-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
kabelmania27
félisten
Ezek az értékek rendben vannak.
Böngészőből töröld ki az előzményeket, próbáld meg karbantartó programot futtatni pl. wiseregistry, ccleaner, spyboot hátha segít.
Modem áramtalanítás után sem javul a helyzet?
Próbáld meg a modemet átállítani a modem üzemmódba és vezetékes kapcsolattal teszteld, hogy úgy javul-e a helyzet, ha javul érdemes venni gigabites routert és modem üzemmódban használni a compal modemet. -
-
zst
tag
válasz
kabelmania27
#123382
üzenetére
Köszönöm a választ.
Az F csatlakozókat a szaki fogóval áthúzgálta, volt olyan kábel amin cserélt is csatit. A modem az jelenleg Router módban van, de van modem mód is. Ezt már az első bekötésnél eljátszottam hogy tegyenek át IP4-re. Ja most 21 óra körül újra is indult a modem. Magától. De ahogy nézem a logot napközben is volt egy újraindulás.
Jelszint és SNR.
-
kemot0001
újonc
-
sniphoe
aktív tag
válasz
kabelmania27
#123377
üzenetére
Asszimetrikus elosztó -4dB-es csatlakozóján van a Compal, csillapító nincs.
-
kemot0001
újonc
Szép napot!
Hogy ne a Vodafone/UPC routerem WIFIjére bízzam a lakáson belüli internetszolgáltatást, vettem egy TPlink Archert. Fizikailag a LAN portokat kötöttem össze, a TPlinken kikapcsoltam a DNS szervert, így a router az egyedüli a hálózaton. Ami a gondom, hogy időnként csuklik a net, a ping a routerről elég gyakran többszáz ms... A router CH7465VF. Van valami speckó beállítás, amire figyelni kéne?
-
kabelmania27
félisten
Üdv!
Ez egy jófajta elosztó. Feltöltési értékek rendben vannak, a letöltési jelszint értékeket is meg kellene nézni.
Ellenőrizd le, hogy a lakásba bejövő kábel van-e az in bemenetre kötve.
Nézd meg nem lazultak-e ki az F csatlakozók az osztónál és a modemnél.
Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon vagy my vodafone oldalon kapcsold ki az ipv6-ot. -
-
-
zst
tag
Sziasztok!
Küzdök én is a a vodával. Amíg a UPC fehér CB volt a saját szoftverével, addig semmi bajom nem volt. Rátették az új box szoftverét, azóta katasztrófa. Csütörtökön le is cserélték nagy nehezen. Volt fagyás, újraindulás semmit nem lehetett már vele kezdeni. Most egy csoda fekete BOX van. CH7465VF. Szoftver verzió: CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH.
Na mióta ez van az oldalak betöltése 10-20 mp késleltetéssel indul, katt az oldalon... tölt... egyszercsak bejön. A TV box is csak véletlenül tud vissza játszani. KI is írja hogy nem tud csatlakozni. A hálózati naplóban elég sok No Ranging Response received sor van, ami a CB saját MAC címét jelzi...
Tudtok valami okosságot?
Mellékelem a képeket. Ez az elosztó a fehér BOX-al az elején tökéletesen kiszolgált.
Köszönettel,
Tibi
-
Nordik
őstag
Szolgáltatás lemondást hol és hogyan a legegyszerűbb intézni? Sétáljak be a helyi vodafoneba a modemmel és a boxxal és ennyi? Husegido már nincs, készülék reszletem van azt nyilván fizetnem egybe.
-
sniphoe
aktív tag
válasz
sniphoe
#123351
üzenetére
Ahogy azt az elejétől fogva sejtettem is, a Compal CH7465VF ethernet vezérlője/portjai mentek tönkre. Gyári állapotra visszaállítva, kivette magát bridge módból, WIFI-n be tudtam lépni, működik minden, kivéve ugye az RJ45 portokat. Innen is köszönöm a Vodafone-os kollégának a "szakértelmét"...
Ezek az értékek egyébként rendben vannak?
Downstream: [kép] [kép]
Upstream: [kép] [kép]
Köszi! -
y2K_o
csendes tag
Sziasztok!
