-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz agaron #122699 üzenetére
Üdv!
DVB-c adások koax kábelen jönnek ezért szükséges a tévékhez a koax kiépítése is,.
Első box vagy médiacard ingyenes, a második és a harmadiknak van díja.
Elvileg beszokták húzni a koaxot a csatornába.
1270-es számon vagy ügyfélszolgálati irodába rendeled a szolgáltatást lehet hamarabb bekötik. -
agaron
tag
Sziasztok!
Uj epitesu ingatlanba fogunk hamarosan koltozni. Sajnos a Telekom tavaly telen kezdte a halozatfelujitast, de meg nem fejezte be, igy a koztes idoben valoszinuleg Vodafone lesz a megoldas (30 megas net van csak a T-nek, az sajnos az itthoni munkahoz keves lenne). A kerdesem az lenne, hogy ha jol latom az osszes mediaboxhoz kell meg jelenleg koax kabel is? Igazabol ugy kertem a kabelcsatornat, hogy elfer benne, de orultem volna, ha nem kell csak miattunk plusz kabelt behuzatnom (ethernet kabel az adott).
Ugyan itt ha van elokeszitett kabelcsatorna, akkor ugye behuzzak nekem a kabelt, ha jonnek bekotni a netet/tv-t?
Koszonom a segitseget!Steam Deck | PC | PS5
-
tothat
csendes tag
Sziasztok. A VODAFONE internet NAT-ol ?
-
TsakEeen
friss újonc
válasz kabelmania27 #122694 üzenetére
Szia! Köszönöm a választ!
A lakásban tudomásom szerint MOSTmár nincsen elosztó, a szervizes 1 közvetlen ágat hagyott meg, minden mást leszerelt.
A modem jelszintet amit írsz, hogyan láthatom?
Köszönöm! -
kabelmania27
Topikgazda
válasz TsakEeen #122693 üzenetére
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapít meg tudjuk írni, hogy rendben van-e a bekötés.
Amennyiben megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
TsakEeen
friss újonc
Egy UPC maradvány ügyfél.
Múlt héten akadoznak/tak a csatornák.
Bejelentve.
Pénteki nappal kijött a "szakember"...
FIGYELEM!!!
Megállapította, hogy a médiabox KIMENŐ(!!!) koax csatlakozója be van dugva a tv-be.
Mondtuk: Azért, mert a szolgáltatás kimaradásakor/problémakor (vagyis sűrűn), a tv-n le vannak hangolva az alap analóg csatik és az van akkor nézve. :) NEM saját ötlet, ügyfélszolgálati "segítség" infó volt régebben.
MOST kérem a figyelmet!
Azért van jelhiány-akadás a DIGITÁLIS-csatornák B E J Ö V Ő(Mérés a központi jel és a lakásban LEGELSŐ csatlakozó között!!!) jelén,
mert a boxból-mint VÉG pontból KIMENŐ koax, elveszi a sávszélességet!!! Khm...
A **** végül annyit tett, hogy
(3 szobás lakás.jelenleg csak 1 szoba lakott és ott van box) a nem használt szobákba bekötött kábelcsatlakozókat leszerelte azzal, hogy MIVEL 1 szolgáltatás van a lakásban, a többi felesleges és az 1 szolgáltatói box jelét csökkentik.
IGEEEN! hosszú évek óta így van de CSAK MOST CSÖKKENTI ?!?Ühüm.
Ismétlem, ****...
Kérdésre azt válaszolta hogy amikor majd lesz a többi szobába is box akkor bekötik, mert akkor központilag is 3x ERŐSEBB jelet fog kapni a "lakás"....UHHHH!!!
>>>>>>>>>>><<<<<<<<<
Szóval:
1. Analóg frekvenciák hipp-hopp 2022ben zavarni kezdték a digitális adatcsomagokat...
2. Annak megfelelően kap sávszélességet-erősítést az előfizető, ahány box van....
Szupi.
Abszolut, de inkább meglehetősen "érdekes" infó.
Eredmény összefoglaló: A szolgáltató által variált ferkvenciák-sávszélességek miatt egy elöfizetői pont hibát észlel.
Erre az a megoldás, hogy a helyszínen fizikailag(!) próbálnak nyerni ellenállás csökkentést.
Stimmt. Értve.
Mi válthatta ki a problémát?
-AZ,
hogy már annyira terhelt az elavult -szar. rendszer, hogy az új előfizetéseket már CSAK frekvencia és sávszélesség "csalásokkal" tudja biztosítani a szolgáltató.
