-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoOne1976
őstag
Nem gondoltam volna, hogy ilyen szinten nem fogják tudni kezelni a UPC felvásárlását és az integrációt.
Novemberi számlám még sehol, miközben szeptemberben 6-án, októberben 4-én befizettem a neten a számlát. Vagy biztos most számolgatják, hogy milyen emelt összeget közöljenek velem -
Fetyoka0
tag
Sziasztok,
egy ügyintézés miatt vártam egy PDF-et a vodától küldtek egy csomagolt file-t de jelszóval védett. Mi lehet a jelszó? A levélben nincs rá utalás.
-
Ledi
aktív tag
Felhívtam őket az áremelés miatt.
A kis hölgy azt mondta igyekeztek olyan árat kialakítani, hogy az előfizetőket ne terhelje meg túlságosan. Vagyis nem elírás ami az új díjakat illeti.
Az én esetemben ezért olcsóbb a Tv (8 forinttal) az internet meg drágább (220 forinttal).
A beszélgetés alatt többször is mondta, hogy a 9,39%-tól számít, mintha ez egy alsó érték lenne.Rákérdeztem, hogy a mediacardra vonatkozik-e az emelés, azt mondta nem.
Az érzésem, hogy még ők sem tudják, hogy mi mennyi.
-
tomp
félisten
válasz wintikek #124089 üzenetére
Nálam Arris van és ez is sz@rakszik...
Időnként elmegy a net de a modem szerint minden rendben. Csak a Windows szól, hogy nincs ip és minden más eszköz is közli az internet hiányát...
A múltkor tovább ment és konkrétan eltűnt a wifi! Nem csak a wifi sugárzás hanem a menüpont konkrétan üres volt...
Restart után visszajött a wifi de az 5GHz ki volt kapcsolva default...
SIkerült elrontani az Arrist is... -
pjen
félisten
válasz tillatrilla #124055 üzenetére
A Go midi ből elveszik az 1000Ft kedvezményt, helyette kapod a 20% ot.
-
wintikek
tag
válasz Lolseeker #124088 üzenetére
Szerintem érdemes bejelenteni, mivel valószínűleg központi hiba lesz.
Én jobb kedvű ügyintézőt fogtam ki úgy tűnik, ide küldenek ki technikust ma délután.
Mondjuk meglepődnék ha tényleg a jelszinttel lenne probléma, ugyanis emiatt mondta hogy mindenképp küld egy technikust.Amúgy akiknél jelentkezik a probléma: Nálatok is a "régi" fehér connect box van (CH7465VF) amit az 500as csomaghoz adtak?
-
Lolseeker
újonc
válasz NoOne1976 #124087 üzenetére
Szia! Ugyanez a gondom, a "klasszikus" 4 percenkénti megszakadás. Központi probléma lehet, mivel sokaknál jelentkezik itt a fórumon is. Én már múlt héten is szívtam ezzel. Idáig is szar volt a UPC (random megszakadások, dns szerver nem megy, stb...), de ez valami új és nagyon gáz. Ma megrendeltük a T-től a vezetékes netet, a UPC-t meg visszamondjuk (16 év után).
Szerk: nem érdemes bejelenteni, most tettem le velük a telefont és csak tereltek. Az ügyintéző hölgy megoldása az volt, hogy "átrakta a modem wifit másik csatornára". (Miközben ethernettel csatlakozom)
[ Szerkesztve ]
-
NoOne1976
őstag
Sokan írtatok, hogy az utóbbi napokban gond van a nettel.
Nálam a helyzet a következő :
Online játék esetében folyamatosan kidobált hálózati kapcsolat hibája miatt. (A végén pihenőre is tett a játék, mert túl sokszor hagytam el idő előtt a meccsett.) A CB elején nem látom, hogy ilyenkor bármi történne, a zöld lámpák ugyanúgy világítanak. Kell kb. 20-30 másodperc és újra van kapcsolat. De nem csak a játék szakad, hanem a party chat is elnémul, tehát biztos, hogy nincs kimenő és bejövő adatforgalom.