Directone online tv helyett mennyire ajánlott a Vodás Mediabox? A címemen nem szolgáltatnak, de ha más címre rendelem működne a saját (nem vodás) netemmel? Sajna az utóbbi pár hónapban vállalhatatlan a directone minősége, állandóan akad és oda-vissza kell váltani a csatornákat, ügyfélszolgálat 0. -
Jenne
őstag
Közben megvilágosodtam...

Azért vonnak le duplán számladíjat, mert vélhetően ez "akciós" csomag. Kettőt fizet egyet kap.
#123371 gregory91
Nálam is van limit beállítva a banknál, de egymás után vonták le, nem egyszerre, így mindig belefért az engedélyezett limit összegbe.
Ma 9:11 perckor újból felhívtam a 1270 ügyfélszolgálatot.
Hát ez aztán az érdekes! Azt mondta a hölgy, hogy Ők még nem látják ezt a leemeléseket, és lehet, hogy nem is valós a dolog, amit 10.14.-én lehívtak, csak a régebbit, a 09.30.-án lehívott összeget. Az odáig rendben is volt, csak most 14.-én (tegnap) kezdődött ez a duplázás és ezt nem látja a rendszerben.
A bankomnál, ahonnan lehívják, a banki kivonaton ott vannak a duplázott lehívások, ezt mondtam is Neki. Rákérdeztem, hogy nem lehetne esetleg visszautalni ezeket az összegeket? Elég nyersen válaszolva közölte, hogy ez minimum 30 napos átfutás lenne és részükről eléggé körülményes is... bla bla....Számukra ez nagyon körülményes és bonyolult eljárás így nem javasolja, meg egyébként is ezt írásban kell a helyi Ügyfélszogálatnál megkérni. Még elnézést sem kért a hibáért..
Csak halkan jegyzem meg, ha majd ténylegesen is állami kézben lesz és kezelik a rendszert, ha az UPC után ilyen gondok vannak már. -
kezo0
addikt
válasz
kezo0
#123320
üzenetére
Ma ismét módosítottak a szerződéseimen, visszakerült pár kedvezmény a tv- és internet-előfizetésem áraiba, de még mindig nem az összes, amiket eredetileg, szept. 22-én adott nekem az ügyintéző, és amiket elfogadtam az újabb egyéves hűségért. Most ott tartunk, hogy összességében még mindig kb. 4 ezer Ft-tal többet kéne havonta fizetnem, mint ami a szept. 22-i keltezésű szerződéseimben szerepel. Természetesen nem fogadom el ezeket a módosításokat sem, hiszen a velem való egyeztetés nélkül történtek, és így kerültek be most ezek az új szerződés-módosítások is a My Vodafone fiókomba – arról nem is beszélve, hogy okt. 14-i keltezésűek. Mert akkor ugye kérdéses, hogy a szept. 22. és okt. 14. közötti időszakra vonatkozóan milyen árakkal fognak számolni a hamarosan érkező számlában?
Szóval szombaton újra irány a Vodafone-üzlet a Westendben…
Az alábbiakban (belenagyítva az eredeti képfájlba) látható, hogy
– milyen árakat kaptam először, szept. 22-én (1. oszlop), aztán
– hogyan módosultak ezek a szept. 30-i „rendszerhiba” miatt (2. oszlop),
– végül pedig milyen árak láthatók most a My Vodafone fiókomban (3. oszlop): vicces, hogy itt még mindig nem stimmel a tv-előfizetésnél a végösszeg, ha összeadjuk az egyes tételeket.
Ehhez képest még sms-t is küldtek, hogy „sikeresen teljesítették a megrendelésemet”. Röhej.
-
Jenne
őstag
válasz
pkaresz
#123362
üzenetére
Köszi.
Most értem haza a voda ügyfélszolgálattól. Pécs Árkád első emelet.
Bár be se mentem volna. 14-en voltak előttem, két ablak üzemelt a hétből. Végig álltam a sort kinn a folyosón, de az ügyfélszolgálatossal mintha elbeszélnénk egymás mellett történet volt. 10 perc után meguntam, hogy nem arra válaszol amit kérdeztem.
Hiába kérdeztem, hogy ha egyszer már leemelték (14 nappal ezelőtt) a számlámról a két elmaradt havi összeget, a Voda hibájából maradt el az kettő lehívás, akkor most két héttel később miért megint újra ...és megint mind a kettőt? Beszélt össze vissza, hogy technikai malőr meg megértést kérnek ...mert technikai átállás bla..bla..bla...stb. A pénz, a plusz huszonezer forint, az majd a következő számláknál jóváíródik addig nem hívnak le összeget tőlem amíg túlfizetés van nálam, abból egyenlítik ki majd. Ezek után nem igazán bízom bennük, nem nagyon hiszem el, hogy ez így is lesz majd.#123361 gregory91
(I)Mármint amikor automatikusan leemelik az adott összeget?(/I)
Igen. Mindig az aktuális havi számla összegét hívja le a számlámról a vodafone, előtte meg az UPC, de ez az utóbbival sosem volt gond. Mióta átvette a Vodafone az UPC-t, azóta több problémát okoztak nekem (és nem csak számlázás terén), mint az UPC az azt megelőző 20+ évben összesen.
De az eOn-nak is, a Pétávnak is, a vízműnek is ilyen módon fizetek, ez a csoportos megbízás. Nem én találtam ki ezt a megnevezést, így hívják. -
Na akkor mi is beléptünk a klubba néhány VTV boxxal. A kérdésem az lenne hogy a bekapcsoláskor látható/hallható Vodafone logós intrót ki lehet kapcsolni valahogy?
Előre is köszönöm! -
kabelmania27
félisten
válasz
Drughi
#123365
üzenetére
Úgy lenne jó kialakítani az osztást, hogy bejövőre kettes osztó egyik kimenet modem, másik kimenet hármas osztó, ebből menne három tévébe, de ha a modemes szobába csak egy kábelt lehet lehozni akkor asszimetrikus hármas osztót használnak amelynek az alacsonyabb csillapítású kimenetére kell kötni a modemes szobát, ahol egy kettes osztóval fogják elosztani a kábelt modemre és tévére/boxra.
-
Drughi
addikt
válasz
kabelmania27
#123364
üzenetére
3 szoba, 3 tv.
1 box, 2 media kártya. -
Toth_Jani
őstag
Nekem meg utoljára szeptember 5.-én jött számla, azóta csak egy SMS hogy rendszerhiba miatt nem tudnak számlázni, de majd egyszer fognak várjak türelemmel.
-
pkaresz
őstag
válasz
Jenne
#123360
üzenetére
Szia!
Egyszer volt nekem is túlfizetésem, még a UPC korszakban, mert az adott napon nem vonták le, s én befizettem, majd levonták.
Én úgy tudtam megoldani, hogy szüneteltettem a csoportos beszedést egy hónapra, s így rendeződött.
Ez nem mostanában volt!
Sajnos azért kellett, mert a következő hónapon is levonták, beszedték a csoportos díjat.
De személyesen intézd, szerintem.
Ha van rá időd!Üdv: Karesz
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
Ha valaki tudja mi ilyenkor az ügymenet, legyen szíves írja mg.
A következő a helyzet: augusztusi és szeptemberi számlát nem vonta le időben a Voda, valami ok miatt, de állítólag rendszerátállítás volt és ezért. (csoportos beszedés). Többszöri telefonálás és rákérdezés után is mindig azt mondták, hogy technikai probléma, de nem gond mert majd levonják. Nos szeptember 30.-án végre levonták ezt a két késedelmes számlát. A mai napon (október 14) meg levonták még egyszer ugyan ezt a kettőt ! És az október 26.-i következő számlát is! De ami érdekes, hogy ezeknél az augusztusi és szeptemberi számláknál, ha belépek a My vodafone fiókomba ott piroslik a figyelmeztető ablak, hogy Lejárt kifizetetlen számla!
Most lesz érdekesebb a történet. Beszéltem az előbb az Ügyfélszolgálattal, ott azt mondták ez technikai hiba a rendszerükben, de ne aggódjak, mert ha 2x vontak le egy számla összeget, akkor azt a plusz összeget következő számlánál jóváírják és nem hívnak le addig összeget amíg tart az a pénz. Viszont 2x vontak le kettő számlát és plusz az október 26.-it is még előre már. Jelenleg ez a jóváírásos valami ez tutira nem működik, mert most van 1x8816 Ft és 1x 6866 Ft és plusz még az október végén esedékes 6866 Ft is.Jelenleg 22.548 Ft plusz pénzem van náluk, és ez a forint többlet, hogy majd a következő számlánál jóváírják ez nem működik. Nem hogy jóváírták volna, hanem még egyszer levonták mindkettőt. Mivel csoportos beszedéses/lehívásos a számla így nem tudok mit tenni.