HATALMAS bajok vannak ezzel kérem!!!
MI lehet a fejlesztés útja? SEMMI! Elérte a max csúcsot, de MÉG-MÉG raknak rá, mert kell az előfizető.
Sosem eljutó üzenetként ide jegyzem: Kedves Vodafone! Nem CSAK az új előfizetéseket kell tarhálni! A meglévőket ÍGY VESZÍTIK EL! (JA! Hogy ezzel "felszabadulva" ismét van egy előfizus ujrázás?!? Tééényleg!!!XD)!
Köszönöm a figyelmet.
Hello másik szolgáltató... :)
#A ****, egy finoman megfogalmazhatatlan ember jelzője. -
cocka
veterán
válasz kezo0 #122691 üzenetére
Ja tényleg, mára is jutott egy SC akármi, majd megnézem mi az.
balazs1956:
10-15 perc kell egy csatornaválasztáshoz
Asszem ez a probléma egy áramtalanítással szűnik meg, de úgy, hogy míg nincs áram alatt várni is kell pár percet. Aztán vissza. Azért a 10-15 perc az durva, ha tényleg igaz, nekem a rekord 2 perc volt, de amikor az ember arra számít, hogy legfeljebb 2-3 másodpercen belül átkapcsol a cucc, akkor a 2 perc rengeteg időnek tűnik. Minimum negyvenszeresébe telik ugye.
Nálam az is számított, hogy ki kellett húzni mindent (koaxszal ne szenvedj, ha csavarós) és előbb kell áram alá helyezni és aztán az ethernet kábelt rádugni, mert fordítva nagyobb az esélye, hogy megint valami anomáliát produkál.
Lefagy
Ez az előbbi problémával függ össze. Akkor "fagy le", amikor valamiért a prociját "leterheli" valami és tömbösítve próbálja "felfogni", hogy mit nyomkodtál mérgedben összevissza a távirányítón. Aztán úgy mond "kienged" és összevissza kapcsolgat kvázi magától, aztán újabb lefagyós ciklus jön.
elsötétedik
Ilyen is volt már, ezt nem is értettem miért történt. Egyik pillanatban még van kép, másik pillanatban csak hang van, mindenhol fekete kép.
Meg olyan is volt, hogy kiírta, hogy HDCP hiba, de közben kép is volt meg hang is.
használhatatlan lefagyó műsorújság.
Olyannal még nem találkoztam, de olyannal már igen, hogy megnyitod a műsorújságot és nem tölt be semmilyen infót. Kiírja mindenhova, hogy nincs információ. Átkapcsolások sem segítettek.
Másutt jobb a helyzet??
Hát nem tudom, én azt néztem éppen, hogy már a Digi se olyan hú de olcsó, az "akciós" csomag, ami 3 az egyben 6900 Ft általában tartalmaz egy telefont is, de ott nem lehet vezetékesről minden belföldi (nem speciális) számra fix havi díjért ingyen pofázni órákat. Így minden hónapban változhat ez a összeg felfelé.
Másrészt pl. a Trékomnál a net sokkal jobb, mert optikai, még a leggagyibb is több feltöltést ad, mint vodáéknál.
A tévé szolgáltatás viszont mintha kevesebbet adna és sokkal drágább.
Így összességében, ha összesakkozom, amit most a vodától kapunk, akkor egy laza kis 8-9k azért befigyel per hó, ami ahhoz képest sok amennyit most fizetünk. -
kezo0
addikt
válasz balazs1956 #122690 üzenetére
Igen.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Csak érdeklődni szeretnék, hogy mindenütt ilyen ócska sz@r, használhatatlan szutyok a vodafon nevű tehetségtelen, alkalmatlan, rablóbanda által "működtetett" vodafon tv szolgáltatás?
Sokszor az infarktus határán vagyok, amikor esténként, 10-15 perc kell egy csatornaválasztáshoz???
Lefagy elsötétedik, "nincs elég erőforrás" feliratok, használhatatlan lefagyó műsorújság.
Érdekes délelőtti órákban többé kevésbé működik.
Sorozatos hibabejelentésre semmitmondó válaszok.
Mellékesen: az UPC hiba nélkül futott, a Netflix, HBO hiba akadás nélkül megy.
Már egy éve átvették a UPC-től azóta csak hiba hiba hátán, számlázási gondok,
Szóval aki teheti meneküljön ettől a dilettáns lehúzó rablóbandától.
