-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LLKobe
veterán
Üdv!
Szarakodott a modem / router eszközöm, kaptam egy szuper újat, ezt a Kaon csodát.
Az egy dolog hogy az 5Ghz-es wifit egyszerűen nem lehet kikapcsolni, de az előtte tökéletesen működő vowifi ezzel az új eszközzel megszűnt működni.Tapasztalta ezeket valaki, esetleg bármi megoldás rá?
Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!
-
HF77
őstag
nekünk 2 tv van így akkor a box ezek szerint elég lesz!
ebben bíztam hogy a képminőség és vélhetően a stabilitás jobb a vodánál..mert háát a digi, finoman szólva is katasztrófa!!! egyre drágább, a szolgáltatás meg egyre silányabb.
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
xiaomi, tcl...csakis eredeti kínait
-
HF77
őstag
üdv
digiről szeretnék vodas tv +netre váltani (digivel már tele az hócipőm..)!!
voda tv médiaboxal több eszköz (tv) is használható?
illetve akinek van tapasztalása Digi ws Vodafone szolgáltatással kapcsolatban kérem akár privátra is megírhatja!
Köszönömxiaomi, tcl...csakis eredeti kínait
-
zoli62
addikt
Más is kap wa104 hibakodót Vodafone TV alkalmazásba belépés előtt vagy csak én vagyok ilyen szerencsés?
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz cintula187 #135489 üzenetére
Most már stabilabb lesz a netkapcsolat.
-
cintula187
addikt
válasz kabelmania27 #135488 üzenetére
A szerelő szakember azt mondja az ögyfélszolgálat (of course) csak az egyik rendszerben tiltotta le az Ipv6 -ot. és most tuti a beállítás és mintha elmúltak volna az anomáliák.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz cintula187 #135486 üzenetére
Az alacsony SNR illetve a kieső ofdm csatorna utalhat zajbetörésre.
-
cintula187
addikt
válasz cintula187 #135486 üzenetére
Illetve most valóban le lett tiltva az Ipv6 és jobb a helyzet de még zavar van ez erőben a diagnosztikája szerint.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz kabelmania27 #135452 üzenetére
Lépcsőházban rámérve a kábelre rendben van. A modem előtti korábban említett elosztónál már zavar van. Tehát a technikus szerint újra kéne kábelezni a lakást.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cris78
őstag
Vodánál a készülék rendelés állapotnál a hamarosan kézbesítjük, mit jelent pontosan?
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
tuto558
aktív tag
Sziasztok,
Vodafone TV bekötésén gondolkodunk. Ex-UPC-s, koaxos terület. A kérdésem, hogy a Médiabox interaktív képességei működnek-e más szolgáltató internetével használva, van-e erről tapasztalat? Tehát bejönne a vodás koax, ez menne a box-ba egyenesen, a netre viszont a Telekom-os ONT-ből jövő UTP-vel kötném rá.
Van olyan funkció, ami ilyen esetben nem működik?
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
cocka
veterán
ZDF tájékoztatása:
A csatorna tulajdonosa tiltja az UEFA EURO 2024 esemény sugárzását Magyarországon, így kötelezte a Vodafone Magyarországot, hogy az esemény ideje alatt a ZDF csatorna lekapcsolásra kerüljön. A csatorna visszakapcsolásának várható időpontja: 2024.07.16.
Üdvözlettel:
Vodafone Magyarország Zrt.Ez az EU többi országában is így megy? Vagy csak Magyarországot tisztelik meg ezzel?
-
-=RelakS=-
veterán
válasz kabelmania27 #135470 üzenetére
800MB sütit/oldaladatot töröltem ki
Így most már értelmesebben működik, köszi!
Ha megint nekiáll rosszalkodni, akkor mondom a többit is.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #135462 üzenetére
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.