A legjobb, hogy tegnap este is így indult a F1 után, 5x dobott ki a játék, majd amikor feladtam volna, akkor varázsütésre megszünt, két órán át semmi gond nem volt.
Szerintetek mi lehet a probléma? Vodafone központi gond vagy helyben valami?*Hol kell lekérni valami naplót a kapcsolati dolgokról? Abból nem látszódna, hogy mondjuk nagyon nagy a pocket loss vagy vmi?
Érdemes szerintetek bejelenteni?[ Szerkesztve ]
-
TillaT
tag
Sziasztok!
- Emlékszik rá valaki, hogy régebben mikor szokták elkezdeni a (UPC-s, Vodafone-os) fiókban megjeleníteni a vezetékes szolgáltatásokkal kapcsolatos év végi kedvezményes (csomag)ajánlatokat, készülékajánlatokat?
- Jól látom -most belépve a MyVodafone fiókomba-, hogy TV készüléket csak havidíjas mobilszolgáltatást is tartalmazó csomaghoz lehet választani? Meglévő vagy új vezetékes szolgáltatások mellé nem?
- Egy csomagváltásnál -meglévőnél 150-esnél gyorsabb internet kérése esetén- lehet kérni, hogy ne cseréljék le a mostani fehér CB-t vagy mindenképpen cserélik?[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz tillatrilla #124084 üzenetére
Ha írtál és ajánlattal kapcsolatban, akár emailt, akár formot töltöttél ki. Nem hajlandóak írásban válaszolni. Fel fognak hívni a 30. napon, hogy akkor ők most egy fasza kis ajánlatot adnának, ami rosszabb lesz, mintha te hívnád a 1270-et. És itt kb. kifújt. Régebben legalábbis ez volt a helyzet.
-
tillatrilla
senior tag
válasz gduck #124079 üzenetére
Ez érdekes akkor... és gondolom a sim kártyát sem kaptad meg? Mindenesetre mielőtt beleugranék,felvettem velük a kapcsolatot a web oldalukon,és lematekoztam nekik az én számításomat,mint ahogy fentebb is leírtam. Kíváncsi vagyok,mit válaszolnak. Majd 30 napon belül
Üdv: Attila
-
zzola
titán
válasz Harbinger85 #124073 üzenetére
Igen, mindenkit érint…
-
gduck
addikt
válasz tillatrilla #124055 üzenetére
Én 24.-én aktiváltam "sikeresen" (varázsló is volt rá), új egységes azonosítót is kaptam. Meg is kaptam az előfizetői szerződés módosítást és sms-t, hogy megszűntek a régi "közös" kedvezmények.
Viszont a most megkapott számlán nem látszódik semmi! Ügyfélszolgálat szerint SEMMI nem történt, NINCS összevonva és aktiválva sincs. VICC ez az egész
-
Adams84
tag
válasz Harbinger85 #124073 üzenetére
Elviekben mindenkit érint, azokat is, akik még hűséggel rendelkeznek.
-
Takya
csendes tag
Ez mar lassan egy rossz vicc...
-
Lolseeker
újonc
Visszatért a 4 percenkénti megszakadás. Pont F1-et néznék, nagy élmény így
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz JoeYi #124072 üzenetére
Üdv!
Vezeték nélküli kapcsolatot nem garantálják a szolgáltatók, ezért vezetékes kapcsolattal is mérjél, összefoglalóba linkelt programmal tudsz keresni szabad csatornát.
Ha megírod a modem értékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.
Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jel és lehet-e javítani az értékeken. -
JoeYi
őstag
sziasztok. 250Mbites netem van és olyan hibát tapasztalok, hogy ha megterhelem egy speed testtel, vagy csak egy sima letöltéssel, akkor egy index.hu ping felmászik 300ms fölé. LAN-on és Wifin is és úgy is ha a pinget a modemről indítom.
Hallott már valaki ilyenről? Megnézték távolról és helyben is a jelszinteket és jónak látták. Az Ariston TG3442 modemet lecserélték egy CBN-re, mondván az Ariston 1Gbps nethez való. De ez nem segített, csak annyit, hogy a packet lossból magas latency lett...
és ilyenkor a wifi is beakadozik, mintha CPU erőforrás hiányos lenne a modem...
[ Szerkesztve ]
-
Ledi
aktív tag
Én is megkaptam a számlát, de a matek nálam sem stimmel.
Ha jól számolom a TV és az Internetnél, főleg az utóbbinál finoman szólva rosszul számoltak.
Ha jól számolok a pontos ár ennyi lenne:
TV: 3499,99 -> 3828,6 Ft
Net: 3090 -> 3380 Ft (itt a 9,39% helyett 14,2%-ot számoltak)Még jó, hogy a telefonnál eltalálták 9,39%-ot.
-
SzGee
aktív tag
válasz Adams84 #124063 üzenetére
Nekem is megjött a számla és jól számoltak, 9,39%-al
Ezt még "benyelem"
Most nézem, majdnem ugyanaz a csomagunk, csak én a telefont kivetettem belőle... picit nagyobb kedvezményt sikerült annak idején kialkudnom úgy látom
[kép][ Szerkesztve ]
If you leave me, can I come, too?
-
Adams84
tag
válasz zzola #123986 üzenetére
Mai napon megjelent a novemberi számlám, és úgy tűnik, hogy nálam sikerült helyesen kiszámolniuk, stimmel a 9,39%-os emelés 2023.01.02-től
Külön öröm, hogy úgy tűnik, a box "kölcsönzési" díjakra nem vonatkozik a díjemelés, ugyanis az nem került feltüntetésre a táblázatban ...
[ Szerkesztve ]
-
pkaresz
őstag
válasz tillatrilla #124060 üzenetére
Akkor remek, irigyellek
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
aradebil2
senior tag
Vodafone tv fiók zárolva (ma104) problémára van már valamilyen megoldás? Box nincs, csak kártya a TV-ben.
[ Szerkesztve ]
-
tillatrilla
senior tag
válasz pkaresz #124059 üzenetére
1,vagy 2 év,azt gondoltam én is,persze.Veszprém környékén lakom,igazából nincs okom panaszra a szolgáltatás miatt.Net stabil,voda boxok is elketyegnek.Nincs is másik olyan szolgáltató erre,aki szóba jöhetne. Szomszédok anno upc-nél voltak,drágállották.Átmentek Trékom/invitelhez,alig várták,hogy hűség leteljen.Folyamatosan bajuk volt valamivel.Jöttek is vissza upchez. Szóval,akkor ahogy kimatekoztam,vállalható lenne a hosszabbítás?
Üdv: Attila
-
pkaresz
őstag
válasz tillatrilla #124058 üzenetére
Gondolom két év hűséggel van a kedvezmény.
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
pkaresz
őstag
válasz tillatrilla #124056 üzenetére
Szerintem, csak a hűségben, ha lejár az eredeti ár lesz, nem a kedvezmény.
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
tillatrilla
senior tag
Papír,toll,matekozás... nem tudom,hol lehet az ördög elásva,segítsetek. Szóval jelenlegi csomagok szerint összesen 15170 Ft-ot fizetek mobilokra,és itthonira. A 14500 Ft-os határt már átléptem...Ha az XL Net csomagra hosszabbítok,akkor az eddig fizetett összeg 19570Ft-ra változik. De cserébe kapok egy 5GB-adatot tartalmazó simet +100Ft-ért,és a végösszegből még lejönne a Voda One kedvezmény,ami -20%. Így a fizetendő összeg már csak 15656Ft lenne.Tehát,ha jól értelmezem,nagyobb net csomagom lenne,+sim kártya,és kb. 500Ft-tal lenne több a havi költségem?
Üdv: Attila
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok! Kérdezném,hogy mi a véleményetek a Vodefone One opcióról?Adnának egy másik sim kártyát,havi 5Gb nettel,100Ft-ért,ha jól értelmezem.Ezt a kártyát betenném a lányom 30-as dominósa mellé a telójába,és lenne neki mobil netje? 2 db 70-es előfizetés van a nevemen,+még az itthoni net+tv+vez.telefon.Csináltam képernyőmentéseket a jelenlegi szolgáltatásaimról,hogy érthetőbb legyen. Net L-ről váltanék XL-re,ha megéri.Várnám a segítő hozzászólásokat.
Üdv: Attila
-
pkaresz
őstag
Újra nincs net!
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
falabu88
aktív tag
válasz zzola #124050 üzenetére
Most nem lehet külön csatlakozni rájuk, 1 wifi van, és az automatán vált a sávok között. Külön névre szeretném beállítani a 2.4 és 5 Ghz-et, mert sok cucc (kamera, okoskonnektor) nem akar így csatlakozni a hálózatra. Csatorna beállítást találtam pl, de az annyira nem is lényeg, mert kertesházban laknak.
Néztem most egy youtube videót róla, de amit ott láttam brand steering opció azt én nem láttam a menüjében..
[ Szerkesztve ]
-
falabu88
aktív tag
Üdv!
Hugomék ez a modemet kapták a szolgáltatáshoz:
[kép]
Hogyan lehet átállítani a wifit, hogy külön legyen a két sáv? Sehol nem találtam az admin felületen ilyen opciót. -
veterán
válasz kabelmania27 #124047 üzenetére
Okés, köszönöm szépen!
-
veterán
Sziasztok!
Olyat lehet, hoogy egy már meglévő előfizető alá egy második címre is vezetékes netet és tévét előfizetni? Hiába teszem a kosárba, szürke és inaktív a megrendelés gomb.
Köszönöm!
-
zzola
titán
válasz ElektrikusDE #124043 üzenetére
Más országoktól el kell vonatkoztatni, ez itt Magyarország.
Nekem szerencsére nem szakad a kapcsolat, így áramszünet után kapok másik IP-t,... -
zzola
titán
válasz ElektrikusDE #124041 üzenetére
Nem kapsz fix IP-t csak úgy....
-
ElektrikusDE
senior tag
-
Luna73
tag
válasz kabelmania27 #124023 üzenetére
Köszönöm. Sajna nekem a munka miatt állandó IP cím kellene. Azért 1 telefonhívást megér,hátha adnak lakosságnak is.
-
zzola
titán
válasz woodworm #124038 üzenetére
Nem látom a szervereket. Igen, olvasom a topicot. Látom, hogy sok embernek problémája van a szoftvercsere óta. Sajnálom. Arris modemre panaszkodnak sokan. Én ezért nem kérem az 1000-res netet, mert az insatnt modemcserével jár.
kopp-kopp ez a fehér modem ez hasít és soha nem szakad.
Azt hozzá kell tennem, hogy itt kb. 1,5-2 éves a rendszer...[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz woodworm #124032 üzenetére
Az, hogy véleményed szerint országos hiba van/volt, illetve az, hogy a Vodafone rendszereiben mit dolgoznak fel (mint hiba és/vagy panasz/bejelentés), nem egy és ugyanaz.
Én nem mondom, hogy nem telefonáltak be többen panasszal, de a rendszerben nincsen erre utaló jel....
Amúgy én nem rugózom ezen.[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz zzola #124026 üzenetére
Bízzunk benne!
Sajnos el tudom képzelni azt is, hogy tényleg az ÁSZF szerinti listaárak inflációs változásával növel(né) a számlák végösszegét a Vodafone, de az valóban nagyon brutál mértékű emelés lenne az ügyfelek egy jelentős részénekÉn sajnos még nem tudom ellenőrizni a saját előfizetésem díjemelési értesítőjét, mivel novemberi vezetékes számla még nem készült
Nekem is eléggé kedvezményes most a csomagdíj, kíváncsi leszek, hogy ugyanaz a “baki”(?) kerül-e rá az én számlámra is mint a tiédre.(Megjegyzem, hogy a mobil számláknál elviekben a listaárhoz mérten emel a Vodafone jövő év elejétől, erről már megkaptam a számlán az értesítést. Az a különbség, hogy míg a mobil számlákon a listaár kerül feltüntetésre és abból vonják le a kedvezményeket, addig a vezetékes esetében kizárólag a “leszerződött” kedvezményes havidíj van rajta a számlán. Ha lehet hinni a mobil számlán szereplő áremelési értesítésnek, akkor az én havidíjam 5.490 Ft-ról 6.280 Ft-ra nő, ami több mint 14%-os emelést jelent…)
[ Szerkesztve ]
-
woodworm
veterán
válasz zzola #124028 üzenetére
Most komolyan ezen kell rugózni???
Hónapok óta van nap, mint nap panasz, hogy sűrűn megy el az internet. Ha nem is országos, de biztosan központi a probléma, bármi is az oka (peering, qos, szerver). Ha ezt a telefonban el is ismerik, akkor legalább szintet lépett a panaszkezelés, mert eddig mindig helyi problémaként kezelték.
Annyira budapesti volt a hiba, hogy itt az Alföldön sem volt szinte egész nap normális elérésem. Egyébként a hülye upc szervezési elv szerint akár 200km is lehet azonos fejállomáson lévő területek között, innentől bármi történik, azonnal országos a probléma. -
fecke78
senior tag
én úgy tudom nem adnak lakóságinak fix ip cimet .
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Luna73 #124016 üzenetére
Üdv!
Fix ipcímmel kapcsolatban a 1270-es számon vagy ügyfélszolgálati irodában érdeklődj, illetve ha így rendeled meg hamarabb bekötik a szolgáltatást. Előfordulhat, hogy csak üzleti előfizetés mellé tudsz kérni fix ipcímet. Ettől független a gyakorlatban lakossági szolgáltatás esetén ritkán változik az ipcím, de azért időnként változik.[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz cocka #124021 üzenetére
Ha azt mondta, országos szinten tapasztalható a probléma, az azt jelenti, hogy több településen is, szerte az egész országban, de nem feltétlenül jelenti azt, hogy az ország valamennyi pontján, ahol elérhető a szolgáltatásuk. Ez csak egy egyszerű telefonos ügyintéző volt, nem nyelvészprofesszor, de szerintem elég jól megfogalmazta a probléma mibenlétét, és semmiképp sem "hazudott", ahogy te fogalmaztál. Már csak azért sem, mert a hazugság fogalma feltételezné a szándékos félrevezetés szándékát, ilyet meg nincs okunk feltételezni, bármennyire is fogalmatlan balf@szok néha az ügyintézők.
Ne keress már a kákán is csomót, enélkül is van náluk épp elég, valóban kifogásolható dolog.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #124020 üzenetére
Akkor hogyan teszel különbséget aközött, hogy az ország valamennyi pontján, ahol elérhető a szolgáltatásuk vagy az ország bizonyos pontjain, ahol elérhető a szolgáltatásuk?
Akkor miért nem mondja azt, hogy több településen is fennáll a probléma? Na ez országosságot ugyan nem jelent, de szórványosságot az országban igen.
-
kezo0
addikt
válasz cocka #124019 üzenetére
Speciel ha engem kérdezel, ha „országos szinten” tapasztalható problémáról beszéltek, az szerintem sem jelenti feltétlenül azt, hogy az ország valamennyi előfizetőjénél tapasztalható volt, tehát ettől még nem hazudtak.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz wintikek #124017 üzenetére
Úgy látom, ti nem lesztek országos cimborák…
(Bocs, magas labda volt.)Egyébként a tegnapi problémákat én sem érzékeltem Bp.-en, a XIII. ker.-ben, szóval fura, hogy vajon milyen alapon érintett egyes előfizetőket, másokat meg nem.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
wintikek
tag
válasz cocka #124014 üzenetére
Wow. Bántott valaki, vagy csak simán kötözködni szeretsz?
Egyébként akár idézőjelbe is tehettem volna, ugyanis pontosan így hangzott el az ember szájából, hogy "sajnos országos szintű probléma áll fenn".
Csak neked: Az értelmező kéziszótár ismeri az országos kifejezést mint túlzó melléknév. Ha már lovaglunk a szavakon.
Azért remélem nem nagyon zaklat fel, hogy kimaradsz az ilyen üzemszünetekből[ Szerkesztve ]
-
Luna73
tag
Sziasztok. Gondolkodok a Vodás (lakossági) vezetékes net bekötésében. Valaki tudja,h van-e lehetőség a Fix IP címre és mennyiért?
-
kezo0
addikt
válasz Piftuka #124003 üzenetére
„Egyébként a határozott idejű szerződés lényege, hogy annak havidíját nem emelhetik meg a szerződés lejártáig.”
Régen így volt, de mint annyi minden másban, e téren is rossz világ köszöntött be: már megemelhetik a hűségesek havidíját is a szerződés lejárta előtt. Bekerült az ÁSZF-be. Sőt, a mostanában kötött határozott idejű szerződésekben is szerepel már az emelés lehetősége.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Piftuka
veterán
válasz woodworm #124005 üzenetére
Amire válaszoltál, az a hozzászólás a teljes csomagról szól. (Ráadásul - látom -, még az említett 6.490 forintnál is jelentősen olcsóbban.)
Én ugyanezt kapom majdnem 9 ezerért..."Aquila non captat muscas."
-
antal750
aktív tag
Köszönöm
-
SzGee
aktív tag
válasz Piftuka #124003 üzenetére
Nekem 1600 a net és 2000 a tv, de nem is szeretnék sokkal többet fizetni érte, ezt a 9,5% körüli emelést még kibírom, ha ennél több lesz, akkor megy a reklamáció
Egyébként meg megemelhetik (és állítólag meg is fogják), ezen ment a polémia az elmúlt hetekben
[ Szerkesztve ]
If you leave me, can I come, too?
-
Piftuka
veterán
válasz woodworm #123999 üzenetére
"A csomag alapdíja 8490 Ft határozatlan idejű szerződéssel és 6490 Ft határozott idejűvel. Ezek emelkednek 510 Ft-tal."
És még Ti panaszkodtok? (Már, akit illet...)
Nekem majdnem 9.000 forint határozott idejű szerződéssel. Október elején nagy kegyesen fel is ajánlották, hogy meghosszabbítják újabb egy évre ugyanannyiért. Amit nem fogadtam el.Sokkal alacsonyabb havidíjat várok el 1998 óta előfizetőként, pláne a fentihez hasonló bejegyzések, és (máshol) havidíjak ismeretében.
Arról már nem is beszélve, hogy itt a Telekom optikai kábele már július óta. Nyilván amiatt ijedtek meg, és kerestek fel a szerződés lejárta előtt 4 hónappal. (Ilyet korábban soha nem csináltak. Mindig csak pár héttel a lejárat előtt szoktam kapni a telefonos ajánlatot a hosszabbítással.)
Egyébként a határozott idejű szerződés lényege, hogy annak havidíját nem emelhetik meg a szerződés lejártáig.
"Aquila non captat muscas."
-
SzGee
aktív tag
válasz woodworm #123999 üzenetére
Hát ez bizony jogszabályellenes, és biztosan nem is fogom annyiban hagyni, mert a törvény azt mondja ki, hogy nem emelhetnek a jelenlegi havidíjadon az inflációt meghaladóan
Az hogy az alapdíj mennyibe kerül, az a lőtéri kutyát nem érdekliIf you leave me, can I come, too?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Hisense LCD és LED TV-k
- Crypto Trade
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Xbox tulajok OFF topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- LEGO klub
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3DMark (2013) eredmények
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest