-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
gduck
addikt
válasz
zoli62
#138081
üzenetére
Nem érted

Jön e-mail, ebben a frissítés tervezett hete van.
Két végkifejlet lehetséges:
- előtte való nap sms, hogy hajnalban frissíteni fognak. Na ekkor frissítenek.
- hét utolsó munkanapján e-mail, hogy sikertelen a frissítés. Na ilyenkor nem csináltak semmit. Szimplán elmaradt a frissítés.A sima átállásos levelet, még nem tudom mi alapján küldözgetik.Én pl. nem kaptam.
-
PeL
addikt
válasz
kabelmania27
#138097
üzenetére

Úgy néz ki épp most áll helyre.
-
Túzok22
senior tag
Ha 1000-res koax van, akkor ott biztos hogy nem lesz optika. Nálunk Bagon ami egy 4000 fős falu a Kalásznetnek van egy olyan sz@r koax hálózata, ami elégtelen ahhoz, hogy 1000-res internetet lehessen adni rajta, így felrakta alá az optikát a Telekom, a koaxról pedig mindenkit átkötöttek az optikára, mert megszűnik/szűnt itt a Kalász, le fogják vagdosni a sz@r koaxot. Olcsóbb volt itt átépíteni optikára, mint a koaxot felfejleszteni.
-
pjen
félisten
Szevasztok, az előbb kaptam vodától mailt, tizenkilencedikétől pár csatorna száma megváltozik. Ha kell hangoljam újra a Tv t. Frissítésről még semmi.
-
zoli62
addikt
válasz
Adams84
#138083
üzenetére
Köszi. Telekom azt mondta erre vonatkozó kérdésemre, hogy ez nem működik, mert az Androidos TV egy újabb rendszer, és a csatornatulajdonosok nem feltétlen járulnak hozzá a műsor elejétől való rögzítésnek. Szerintem a tartalomtulajdonosoknak eddig is érdekük volt ez, mert az RTL-nék például nem lehet előretekerni, tehát a nekik értékes reklámokat is meg kell néznem az elejétől, szóval ez nem indok, technikailag megvalósítható lenne.
Egyébként mivel most ismerkedem az Androidos boxxal, de a Vodafone hónap végéig még megvan, össze tudom hasonlítani a kettőt. Az új One felület, amit videón láttam, a Telekomos Abdroidos szoftver klónja, de egy hetes használat után stabilabbnak tűnik, mint a Vodafone box jelenlegi formájában, bár maga az előfizetési díjcsomag némileg drágább a Telekomnál. Másrész a Telekomos TV képe szemre szebb, mint a Vodafone, harmadrész adnak külön kábelt, hogy CRT tévén is lehessen használni, a Vodafone pedig nem azt mondja, oldd meg magad. Harmadrészt a teljes RTL+ januártól elérhetővé válik egyelőre kizárólag a Telekomnál. Ötödrészt a Telekomos boxra a Google Playről telepíthetők alkalmazások, míg ugyanezt a Linuxos Vodafone boxra nem tudjuk elmondani. Úgyhogy nálam csak egy olyan funkció nem működik a Telekomos boxot, ami a Vodafone boxot működött, tehát egyelőre a Telekomos box áll nyerésre a Vodafone-ossal szemben.
-
zoli62
addikt
válasz
gduck
#138077
üzenetére
Egy normál frissítés sikertelenségéről nem szoktak SMS-t küldeni, ez hasonló ahhoz, mintha a Microsoft több százezer felhasználójának küldene értesítést a nem telepíthető frissítésekről. Azt azért akkor lehetne tudatni az előfizetőkkel hogy az adott területre mikor ér el a frissítés.
-
Adams84
aktív tag
válasz
zoli62
#138075
üzenetére
Ha nagyon érdekel az e-mail értesítés tartalma, akkor itt elolvashatod

[kép]
A családban is majdnem elkerülte az érintett figyelmét, mert inkább marketing üzenetnek tűnt, érdemes csekkolni minden e-mailt, spam és egyéb mappákat is. Az is elképzelhető, hogy mivel neked postán ment az értesítés, e-mailt már nem küldenek, csak SMS-t az átállítással majdnem egyidőben. -
zoli62
addikt
válasz
Adams84
#138056
üzenetére
Egy kérdés, mivel nyilván próbáltad az IPTV-t: műsorkezdet utáni a felvétel gomb megnyomásával a műsor elejéről rögzíti a műsort? A Telekomos IPTV-nél még így volt, a Telekom Android TV-nél ez le van tiltva, csak. a felvétel gomb megnyitása utáni műsorrészt rögzíti a rendszer.
-
zoli62
addikt
válasz
cocka
#138055
üzenetére
Ezek így egyben hol vannak leírva? Kaptam tájékoztató levelet postán, de abban nem olvastam, hogy a borokat csak egyszerre frissítik. Mivel az egyik szobában a második box teljesen áramtalanítva van, így már értem, hogy miért kaptam SMAS-t, hogy nem sikerült a frissítés. Viszont emailben nem kaptam előzetesen értesítést a One frissítés pontos időpontjáról, pedig minden más szir-sz@rról emailben értesíteni szoktak. Szóval én is azt mondom, hogy ha nem akarom drasztikusabban kifejezni magam, több sebből is vérzik ez a frissítési történet.
A telefonos ügyfélszolgálati helpdesk dilletantizmusában maximálisan egyetértek, nagyon kellemetlen, hogy az esetek többségében én értek többet a szolgáltatáshoz, mint a helpdeskes. Mivel most versenyeztetem meg a Telekom Android TV-t a One Linux Tv-vel ezért is fogok a Telekom TV-t választani, mert ott az esetek jelentős részében a level 2 helpdeskesek jobban képben vannak, mint esetleg én. -
Béluska
friss újonc
Sziasztok!Tudja valaki hogy mennyit fogyaszt a Vodás médiabox üzemben?
-
mrots
tag
válasz
nicu71
#138059
üzenetére
En ilyenkor mindig azt mondom, hogy hivja fel az ugyfelszolgalatot. Fizet a szolgaltatasert, ez is a szolgaltatas resze. Plusz, ha az ugyfelszolgalat erzi az aldast, talan megindulnak belso folyamatok, amik reven kozlik a fejlesztessel, ahogy amit csinaltak, az egy fos.
-
PeL
addikt
válasz
the_blu36
#138069
üzenetére
Épp az előbb telefonáltam be, ügyfélszolgálatos csajszi kedd délutánra küld ki egy szerelőt, mondjuk hogy miért épp ide azt nem tudom, 99% biztos vagyok benne hogy nem itt van a probléma, mivel Fehérvárig tökéletesen működik a net a mérés szerint. Abban is biztos vagyok hogy addigra rájönnek ők is és (remélem) kijavítják, a szerelőnek meg kedden mondhatom hogy már tárgytalan

-
mrots
tag
válasz
Direfield
#138058
üzenetére
A sajat dhcp szerveredben a STB mac cimehez rendelve az IP cimet tulajdonkeppen elered a statikus IP cimet, amit szeretnel. A szolgaltato DNS szerveret sosem hasznaltam, de nem tudom, hogy ez okoz-e barmilyen problemat, mert nekem nem szoltak meg, hogy ne lehetne visszatekerni. Mondjuk igaz, hogy en nem blokkolom oket, csak azt akarom, hogy a sajat DNS szerverem szolgalja ki.
-
PeL
addikt
Másnál is lassú a net? Full lassan töltenek be az oldalak, tegnap még minden oké volt.
Speedtesttel mérek Székesfehérvárra, itt minden rendben van:

Amint rámérek egy távolabbi, pl. budapesti szerverre, ilyesmi méréseket kapok:

-
Adams84
aktív tag
válasz
Tigris55
#138066
üzenetére
Szerintem mindkettőtöknek igaza lehet, mivel a Vodafone saját hálózatán (koax) illetve a bérelt vonali szolgáltatáson (pl. Telekom-tól bérelt optikai hálózat) kissé eltérő lehetett a működés a Vodafone TV tekintetében.
A One TV-re történő átállással együtt minden bizonnyal teljesen egységes lett a funkcionalitás. -
beci
őstag
válasz
zzola
#137322
üzenetére
Kicsit megkésve, de megjött a router. :

Az esetleg működőképes, hogy a voda modem fent van a felső szobában, onnan jön le egy kábel a médiaboxnak. Namármost a routert be lehet tenni a médiabox elé?
Most így van: voda modem-kábel-médiabox
Ez működhet? voda modem-kábel-router-kábel-médiabox -
Direfield
csendes tag
válasz
boborján2
#138060
üzenetére
Igen, az lenne a legegyszerűbb, de egy emelet különbség van a box és a modem között, így egy wifi repeaterről megy az UTP kábel , a voda router meg nem oszt wifit modem módban. Na mindegy, egyébként a Vodafone DNS-ét használva jól működött eddig, csak elfelejtettem mi az ipcim.
-
nicu71
addikt
válasz
kezo0
#138057
üzenetére
Teljesen egyetértek,aki ezt művelte az egészen el van tájolodva.Nalunk konkretan katasztrófahelyzet van 85 éves anyám egyáltalán nem boldogul, már a profilt se érti mi az, mindig a +ra nyom a default helyett,nem érti hogy akkor miért jön elő a pinkód,nem tudja hogy kell eljutni a tv-adasig,pedig a telefonnal ,tablettel könnyen boldogul,de most pánik van.Hiába próbálok segiteni,nem vagyok ott 0-24 ben.😪
-
Direfield
csendes tag
Hát valami fantasztikus lett az új one felület
!
Semmit se lehet beállítani, régi felületen volt lehetőség statikus ip-t állítani. Blokkolt a pihole egy két címet és emiatt a csatorna keresés után kompletten lefagyott a box ....
Valaki nem tudja mi most a szolgáltató DNS címe, mert csak azzal működik a visszatekerés.. -
kezo0
addikt
válasz
nicu71
#138050
üzenetére
Vagyok, vagyok, csak közben épp célegyenesbe ért egy HardverAprós bizniszem is, meg igazából szeretném alaposan és minél teljesebben összeszedni az összes pro és kontra tapasztalatot egy csokorba a OneTV-s kezelőfelülettel kapcsolatban, és együtt közzétenni egy nagy felsorolásban… Amire viszont még nem volt érkezésem mindeddig.
Most csak annyit, hogy lezajlott az átállás nálam is, immár több mint 24 órája a OneTV-t használom a boxokon is (mert ugye az appokat anyám fiókjával már eddig is tudtam próbálgatni).
Hirtelenjében két dolog, amit talán még senki sem említett (vagy csak elkerülte a figyelmemet), de roppant bosszantó mindkettő:
Az egyik, hogy a műsorokba egyáltalán nem lehet a megszokott módon, folyamatosan „beletekerni”, mivel a fast forward gomb nyomvatartásával is csak egy fix, diszkrét értékkel, konkrétan 20 mp-cel vagy annak egész számú többszörösével ugrálhatunk előre-hátra. Nem tudom, lehet-e ennél még nagyobbat visszalépni e téren. Mert ugye kezdetben vala a régi boxokon a teljes képernyős ff/rewind, aztán jött a VTV boxokon a tekerés közbeni indexkép-mutatás, aztán elvették az indexképeket, és maradt egy csupasz pozíció-kijelzés a műsor hosszát jelképező idővonalon – most pedig már csak egy 20, 40 stb. mp villan fel kis időre „tekeréskor” a jobb felső sarokban, tehát már azt sem tudjuk, hogy konkrétan hányadik játékpercnél tartunk a műsorban, csak azt, hogy mennyit ugrunk előre vagy hátra benne… És az az ugrás sosem lehet mondjuk 10 vagy 30 mp, csak 20 vagy 40.
A másik pedig, ami rémesen bosszantó, hogy ha előre programozol egy felvételt, akkor csak annak az adott műsornak a saját info-oldalára belépve látható, hogy elő van jegyezve felvételre, miközben az EPG-idősávon, a műsor „csíkjában” nem jelenik meg a VTV-ben megszokott kis műsorrögzítős piktogram. Márpedig ez nagyon hasznos tud(na) lenni, amikor az ember több műsor rögzítését jegyzi elő.
Már csak ebből a két furcsaságból is könnyű arra a következtetésre jutni, hogy a felületet fejlesztő programozók között egy sincs, aki valaha is rendszeresen tévézett volna.
Később majd jövök egy teljesebb review-val!
-
Adams84
aktív tag
válasz
afarsang
#138054
üzenetére
Korábban téma volt ez a fórumban, az a lényege, hogy a koax hálózat sajátosságai miatt ha nagyon sok előfizető kerül át IPTV-re, az jelentősen ronthatja pl. a többi előfizető internet szolgáltatásának minőségét, akár használhatatlanná is teheti azt.
Ha egy embernek megengedik hogy dvb-c-ről átmenjen iptv-re, akkor utána százaknak, ezreknek, tízezreknek, százezreknek is meg kell engedni (mi alapján válassza ki a szolgáltató, hogy kinek engedélyezi és kinek nem?), ami káoszhoz, akár a hálózat összeomlásához is vezet(het).
A nálam műszakilag tájékozottabb fórumtársak majd biztosan kifejtik a pontos hátteret.
A One TV-vel ez eddigi kiskapu (vélhetően) bezárult, ha valakinek mégis sikerül iptv-re átállítatni, az feltétlenül ossza meg az infót.
-
cocka
veterán
Hát vannak itt érdekes dolgok a One TV-s leírások kapcsán:
Az értesítésben megadott napon hajnali 2 és 5 óra között a Vodafone TV médiabox automatikusan frissül a OneTV felületére. Ha több Vodafone TV médiabox-szal rendelkezel, az összes készülék frissül. Korábban rögzített felvételeid másnap 10 órától lesznek elérhetőek.
Miért csak másnap? Miért nem aznap? Meg miért pont 10 órától? Mi ez, szálloda, hogy 10 órától lehet takarítani a szobákat?

a frissítés után pár órával minden korábban felvett tartalmad újra elérhetővé válik.
Most akkor aznap vagy másnap? Döntsük már el!

A frissítés után szükséged lesz az új applikációra, melyet előzetesen le tudsz tölteni a mobilkészüléked alkalmazás áruházából.
Mi az, hogy szükségem lesz? Eddig se használtam appot és ezután sem tervezem. Kell a szolgáltatás használatához az app?

Ha a médiabox aktív készenlétre van állítva, mégis előfordul, hogy lassan indul el, frissítés állhat a háttérben.
És ezt miért az ügyfél tudta nélkül, a háttérben kell végezni? Miért nem lehet erről értesíteni, aztán eldöntheti, hogy akar-e vele foglalkozni vagy majd később.
Ha a médiabox sokszor lefagy, kérjük, ellenőrizd az internetkapcsolatod sebességét, mivel befolyásolhatja a médiabox működését.
Azért az kemény, hogy megint a user a hibás illetve forgatókönyvük van arra, hogy mi történik, ha lefagy a médiabox. Mintha nem is lenne cél a fagyások elkerülése, hanem mivel úgy is megtörténik, oldja meg a user magának. Röhej!
Azért frissítjük a médiaboxot, hogy a jövőben még több és minőségibb tartalmat tudjunk számodra biztosítani.
Akkor segítek, kéne egy olyan mód vagy funkció, amit bekapcsolva kizárólag a TV szolgáltatás és a TV műsorokhoz szorosan kapcsolódó egyéb szolgáltatások érhetőek el. Mert a többi sallang csak feleslegesen laggoltatja a cuccot.
Ha jól emlékszem olvastam valakitől olyan véleményt, hogy minél több ideig használja, egyre durvább lagok vannak, ami arra utal, hogy megtelik az amúgy sem túl sok ram. A kevés ram meg gyakorlatilag garantálja a fagyogatást.A beállítások elvégzését követően ajánlott a médiabox áramtalanítása, majd újraindítása a legjobb felhasználói élmény érdekében.
Ugye nem mindenre az áramtalanítás lesz a varázsszó?
Ha nem sikerül megoldani a hibát, akkor hívd ügyfélszolgálatunkat a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon, és kollégáink segítenek!
Remek, de hát állítólag dilettánsok ülnek ott, mondjuk 10-ből 1 tud érdemben segíteni és jó adag szerencse kell hozzá, hogy pont egy ilyen ügyintézőt kapcsoljanak. Már csak az a kérdés, miben segítenek? Felforralni az agyvizedet? Mert az esetek nagy részében általában speciális hibák történnek, tehát feltehetően a többség azért hívja a 1270-et, mert a szokványos baromságokat már végigpróbálgatta. Tehát a "széttárjuk a kezünket és fogalmunk sincs mi lehet a hiba" forgatókönyv egészen reális, a következő szint pedig a "küldöm a technikus kollégát" ugye? LOL
A technikus kolléga pedig mindenféle hazugságot kitalál, hogy miért szar az eddig tökéletesen működő hálózatod és miért nem hibás a Vodkafon semmiben! -
cocka
veterán
válasz
Adams84
#138036
üzenetére
Amúgy ja, ez lenne az alap, mivel az áramellátásnak folyamatosnak kéne lennie, értem én, hogy nagy divat ma mindent mobilról intézni, csak nem mindenre alkalmas, bármennyire is próbálják itt egyesek ezt erőltetni.
A kérdés, hogy melyik androidos boxnak int be a rendszer és melyiken hajlandó futni. Azért az általad felsoroltaknál remélem több eszköz lesz támogatott.
-
gduck
addikt
válasz
Tigris55
#138013
üzenetére
"Tekerésnél hova tűntek a bélyegképek?"
Te eddig mit használtál? Bélyegképek már régóta nincsenek.
Szerintem a tekerés sokkal jobb lett, többször megnyomva sokat lehet tekerni és ráadásul gyors is a tekerés."A doboz led fényerejét miért nem lehet állítani? "
Nincs benne a szoftverben, remélem berakják. Valamit átlátszót rá kell ragasztani, lehet én is azt fogom csinálni. Vagy lefesteni
"A Vissza gombbal a főmenü jön be."
Műsorújságban meg a nap váltása nyomógombra ugrik... -
-
HF77
őstag
válasz
kabelmania27
#138038
üzenetére
mindkettő van....akkor benezek a vodahoz rá kerdezek
köszi -
ferni
őstag
Sziasztok, frissült a Voda TV, ez a két kép fogad media boxon.
Állítólag nincs semmi opció se csinálni akármit is.Valami ötlet?
-
zoli62
addikt
Azt nem tudjátok, ha két box van, akkor mindkettőre egyszerre jön a One frissítés. Nálam az egyik ki van kapcsolva, és tegnap kaptam egy SMS--t a Vodafone-tól, hogy egy technikai hiba miatt nem történt meg a frissítés. A legközelebbi időpontról sms-ben értesítenek.
-
Adams84
aktív tag
válasz
woodworm
#138030
üzenetére
Akinek valóban fontos a cast funkció (pl. aki mediabox-ot szeretne vele helyettesíteni), az szerintem be fogja szerezni a megfelelő eszközöket (pl. egy tv-be dugható okosítót).
Google Cast képes többek között a Google Chromecast, NVIDIA Shield TV, Xiaomi Mi Box S.
Nyilván a TV készülék cseréje sokkal nagyobb anyagi ráfordítást igényelne, de szerencsére van költséghatékonyabb megoldás is
-
-
Blhtz01
friss újonc
Sziasztok
amíg nem frissült le a voda, addig nekem simán működött a box utp kábellel, koax nélkül. Minden csatorna gond nélkül bejött. Na most, hogy frissült, csak 6 tv és 3 rádió jön be. Nyilván a voda szerint nem működik koax nélkül és korábban sem működhetett volna. Van valami megoldás erre, falba nincs behúzva koax a nappaliban, csak a modemnél, ami másik helységben van.
-
Adams84
aktív tag
Azért veszíti el jelentőségét, mivel a mediabox helyett egy nagyon kényelmes megoldás lehet, ha mobiltelefonról(!) castolni tudod a tartalmat a TV készülékre. (Miután téged is átállítanak One TV-re, majd tudod tesztelni).
Leülsz a mobiloddal, átküldöd (castolod) TV-re és kész.
Castolás közben -a tükrözéssel ellentétben- bármit csinálhatsz a mobiltelefonoddal (üzenetet írhatsz, közösségi médiát használhatsz), ez nem lesz hatással a megjelenített tartalomra, tehát TV nézés közben nem ugrik fel pl. egy bejövő üzenet.
Mondhatjuk, hogy ezzel szinte teljesen kiváltható a 4. mediabox problémája. Azért írom, hogy szinte teljesen, mivel bizonyos műsorok sajnos csak mediabox-on nézhetők élőben, a mobil/web appon sajnos tiltva vannak. -
-
HF77
őstag
üdv
Digitől jönnék (meneküldnék) át a vodahoz...aki szintén váltott mostanában vagy van tapasztalata attól kérdezném, megéri?
Minőség és szolgálatatás tekintetében már a minimált sem éri el lassan a digi!!
-
-
garga pista
őstag
-
pjen
félisten
válasz
Adams84
#138018
üzenetére
Miért veszti jelentőségét? Ha lemondom a DIGI t, marad a 3 box. Ki tudja mi lesz és főleg mikor. Ez az átküldés egyszerű. A72 ről vebos re és tizenre át tudom tükrözni. Viszont droidos Tv re nem. Pc ről droid os tv re megy az átküldés, vebos és tizen rendszerre csak kábel. Nekem +1 box megoldás lehetett volna, de nem mwgy.
-
Adams84
aktív tag
A One TV-re történő átállás és a várható folyamatos fejlesztések miatt ez a 4., 5., 6. mediabox téma egyre jobban jelentőségét veszti.
Szerintem már az is egy nagyon nagy előrelépés a One TV kapcsán, hogy mobiltelefonról át lehet küldeni -castolni lehet- a tartalmat TV-re. (Itt nem a mobiltelefon képernyőjének tükrözésére és a PC-ről vagy laptopról való átküldésre gondolok, mert az a Vodafone TV-vel is működött.) -
pjen
félisten
válasz
zzola
#138014
üzenetére
Az előbb felhívtam a vodát valóban azt mondták, hogy valamilyen trükkel esetleg meg lehet oldani még egy boxot. Múlt évben még ettől is mereven elzarkóztak. Viszont hogy van DIGI m esélytelen. Valami olyant mondott, hogy a DIGI felülírja a Vodát és várjak jövő év elejéig mert javulni fog a digi a voda szintre, mert egy Tv lesz a kettő. Szerinte a mostani DIGI rész megmarad kódolatlan DVB-C.
-
Adams84
aktív tag
válasz
zzola
#138014
üzenetére
Ha valóban lehet ilyet csinálni (azonos fizikai címen két teljesen külön TV előfizetés), arra azért kíváncsi lennék, hogy hányan vállalják be a jelentősen magasabb (akár dupla) összegű előfizetési díjat
Bár a szükség törvényt bont ...
Arról nem is beszélve, hogy a "single" TV szolgáltatás nagyon nem éri meg, tehát a 2. előfizu mellé is érdemes internet szerződést kötni.Amúgy ez hogyan működik a gyakorlatban? Rögzítenek egy "technikai" ajtószámot és behúznak egy második kábelt az elosztódoboztól/oszlopról a lakásba/házba?

-
Tigris55
csendes tag
Ez most ugye vicc, hogy kiszedték a 2 csatorna közötti gyors váltást? A Vissza gombbal a főmenü jön be. Ezt még a 90-es évekbeli tévénk távírányítója is tudta!
Bekapcsoláskor miért a főmenü jelenik meg, miért nem a tv adás?
Tekerésnél hova tűntek a bélyegképek?
A doboz led fényerejét miért nem lehet állítani? A vodafone menüben lehetett.
-
Adams84
aktív tag
válasz
Siegrune
#138002
üzenetére
4. mediabox-ot vagy kártyát sajnos nem lehet igényelni.
Viszont kerülőmegoldásként ("pjen" fórumtárs megoldását kiegészítve) az új One TV mobilalkalmazásból át lehet küldeni a tartalmat a TV készülékre (castolás).
Ehhez szükség van egy Google Cast képes TV készülékre vagy egyéb "okosító" eszközre (pl. Google Chromecast).
Jelenleg csak Android rendszerű mobil eszközökön működik ez a funkció, iOS -en sajnos (még) nem. -
nicu71
addikt
válasz
kezo0
#137997
üzenetére
Na ,nálam megtörtént, egész flottul ment , hálistennek 15 mp várakozás nincs,bár fluidnak azért joindulattal se nevezném a rendszert.
Viszont ami feltűnt,a menü nem éppen Hd ,es semmiképpen sem 4K, olyan mintha 480 p lenne,erre semmiképpen se találtam orvoslást,bár sok idóm nem volt vele foglalkozni.
-
Siegrune
csendes tag
Sziasztok,
4 TV használata sehogy sem oldható meg egy Vodafone előfizetéssel?
Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3360
- Xbox Series X 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 G2i - i5-1135G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest







!