Böngészőből töröld ki a sütiket és az előzményeket majd súgó/több hibaelhárítási információ menüpont után nyomd meg az indítási gyorsítótár törlése gombot. -
-
cintula187
addikt
válasz cintula187 #135438 üzenetére
És mára már ez is eltünt.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
kezo0
addikt
válasz user112 #135466 üzenetére
Kártyát (pontosabban mediacardot, ami egy modul + kártya együttese) a Vodától lehet igényelni.
A régebbi tévékhez pedig kell egy box.
Egy előfizetéshez maximum három eszközt adnak, ami tetszőleges elosztásban lehet box vagy mediacard.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
user112
senior tag
válasz kezo0 #135464 üzenetére
Előfizetés persze van (Voda), de a másik kettő szerintem nincs (daewoo 14q1 és samsung cw-29m166t). Akkor ezekkel már semmit nem lehet kezdeni? Kuka?
Jelenleg a Philips 42PFL5405H/12 tv-t használunk, ezen van egy általános interfész foglalat (CI-CI+) és DVB-C MPEG4* is de csak bizonyos országokban és bizonyos szolgáltatók számára elérhető, de erről nem találok több infót.
E szerint lehet hogy van
Kártyát honnan lehet beszerezni?[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz cintula187 #135463 üzenetére
Ahh...
A microsoftos dolgot esetleg még magyarázhatná, hogy droid 14-re frissült a telefonom, de valahogy nem akaródzik másik eszközt beregisztrálni kipróbálni
Akkor lehet hogy valami vodás dolognak ahhoz is van köze, hogy pc-n és tableten is csinál olyat a youtube, hogy lejátszik pár másodpercet a videóból, majd nekiáll bufferelni? Tiszta korai youtube korszak
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
kezo0
addikt
válasz user112 #135461 üzenetére
Szia,
működik box nélkül is, ha:
– van a tévében DVB-C tuner, mivel a koaxon digitális jel jön (az analóg adás megszűnt már), és
– van a tévének CI+ szabványt ismerő modulfogadó nyílása, mivel a kódolt csatornák vételéhez (és a csatornák túlnyomó többsége ilyen) kell egy mediacard is (ami egy modul + kártya együttese), amit egy ilyen slotba kell bedugni a tévén.
Gondolom, tévé-előfizetés van, mert az is kell.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cintula187
addikt
válasz -=RelakS=- #135462 üzenetére
Utóbbi napokban erről panaszkodunk itt. Vezetéken nekem is hasonló, wifin még rosszabb a helyzet.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
-=RelakS=-
veterán
Újabban nagyon furán működik a vezetékes internet.
1: Firefox alatt némelyik weboldal, de különösen a youtube hosszú másodperceket elmolyol, mire elkezd betölteni. Akár 4K videók is tudnak akadásmentesen működni, csak megőrülök, míg nekikezd. Ez még lehetne az, hogy utálják youtube-nál a firefoxot, de
2: újabban nem működik a microsoftos 2 lépcsős azonosítás a telefonon, ha wifin vagyok. Mobilneten semmi gond. Ez a melós hálózatba bejelentkezéskor probléma.
Találkozott valaki már ilyennel?
Mit lehetne megnézni a modemben, ami ilyen problémára utalhat?Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
user112
senior tag
Sziasztok!
Hogy működik ez a dolog mostanában? Ha a koaxot rádugom egy régi tvre, be kellene jönnie valami adásnak rajta? Esetleg antenna kell hozzá? Vagy ez ma már box nélkül nem működik? -
harrie
csendes tag
válasz gduck #135459 üzenetére
Egy éve használom, eddig nem volt gondom vele, meg is lepett, hogy működik. Viszont külföldre utazva megsüthettem, mert kinti szolgáltatók nem adtak ipv6-ot a telefonnak, így hiába voltak otthoni kütyük ipv6-on elérhetők. Úgyhogy máshol lehet, hogy még rosszabbul állnak.
-
harrie
csendes tag
válasz kabelmania27 #135457 üzenetére
Pedig modem üzemmódban használom, és kifejezetten azért telefonálgattam anno, hogy legyen ipv6.
De most kipróbáltam, hogy magán a gépemen tiltom az ipv6-ot. Hiszen ekkor hiába elérhető a modemen, nem használ ipv6 protokollon semmit a gép, így kifelé sem az megy. És látszólag segít! Ez elég tré 2024-ben, de átmenetileg jó megoldás, kösz! Másnak is javaslom kipróbálni.
Linux:
sodo echo 0 > /proc/sys/net/ipv6/conf/all/disable_ipv6Win, lásd kép.
Másnak is megoldja?[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
-
harrie
csendes tag
válasz kabelmania27 #135455 üzenetére
Nekem is ugyanez a problémám az utóbbi napokban, mint a többieknek, Compal modemmel. Kábelek nem lazultak meg, semmi beállítás nem változott, és a net nagyon akadozik.
Mi köze ennek az IPv6-hoz egyébként? Én használom, de nem volt eddig semmi probléma vele, és nem is akarom kikapcsolni, mert mióta a vodafone a saját firmware-jét felnyomta, nincs ipv4 port forwarding, ezért kívülről csak ipv6-on tudom elérni az eszközeimet. -
cris78
őstag
válasz timekeeper #135441 üzenetére
Nálam is ez a gond, sőt a lányomnál is, másik címen. De a Vodafone tv app sem akar elindulni. Csak úgy ha mobilneten inditom és utána rakom rá a wifit.
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
cintula187
addikt
válasz kabelmania27 #135452 üzenetére
Ezt láthatta az ügyfélszolgálatos is mert egyből ő javasolta hogy küld technikust házhoz.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz cintula187 #135450 üzenetére
Amennyiben a jelszint értékek nem a szolgáltató által előírt tartományban vannak küldenek technikust, ha a technikus a lakásban minden rendben talál külső hálózati javítást fog kérni.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz timekeeper #135448 üzenetére
Üdv!
Elfogadhatók az értékek. Ha nincs tv előfizetésed lakáson belül elvileg nincs osztó, új építésű társasház esetén előfordul hogy a bejárati ajtónál el van osztva szobákra a koax kábel.
Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon érdemes kikapcsoltatni az ipv6-ot. -
timekeeper
tag
válasz kabelmania27 #135444 üzenetére
-
huszarcs
friss újonc
válasz cintula187 #135438 üzenetére
Bocs, most nézem a technikusi útmutatót, 36dB az elvárt minimum SNR/MER érték, és nem 35. A minimum jelszint is -6dBmV D3.1 esetén, így nálad mindkét paraméterrel hiba van...
Akit érdekelnének az ilyesmik, itt elérhető a kapcsolódó útmutató. -
huszarcs
friss újonc
válasz kabelmania27 #135442 üzenetére
Köszi, de szerencsére ilyesféle segítségre szerencsére nincs szükségem: mind a jelminőség, mind a jelerősség álomszép nálam, a dőlés is az elvárt határok között van. A kérdés inkább arra vonatkozott volna, hogy általánosságban mit lehet tudni az Arris modemek megbízhatóságáról, illetve milyen típusú hiba lehet ez (ügyfélszintű vagy központi)...
-
huszarcs
friss újonc
válasz cintula187 #135438 üzenetére
Sajnos itt csak C profilt kaptál 256QAM-mel, és még így is nagyon alacsony a MER érték. Normál esetben A profilt kellene kapj 4096QAM-mel, minimum 35-ös MER/SNR értékkel. Szóval ez szerintem egyértelmű hibabejelentés. A -7.3-as jelszint is elég gyenge, -10 a minimum, de a D3.1-es csatornát +10dBmV környékére javasolt szintezni. Valószínűleg nem is a sebességgel lesz baj, hanem a javított/javítani nem tudott csomagok számával, ami meg sajnos nem látszik Arris modem esetében előfizetőnél.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz timekeeper #135441 üzenetére
Üdv!
Melyik netcsomagban vagy és milyen modem van nálad? Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapít meg tudjuk írni, hogy rendben van-e a bekötés. Amennyiben leírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. Vezeték nélküli átvitelt nem garantálják a szolgáltatók ezért vezetékes kapcsolattal is meg kellene nézni, hogy tapasztalsz-e problémát. Első kőrben 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Compal modem esetén kikapcsolt ipv6 esetén modem oldalán is lehet üzemmódot váltani, Arris modemnél az ügyfélszolgálat tudja átkapcsolni. Érdemes lenne kipróbálni, hogy modem üzemmódban milyen a kapcsolat.
Ilyenkor a modem oldala a 192.168.100.1 címen érhető el és a modem szinkronizálása után első három vezetékesen csatlakoztatott eszköz kap ipcímet.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz cintula187 #135438 üzenetére
Nézd meg, hogy a modemnél és az osztónál (ha van toldás akkor ott is) nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Futtass le egy sebességtesztet.[ Szerkesztve ]
-
timekeeper
tag
Sziasztok!
Nagyjából 3 napja tapasztalom, hogy internetes keresési eredmények lassabban töltődnek be, vagy nem töltődnek be, az hbo max pedig jelenleg használhatatlan. Itt arra gondolok, hogy google képkeresés, vagy ingatlan.com előnézeti képek nem töltődnek be /nagyon lassan töltenek be. A MAX esetében be tudok lépni, viszont nem indul egy stream sem. Mindent megpróbáltam, (újraindítás, hálózat elfelejtés, újracsatlakozás) jelszintek rendben vannak a GYIK-ben írt adatok alapján, illetve karbantartás sincs a környéken. Külön router nincs, a szolgáltató eszköze egyben a wifi AP. Más is tapasztalja ezt a problémát, vagy esetleg nézzek meg még valamit? UI.: Mobilnetre váltva az említett problémák megszűnnek.
Köszönöm!
-
glaci
őstag
válasz boborján2 #135437 üzenetére
Szia!
Weben a MyVoda fiókodban vagy mobilról a MyVoda App -ban tudod a belépett eszközöket törölni.
Szerintem az appban egyszerűbb / gyorsabb. Ott a TV szolgáltatásodra kattintva a leg jobboldali lapfül lesz a "VTV App". (Csomag, Extra, Streaming, Készülék, VTV App. Így vannak sorban.) Ott értelemszerűen a kuka törli majd ami most bent van. A webes klienseket néhány óra után magától is kikukázza, az appos klienseket (nálam) nem.[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
huszarcs
friss újonc
válasz kabelmania27 #135435 üzenetére
Amúgy én is pont ugyanezzel a problémával küzdök, ezért is jöttem fel a fórumra... Néhány napja random elveszti az OFDM csatornát a modem. Újraindítás után visszajön ugyan, de néhány óra múlva megint eltűnik... Viszont van, hogy néha magától is visszajön. Milyen probléma lehet ez? Modem vagy CMTS oldali inkább? Azért furcsa a dolog, mert kb. egy hónapja Arris modemet kellett nálam cserélni, az előző 5 hónap után egyik napról a másikra teljesen megadta magát... Érdekes lenne, ha a második is csak egy hónapot bírt volna (rendesen üzemelni, mert itt még az ED3.0 működik szerencsére rendesen)... Előtte a Compal modemmel sose volt semmi problémám.
-
cintula187
addikt
-
boborján2
aktív tag
Tv-t néznék böngészőben, hol kell másik eszközt törölni?Fiókom kezelése a https://www.vodafone.hu/myvodafone/profil -ra muat , de az 404 hiba.
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
cintula187
addikt
válasz kabelmania27 #135433 üzenetére
Elosztó a falban és eközött semmi egyéb.Gigabites a netem. Pár napja észlelem egyértelműen, hogy teljesen mindegy mit mér a speedtest pl. youtube, streaming is sokkal lassabban tölt be. Kedden jön szerelő elég neki mondanom vagy előtte szóljak holnap is , hogy a modem nem látja a D3.1 -es letöltési csatornát?
Nézd meg, hogy modem áramtalanítás után van-e ofdm letöltési csatorna.
Nézem.[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz cintula187 #135430 üzenetére
Nézd meg, hogy modem áramtalanítás után van-e ofdm letöltési csatorna.
Elsőtől a hetes letöltési csatornáknál lehetne nagyobb az SNR.
Melyik netcsomagban vagy?[ Szerkesztve ]
-
huszarcs
friss újonc
válasz cintula187 #135430 üzenetére
Az ED3.0-ás minimumkövetelmények teljesülnek ugyan, de különösen a jelminőség lehetne jobb.
Ami viszont egyértelműen hiba, és jelenteni is kellene ügyfélszolgálaton, hogy nem látja a modem a D3.1-es letöltési csatornát... -
kabelmania27
Topikgazda
válasz cintula187 #135432 üzenetére
Fam/Attenuator feliratú csillapító nincs bekötve az osztónál vagy a modemnél?
-
cintula187
addikt
válasz kabelmania27 #135431 üzenetére
Olyan mint neki
https://itcafe.hu/tema/upc_magyarorszag_kft/hsz_135395-135395.html
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz cintula187 #135430 üzenetére
Üdv!
Rendben vannak az értékek. Egy kettes osztó van a modem előtt? -
cintula187
addikt
Sziasztok!
Ezek az értékek rendben vannak?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cocka
veterán
válasz messi6502 #135419 üzenetére
Igen, mert ahogy írtam is, gyakorlatilag majdnem mindig a modem a hunyó.
Nekem régi Cisco modemem van, ami csak modem. Érdekes módon soha nem indulgat újra magától, kivéve karbantartásokkor. Semmilyen ökörködés nincs vele, stabilan megy, természetesen saját routerrel (másképp nem is nagyon lehetne használni, max. switchcsel, de úgy nem az igazi).
-
cocka
veterán
válasz Toth_Jani #135417 üzenetére
kidobtam a saját Routert, amivel a hiba jelentkezéséig egyébként hónapokig stabilan működött.
Gondolom ezt nem szó szerint kell érteni, mert van az az árszint még akár SOHO routereknél is, aminél igencsak szívod a fogad, ha ilyesmire kényszerülsz.
De a lényeg... ismét a vodkafonnak lett igaza (mindegy, hogy valójában nincs), mivel közvetve rávett, hogy ne használd többet a saját routert, amivel hónapokig stabilan működött. Vagyis megint ők basztak el valamit és a user szív a kamu user errorokra hivatkozva nyilván.
-
cocka
veterán
válasz kopeter1982 #135398 üzenetére
Örökké ugyanaz a nóta megy sajnos: A hulladék home gateway-eket kiszórták a userekhez, felupgrade-elik őket mindenféle trágya firmware-rel és ha nincs neted vagy újraindulgat a home gateway folyamatosan vagy esetleg magas a pinged, esetleg csak bizonyos irányba nem megy a forgalom, akkor megy a user error duma. Annyira egyértelmű, hogy az általuk biztosított home gateway-ek a hibásak. Itt nagy ritkán azért előfordul, hogy valakinek tényleg külső hálózati hiba miatt nem megy a nete vagy szakadozik, de a többséghez is csak azért megy ki a szerelő, hogy legyen alibije, hogy ő munkát végzett.
-
-
xrvman
őstag
Sziasztok, nektek is így néz ki a számlátok?
"Havi előfizetési díjak 15.206,85 Ft Mobil és vezetékes szolgáltatások, valamint egyéb megújuló havidíjas szolgáltatások díja összesen.
Havidíj-kedvezmények -8.040,01 Ft Szerződésben rögzített havidíj kedvezmények összesen, ideértve a sávos kedvezményt is."
Februártól lett ilyen, holott semmi sem lett módosítva.
Amúgy az ár rendben van, csak mi ez a hatalmas kedvezmény(sz@r)? Hűségidőm van, mely decemberben jár le, de eddig is az volt és normál 7200 Ft-os díjak voltak mindenféle kedvezmény nélkül, az előző számláimon.
Vezetékes internet, TV, slussz. Mobil előfizetés nincs. -
messi6502
tag
válasz kabelmania27 #135418 üzenetére
És
Toth_JaniUgye eredetileg router módban, saját eszköz nélkül jelentkezett a probléma november végén, majd lett csomagváltás 500 mb / CB csere, később bridge mód + saját router.
Probléma továbbra is fennáll, kicsit más módon "érezni" netezés / videónézés / játék közben, de a lényeg hogy sehogy se stabil, így legalább amikor működik akkor gyors...Ezekszerint azok a hibaüzenetek nem segítenek?
Szerk.: Igen, CB újraindítás pár órára segít majd megint szép lassan instabil lesz a kapcsolat, el-el megy a net.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz messi6502 #135416 üzenetére
Szia!
Próbáld meg amit Toth_Jani írt.
Nézd meg saját router nélkül javul-e a kapcsolat, amennyiben javul akkor a router okozza a problémát.
Áramtalanítsd a modemet és a routert, utána kapcsold vissza először a modemet majd a routert.
Ha direktben és routerrel sem javul a helyzet esetleg megpróbálhatnál váltani ezres csomagra (amennyiben nálad elérhető) mert ahhoz arris modemet adnak, itt a topikban volt akinek ezzel a modemmel stabilabb volt a kapcsolat, elvileg 14 napon belül elállási jogra hivatkozva visszakérheted a régi csomagot.[ Szerkesztve ]
-
Toth_Jani
őstag
válasz messi6502 #135416 üzenetére
Nálam a szakadást az oldotta meg hogy visszaraktam a CB-t router módba, és kidobtam a saját Routert, amivel a hiba jelentkezéséig egyébként hónapokig stabilan működött.
A hiba úgy jelentkezett hogy néha óránként többször, vagy csak naponta néhányszor a CB újraindult, ilyenkor pirosra vált a LED, majd szép lassan bezöldültek.[ Szerkesztve ]
-
messi6502
tag
válasz kabelmania27 #135191 üzenetére
Szia,
Sikerült bridge módban betöltődnie a modemnek.
[kép] és [kép]Sajnos az elmúlt három hétben szép lassan elviselhetetlen lett a működés.
Jól indult bridge módban, de lassan fél percenként van egy nagy szakadás pár másodpercig majd újra van net.
Remélem a fenti képek segítenek beazonosítani a probléma okát.Köszönöm!
-
bitpork
nagyúr
Szevasztok megint
Tudom h béna vagyok meg minden (keresőben sem találtam, de ez csak annyit jelent h nem értek hozzá), de létezik h az iptv box távigazgatóján nem lehet egy gombnyomással előhozni a guide funkciót? Most Menü, balra, majd műsorújság... Ez egy agyrémNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
JamesFinn
senior tag
válasz kabelmania27 #135410 üzenetére
Köszönöm szépen a segítségedet!
-
JamesFinn
senior tag
válasz kabelmania27 #135408 üzenetére
Ez volna az?
[kép] -
-
JamesFinn
senior tag
válasz kabelmania27 #135406 üzenetére
Nincs ilyen beállítás... [kép]
Esetleg az elemzés? -
JamesFinn
senior tag
válasz kabelmania27 #135403 üzenetére
Segíts, ezt a menüpontot hol találom? Keresem, de nem akadok rá...
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz cintula187 #135397 üzenetére
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz kopeter1982 #135394 üzenetére
Ha megírod, hogy milyenek a modem értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Apple asztali gépek
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Új Lenovo Yoga 7 ProX Gamer Tervező Ultrabook -50% Ryzen 7 6800HS 32/1TB AMD 4GB + 3050 4GB 3K 120Hz
- HP EliteBook 840 G6 Fémházas Tartós Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- AOC CU34G2X 34" 144Hz 21:9, ivelt Gaming monitor, monitorváltás miatt eladó!!
- Logitech G Pro X Superlight + Corepad Skatez PRO & Soft Grips
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest