-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
chrno
csendes tag
válasz
Zorro(hun)
#136995
üzenetére
Kaptál értesítést, hogy átmigráltak az új One TV-re?
Ha még be tudsz lépni a Vodafone TV-be, akkor nem fog engedni a One TV-be. Csak az egyik lesz aktív elvileg, most történik a váltás fokozatosan. -
szanysa
csendes tag
válasz
Zorro(hun)
#136995
üzenetére
Pedig az kell a vtv hez.
-
STC Speed
őstag
válasz
kabelmania27
#136992
üzenetére
Nem sajnos. Fel kell hívnom őket.
Amúgy most a mediacardos TV csatornáknál is csak a közszolgálatik jönnek be, a többinél kódolt jel hiba van. Újra kerestem a csatornákat, de akkor is csak ezek mennek. -
gduck
addikt
válasz
cocka
#136993
üzenetére
De a kettőnek semmi köze egymáshoz!
A hajnali "frissítés" az nem firmware frissítés.Ez most egy kvázi szolgáltató "váltás". Mondjuk arról ne is beszéljünk, a váltás oka a 4iG szerint:
""Miért változott meg a felület kinézete?
A Vodafone-nál mindig törekszünk a legmodernebb szolgáltatások biztosítására. Azért frissítjük a médiaboxot, hogy a jövőben még több és minőségibb tartalmat tudjunk számodra biztosítani."
-
cocka
veterán
válasz
boborján2
#136986
üzenetére
Egyszerűen azért, amiért kezo0-val itt panaszkodtunk, hogy nézed a műsort, akár visszanézőben is vagy felvételről és beugrik az arcodba, hogy na jött új frissítés és:
1. Ez zavaró, miért nem lehet ezt diszkréten egy ikonnal vagy csak a főmenü előhívásakor megjelenő üzenetben közölni?
2. Visszavonhatod egyszer! Pár perc múlva újra megjelenik, de ekkor már hiába kínálja fel a visszavonás lehetőségét, a szoftver magától automatikusan a frissítésre nyom.
Tehát ha mondjuk pont nem láttad a felugró szart mert akadt egy kis dolgod, akkor úgy frissül le, hogy lehet észre se veszed vagy már rég a frissítési folyamat elején, közepén tart, amikor visszaérsz, hogy ja, itt valami történt!Na pl. EZÉRT!

-
kabelmania27
félisten
válasz
Istu94
#136990
üzenetére
Rendben vannak az értékek, kevés a hibás csomag.
Amennyiben elérhető nálad az ezres csomag esetleg megpróbálhatsz váltani mert ahhoz Arris modemet adnak, itt a topikban volt akinek stabilabb lett a kapcsolat ezzel a modemmel, amennyiben rosszabb lesz 14napon belül elállási jogra hivatkozva visszakérheted a régi csomagot. -
Istu94
csendes tag
válasz
kabelmania27
#136987
üzenetére
Küldöm a többit is:


Most megint kellett nyomi egy resetet. -
boborján2
senior tag
válasz
cocka
#136985
üzenetére
Azért kell az sms vagy email mert változik a felület.
Ne az legyen hogy bekapcsolja a júzer és egyből potyára telefonál ,mert nem azt látja amit eddig.Ezzel is fölösleges időt rabolva az ügyfélszolgálattól.A vtv skin kisebb/nagyobb vagy láthatatlan módosításaihoz miért kellene sms-t kiküldeni?
-
cocka
veterán
válasz
besaints
#136983
üzenetére
Most örülnöm kell?
Ha eddig sem volt problémád a VTV box működésével, akkor szerintem igen.
technikai okok miatt sikertelen volt.
Az nem derült ki, hogy ezért magukat hibáztatják-e vagy téged.

A következö frissìtés idöpontjàròl elözetesen SMS-ben értesìtünk.
Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy minek ez a cirkusz. Ennyi erővel az összes eddigi VTV frissítésről is küldhettek volna SMS-t vagy emailt.
Eddig azt hittem, hogy ez úgy működik, hogy egy pusholt firmware frissítés képes várakozó állásba kerülni online állapottól függetlenül, hogy amikor online van a készülék, akkor indulhasson a frissítés. Ezek szerint itt visszaléptünk egy szintet és már nem képes várakozni sem? Elfogyott a tárhely az adatbázisban vagy minek ez?
-
besaints
tag
Ez az SMS jött csütörtök reggel. Mire számítsak? Most örülnöm kell?

--
Kedves Ügyfelünk!Szeretnénk tàjékoztatni, hogy a Vodafone TV médiaboxod frissìtése az éjszaka folyamàn technikai okok miatt sikertelen volt. Vodafone TV médiaboxodon vàltozàs nem történt. A következö frissìtés idöpontjàròl elözetesen SMS-ben értesìtünk. Tovàbbi informàciòk:https://www.vodafone.hu/interaktivtv-frissites#altalanos-informaciok Üdvözlettel:Vodafone
-
Istu94
csendes tag
válasz
kabelmania27
#136974
üzenetére
Szia!
Igen - áramtalanítás után sem javul meg, illetve azt tanácsolta a Vodafone technikus, hogy inkább reseteljem.
Megnéztem és a modem oldalán is modem (bridge) üzemmódban van. (ügyfélszoláglat állítottam még át a központban)
Jelszintek:
Így van a koax nincs elosztva, csillapító volt rajta, de én úgy tapasztaltam, hogy azzal rosszabbul működött, illetve a technikus is legutoljára kimérte és azt mondta hogy nincs rá szükség
A 192.168.1.2 vagy 192.168.2.1. -ra való router átállítást megpróbálom.
Köszi a tippet és segítséget! -
cocka
veterán
Pár órája használtam a VTV boxot és most mintha nettel együtt is gyorsabb lenne.

Haladunk... mire egy fantasztikusan jól működő rendszer lesz belőle, addigra jön a lecseréljük a szoftvert One TV-re.

-
Toth_Jani
őstag
válasz
STC Speed
#136979
üzenetére
Szerintem várj vele, mivel ez ugyanaz a cég és folyamatban van az egységesítés, ezért lehet hogy automatikusan át fognak kötni az optikai hálózatra.
(és lehet hogy ez csak évek kérdése.)
A jelszónál pedig egy frissítés után volt valami amikor új jelszót kellett megadni, ha a szerelő adta meg akkor ő tudja, vagy felírta valahová. -
STC Speed
őstag
Lenne még egy kérdésem. Tanácsotokra lenne szükségem.
Szerintetek érdemes lenne DIGI-re váltanom? Most jelent meg lakóhelyemen.Pénzben ugyanaz lenne, csak 500 helyett 1 gigás net + wifi 6-os modem.
Egyébként nálam semmilyen üzemzavar nem szokott lenni a vodánál, a digitől félek emiatt. -
STC Speed
őstag
Sziasztok,
Nem tudok belépni a connect boxom menüjébe. felhaszn:admin, jelszó: router alján a számsor. Próbáltam jelszónak még az admin, adminadmin, admin1234.
Régen beengedett, azóta volt egy szerelő nálam, Ő változtathatott rajta?
Mit tudok tenni? -
szanysa
csendes tag
-- KODI alatt működik laptopon - próbáljátok - VODKA TV add-ont! üdv
-
kabelmania27
félisten
válasz
Istu94
#136970
üzenetére
Üdv!
Modem áramtalanítás után sem javul a helyzet?
Nézd meg a modem oldalán, hogy modem vagy router üzemmódban van-e a modem, lehet resetelés után visszakerült az eszköz router üzemmódba.
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Csak internet előfizetés esetén elvileg nincs elosztva a koax kábel, ha mégis van bekötve osztó érdemes kivenni vagy a helyére tenni egy F toldót. Nézd meg a modemnél van-e Attenuator/Fam feliratú csillapító bekötve.
Akkor sem javul a helyzet ha a routeredet átállítod a 192.168.1.2 vagy 192.168.2.1-re? -
Istu94
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Én is már jó pár év a Vodafonnal küzdök, jelenleg a csodás Compal CH7465VF modem birtokosa vagyok (csak internet).
Korábban volt olyan probléma, hogy az oldalak nagyon lassan töltődtek be kábelen és wifin is (torrent egyébként megfelelő volt), amit a bridge módra való átállás és egy router (Redmi Router AX6000) beszerelése oldott meg. Azóta ezzel nincs gond.
Azonban azóta jelentkezett egy másik probléma: kis időközönként (most épp naponta
) elmegy az internet és csak full restart (UTP kábel kihúz és 30 sec-ig nyomom a restart gombot) után jön vissza. Amikor elmegy az internet a modemen a WLAN/WPS led (rádiótorony jel) világít zölden, amit egyébként nem értek, mert bidge módban van és nincs rajta bekapcsolva a WIFI (elméletileg azt indikálja).Vodafone technikusok már voltak többször, nem igazán tudnak vele mit kezdeni: koax kábel ki van cserélve, leresetelte ő is. De a probléma ugyan úgy visszajön.
Lehet esetleg, hogy összeakad a modem (CH7465VF) (192.168.100.1) és a router (AX6000) (192.168.31.1) ? Mit tudok tenni ellene ?
Köszönöm! -
breezer88
tag
válasz
chrno
#136956
üzenetére
Most próbálnám először használni one tv-t böngészőből és természetesen nem működik..
Valaki kapott ilyen hiba üzentet, vagy tudja mi lehet a gond?
Ja meg ahogy nézem nincs olyan lehetőség hogy rákattintok egy csatornára és kiválasztok visszanézésre egy műsört hanem az időt kell görgetni visszafele majd a csatornák közül kell kiválasztani egyet? Ezt tényleg csak így lehet?
-
MiZo1990
aktív tag
válasz
[HEJ]_10375
#136966
üzenetére
Szerintem van egy sablon üzenet, amit mindenkinek kiküldenek attól függetlenül, hogy tényleg Vodafone TV box van-e nála.
A te esetedben a "frissítés" annyit jelent, hogy a Vodaofne TV honlap/app helyett a One TV honlapot/appot tudod használni. -
Hónapokig jó volt a szolgáltatás, aztán a napokban megint elkezdte ami miatt nyáron már 2 havidíjnak megfelelő kötbért fizettek:
Internet maximum 5-10 megabites sebességű (az 500-as előfizetésen), TV vagy megy vagy nem (inkább nem). Telekom terület (Bp. II. ker.)
Ezek a modem jelszintek: [kép]
Nyáron a 24-es csatornával volt mindig baja, most viszont a 8-as csatonánál írja rendszeresen a moduláció alatt hogy "ismeretlen", a SNR-nél pedig hogy 0. (Jobb esetben 30 alatti SNR van itt, miközben 40 vagy 40+ kellene hogy legyen)
Ez mitől lehet? És miért most jött elő hirtelen?
A 1270 szerencsétlenei kiküldtek jövő hétre egy vodafone technikust, de ez szerintem ismételten a telekom vonalhiba eredménye (DE AKKOR MIÉRT VOLT JÓ 2 HÓNAPIG???)
Hogyan lehet elérni h ilyenkor közvetlenül a telekomnak továbbítsák a hibát? Mert a vodás szakember fölöslegesen fog kijönni, amikor más helyszínekre is mehetne ahol az ő munkájára van szükség, míg itt nem tud mit csinálni. -
[HEJ]_10375
csendes tag
Nekem bőszen üzengetett minap a Vf, hogy sikeresen frissitettek távolról onetv-re, de azóta se történt semmi.
Gondolom ez összefügg azzal, hogy nekem a jóöreg upc-s (vodafone-os ((one-os...)) lokal-diszkre rögzitős, talán cisco-s mediaboxom van, amire már nem tudták 2 éve se leküldeni az akkori firmware frissitést, igy azóta az interaktiv tartalmak nem elérhetőek.Két kérdés: - akkor mivégre bombáztak sms-ekkel ("Szeretnénk tájékoztatni, hogy Vodafone TV médiaboxod frissitése sikeresen megtörtént. A beüzemelésről..."), miközben hát tényszerűen ez nem történt meg, mert 2 éve nincs interaktiv gombom... A másik, hogy mondjatok 1 olyan előnyt, ami miatt megérné lecserélnem az ezt leszámitva jól működő boxomat felhő alapú one-os dobozra... Ha jól értem, ez utóbbinál nem minden műsor rögzithető, sokkal limitáltabb a visszanézés ideje, és nem lehet pl 2 éve rögzitett műsort már megnézni. Ha valamit rögzités nélkül mégis vissza akarnék nézni, azt one-tv.hu-n ugyanúgy megtehetem...
-
Zada
tag
Most felhívtam a Voda-t újra és azt mondta a srác, hogy nem lát hibát, de ha gondolom átrakhat IPv6-ra. Átrakott és most már megy újra az összes oldal.
Komolyan nem értem. -
cocka
veterán
válasz
kabelmania27
#136952
üzenetére
192.168.100.1 címen lépjél be a modem oldalára
Tegnap egy csomó ideig nem volt net. Ezt a routerem is érzékelte és állandóan azt irkálta, hogy nincs WAN kapcsolat, ha lemégséztem, hogy don't remind me again, akkor továbblépett a saját oldalára, de ha újra beírtam a fenti címet, akkor megint előjött a nincs WAN hiszti.
Ez a cím csak akkor jön be, ha van net. Ha nincs, akkor a saját routert meg kell kerülni és közvetlenül a modemet kell kötni egy gépre, akkor jön be csak ez a cím.
Legalábbis nálam így van.
Ja és a tegnapinál hiába is írtam volna neked jelszinteket, minden 0 volt.
Hát a tracert azt írta a modem címére, hogy destination unreachable. -
cocka
veterán
Ha van saját routered több lehetőséged is van:
1. Vagy eszközt cserélsz, új router más WAN IP-t fog kapni.
2. Klónozod valamelyik eszközök MAC címét a routerbe.
3. Egyedit adsz meg, de ezzel azért vigyáznék.
4. Virtuális gépnek generálsz egyedi MAC címet, amit aztán elindítva azt a címet klónozod vagy egyszerűen csak bemásolod a 3. szerint. -
Zada
tag
válasz
kabelmania27
#136952
üzenetére
Az eszköz oldalára mi a jelszó? Az admin/admin nem jó és az admin/ami hátulján van az sem működik.
Albérletben vagyok, de a default jelszón nem változtatott senki, nem hiszem, hogy admin oldalt ismernék a főbérlők. -
jeffo
tag
válasz
boborján2
#136942
üzenetére
Köszi a visszajelzést. Sajnos még ma délelőtt 10 órakor is fennállt a 1806-os hiba a VTV oldalon böngészőben használva, és továbbra is csak a hétfőn vagy korábban rögzített műsorokat lehetett megnézni.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, azt mondta, tudnak a hibáról, a javítás folyamatban van, de nem lehet tudni mikorra lesz jó. Reménykedjünk, hogy estére vagy hétvégére meg tudják csinálni, volt máskor is ilyen, amikor 1-2 napig nem volt használható. Meg azt szokásos szöveget mondta, amit itt is olvastam, hogy ez a böngészős weboldal csak egy kiegészítő ingyenes szolgáltatás, nem lehet garantálni, hogy mindig jól működik. Addig nézzem az élő adást. OneTV felületre váltást 1-2 hónapon belülre mondta. -
chrno
csendes tag
válasz
breezer88
#136950
üzenetére
Az összefoglalót ki kéne majd egészíteni a One TV-vel kapcsolatos infókkal.
Web: https://www.one-tv.hu/
Android app: https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.one.onetv
App Store: https://apps.apple.com/hu/app/onetv/id6479893558?l=huBelépés ugyanaz, mint a Vodafone TV-nél.
-
breezer88
tag
tv.vodafone.hu helyett az új oneTv-s címet tudja valaki? ahol tudom nézni a tv-t böngészőből
van egy ilyen leírás: Az Alkalmazás elérhető személyi számítógépen is webes böngészőben futtatott Web TV kliensen
keresztül. - ezt tudja valaki hogy mi a fene? utána nem tér ki rá a leírás, erről ennyi van -
kabelmania27
félisten
Nem számít a díjcsomag, azért kérdeztem a modemet mert ha belépsz a modem oldalára látható, hogy elérhető-e a modem üzemmód.
192.168.100.1 címen lépjél be a modem oldalára és nézd meg, hogy üzemmód választási lehetőség van-e, amennyiben nincs 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Haladó beállítások/hálózat állapota menüponton belül letöltés és feltöltés fülekről másold ki a modemértékeket. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
Zada
tag
válasz
kabelmania27
#136949
üzenetére
@mcll: Most egy fél órát vártam ki és bekapcsolás között, de ugyanaz a WAN IP és nem megy. Mennyit kellene várni?
@kabelmania27: Net L csomagom van és CH7465VF típusú a router. A díjcsomag számít?
-
breezer88
tag
Box frissítése óta nem működik a tv.vodafone.hu. Az előbb beszéltem az ügyfélszolgálattal, valami one tv appot kellene letölteni a telefonora aztán onnan átbűvészkedni a pc-re, ezt már nem is értettem egyáltalán, de gondoltam majd megoldom, csak éppen arra nem számítottam, hogy nem fogok találni ilyen alkalmazást.. Nem tudjátok esetleg melyik az új vodafone one tv app amit használni kéne? Csak csehet találtam, meg a már meglévő vodafone-os appot..
-
Zada
tag
Sziasztok!
Hét eleje óta elérhetetlen a PH lapcsalád összes oldala nálam. Először azt hittem, hogy átmeneti probléma, de gyakorlatilag kiderült, hogy hálózatfüggő az oldalak betöltése. A prohardver facebook oldalon láttam az utolsó posztok alatt olyat, aki szintén erről panaszkodik.
Amiket kipróbáltam:
Otthon - Vodafone-s wifiről / kábelről - otthoni PC/LG TV - nem megy
Otthon - Vodafone-s wifiről / kábelről - céges laptopról - nem megy
Otthon - Vodafone-s wifiről / kábelről - mobilról - nem megy
Iroda - Benti wifi - céges laptop - megy (erről írok)
Mobilról - 4G-ről - megyAzóta újraindítottam többször is a routert, töröltem a cache-ket, megadtam a Google DNS-t fixen és szinte mindent amit ajánlottak itt-ott.
A Vodafone-nál (régi UPC) jelentettem a hibát és vettek fel rá jegyet, de nem hagy nyugodni, hogy miért pont ezek az oldalak nem mennek és minden más működik.Szerintetek mit kellene még tennem / kipróbálni?
-
ates2
senior tag
OneTv appot képesek voltak úgy megcsinálni, hogy ha azt a bizonyos PIN-t elfelejti az ember akkor fel kell hívni az ügyfélszolgálatot

Kemények így 2025-hoz közeledve
-
gduck
addikt
válasz
kelna91
#136932
üzenetére
A UPC-t megvette a Vodafone, a Vodafone bejezte az erősítők cseréjét (jó lenne tudni ezek mit tudnak) és lett Giga net

A doksi szerint Itt tarthatunk (hibrid, DOCSIS 3.0 és 3.1):
"Docsis 3.1 Modem (jelenleg a piacon elérhető)
- 2*Docsis 3.1 és 32* EuroDocsis 3.0 csatorna egyidejű vételére képes
- Összesen 4,6Gbps átviteli képesség egy szegmensben DS irányban"Ezt tudná az Arris:

Viszont a Digi miatt kérdéses merre mennek tovább, hiszen ott az optikai hálózat. Ráadásul a DOCSIS bővítés méregdrága. És minek bővitenének? Mert az előfizetők 1%-nak (bocsi, de szerintem lehet ezzel is sokat mondok) több feltöltés kellene? Így sajnos nem hiszem, hogy folytatódik a fejlesztés. Persze továbbra sem tudom, mit tudnak a lecserélt erősítők...
Érdekességként itt [link] az Arris telepítési útmutató
-
jeffo
tag
VTV oldallal valami rejtélyes hiba van. WT1806 hibával elszáll szinte minden funkció, nem nézhető az élő adás, műsorvisszajátszás, rögzített felvételek e hét keddi naptól, egyedül az e hét hétfői vagy régebbi rögzített felvételeket engedi lejátszani. 13 óra körül szállt el, azóta nem jó.
Van valakinek infója erről, talán a OneTV oldalra való migrálás miatt lehet letiltva? -
Voice24
őstag
Ma kaptam egy emailt, melyben a OneTv-vel kapcsolatos kérdőív kitöltését kérik. Kitöltöttem, viszonylag részletesen lehetett a tapasztalt hibákat, hiányosságokat megjelölni, meg a korábbi tévével összevetni. Legalább dolgoznak rajta, hogy jobb legyen, ez is valami.
-
kezo0
addikt
válasz
mAtThEw0319
#136934
üzenetére
Szia, ez nem a megfelelő topik. Itt a vezetékes szolgáltatásokról van szó.
-
mAtThEw0319
senior tag
válasz
mAtThEw0319
#136933
üzenetére
Még egy kérdésem lenne: ír egy ilyet, hogy 10GB osztható adat, ez mire vonatkozik? Felismeri ha hotspoton megosztom a mobilnetem és 10GB után off, ennyi volt utána már csak a telefonomon tudom használni?
-
mAtThEw0319
senior tag
Sziasztok!
Online számhordozással (Yettel -től) váltanék Maxi+ -ra. Elég durván olcsóbb lenne a havi kiadásom.. mindegy, nem emiatt írok!
Az lenne a kérdésem, hogy ha most ebben a pillanatban megrendelem, akkor a jelenlegi Yetteles e-sim kártyám meddig működik? Addig a napig amikor a tényleges hordozás meg nem történik?szerk.: Ja és látom hétvégi napot is kilehet választani, ez bug vagy tényleg megcsinálják hétvégén is?
-
kelna91
senior tag
válasz
gduck
#136930
üzenetére
Köszi! Ez alapján a majdnem 20 éves 3.0-s szabványt használjuk? Az tud 1,2 Gbitet lefele és 200-at felfele. És ez sincs kihasználva. A 3.1-es már sokkal gyorsabb is lehetne. Egyébként a 7. dián mutatja az analóg lekapcsolás hatását, hogy nagyon ki tudna bővülni a feltöltési oldal. Ezzel mi lett az utóbbi 6 évben, mikor megszületett a diasor?
-
hargitomi
tag
Sziasztok!
A tv.vodafone.hu már nem enged be az eddigi bejelentkezési adatokkal, a következő hibaüzenettel: Nem kompatibilis készülék. Kérjük, próbáld újra egy másik készülékkel! (WA205).
SZERK: https://www.one-tv.hu/login Itt műkődik tovább minden.
-
gduck
addikt
válasz
kelna91
#136924
üzenetére
Ezt lehet olvasgatni, ha érdekel a téma.

Ahogy #136925kabelmania27 is írta, 25-65Mhz a viszirány, ezt kellett volna már bővíteni, az első tervezet +56Mhz lett volna (így lett volna 40Mhz-es helyett 96Mhz-es sáv a viszirányú csatiknak.), szerintem már ebből se lett semmi.

-
zzola
titán
válasz
kabelmania27
#136928
üzenetére
Ez jó, mert ahol most gigás koax hálózat van, ott nem lesz mostanában optika, frankón leragadunk ezen a szinten sok-sok évre...
-
-
kelna91
senior tag
válasz
kabelmania27
#136925
üzenetére
Ez azért van, mert a hálózatot eredetileg szolgáltató->felhasználó irányú TV adáshoz tervezték?
-
kabelmania27
félisten
válasz
holderes
#136920
üzenetére
Monoron RFoG hálózaton adják a szolgáltatás, lakásba beviszik az optikai kábelt, a kábel végére kerül a mininode, az eszközökből kijövő kábelt össze kell kötni a kábelmodemmel, amennyiben kérsz tv szolgáltatást a koax kábelt el fogják osztani, általában rendben van a szolgáltatás. Amennyiben problémát tapasztalsz letöltéskor érdemes a modemet modem üzemmódban használni, ilyenkor a modem bekapcsolása után első három vezetékes eszköz kap ipcímet és a router része a modemnek kikapcsol, ha szeretnél vezeték nélküli átvitelt vegyél gigabites routert.
-
cocka
veterán
válasz
jeffo
#136919
üzenetére
beprogramozni azzal, amit szeretnék, és saját adattárolóról akkor nézem meg, amikor van időm, de eddig nem nagyon volt erre pénzünk.
De le van korlátozva, egyszerre csak egyet tudsz vele felvenni, hiába veszel többtuneres cuccot. Szóval a mega-giga beruházásoknak semmi értelme.
Ez van nekem is és ezt szokták használtan 22k körül árulni a vaterán. Ez is egytuneres, tehát fel tudod venni az adást meg rakhatsz bele médiakárdot.
Ez eléggé rizikós, ha sok felvétel van, mert nem lehet tudni, mikor érte el a Segítség és információ oldalon olvasható 90 óra korlátot.
A boxon látszik, de azzal se mész sokra, mert egy műsort van, hogy többször is felvesz (ha van belőle ismétlés vagy másik csatorna is leadja ugyanazt), plusz a felvételi időbe valószínűleg beleszámítanak a ráhagyások is, így általában azzal szembesülök, hogy a tényleges ÉRDEMI felvételi idő sokkal kevesebb, mint amennyit orrba-szájba rögzít neked. Így amikor ránézek a felvételeimre nagyrészt azzal megy az idő, hogy törölgetem a felvételeket.

Szerintem nem léphettem olyan nagyon túl a 90 óra tárolási időt, hogy egyszerre ennyire sokat töröljön a VTV rendszere.
És ezt a ráhagyásokkal számoltad? Pl. egy kb. nettó 44-48 perces műsor simán szokott lenni 68 perc is. Ha minden műsorra csak azt a 20 perc felesleget rászámolod, máris gyorsabban hízik az a 90 órányi hely.
Trékomnál ugyanez "ingyen" csak 30 óra, ami nevetségesen kevés, a 3 napos archív tv-vel pláne! -
Voice24
őstag
Ma, pontban este 6-kor frissült a Vodafone TV, legalábbis ezt írta ki a folyamat során. Épp kezdődött volna a híradó, amikor elsötétült a kép, majd elindult a frissítés. Gyorsan megvolt, majd ismét elindult a OneTv. Egyelőre annyit vettem észre, hogy a visszatekerésből már ki tudok lépni, nem kell másik csatornára váltanom hozzá. Az Ok gombra ugye megjelenik a rövid műsorinfó, alatta pedig a lehetőségek (szünet, újrakezdés, bővebben, hang és felirat, felvétel), visszatekerés során itt már elérhető az élőadás gomb is.
Más változás egyelőre nem tűnt fel, a menü most is besötétedik (de fura módon csak a Philips tévén, a másik box a Panával nem csinálja). -
holderes
tag
Monoron milyen a vezetékes net minősége torrentezők körében..?,sebesség,szakadás,stb..
-
jeffo
tag
OneTV migráció kapcsán lenne kérdésem: a VTV felületen rögzített műsorok elérhetőek maradnak a migráció után?
Régi UPC Kaon boxos vagyok, jelenleg még működik a VTV oldalhoz való hozzáférés, számítógépen böngészővel használom. Sajnos munkahelyi túlórázások, egyéb elfogaltságok miatt kénytelen vagyok rendszeresen rögzítőbe pakolni műsorokat, mert nem tudom élő adásból megnézni, illetve jobban késő este vagy hétvégén érek rá visszanézni. Meg mivel egyes csatornáknál nem lehetséges a műsorok nagy részének normál műsorvisszajátszón keresztül való megnézése, nem jelenik meg a lejátszás ikon és gomb, emiatt csak a rögzítésre beállítással oldható meg a későbbi megtekintés, de találkoztam olyannal is, amire hiába nyomtam rá a rögzítést, később nem engedte lejátszani. Azon is gondolkozom egy ideje, hogy egyszerűbb lenne venni egy saját felvevős kábelboxot, mediacardot kérni hozzá, és beprogramozni azzal, amit szeretnék, és saját adattárolóról akkor nézem meg, amikor van időm, de eddig nem nagyon volt erre pénzünk.
VTV appban látható valahol a rögzített felvételek által foglalt összidő? Asztali gépes, böngészős felületen nem találtam áttekintő oldalt, ahol egy ilyen adat fel lenne tüntetve, vagy valahol egy státusz sorban. Ez eléggé rizikós, ha sok felvétel van, mert nem lehet tudni, mikor érte el a Segítség és információ oldalon olvasható 90 óra korlátot. A múlt hétig ezzel nem volt gond, mert többnyire csak annyit nyomtam be rögzíteni, amennyit megnéztem és töröltem a megnézés után. E héten azonban közbejött dolgok miatt ezt nem sikerült tartanom, időhiány, fáradtság miatt keveset sikerült visszanézni a rögzítettekből, és mára nagy megdöbbenésemre azt vettem észre, hogy másfél hónapnyi felvétel eltűnt, ami legalább 18 órányi műsor. Ha a 90 nap tárolási időt figyelembe veszem, akkor a teljes júliusnak vagy a július nagy részének még meg kellene lennie, ehelyett valahogy augusztus közepei az utolsó. Szerintem nem léphettem olyan nagyon túl a 90 óra tárolási időt, hogy egyszerre ennyire sokat töröljön a VTV rendszere.
Elképzelhető, hogy a OneTV-re átállás lehet a hátterében, vagy a VTV esetében rövidebbre vették a tárolási időt értesítés nélkül?
Kérem írjátok meg, ha lenne erről valami infó.
Persze az is előfordulhat, hogy a szerveren lévő szabad hely fogyása is közrejátszhat, akkor törölhet jobban a rendszer, de ha van hely, akkor a 90 napos lejárókat törli. Eddig csak ez utóbbit tapasztaltam, de az is lehet, hogy van valami kis százalék tűréshatár a 90 óra túllépésében, és csak nagyobb túllépés esetén töröl, de akkor sokat. Volt ilyen tapasztalata valakinek? -
anglergab
addikt
válasz
woodworm
#136909
üzenetére
+kezo0, gduck, zzola
Igen, igazatok van!
Feltehetően ez OneTV-nél is hasonló lesz: az elején csak a Sagemcom box-szal rendelkezőknek van web/app elérése, aztán talán minden DTV előfizetőnek lesz.
Tudtommal most ha valakit átmigráltak és visszavált utána Kaon vagy mediacardra a Sagemcom helyett, akkor törlik a OneTV web/app hozzáférését is (min. 1x Sagemcomnak kell lennie nála, a többi bármi lehet).
Tehát Sagemcom nélkül nem lesz OneTV web/app-ja!
DE akinek Kaon/medicard mellett volt már VTV app/web hozzáférése (úgy hívják, hogy VTV app-only), átmigrálják és lesz neki Sagemcom nélkül is OneTV web/app-ja.
Szóval egyik esetben van OneTV Sagemcom nélkül, a másik esetben nincs.
Azt nem tudom, hogy aki újként most rendel Kaon/mediacardot, annak csinálnak-e még VTV web/app hozzáférést, hogy aztán átmigrálják utána... -
kezo0
addikt
válasz
mad823
#136915
üzenetére
Végül is a VTV csak annyit jelent, hogy Vodafone TV, ami igaz a (Sagemcom gyártmányú) boxra és az appra is, szóval nekem ezzel nincs gondom, csak oda kell mellé írni, hogy box vagy app.
(Ennél nagyobb kavart okozott még a UPC idejében, amikor a fehér Compal HGW-re ráaggatták a Connect Box fantázianevet, minek következtében időről időre megesett, hogy valaki boxként hivatkozott a modemre…)
-
kezo0
addikt
válasz
gduck
#136912
üzenetére
Lehet, hogy én értek félre valamit, de szerintem ő nem írta, hogy átállították.
Csak amellett érvelt, hogy sosem kellett VTV box ahhoz, hogy használni lehessen a VTV appot (szóval létezhet olyan, hogy valakinek nincs boxa, és átállították OneTV-re - ami ebben az esetben csak az appok cseréjét jelenti).A második, akiről itt megtudtuk, hogy átállították (bár ő először nem tudta, mi történt, mert nincs boxa, csak azt vette észre, hogy nem működik a VTV appja), az Impair1980 fórumtárs volt.
Az első pedig Voice24 volt, akinek van VTV boxa, és kapott is előzetes értesítést az átállításról. -
mad823
őstag
Sosem volt boxom, csak mediacard, de horizon go és vtv mindig is. Felvenni (vtv) simán tudok. Azt mondjuk nem értem, hogy miért nem velünk kezdték a "migrációt" (mondjuk nem tudom, hogy mit migrálnak, hiszen a vtv egyedi csatornalista is az eszközön (mobil) van tárolva, nem a profilban), hiszen nálunk nulla kockázat van emiatt a migrációban, ellenben tesztelni (az új appot) pont jók vagyunk.
-
kezo0
addikt
válasz
anglergab
#136906
üzenetére
„…VTV web/apphoz is kell(ett) Sagemcom médiabox.”
Biztos vagy ebben? Mert ezzel azt állítod, hogy akinek régi boxa és/vagy csak mediacardja van a tévéelőfizetéséhez, az eddig sem használhatta a VTV appot meg a webes felületet. Szerintem ez nincs így. Még nem volt nálam VTV box, amikor már simán használtam az appot droidos mobilon és iPaden is. -
anglergab
addikt
válasz
gduck
#136905
üzenetére
Igen, ez alapvetően Sagemcom médiabox átállás (+web/app).
OneTV web/apphoz elvileg kell Sagemcom médiabox, ahogy VTV web/apphoz is kell(ett) Sagemcom médiabox.
Hogy lehet VTV web/app-only, azaz Sagemcom médiabox nélkül? Volt olyan box, csak vissza lett küldve vagy Kaon/mediacard csere volt és ottmaradt a VTV web/app hozzáférés? -
gduck
addikt
válasz
Impair1980
#136904
üzenetére
Lehet akinek nincs box, azt elfelejtik értesíteni...
-
gduck
addikt
válasz
Impair1980
#136899
üzenetére
Teendőid listája
[link] -
kezo0
addikt
válasz
Impair1980
#136899
üzenetére
Gratulálunk, téged valószínűleg átállítottak OneTV-re. Csak az a fura, hogy nem kaptál róla előzetesen értesítést.
Nem kaptál?
Aktív témák
- Jura Impressa F70 Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- DeLonghi Magnifica Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Apple iPhone 15 PRO MAX 256 GB White Titanium 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Thinkpad X1 Extreme 2nd 15.6" FHD IPS i7-9850H GTX 1650 32GB 1TB NVMe ujjlolv gar
- Xbox One S 512 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Eladó Samsung Galaxy Tab A9 4/64GB / 12 hó jótállás
- TP-LINK TL-WA850RE 300M vezeték nélküli jelerősítő / 12 hó jótállás
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3523
- Honor Magic5 Pro Green LTPO 120 Hz, 50 MP triplakamera, 66 W gyorstöltés 12/512 GB
- ÚJ HP Pavilion 16 - 16"IPS WUXGA - Ryzen 5 8540U 16GB - 512GB SSD - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
A hajnali "frissítés" az nem firmware frissítés.