Van ötlete valakinek, hogy hogy legyen megoldva?
Csak tipp: ha személyesen bemegyek a helyi Vodafone ügyfélszolgálathoz, akkor ott tudnak valamit intézni ez ügyben? Visszakapom azt a plusz összeget? Pécsi Vodafone Ügyfélszolgálat az Árkádban.
Köszi előre is. -
pjen
félisten
Szevasztok. Van 3 VTV boxunk visszanézésnél elég sokszor idő túl lépést ír a Tv és hogy ellenőrizzük a routert. Tegnap volt itt a szerelő, tényleg lelkiismeretesen mindent átnézett, rendben talált. A központból minden friss szovtvert kapott. A központosnak ugyanez a hibája volt és szerinte az újra telepítés nála megoldotta, hát itt nem. Szerintetek ha a DIGI netről járatnám a boxot jobb lenne?
-
Drughi
addikt
-
Drughi
addikt
Sziasztok!
Hátha tudtok válaszolni, hogy mire számíthatok:
Vásároltunk egy családi házat, nemsokára költözünk.
Villanyszerelővel átkábeleztük az egészet (2,5 MBCU), plusz be lett csövezve a kiállásoknál, így elég bolondbiztos.Szeretném a jelenlegi szolgáltatásomat költöztetni, de félek, mert sok hozzá nem értő "szerelővel" volt már dolgom, legyen az UPC/Voda, Digi, T-home stb
Szerintetek meg fogják azt oldani, hogy az utcáról az oszlopról (pont a ház előtt van) behúzzák a kábelt a padláson és ott a csövön leengedve kivezetik a kiépített aljzaton?
Valamint, hogy megy a szolgáltatás költöztetés?
Jelenleg ugye használjuk, és a lehető legkevesebb kiesést szeretnénk, lévén 2 gyerek folyamatosan netezik, tv-t néz, stb.Hogy érdemes ezt megcsinálni, hogy mire költözünk már legyen ott szolgáltatás, de még a másik helyen is működjön?
-
_NCT
addikt
válasz
kezo0
#123353
üzenetére
„Tehát bridge módban ipv6 felejtős.” – Igazából IPv6-ban felejtős a bridge mód, de ez rengetegszer le lett már írva ebben a topikban.
Úgy gondolom ezt a szolgáltatónak is illene tudnia, ha már az ott dolgozó ezért kapja a fizetését. Én meg nem szeretek beleszólni a szakik dolgába, mert azt feltételezem, hogy értenek ahhoz amit tanultak és napi szinten csinálnak.
-
kezo0
addikt
„Szaki lelkiismeretes srác volt, azt mondta ha így működik, bridge-ben is kell, ne hagyjuk ennyiben.” – Hát ez tényleg egy csoda, mert a technikusok nagy része ezen a ponton boldogan távozott volna.
„Tehát bridge módban ipv6 felejtős.” – Igazából IPv6-ban felejtős a bridge mód, de ez rengetegszer le lett már írva ebben a topikban.
-
_NCT
addikt
Időközben megoldódott a probléma, röpke 2.5 óra alatt…Ez a Vodafone egy csoda. Először az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy nem látják a modemet a kp-ban sem, nem tudják elhárítani távolról a problémát. Kiküldenek egy szakit, Szaki kijött, mért, nem látott semmi érdekeset régi modemen, reset minden megvolt. Ahh inkább kicseréli, mert nem javul meg, ugyanaz a probléma. Kicserélte, még mindig szar az egész, új modemmel is. Szenvedtek a kp-ban egy órát, azután mondtam, hogy oké, router mód vissza, úgy megint működött, volt net. Mindezt közben a központ intézte, szegény technikus meg nem tudott mit csinálni, telefonált a hotline-nak, kb mint én. Szóval router módban happy volt minden, mondom ok, letojom, legyen net, maradjon így, dupla nat rohaggyá meg, megoldjuk erővel. Szaki lelkiismeretes srác volt, azt mondta ha így működik, bridge-ben is kell, ne hagyjuk ennyiben. Na a vége az volt, hogy még router módban lefrissült a fw az új modemen ( a régin nem történt meg), de a bridge ezután sem volt jó. Ment a fejvakarás, aztán onsite szakinak eszébe jutott, hogy ipv4-et kellene beállítani bridge módban, nem ipv6-ot. Jelezte a kp felé, akik ezt beállították és lőn világosság, működik. Tehát bridge módban ipv6 felejtős.
Ez volt röpke 2.5 óra.Azt érzem, hogy aki a túlfélen volt, csak próbálkozott, de nem igazán értette, mit csinál. Vérlázító, hogy először azt mondják távolról nem oldható meg a gond, aztán mégis.Nem ügyfélnek érzem magam, hanem hogy hülyének néznek és L1 szinten leráznak minél hamarabb.
Hab a tortán, hogy az üf lezárta a panaszom, 1x kerestek, amit nem tudtam rögtön felvenni mert megbeszélésen ültem. Hívásnapló alapján is csak egyszer. Írtam ezzel kapcsolatban, hogy nyissák újra a jegyet, mert 1x kerestek és több mint 4 napja nincs szolgáltatásom, visszaírtak, hogy többször kerestek, ezért nincs kötbér jogosultságom. Mondom ez wtf. Szerencsére addigra már működött a net, így hagytam a picsába, de ez a mentalitás szerintem mindent elárul. Arra rögtön tudtak figyelni, hogy lehet kiküszöbölni, hogy kötbért fizessenek. De egy egyszerű problémát 5 nap alatt sikerül elhárítani, grat. És ezek után jön a survey, hogy mennyire ajánlanám a vodát. Hát annyira, hogy aki tudja, meneküljön tőle. Ezt úgy, mondom, hogy mobilos sim cserével is 5x kellett az üzletbe befáradnom, mire képesek voltak mindent beállítani, ott is technikai malőrök sorozata volt.
Bocs a hosszúért, de tanulságos lehet másnak is. De hogy jó is legyen a végére, volt egy CC-s kiscsaj, aki toppon volt (ráadásul hétvégén), tudod, az a kis tündér hang és még értelmes is. Na az ő segítségével egy belső hibát sikerült gyorsan megoldaniuk, ami megakadályozta, hogy egyéb hibát (pl onsite javítást) vegyenek fel, mert 2 folyamat nem futhat egymás mellett. Innen is respekt neki, vannak még értelmesek is.
-
sniphoe
aktív tag
válasz
kabelmania27
#123350
üzenetére
Nem.
A Vodafone szerint a gyenge bejövő jel okozhatja, de nekem furcsa, ezért kérdeztem, hogy más mit tapasztal lehúzott koax-al. -
sniphoe
aktív tag
válasz
Intruder2k5
#123348
üzenetére
Igen, nem a kábel okozza.
-
-
sniphoe
aktív tag
válasz
woodworm
#123343
üzenetére
Ezzel van tele a router log-ja:
kernel: mtk_esw: Link Status Changed - Port WAN Link Down
kernel: mtk_esw: Link Status Changed - Port WAN Link Up
kabelmania27:Nem tudok belejentkezni, mert hol van ethernet link, hol nincs.
Ennek az oka érdekelne, hogy okozhatja-e gyenge jel a koax-on vagy tönkrement a modem. -
miuifan
csendes tag
Sziasztok! Régi fostos adsl net,Zhone modem... többször gondol 1-et és elmegy,szerelő volt már kint többször,1-2 napig jó aztán megint elmegy. a Power led felváltva piros/zöld ez mit jelenthet? Internetnél se vilagit zölden. Kicsit unalmas már.Kabelek jók.
-
#82860288
törölt tag
8. kerben Stadionokhoz közel nincs net, központi hiba van.
-
woodworm
veterán
válasz
sniphoe
#123341
üzenetére
De mit látsz, ami miatt szerinted billeg a kapcsolat?
Az ethernet portok ledjeinek a villogása a forgalmat jelzi, abból kapcsolatod minőségére nem lehet következtetni. Ehhez be kellene jelentkezni a modem felületére, az viszont nem fog menni működő kapcsolat nélkül.
Az előlapi ledek jelzik a modem állapotát. Ha azok villognak, akkor hívd az ügyfélszolgálatot és jelezd nekik a hibát.(#123342) tirszin
Hívd fel az ügyfélszolgálatot és kérd az ipv6 kikapcsolását. -
tirszin
senior tag
Sziasztok, tegnap cseréték le a régi modemem egy CH7465VF-re.
A Voda oldalon található docu alapján van benne port forwarding,
de az enyémből hiányoznak ezek a menüpontok az advanced/biztonságnál.
Nem lehet ezt belevarázsolni? Szükségem lenne rá.
-
kezo0
addikt
válasz
gduck
#123336
üzenetére
Már az előző, 3 hónappal ezelőtti frissítésnél az volt a changelogban, hogy mostantól működik az app portrait módban is, de ez konkrétan nem volt igaz: nem működött. Szerintem joggal gondolhattam azt, hogy az „álló és fekvő üzemmód beállításához kötődő technikai javítás” pont azt jelenti, hogy végre lehet majd váltani e két mód között… És hát nem.

A stabilitással pedig az égvilágon semmilyen probléma nem volt eddig sem.vlevi: Gyanítom, hogy ez nem az app hibája. Valami más gond lehet ott.
-
kezo0
addikt
Frissültek a My Vodafone és a Vodafone TV appok, mind Androidon, mind iOS/iPadOS-en.
Én ugyan semmilyen változást nem tapasztalok, de szóljon, aki igen.
Az iPaden ugyanúgy fekvő helyzetben fut csak a Vodafone TV app, mint eddig: fekvő az EPG és fekvő a teljes képernyőn nézett tv-műsor is, pont úgy, mint eddig. Csak a kisméretű lebegő ablakot lehet nézni egy tetszőleges másik app felett, ha álló helyzetben van az iPad – de ez szintén így volt már eddig is.
A My Vodafone appban pedig szerintem eddig is meg lehetett nézni az otthoni szolgáltatásaimat.
Szóval a legutóbbi frissítések óta jó nagyot vajúdtak a hegyek… -
sniphoe
aktív tag
Compal CH7465VF kábelmodemet használok, a hátulján lévő 4 db RJ45-ös LAN csatlakozóján folyamatosan billeg a link (Link UP, DOWN, UP,...). Találkoztatok már ilyennel? (Másik eszközzel is is csinálja, nem a routerem a hibás.)
-
nicu71
addikt
válasz
boskorelli
#123328
üzenetére
Húha,pedig micsoda köröket futottál ,beleizzadtam amíg olvastam
És annyit tennék hozzá hogy ez az újraindítás dolog,ezt kb hetente javasolt.A Csodafone elnevezést pedig ezennel lopom .
-
pkaresz
őstag
válasz
boskorelli
#123329
üzenetére
Legyen szerencséd! 😀
-
boskorelli
tag
válasz
kabelmania27
#123324
üzenetére
Szia.
Nagyon szépen köszönöm.
Áramtalanítottam, újraindítottam és egyenlőre úgy néz ki hogy működik.Mondjuk jellemző, hogy a létező legegyszerűbb és legkézenfekvőbb dologgal nem próbálkoztam.
-
Toth_Jani
őstag
válasz
NoOne1976
#123325
üzenetére
Hát igen 3 hónapja leállt 1 hétre a Vodafone, hogy összevonják a számlázást és az ügyintézést, hogy az Ügyfeleket még magasabb színvonalon tudják kiszolgálni.
Azóta sem sikerült az ügyfélkezelést, és a számlázást megoldani, még szerencse hogy azért a szolgáltatás úgy ahogy működik.
-
Sanya
nagyúr
válasz
boskorelli
#123323
üzenetére
ugye nincs ipv6?
-
NoOne1976
őstag
válasz
kezo0
#123320
üzenetére
És a legszebb, hogy a jó eséllyel kiküldetésre kerülő számlában nem a kedvezményes összegek lesznek, ennek ellenére, ha nem fogod befizetni a számlát teljes összegben, majd szépen kötbéreznek, felszólítanak (pénzért), elveszik az epack kedvezményt, vagy li is kapcsolják a szolgáltatást.

-
kabelmania27
félisten
válasz
boskorelli
#123323
üzenetére
Üdv!
Modem értékek rendben vannak. Modem és router áramtalanítás után nem javul a helyzet?
Arris modem router vagy modem üzemmódban van? -
boskorelli
tag
Sziasztok.
Remélem tud valaki segíteni.
A problémám:
A fiammal szeretnénk játszani "multiban" (Fortnite) 2 pc-n, de random időközönként kifagy a játék, ( van hogy minden körben, van hogy 3-4 meccset is tudunk menni.) megáll a kép, én is és mindenki egyhelyben mozog majd kis idő múlva kidob az alábbi [hibaüzenettel] vagy "internet connection lost" hibaüzenettel. Sőt már az is elég ha az én játszom és a másik gépet bekapcsolja a fiam, abban a pillanatban nálam reszeltek is.... És fordítva is.
A hiba jelentkezik akkor is ha csak a gyerek játszik magában
A neten fellelhető összes játékkal kapcsolatos javítási módszert ( verify, plusz fájlok letöltése) megpróbáltam de semmi eredménye, újra telepítettem a játékot mind2 gépen, és semmi. Vettem egy routert (Asus AX 3000 v2) szintén semmi változás.Csodafone 1gigás netünk van, lakáson belül Cat6-os kábelekkel, a sávszélesség 800 és 1000Mb között van mindegy melyik tesztelős oldalon nézem. A jelszintek is megfelelőek [kép] .
A játékon belül alacsony pingünk van, majd egyszer csak a bejövő "adatforgalom" megszűnik. Kifelé úgy néz ki hogy kommunikál a gép de befelé nem kap "adatot", a háttérben egyéb letöltések és stb-k... nincsenek.
Ezek a problémák a UPC --> Csodafone modem csere után kb 1 -1,5 hónappal kezdtek jelentkezni.Esetleg még egy dolog, bár nem hiszem hogy sok köze lenne hozzá de VGA csere is volt az "új" VGA-m egy bányából jött. Bár ezt kétlem hogy köze lenne hozzá.
Mi lehet a hiba? A Fortnite-os csoportban már írtam ott tanácsolták, hogy jöjjek ide hátha.
Előre is köszönöm. És bocs ha Off.
-
kezo0
addikt
válasz
kezo0
#123213
üzenetére
A helyzet azóta is változatlan. Egy szeptember 30-i rendszerhiba miatt automatikusan keletkezett, rám nézve hátrányos szerződésmódosításokat, amelyeket már másnap, okt. 1-jén megreklamáltam, és amit jegyzőkönyvben el is ismertek, azóta sem képesek kijavítani. A My Vodafone fiókomban továbbra is a téves, kedvezmény nélküli összegek jelennek meg a tv- és internet-előfizetésem árainál. Holnapután számlazárás, így jó eséllyel ezek a valótlan, a kialkudott árhoz képest kb. kétszeres összegek fognak a következő számlámon megjelenni nekem, hogy rohadjanak meg ezek a szerencsétlen, tehetetlen, hozzánemértő balf.ok.
Tegnap reggel telefonon próbáltam újra reklamálni, de persze csak annyit tudott mondani az ügyintéző, hogy 30 napjuk van az ügyintézésre, és még csak 10 nap telt el a reklamációm óta, „segíthet-e még valami másban?”. Anyádban segíthetsz, abban.
Ma este fél 8-kor értem a Westendben levő üzletbe (gondoltam, újra megpróbálom személyesen, elvileg 8-ig vannak nyitva), de már nem voltak hajlandók sorszámot adni, mivel állításuk szerint zárásig nem kerülnék sorra. Azt mondta a csaj, jöjjek vissza reggel, mire megkérdeztem tőle, hogy szerinte miért jöttem most, ha tudnék jönni reggel is… Még egyszer: rohadjanak meg.
És ez az egész úgy kezdődött, hogy én hülye, a saját akaratomból új, egy éves hűségszerződést kötöttem velük… -
pjen
félisten
válasz
interstate76
#123318
üzenetére
Nálam megy.
-
interstate76
addikt
Megint meccset néznék és megint nem megy a Vodafone TV (1-2 hete ugyanez történt). Sem telefonos applikációban, sem PC-s böngészőben. Ez csak nálam van, hogy letiltanak a meccsekről?
Még a műsoraim menüpont sem működik, ill. semelyik csatorna élő adása nem indul el, egyik eszközömön sem. Tegnap még okés volt. Ritkán nézek Bajnokok Ligáját, de a Voda erről is le akar szoktatni! -
_NCT
addikt
válasz
kabelmania27
#123315
üzenetére
Az érdekesség, hogy azóta nem működik, mióta jeleztem, hogy bridge módban akarom használni. Jelenleg DHCP-n keresztül kap ip címet a rá csatlakoztatott eszköz, megkapja az átjáró, dns szerver, hálózati maszk etc. beállításokat. És ennyi. Szolgáltatás egyik ip cím alatt sem fut a /24 hálózatában, amivel management felületet lehetne elérni.Nincs ilyen feliratú csillapító rajta.
-
Slyer
senior tag
Sziasztok!
van egy TCL 58P635 TV-m Vodafone mediacarddal, és ABC sorrendben vannak listázva a csatornák, nem a megszokott módon. Van lehetőség átállítani a TV-n? Egyszerűen nem találom sehol…
-
_NCT
addikt
válasz
kabelmania27
#123313
üzenetére
Nem sajnos, a központból sem látják.
-
_NCT
addikt
válasz
kabelmania27
#123310
üzenetére
Igazából a modem kuka, nem lehet elérni a menedzsment felületét. Ma egészen pontosan 1x hívtak a vodafone-tól, de mivel megbeszélésen voltam, nem tudtam felvenni. Na ennek következtében nagyon gyorsan lezárták a jegyet, hogy ne kelljen kötbért fizetni. Persze én hívogassam őket időpontegyeztetés miatt…. Kicsit olyan érzésem van, hogy a felelősségáthárítás és a kiskapuk kijatszása gyorsan megy nekik, de a probléma megoldása kevésbé. Mert ha legalább 3x próbáltak volna hívni, de így aljasság. Gondolom bevett gyakorlat, hogy megcsörgetik az ügyfeleket, majd gyorsan zárják a jegyet ha rögtön elsőre nem kapod fel a telefont.
-
_NCT
addikt
Sziasztok! Múlt héten péntek óta nincs internetszolgáltatásom, péntek este bejelentettem az esetet, majd biztos ami biztos, szombaton is hívtam őket, hogy valami nem kóser, nincs net. Na most az üf. azt mondta, távolról nem látja a modemet ezért ki kellene küldenie valakit helyszíni javításra. Mondom ok, hajrá. Ez volt szombaton, azóta semmi. A 72 óra az első bejelentéstől ketyeg ugye (ezt még az online felületen tettem)? Mert ha a szombatit nézem, akkor már az is megvan bőven. Gyakorlatilag 1 napig sem tudtam használni a szolgáltatást, csütörtökön telepítették, illetve egy korábbi internetszolgáltatót váltott le a Voda (bár ne tették volna). Mindenféle belső hibára hivatkoznak, hogy azért nem tud haladni az ügyem. Már a szerződéskötést sem volt egyszerű, ott is állítólag lefagyott a rendszerük és azért nem mentette el a szerződésem az üzletkötő. Ha nem telefonálok, akkor szerződésem sem lenne. Jelenleg azon agyalok, ha estig semmi reakció, írásos panaszt teszek náluk (bár sejtem annak is a kezelési módját).
Myvodafone alapján pedig se meglévő internetszolgáltatásom, sem készülékem nincs, a telepítés folyamatban.
-
pjen
félisten
Akkor a gyakorlat. Ha szerencséd van működni fog, ha nüncs szerencséd akkor is. Csak lesznek csatornák amik esetleg be sem jönnek, kockásodnak. A Tv néha kiírjak hogy nem tudott csatlakozni. Kihívod a szerelőt első dolga lesz kidobni a kábeledet és tesz egy "bikacsököt"..
Aktív témák
- Corsair Vengeance DDR5 16 GB / 5200MHz / 2x8
- Dell Latitude 5420 Újszerű állapotban, i5 FHD IPS LCD,16GB,magyar világítós billentyűzet
- Dell Latitude 5420 Új, Fóliás állapotú,i5 FHD IPS LCD,16GB,magyar világítós billentyűzet
- DELL P2714H "27 colos kalibrált IPS panellal rendelkező monitorom eladó tökéletes állapotban!
- MSI GTX 1070 Ti GAMING 8G stabil, működésileg megbízható állapotban eladó!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED - DELL Universal Dock D6000 (452-BCYH) (DisplayLink)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3047, 94% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2036
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


. Legalább megint tanultam valamit. ( Köszönöm a tanácsot
És annyit tennék hozzá hogy ez az újraindítás dolog,ezt kb hetente javasolt.A Csodafone elnevezést pedig ezennel lopom .
Még a műsoraim menüpont sem működik, ill. semelyik csatorna élő adása nem indul el, egyik eszközömön sem. Tegnap még okés volt. Ritkán nézek Bajnokok Ligáját, de a Voda erről is le akar szoktatni!

