átverés ? -1
-
_drk
addikt
válasz ncc1701 #21382 üzenetére
A forgalom ritmusa a kulcs szó!
Múltkor hallottam egy nagyon jót Brúdertől speedzone-on, nagyjából én is csináltam mindig, hogy a bolyokat kell elkerülni.
Vagy lemaradok direkt és inkább 110-120, hagy bohóckodjanak, ha kicsit szét nyúlik, kevesebben vannak akkor kezdek el előzni. Vagy egyből megpróbalok átmenni és minél jobban elhagyni ezeket.De van hogy annyian vagyunk hogy 120-130 belső, el kell fogadni.
-
polonic
félisten
válasz KTTech #21369 üzenetére
Tudom miről beszélsz. Ausztriában vagyok. Amikor átlépi az ember a magyar határt, hát az borzalom.
Vadállat, agresszív, bunkó, parasztok.
Itt még van követési távolság tartás, nem tolnak, nem agresszívak, türelmesek a sofőrök. A sebességhatárokat betartják, még a 60-at is egy terelésnél. Nagyon kevés van, aki nem normális.És sajnos a magyar mentalitás jelen van. Nagyon nem tudnak másképp gondolkodni az emberek, nem tudják elfogadni, hogy a szabályok értünk vannak, nem ellenünk.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Az auto vasarlasakor hany peldanyt kell kitoltenunk az adasvetelirol?
-
ncc1701
veterán
válasz polonic #21392 üzenetére
Legyen már egy annyi tisztelet a másik iránt, h belenézzen a tükörbe, és ha látja, h utól fogja érni, akkor nem megy ki elé. Engem nem érdekel, ha valaki 110-el tatterkodik pályán, az teljesen az ő dolga, de ha már ráér, akkor ne kényszerítsen mást lassításra-gyorsításra. Én sem villogok, dudálok, indexelek az ilyennek, de azért a qrvaanyádtef@szkalap elhangzik.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Ti most miről beszéltek?
Ki mondta azt, hogy szándékosan feltart bárki bárki mást? Ki mondta azt, hogy autópályán kimegy bárki direkt más elé? Ki mondta hogy csak autópályás közlekedés a téma?Tegyek fel videókat a menetrogzítő kameráról, hogy lássátok? Bár azt mondjuk itt nem lehet, mert megosztani tilos a dolgokat. Szóval így nem. De bárkinek szívesen megmutatom, aki találkozik velem.
-
KMT
addikt
Olvasom az utólagos zajcsillapítást az új Corolla kapcsán. Ez körülbelül mennyit számít, milyen lesz egy komolyabb szigetelés után a menetzaj? Összehasonlítási alapom Golf 7, Golf 8 és régebbről néhány éves Scala-val van. Ezekhez képest kb hol áll egy ilyen "tuningolt" corolla?
#21397 ncc1701
Mert ha 110-zel megy, akkor ráér? Te meg 130-cal, ezért nem érsz rá? Ő meg annyira ráér, hogy inkább ő lassítson le 90-re, hogy neked ne kelljen? Hát persze, pont így megy...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- OLED TV topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPhone topik
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest