Új hozzászólás Aktív témák

  • TsakEeen

    friss újonc

    Egy UPC maradvány ügyfél.

    Múlt héten akadoznak/tak a csatornák.
    Bejelentve.
    Pénteki nappal kijött a "szakember"...

    FIGYELEM!!!

    Megállapította, hogy a médiabox KIMENŐ(!!!) koax csatlakozója be van dugva a tv-be.
    Mondtuk: Azért, mert a szolgáltatás kimaradásakor/problémakor (vagyis sűrűn), a tv-n le vannak hangolva az alap analóg csatik és az van akkor nézve. :) NEM saját ötlet, ügyfélszolgálati "segítség" infó volt régebben.

    MOST kérem a figyelmet!
    Azért van jelhiány-akadás a DIGITÁLIS-csatornák B E J Ö V Ő(Mérés a központi jel és a lakásban LEGELSŐ csatlakozó között!!!) jelén,
    mert a boxból-mint VÉG pontból KIMENŐ koax, elveszi a sávszélességet!!! Khm...
    A **** végül annyit tett, hogy
    (3 szobás lakás.jelenleg csak 1 szoba lakott és ott van box) a nem használt szobákba bekötött kábelcsatlakozókat leszerelte azzal, hogy MIVEL 1 szolgáltatás van a lakásban, a többi felesleges és az 1 szolgáltatói box jelét csökkentik.

    IGEEEN! hosszú évek óta így van de CSAK MOST CSÖKKENTI ?!?Ühüm.
    Ismétlem, ****...
    Kérdésre azt válaszolta hogy amikor majd lesz a többi szobába is box akkor bekötik, mert akkor központilag is 3x ERŐSEBB jelet fog kapni a "lakás"....UHHHH!!!
    >>>>>>>>>>><<<<<<<<<
    Szóval:
    1. Analóg frekvenciák hipp-hopp 2022ben zavarni kezdték a digitális adatcsomagokat...
    2. Annak megfelelően kap sávszélességet-erősítést az előfizető, ahány box van....
    Szupi.
    Abszolut, de inkább meglehetősen "érdekes" infó.

    Eredmény összefoglaló: A szolgáltató által variált ferkvenciák-sávszélességek miatt egy elöfizetői pont hibát észlel.
    Erre az a megoldás, hogy a helyszínen fizikailag(!) próbálnak nyerni ellenállás csökkentést.
    Stimmt. Értve.

    Mi válthatta ki a problémát?
    -AZ,
    hogy már annyira terhelt az elavult -szar. rendszer, hogy az új előfizetéseket már CSAK frekvencia és sávszélesség "csalásokkal" tudja biztosítani a szolgáltató.
    HATALMAS bajok vannak ezzel kérem!!!
    MI lehet a fejlesztés útja? SEMMI! Elérte a max csúcsot, de MÉG-MÉG raknak rá, mert kell az előfizető.

    Sosem eljutó üzenetként ide jegyzem: Kedves Vodafone! Nem CSAK az új előfizetéseket kell tarhálni! A meglévőket ÍGY VESZÍTIK EL! (JA! Hogy ezzel "felszabadulva" ismét van egy előfizus ujrázás?!? Tééényleg!!!XD)!
    Köszönöm a figyelmet.
    Hello másik szolgáltató... :)
    #A ****, egy finoman megfogalmazhatatlan ember jelzője.

Új hozzászólás Aktív témák