Másutt jobb a helyzet?? -
cocka
veterán
válasz gyemipapa #122680 üzenetére
ne állítsak át-be semmit
Ezt én leszarom, meghagytam a két régit (mobil és vezetékes), amit eleve ők variáltak át, egyik sem működik már. De már vagy 2 hónapja nem. Meg beállítottam a két újat:
1. Mobilra meghagytam az OTP-s szolgáltatói azonosítót, azt érdekes le tudták vonni utólag is a régi alapján valahogy (mert az is túlment az esedékességen), pedig akkor még be se állítottam az új fogyasztói azonosítósat.
2. Vezetékesnél meg majd kiderül, hogy az új fogyasztói azonosítósat figyelembe veszik-e, de a biztonság kedvéért megadtam egy másikat is az új fogyasztói azonosítóval, viszont a nem OTP-s szolgáltatói azonosítóval.
Na ebből a háromból legyenek kedvesek kisakkozni, hogy melyik alapján vonnak, a többi pedig meg lesz szüntetve.Az lesz a szívás, ha mindegyik alapján vonnak, mert akkor muszáj leszek megkérdezni, hogy nem érzik, hogy ez gáz vagy legalább már beszélhetnének végre világosan az ügyben, hogy melyik fogyasztói azonosítót és szolgáltatói azonosítót kell a továbbiakban a működéshez megtartani, a többi úgy is kuka.
[ Szerkesztve ]
-
pr3d1
csendes tag
válasz kabelmania27 #122686 üzenetére
Szerinted azért van a hiba, mert csak IPv6 címet kapok?
-
pr3d1
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, a Vodafone routerem felületen hiányzik a port-forward menüpont.
Adatok:
Itt kéne legyen elvileg:
Láttatok már ilyent? Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
válasz Toth_Jani #122681 üzenetére
szorosan egymás után fognak 1 hónapban 2 havidíjat levonni, és esetleg akinek szűkebb a költségvetése azt rosszul érinti
Ezt a mentalitást sose értettem. Előző hónapban meg nem kellett fizetni, akkor annak a pénznek meg kell lennie. Nem szabad másra elkölteni azért, mert van.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Toth_Jani
őstag
-
gyemipapa
senior tag
Gratulálok Vodafone... Hiába van OTP csoportos beszedési megbízásom, "nem sikerült" lehívniuk a számla összegét. "Sikerttelen teljesítés"
Telefonos ügyfélszolgélat automatája sajnálkozott, biztosított, hogy nem számolnak fel késedelmi pótlékot (na még jó...), és kérte az automata női hang, hogy ne állítsak át-be semmit, újra megpróbálják lehívni.
Mivel ez előre felvett tájékoztatás, feltételezem, hogy rengeteg ilyen panaszt kaptak már.
Lassan a második számlám esedékessége is lejár, de lesz*rom.
Úgy tűnik, túl nagy falat volt nekik az UPC, nem bírnak megbirkózni a feladatokkal.Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
tomp
félisten
Kinek milyen fw verzió van az Arrison?
Frissíteni nem csak akkor frissít a modem ha valami miatt újraindul?
Vagy van egy türelmi időszak után ami után a szolgáltató távolról kezdeményezi a fw frissítést emiatt az újraindítást?
Most ez van fent: AR01.04.046.17_060822_7244.SIP.10.X1 -
catroot
veterán
Másnál megy a műsorvisszajátszás? Nálam már napok óta nem. Próbáltam már a box-os is gyáribeállítást visszaállítani, de semmi.
"I live in the weak and the wounded, Doc."
-
válasz gduck #122673 üzenetére
Az a helyzet, hogy tőlem csak kérdezték, Magyarországon vagyok. Plusz nekem nincs már Vodafone előfizetésem, csak a kérdezőnek akartam válaszolni.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Vodafone TV-vel kapcsolatos kérdés:
"ha otthon van elofizetésem ,mert anuykám használja akkor én külföldön ezt tudom nézni? Beléptem,de semmit nem indit el. Mindenre MT1803 hibát ir" ?Szerintem magyar IP cím kell hozzá. Jól gondolom?
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Toth_Jani
őstag
válasz Ataxia #122669 üzenetére
Jó neked hogy egyáltalán be tudsz lépni, nálam már azt írja zárolva van.
Érdekes hogy a számlázás átalakításával ezt hogy tudták igy elkurni.
Ha a videokártyád és monitorod HDCP képességű akkor menni kellene rajta, nálam Nvidia + Samsung monitor van, azon ment amig el nem rontották. -
Ataxia
tag
Üdv
asztali gépről nem megy a vodafone tv stream. WT1807 hibakód több böngészőből is.IGP-t használok display porton keresztül.A monitor típusa Aoc24g2u.
Próbáltam hdmi kábellel is, úgy érdekes mód működött egy alkalommal utánna azzal se.
telefonról simán megy.
próbáljam megy egy dedikált kártyával?
-
Toth_Jani
őstag
válasz kezo0 #122666 üzenetére
Oszt" mi van ha tényleg 200 a feltöltés??
Oda van írva hogy 15 a garantált ami viszont simán megvan, inkább örülj hogy ilyen jó nálunk is a feltöltés. (Csak éppen soha nem éri el mindig az alsó határon mozog.)
Ez meg az ajánlatban lévő sebesség.
500 Mbit/s maximális letöltési és 22 Mbit/s feltöltési sebesség, rendes körülmények között elérhető, le/feltöltési sebesség 350/15 Mbit/s.[ Szerkesztve ]
-
Toth_Jani
őstag
válasz Kicsirics77 #122664 üzenetére
Gondolom a melósnak aki csinálta az ujjában volt az 500 után a 2 nulla.
Azért ebben az országban nem mindenki végzi lelkesen nagy figyelemmel a munkáját, de persze ezt csak az tudja, aki már dolgozott életében. -
MiZo1990
aktív tag
válasz Kicsirics77 #122661 üzenetére
Nekünk is ezt mutatja, nyilván bug, mert 500/22-őt mérek.
-
zzola
titán
válasz Kicsirics77 #122661 üzenetére
Internet sebesség
500 Mbit/s maximális letöltési és 22 Mbit/s feltöltési sebesség, rendes körülmények között elérhető le/feltöltési sebesség 350/15 Mbit/s -
veterán
válasz betyarr #122659 üzenetére
Nyaggasd a vodát. Egyes TV-k érzékenyebbek a rosszabb jelre. De Voda dolga hogy változtasson a bemenő jel erősségén/minőségén.
Nálam is volt olyan hogy ugyan azon kábelvégen philips TV-m szinte hibátlanul üzemelt (net már haldoklott alacsony jelszint miatt), míg LG tv kb diavetitést játszott, használhatatlan minőségben.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
betyarr
veterán
sziasztok!
leírom a problémámat,hátha van másnak is ilyen tapasztalata vagy megoldás rá:
adott egy samsung tv,ci kártyával használjuk.pár héttel korábban kezdett el sz*rakodni: az alacsony frekvenciájú adókat nem tudta rendesen dekódolni (rtl klub,teen nick stb.),vagy egyáltalán be sem jött az adás,vagy élvezhetetlenül kockásodott a kép és szaggatott a hang.voda szerelő kijött,bemérte a kábelt,az rendben volt,cserélt kártyát,de az sem segített.áthoztunk egy másik tv-t,azzal rendben volt az adás.mondta,hogy szerviz lesz belőle,mert a tv a ludas,valszeg főpanel cserés.
elvittem a tv-t szervizbe,ott kapásból azt mondta a pali,hogy ne is hagyjam ott,többször is találkoztak már a hibával és a vodánál valami fej egység okozza ezt a hibát.hiába cseréltek más tv-kben panelt,nem oldotta meg a problémát,mi több,nem is érdemes,mert 65k egy új panel+munkadíj.vegyek egy másik tv-t.hiába mondtam neki,hogy eddig viszont működött minden úgy ahogy kell,de lényegében lerázott.
volt már ilyenre példa?nyaggassam a vodát továbbra is?most ha veszek egy másik tv-t és azzal is előjön ez a gebasz,akkor megint meg vagyok lőve. -
Toth_Jani
őstag
Érdekes dolgokat tud mostanában a Voda, az elmúlt 2 napban órákra elment a szolgáltatás, Internet egyáltalán nem volt, és a TV is csak úgy működött hogy jel volt 90% erősséggel, 100% minőséggel, de csak fekete néma adás volt minden csatornán, és a TV órája is jó pár órával elugrott.
Eddig ha megszakadt a jel akkor a TV azt írta nincs jel csatlakoztassam az antenna kábelt. -
woodworm
veterán
Más is kapott sms-t, hogy technikai problémák miatt csúszik a számla elkészítése? Esetleg összefügg a csoportos beszedési mizériával?
-
Ledi
aktív tag
Bevittem az eszközöket az ügyfélszolgálatra, ahol közölték, hogy csak postán adhatom fel.
Mint kiderült a márkaképviselet nem tud hivatalos átvételi elismervényt adni az eszközök visszavételéről. A srác közölte, hogy kézzel írt (!) és lepecsételt papírt tudna csak adni, de ez nem lenne hivatalos.
Ezt akadályt a UPC még simán meg tudta ugrani.Nézte az előfizetést, azt mondta folyamatban van 1-2 hétig is eltarthat mire törlik a rendszerből.
Azt javasolta ne használjuk a szolgáltatást. Ez teljesülni fog , mert rögtön be is vittem a cuccukat a legközelebbi postára és feladtam.Kritikán aluli egy cég!
Poén: Amíg vártam jött egy ukrán nő aki előszór ukránul, majd oroszul végül pedig angolul próbált kommunikálni. A vicc , hogy az ügyfélszolgálaton a 3 ügyfeles+ biztonsági őr sem tudott angolul sem szót érteni az ukrán nővel. Még a Google fordítót is bevetették nem sok sikerrel. Mindez egy brit távközlési cégnél.
-
kokii
tag
Másnak is xarozik a csodálatos VodafoneTV? Tegnap még ment, ma egy ~"maximális eszközszám elérve" üzenet után zárolt fiók (MA104), jelszóváltoztatás nem segít. (eszközöket meg nem tudok kezelni, mert nincs boxom és ahogy nézem kb már csak úgy lehet.. )
[ Szerkesztve ]
-
Ledi
aktív tag
Köszi!
Ezért gyanús nekem is az egész. Csak azt nem tudom mit csinált az ügyintéző. Nagyon kezdőnek tűnt. Meg az 1050 forintos kötbér is. Nem tudom, hogy számol a Voda a hűség felmondásánál. Mivel a szerződés idén júniusban indult újra.
Holnap arra fele lesz dolgom akkor úgyis viszem a cuccokat és letisztázom a dolgot.
-
cof
veterán
...hazahoztam a kártyát és a boxot és a kártya az itthoni tévébe bedugva simán dekódolja a Comfort csomag csatornáit...
Az nem jó mert akkor még él az előfizetés. Én még amikor az UPC-t mondtam le személyesen, mire hazaértem már az ügyfélkapura sem tudtam belépni. Igaz az még 2020 őszén volt és vittem is magammal a cuccaikat, modem, BOX.
De ha kimondták, hogy akkor 09.06-tól megszűnik a szerződés akkor már nem szabadna mennie a kártyának sem. Szerintem hívd őket újra, de legegyszerűbb személyesen elintézni, az a tuti.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Ledi
aktív tag
válasz LouiS22 #122631 üzenetére
Félreértesz. Én csak egy megerősítő emailt vártam, hogy lemondását rögzítettük. Vagy valami ilyesmi. De ezek szerint a Vodánál ez nem szokás.
Érdekes, hogy hazahoztam a kártyát és a boxot és a kártya az itthoni tévébe bedugva simán dekódolja a Comfort csomag csatornáit, nem problémázott, hogy teljesen más a hál. azonosító.
-
vlevi
nagyúr
válasz cocka #122641 üzenetére
Semmi baj nem lenne a fogalmazással, ha működne
Mindenesetre vagy egy szövegrész, ahol kerekperec kijelentették, hogy NINCS teendő.
Utolsó mondat :
Sőt, a 1270-en az automata is mondja, hogy NE módosíts a csoportos beszedésen, mert akkor végképp nem fog sikerülni.
Ezzel talán tényleg lezárhatjuk pár napra a dolgot, és várjuk, hogy meg tudják-e oldani.
-
cocka
veterán
válasz blakey #122638 üzenetére
azaz egyéb (nem My Vodafone fiókodon keresztül) fizetési mód vagy csop. beszedés esetében kelleni fog. A "nem" már nem vonatkozik a csop. beszedésre.
Na ezt mondom.
Idézek magamtól:
Leszakadt volna a fogalmazó karja ha a vagy után rak egy nemet megint. De mivel így hagyta, úgy értelmezem, ahogy nekem tetszik, csak az nem biztos, hogy összhangban lesz azzal, ahogy a költő gondolta.
Tehát szerinted az a "nem" nem vonatkozik a csoportos beszedésre, mások szerint meg igen. Kinek van igaza?
Azt csak a szöveg írója tudhatja biztosan vagy még ő se.
Tanulság a vodkafonnak: Érhetően kellett volna fogalmazni.
-
BenceShearer
aktív tag
Sziasztok!
Egy Synology nas-t szeretnék OpenVPN-nel elérni.
Probléma:
Mobilnettel laptopról bárhonnan tökéletesen elérem, de ha az otthoni UPC/Vodafone wifi hálózatról akarok belépni rá a laptopról, akkor nem csatlakozik. Mi a hiba? A kliens oldalon kell valamit a Voda routeren mókolni?(Kliens oldalon ip4 mód lett aktiválva plex miatt, az tökéletes port átirányítással.)
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz vlevi #122637 üzenetére
Értem, tudom, hogy én vagyok az aki nem érti, mégis…, illetve tudom, hogy hol írták azt, hogy nincs teendő, de az téves.
Egyébként ebbe a hibába estem bele én is, ugyanis ezt olvastam és nem foglalkoztam vele, illetve egy rossz dátumot jegyeztem meg, mert most lett volna 1-2 banki módosításom és itt elkéstem a módosítással, de én már adtam új megbízást. Amúgy én egyáltalán nem parázok, biztos nem hibáztam, viszont az azonosító módosítása és új megbízás indítása teljesen egyszerű és logikus lépés egy új azonosító esetében, de ha a Voda valóban úgy oldaná meg, hogy a régi és az új azonosító "egyesíti", akkor oké, de tény, hogy ha az össz tájékoztatást nézzük, akkor zavar kelthet, külön-külön, a mondatok egyértelműek.
[ Szerkesztve ]
Boldog karácsonyt! - ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Velem ne is, egymás között vesézzétek. Ha nem fiókon keresztül fizetsz akkor nem kell változtatni, mert automatikus a beazonosítás, csoportos beszedés esetén nem az. Tehát: "Ha nem My Vodafone fiókodon keresztül vagy csoportos beszedési megbízással fizeted be számláidat, sikeres számlabefizetés érdekében ügyelj rá,…", azaz egyéb (nem My Vodafone fiókodon keresztül) fizetési mód vagy csop. beszedés esetében kelleni fog. A "nem" már nem vonatkozik a csop. beszedésre.
Csak akkor fog változtatás nélkül működni a csoportos beszedés, ha a Vodafone valamilyen módon összeköti a régi és az új azonosítót és ezt jóvá is hagyatja a bankkal, addig amíg ez nem történik meg (ha egyáltalán tesznek ilyen lépést), a csoportos beszedés nem fog működni csak ha az új azonosítót használod és valljuk be, hogy ez így a logikus, a te közbenjárásod nélkül ne legyen egyoldalú a változtatás ami a te számládat terheli. Azért beba@szna ha csak úgy egyik napról a másikra az engedélyem nélkül tovább él a levonás ami már egy másik azonosítóval történik.Boldog karácsonyt! - ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
vlevi
nagyúr
válasz blakey #122634 üzenetére
A számlázási kisokos ( [link] ) végén külön kiemelik, hogy csoportos beszedés esetén nincs teendő.
A 1270-et felhívva, azt is azonnal elmondja az automata, hogy a hibás csoportos beszedési megbízás teljesítás az ő saruk, ebből semmilyen késedelmes teljesítés hátralék, kötbér, ... téged nem terhelhet.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz woodworm #122633 üzenetére
Itt
Illetve a levélben amit küldtek, ott is tesznek utalást, hogy az új azonosítót használd (tudom később írják, hogy nincs teendő):
Boldog karácsonyt! - ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
veterán
válasz LouiS22 #122631 üzenetére
Átállás óta (mobil 1 éve, vezetékes mostani átállás) kártyás fizetés azonnal könyvelve van amint befizeted. Már nem Marika néni pötyögi végig egyesével hanem a rendszer.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
LouiS22
veterán
A mai mindent azonnal akarok/történjen világában furcsának hathat, de ha visszaemlékszel, akkor a kártyás számlafizetést is csak x nap múlva látod a webes felületen könyveltnek. Itt is hasonló lehet: igény rögzítve, valaki valahol ellenjegyez és elindul a folyamat. A mérvadó az a dátum lesz, amikor te jelezted és rögzítették.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
blakey
titán
válasz Gyzmo #122629 üzenetére
Ha nem módosítod az ügyfélazonosítót, akkor hogyan fogja a bank engedélyezni az új ügyfélazonosítóval ellátott kérelmet? Csak, mint érdekesség, kérdezem, ugyanis a csoportos beszedésnél is kéri a Vodafone, hogy az azonosítót változtassuk meg (persze, olyat is ír, hogy nincs teendő), azaz új megbízás kell, de pár nap múlva okosabbak leszünk.
Boldog karácsonyt! - ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Gyzmo
csendes tag
válasz cocka #122625 üzenetére
Tegnap telefonon beszéltem a Vodafone ügyfélszolgálattal, ahol a csoportos beszedéssel kapcsolatosan közölték, hogy 10 napon belül fogják levonni a számla összegét, illetve az ügyintéző tájékoztatása szerint semmit sem szabad módosítani a csoportos beszedéssel kapcsolatos megbízáson.
-
ledgeri
nagyúr
No hát én is jelentkezem a korábban már vázolt helyzetekkel:
-egyben volt a vezetékes és mobil nem ment... amikor már én vetettem szét, már működött...
-ma jött SMS és EMAIL is, hogy kész a számla... letölteni az aktuális kimutatását nem tudtam, a múlt havit tudtam... újból szembesültem vele, hogy furi. (mégis csak jó volt az SMS-es, emailcsatolmányos...)
-Mondom megnézem a bankszámlám: Júni óta nem volt csoportos beszedési megbízás teljesítés...Öröm bódottá +1.
[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Ledi
aktív tag
Sikerült(?) lemondani a nyaralóban lévő előfizetést.
Az ügyintéző mondta, hogy 1050 forint kötbért kell fizetni és akkor törlik az előfizetést.
Ez jóval kedvezőbb mint a 20 500 forint a semmiért. Így megszabadulok a hűségtől is. Így elfogadtam.A csajszi meg sem próbált ügyfélmegtartó ajánlatot tenni. Majd kb. 5 perc pötyögés után közölte, kész vagyunk. Majd kapok egy végszámlát.
Ami a furcsa, hogy azóta sem jött sem email, de a rendszerben továbbra is látszik az előfizetés. Mintha nem is történt volna semmi. Ennek már 7 órája.
Gondolom a végszámla se fog azonnal elkészülni.Régen amikor megrendeltem egy szolgáltatást azonnal jött email egy csomó melléklettel. Most pedig semmi. Nekem nagyon gyanús ez az egész.
Más tapasztalt hasonlót?
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Na jó. Megadtam egyszerre többet is, aztán majd kisakkozzák, hogy szerintük melyik az érvényes. Ha meg duplán vonnak, az egyiket letiltom és kész.
-
cocka
veterán
válasz blakey #122621 üzenetére
https://www.vodafone.hu/szamlazasi-kisokos
Ezt ugye sikerült elolvasni és sikerült idáig is eljutni:
Csoportos beszedési megbízás esetén nincs teendőd!
Ha nem My Vodafone fiókodon keresztül vagy csoportos beszedési megbízással fizeted be számláidat, a sikeres számlabefizetés érdekében ügyelj rá, hogy ne korábbi ügyfélszámodat, hanem új számlafizető azonosítódat add meg.
Ez meg azért baromság, mert nem teljesen egyértelmű. Honnan kéne azt nekem tudnom egy ilyen szerencsétlen megfogalmazásból, hogy a vagy utáni részre is vonatkozik a nem?
Leszakadt volna a fogalmazó karja ha a vagy után rak egy nemet megint. De mivel így hagyta, úgy értelmezem, ahogy nekem tetszik, csak az nem biztos, hogy összhangban lesz azzal, ahogy a költő gondolta.
téves info a Voda részéről, hogy nincs teendő csoportos beszedés esetén.
Még jó, hogy a 1270-en az automata is ezt mondja be.
A beállításnál beírod, hogy Vodafone, akkor automatikusan a A11895927 számot fogja felajánlani,
Rohadtul bankfüggő. A bankomnál nem is lehet a szolgáltató nevét beírni, csak az azonosítóját. Szóval erről ennyit.
-
Okosandroid
tag
válasz Kicsirics77 #122618 üzenetére
Szia! Az utóbbi! Mármint a voda oldala sz@r Nekem is L csomagom van és nekem is 200 Mbit/s van feltöltéshez írva. Alá viszont apróbb betűvel, hogy a garantált ebből 15 Mbit/s.
-
kezo0
addikt
válasz blakey #122621 üzenetére
Ja, hát ha majd egyértelműen azt mondják, hogy téves infó volt, hogy nincs semmilyen teendőm, akkor, és csak akkor kijavítom. Addig viszont azt tekintem irányadónak, hogy nincs semmilyen teendőm. Értelemszerűen.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
#82860288
törölt tag
válasz Kicsirics77 #122618 üzenetére
Hol laksz? Lenne pár YouTube feltöltésem.
-
blakey
titán
válasz kezo0 #122595 üzenetére
Mivel változott a számlafizető azonosító, így értelemszerűen módosítani kell a csoportos beszedési megbízást is. téves info a Voda részéről, hogy nincs teendő csoportos beszedés esetén. Nálam is írták, hogy nincs teendőm, viszont azt is írták, hogy befizetés esetén az új számlafizető azonosítót kell feltűntetni.
#122619 cocka
A beállításnál beírod, hogy Vodafone, akkor automatikusan a A11895927 számot fogja felajánlani, tehát élő szám.[ Szerkesztve ]
Boldog karácsonyt! - ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kicsirics77
veterán
válasz Kicsirics77 #122618 üzenetére
voda oldala már megint pontos
plussz a csoportos beszedési megint nem sikerült nekik, és a számlát sem lehet letölteni, jövőre búcsúzok, mostmár megvárom a hűségidő lejártát..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
cocka
veterán
Most akkor tudja valaki, hogy egyáltalán ez a szolgáltatói azonosító használható még bármire is?
A10987278T001
https://www.vodafone.hu/szamlazas/szamlabefizetes
E szerint még igen, az ügyfélszolgálaton az automata ezt meg se említi csak az "otpst" => A11895927
Ez egy 2007-es doksi, csak otps azonosítóval.
https://multimedia.vodafone.hu/pdf/lakossagi/egyeb/csoportos_beszedesi_megbizas.pdf
Ez meg egy 2020-as, a hosszabb, nem otps azonosítóval.
Na ezen igazodj el!
Tehát adódik a kérdés, valaki mondja már meg fixen, hogy nem OTP esetén melyik szolgáltatói azonosítót kell használni a vezetékes ill. a mobilszámlához?
-
Kicsirics77
veterán
Sziasztok, most én vagyok a hülye vagy a voda oldala a sz@r?
internet L csomagom van és a feltöltésnél 200 Mbit/s sebességet hoz a csomaginformációknál..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
catroot
veterán
Nekem már csak az nem világos a csoportos beszedéssel, hogyha én maximalizáltam a beszedhető összeget 10E forintban, akkor gond lesz-e, ha egyszerre terhelnek meg pl. 3db 4800-as számlával...?
"I live in the weak and the wounded, Doc."
-
pkaresz
őstag
Én egyszer voltam így, az első csoprtos beszedéseknél, hogy kifizettem, majd le is vonták, s
továbbra is levonták, és mindíg túlfizetésem volt.
Úgy tudtam megoldani, hogy a banknál egy hónap kifizetést le kellett állítatni, majd a következőnél vissza.
Tök macera volt, most intézzék ők, megígérték a telefon beszélgetés rögzítve van.
Bár ez lehet mobilszámla volt, s nem UPC.
Régen volt.[ Szerkesztve ]
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
vlevi
nagyúr
1270-et felhívtam, és már mondja is az automata, hogy baj van a csoportos beszedéssel, ezért újra megpróbálják majd levonni. A meglévő beszedéseket nem kell módosítani.
-
woodworm
veterán
Utaláskor egyértelműen azonosítod magad a közleménybe beírt új ügyfélszámoddal. A bank elküldi, vodafone fogadja, működik az új rendszer.
Csoportos esetén megváltoztatta a nevét, nem otp-s bank esetén a csoportos azonosítóját, és a régi vagy az új ügyfélszám helyett, egy a régiből módosított hibridet küld. Nem is csodálkozok, hogy egy értelmes banki rendszer visszadobja a kérést. Szerintem egyértelműen a voda a sáros, vagy ne terjesztette volna, hogy nincs semmi tennivaló, vagy rendesen lekommunikálta volna a bankokkal a változásokat.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
- Bambanő háza tája
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Szólánc.
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- 32GB 3600MHz hűtőbordás DDR4 kit (2x16GB)! Számlával, garanciával! ÁRON ALUL! BONTATLAN!
- GAINWARD GHOST RTX 4060 Ti eladó! RGB-s! Garanciával, számlával!
- Új Lenovo L0Q Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% AMD Ryzen 7 8845HS 16/512 RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- ASUS TUF GAMING B760M-PLUS (DDR5) - Keveset futott - Garanciális
- NEXTLEVELRACING RACER Szimulátor állvány + Shifter mount
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest