-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
Fuvaros
senior tag
Jövőre milyen változások lesznek, digi felvásárlás miatt? A problémám az, hogy sok digi tv müsor nem hd, míg ugyanaz vodafone-n hd. Viszont csak a szomszéd utcában van vodafone szolgáltatás...(Kistarcsa)
-
zzola
titán
válasz
kezo0
#124598
üzenetére
Az nem a szolgáltató hibája, hogy a központi adatbázisból nem tudja betölteni a régi igazolvány számát. A december 8-i határidő teljesen rendben van, belefér az ÁSZF-ben leírtaknak.
A HW csere már érdekesebb, illetve az SMS egy picit korán érkezett.
Amúgy megértem a panaszod, ennyi huza-vona nyilván nem hagy jó szájízt benned... -
kezo0
addikt
Ez hosszú lesz, előre szólok. De át lehet ugrani, ha nem érdekel.
Szóval az úgy volt, hogy még szeptemberben meg akartam hosszabítani a 82 éves édesanyám hűségét az internet- és tévészolgáltatásra. Bementem a Westendbe, és eleinte minden flottul is ment, mivel előtte már beállítottam a My Vodafone fiókban, hogy teljes körű meghatalmazottja legyek anyunak minden ügy intézésében. Kaptam egy kicsit kedvezőbb ajánlatot a meglévő szolgáltatásokra, mondtam is, hogy hadd szóljon. Csakhogy amikor az ügyintéző rögzíteni akarta a gépbe az új szerződést, azt nem engedte a Vodafone rendszere, mivel azt dobta ki, hogy anyu személyiigazolvány-száma nem létezik! Régi típusú személyije van, az a barna fedeles könyvecske, amit elvileg már nem kell meghosszabbítani, határidő nélkül érvényes. Sok idősebb embernek van ilyen, és mint kiderült, az országos elektronikus nyilvántartás, amit a Voda rendszere is használ az ellenőrzéshez, egyszerűen nem kezeli ezeknek a régi személyiknek az adatait, hiába érvényesek úgy egyébként… Szóval semmilyen elektronikus ügyintézéshez nem használhatók ezek a személyik.

Ez persze csak utólagos utánajárással derült ki, és nem a Vodafone-tól jött az infó. Nekik ugyanis levélben megírtam a problémát, amelyre 30 nap eltelte után sem kaptam választ – sőt, azóta sem.A lényeg, hogy a fentiek miatt akkor, szeptember végén nem sikerült anyukám számára megkötni az új, kedvezőbb szerződést, és egyértelmű volt, hogy a Voda az ügy megoldása érdekében nem tud és nem is akar semmit sem tenni.
Megszületett hát az elhatározás, hogy csináltatunk anyunak új típusú, kártya alakú személyit. Persze ez nem olyan egyszerű, mert ezt ugye nem lehet nélküle intézni, szóval el kellett cipelnem őt az okmányirodába. Ott is flottul ment minden – egészen addig, amíg sor nem került az ujjlenyomata rögzítésére… Mert az sehogy sem akart sikerülni. Elvileg csak két ujj lenyomatát kéne digitalizálni az új személyihez, de anyunál már végigzongorázták mind a tíz ujját, mondták neki, hogy dörzsölje az ujjait a homlokához, nyalja meg azokat (sic!), mindent kipróbáltak – semmi eredmény! Miközben ránézésre teljesen normálisak az ujjbegyei, nem sérültek, nincsenek lekopva stb. Szóval érthetetlen, hogy miért nem tudta a gép rögzíteni az ujjlenyomatát. Ennek hiányában viszont csak ideiglenes személyit kaphatna, ami csak egy évig érvényes… Hát akar a franc egy év múlva megint visszajönni és ügyintézni! Mondja az ügyintéző, hogy van más megoldás is: el kell menni bőrgyógyászhoz, aki adhat igazolást róla, hogy anyu végérvényesen képtelen ujjlenyomat adására. Ha beszerzünk egy ilyen papírt, akkor azzal már tudnak hosszú érvényességű személyit is adni neki. És hogy ne kelljen a háziorvosnál kezdeni a kört, aki beutal a bőrgyógyászhoz, akinél majd ki tudja, mennyit kell időpontra várni, ott helyben, az okmányirodában megadták egy bőrgyógyász közvetlen telefonszámát, aki majd ad egy ilyen igazolást anyunak. (És akkor ebből egyértelmű is volt, hogy itt nem egyedi esetről van szó…)
Tehát újabb kör anyuval: telefonos időpont-fogalalás után egy héttel később irány a szóban forgó bőrgyógyászhoz, egy nagy bp.-i kórházba. Az orvos kb. egy perc alatt kinyomtatta az igazolást, meg sem vizsgálta anyu kezeit – nyilvánvaló volt, hogy nem először tesz ilyet. A dokumentum készen el volt mentve a gépében, csak be kellett helyettesítenie anyu adatait…
Pár nap múlva vissza az okmányirodába, immár a bőrgyógyászati igazolással. Siker, így már elkészülhet anyunak az új személyi! (Persze ahhoz, hogy amikor majd elkészül, én is átvehessem, és már ne kelljen anyunak is újból elzarándokolnia velem érte, írtunk nekem meghatalmazást, két tanúval.) Egy újabb hét múlva kész lett az új személyi, elmentem, átvettem a meghatalmazással.Ekkor már november volt, de végre ott tartottunk, hogy újból meg lehet próbálni anyunak megkötni a hűséget a Vodafone-nál, hiszen a személyi már nem lehet ennek akadálya. Csakhogy az új személyi igazolvány egy olyan adat, aminek a megváltozását csak személyesen lehet bejelenteni. Tehát most már a Vodához is el kellett cipelni anyut…
November 21. volt ez a nap. Elmentünk a Westendbe, bejelentettük az új személyit, és végre lehetett neki új szerződést kötni!
Az ügyintéző srác 1000 Ft-tal kevesebbre hozta ki az árat, mint amennyit eddig fizetett anyu, sikeresen rögzítette is a szerződést.
Csakhogy a sztorinak itt még mindig nincs vége, mert anyunál még egy régi Ubee HGW van, amit mindenképpen cserélni kell egy újabb típusra, akkor is, ha a csomagja (Internet M) nem változik. A legkorábbi időpont, amikor ki tud jönni egy technikus, december 8. (és ugye ezt nov. 21-én mondta az ügyintéző), szóval elvileg jövő csütörtökön lesz lecserélve az eszköz. Már ha jelentkezik majd az a technikus, mert ugye a Vodánál ez sem biztos…A hab a tortán, hogy amíg nem történik meg a HGW cseréje, addig az internet-szolgáltatásra hiába kötöttünk már nov. 21-én új, kedvezőbb árú szerződést, a régi ár marad érvényben. Pedig hát nem rajtunk múlt, hogy csak december 8-ra tudnak technikust küldeni.
Végül itt van 2 db SMS.
A feljebb olvasható még nov. 21-én érkezett, rögtön azután, hogy a Vodafone-üzletből távozva kiléptünk a Westend kapuján az utcára. Hogy micsoda? Jön majd egy technikus, aki lecserél egy régi modemet egy újra, és nem viszi el a régit, hanem nekem kell majd leadnom???
Az alatta levő SMS pedig ma érkezett, no comment. Egy hét múlva kapjuk meg az új eszközt (ha tényleg megérkezik az a technikus), és már fenyegetnek, hogy adjuk le a régit??? Agyrém.
Azt hiszem, a fenti sztoriban sok minden benne van, ami a Vodafone-t és ezt az egész országot jellemzi. Bocs, hogy hosszú volt, én szóltam…
(És ugye még nincs vége.) -
cocka
veterán
válasz
Piftuka
#124594
üzenetére
Igen, azt koaxon keresztül is tudja.
Ez különben azért poén, mert nekem úgy tűnik az idő előre haladtával végre csökkennek a VTV box bugjai, tehát már korántsem annyira gáz, mint kezdetben volt.
Ezzel kapcsolatban egy "poén":

Ha úgy mond "rossz a net", akkor ez a kép is hogy jött be?
-
Roland8622
aktív tag
Jó estét. Tudja valaki, hogy lakossági csomag mellé lehet-e tv-t is venni? Mert ma csak a telefon után érdeklődtem, az okés (csak már megint nincs a kinézett készülék
).
Na meg most a decemberi (karácsonyi) akció keretében van-e a tv-kre is árkedvezmény
Mire felveszik / oda kapcsol megint lehet hamarabb kapok itt választ. -
-
Michele
tag
Üdv srácok
Létezik hogy mióta frissitve van a UPC Connect Box (fehér) azóta a régi routerek nem müködnek mőgötte ?
-
Medical
aktív tag
válasz
Nikaré
#124587
üzenetére
Köszi.
Hívtam őket, rögtön fel is vették. Meg is lepődtem, rá is kérdeztem mi történt. Ügyintéző azt válaszolta, mostanában kevesebb a hiba bejelentések. Nem rég volt itt a technikus, jelszint ellenőrzés ami nagyon magas volt. Egy csillapítót rakott az elosztó elé, majd reset és kész!
-
-
jerry311
nagyúr
válasz
Nikaré
#124584
üzenetére
Telemarketing hivas... Kozolte a biorobot, hogy lejar as szerzodesem (net + tel =1270 HUF), es utana magasabb dijat kell fizetni. Illetve, hogy az aktualis csomag nem elerheto, ugyhogy mindenkepp tobbet fogok fizetni egy uj szerzodessel is. Vagy a listaaar miatt vagy az uj szerzodes miatt.
Inditottam egy szamhordozast (kalandos volt, ezert tartott 2 honapig a lemondas), aztan amikor megtortent lemondtam a netet is.
Kozben kiderult, hogy a szerzodes lejarata utan pont ugyanazon az aron kaptam tovabb mindent mint elotte. Tehat hazudott a droid. Csak hat addigra mar beidult a gepezet.
Felmerulhet a kerdes, hogy hol kapok mashol ennyiert szolgaltatast (=sehol), miert erte meg valtani? Parhuzamos UPC+ DIGI net+tel elofizetesbol lett egy DIGI. -
Medical
aktív tag
Sziasztok
Nem tudok belépni az fehér UPC Connect Box Compal CH7465LG -ba!
Minden általam ismert, lehetséges megoldást kipróbáltam.
Beléptem az otthoni Voda szolgáltatásba, ott vettem észre, hogy nem az a box van feltűntetve ami valós! -hanem a fekete Compal CH7465VF!
Mit tanácsoltok, mitévő legyek.
Köszönöm. -
jerry311
nagyúr
Ennek is eljött a napja. ~25 év után ma már nem vagyok UPC előfizető. Ha nem próbált volna átverni a telemarketinges dolgozójuk, akkor még mindig fizetnék nekik (is).
-
ledgeri
nagyúr
A kékkel kijelölt melyikre vonatkozna? Csak mert a számlán belül van:
-csoportos beszedési* A-majd-8-szám
-Számlafizető * 200-al kezdődő
-Számla * 300-al kezdődő
-Előfizető * ,ami meg generált szöveg.
Persze mindezt akkor amikor már mondom befizetem a be nem kért csoportos beszedésiket, mert most már ami meg volt adva rossz, és juj...Bónusz: most felhívván a számlázási munkatársat, a1270 kapcsolatot bont mondván majd munkaidőben!
-
Ledi
aktív tag
válasz
TheHardOne
#124578
üzenetére
Köszi! Erre nem gondoltam.
-
Ledi
aktív tag
Gondoltam kipróbálom ezt új Vodafone One kedvezményrendszert.
Bejelentkezés után hozzá adtam 1Go Super csomagot.
Eredmény: Váratlan hiba történt! Próbálja újra később.A szuper rendszerük miatt az egyik feltöltőkártyás szàmnál 6 db fizetetlen számlát mutat. Ez miatt nem tudják összevonni az azonositókat.
Más számokkal is próbáltam,de ez miatt számla tartozást mutat.
Szóval ha még szeretném sem tudnám végigvinni egyedül a folyamatot.
-
Ledi
aktív tag
Tudom itt elég off,de pár napja néztem a Videokluból egy filmet ami 16 karikás volt de ott volt mellette egy LS jelzés is. Tudja valaki hogy ez mit jelent?
Rágugliztam,de semmi értelmest nem találtam.
-
cocka
veterán
válasz
Piftuka
#124573
üzenetére
Mondjuk például azért, mert alapesetben VTV boxot kapsz, ami net nélkül használhatatlan. Az előfizető/háztartás beazonosításához is net kell. A Vodafone ezt a netet köteles biztosítani akkor is, ha internet szolgáltatásra nem fizetsz elő. Őket miért kéne, hogy érdekelje, hogy te másik nettel akarod használni?
De szerintem aki olvassa ezt a topicot, az tudhatja ezt.
-
AtHoS
nagyúr
válasz
ElektrikusDE
#124569
üzenetére
Nem jól tudod, mert KOAX-on kínált XL csomag elméleti sebességei Arris modemmel is pont ugyanezek
Volt UPC-s KOAX hálózat legnagyobb ajánlata:

Szóval a beszúrt képen lévő sebességből kiindulva még akármi is lehet. A szolgáltatások elnevezései viszont már utalnak a különböző hálózati megoldásokra. Jellemzően Telekom optikán szolgáltata Voda, de ott Vario csomagneveket használ
-
ZAttila
újonc
Sziasztok
Kipróbálom a Vodafone TV-NET funkciót, elég sok hozzászólást elolvastam visszamenőleg, de az utóbbi 2022-es évben nem találtam erről konkrét infót (lehet csak én siklottam át felette):
Na már most:
Nekem telefonba azt mondták optikaival jönnek.
Ez valid ? Valóban tudott x év alatt oda fejlődni a Vodafone hogy optikai kábellel kössön be?
A net amit kértem, én ehhez csak Optikait kérnék.Köszönöm
-
Roland8622
aktív tag
válasz
zzola
#124565
üzenetére
Akkor ez az opció lesz szerintem
. Csak boltban személyesen jobban szeretek szerződést módosítani. Ha meg továbbra is hazudoznak, akkor 3 dologgal is elő tudok állni amire a megfelelő szervek szerintem harapnának.Eddig betáraztam, de már nagyon elegem van, hogy hülyének néznek és múltkor is 5 kezelőhöz kapcsoltak. A vége az lett, hogy semmire sem jutottam. -
zzola
titán
válasz
Roland8622
#124564
üzenetére
1270-en is tudsz rendelni.
-
Roland8622
aktív tag
Sziasztok. Csak segítséget kell kérnem, mert már agyam eldobom. Szeretnék otthoni csomag mellé készüléket venni (mobiltelefont). Próbálom online felületen, de nem akarja az igazságot.
Azt írja adjak meg címet.
A cím már használatban van!
Már van szolgáltatás ezen a helyszínen. Amennyiben a Tiéd, kérlek jelentkezz be. Amennyiben nem a Tiéd, kérj visszahívást.
Meglévő mellé választottam és a tv csomagnál sem látok árakat, csak azt, hogy visszahívást kérek pfff.Akármire megyek a felületen, semmi. Ja a törénethez hozzátartozik ,hogy ma bent voltam az üzletükben, hogy van készleten a mobil (legalábbis a weboldaluk szerint és emailt is kaptam), bent meg továbbra is állítják, hogy nincs az a készülék és ne is várjak rá.
Na közben ha csak simán készülék nélkül szeretnék módosítani akkor már látom az árakat.
Nem értem a dolgot hol bénázom el. Lehet holnap felhívom őket reggel 9 után, délig majd kapcsolnak. Ha meg kamu,hogy van telefon, lehet belengetek nekik egy fogyasztóvédelmist képernyő fotóval.
Nem hiszem el, hogy nem kell nekik az ember pénze. -
TillaT
tag
zzola, hfrici
Köszönöm szépen mindkettőtöknek (#124558, #124559) a gyors választ!
-
hfrici
aktív tag
válasz
TillaT
#124557
üzenetére
1270 felhív, lemondás menü. Ügyintéző értetlenkedik, akar kedvezőbb ajánlatot adni. Hajthatatlan vagy lemondást választod. Küldi a dokumentumokat, kapod az sms-eket. Ügyfélszámodat megjegyzed, modem, boxok, tápok, távirányítókat összepakolod és irány a posta. Kérsz visszaküldéshez dobozt. Belepakol postás megcímezi és elküldi. Nem fizetős.
Vodafone üzletből elhajtottak a postára.
Ez annyira friss, hogy ma történt!! -
TillaT
tag
Sziasztok!
Vodafone-os szolgáltatás felmondása esetén mi az ügyintézés menete?
Úgy tudom, hogy az eszköz(ök) visszaszolgáltatását csak és kizárólag postai úton lehet bonyolítani, és ehhez a Postán lehet átvenni a visszaküldésre bevezetett formadobozt.
- Ezért a dobozért mennyit kell fizetni?
- Csak a CB-t kell visszaküldeni vagy azokat a kábeleket is, amiket telepítéskor húztak be az utcáról a padláson keresztül a CB-ig?
- Ha a kábeleket is vissza kell küldeni, akkor ki szereli le az utcai oszlopról a házig beálló kültéri kábelszakaszt? -
falabu88
aktív tag
Üdv! Arris modemnél ennyit találtam az admin felületen wifinél:
[kép]Hogy az istenbe kell külön tenni a 2,4 és 5GHz-es wifi? Youtube videón amit találtam itt lennie kéne egy "band steering" menüpontnak..
-
Nikaré
őstag
válasz
markknight
#124551
üzenetére
Kivételes teljesítmény az utóbbi idők tapasztalataihoz képest, de örülök neki, hogy sikerült!
-
abripeter
csendes tag
válasz
norbertoth
#124520
üzenetére
Frissítés:
Mai napon 30 perc telefonos beszélgetés alapján kaptam felmondási ajánlatot:
"4500Ft INT egyedi havidíj kedvezmény -4285.71 Ft "
Hivatkoztam a sok javitasra, hibákra stb re, majd a havi 14 ezerbol ett 11 ezer ugy, hogy minden szolgáltatás felfele módosult, sőt még egy 3.1 es modemet is kapok. / Üzleti / -
Nikaré
őstag
válasz
markknight
#124548
üzenetére
Meglepő gyorsaság!
Legyen így a gyakorlatban is!
-
Nikaré
őstag
válasz
markknight
#124544
üzenetére
Szia!
Hívd a 1270 -et kérdezd őket, hogy ilyen esetben mit tudnak tenni?!
Talán és remélem adnak egy mobil netes elérési lehetőséget az átmeneti időszakra! -
cocka
veterán
válasz
Toth_Jani
#124534
üzenetére
Ha a vodaboxról van szó, ott semmi ilyesmi beállítás nincs. Biztos van valahol egy rejtett szervizmenü, ahol lehet ilyeneket, de itt csak a felbontás állítható: 576p, 720p, 1080p és ha támogatott, akkor 2160p.
De ilyenek nincsenek benne, hogy letterbox, pillarbox, windowbox és hasonlók.
-
cocka
veterán
válasz
roger92
#124535
üzenetére
Én egyszer kipróbáltam Yettel nettel és simán ment az élő adás is. (nem koaxról jön)
De igazából hülyeség azon filózni, hogy akármilyen nettel megy az élő adás is, mert ha a vodafone-on kívül bármely más szolgáltatótól kapsz netet, attól még ha a voda TV szolgáltatását akarod használni, ugyanúgy elő kell fizetni TV szolgáltatásra, ami technikai netet is igényel, azaz ha jól értem kapsz mellé egy vodás HGW-t is és így már igazából csak az indokolhatja esetleg, hogy mégsem az ő netükkel használod, hogy bughalmazzal teli HGW-ket adnak.
Szerintem sokan meglepődnének, hogy mennyire stabil lenne ez a hálózat, ha mindenkinek normál HGW-t adtak volna. Ha csak fele ennyire lennének elégedetlenek az ügyfelek már az is jobb lenne.
Kaonnak meg hiába adsz netet.
-
markknight
nagyúr
Sziasztok!
A mellettünk lévő lakás leégett, de teljesen. A tűz tönkrevágta a lépcsőházban a netkábelt, ami miatt most nincs internetem. Mit gondoltok? Hívjam ki a Vodafone-t, hogy állítsák helyre? Vagy várjuk meg majd a biztosítót (szomszéd biztosítóját) míg intézkedik? Mi ilyenkor a menet? Kicsit tanácstalan vagyok, nem szeretnék magánakciózni, de mivel home office-ban dolgozok elég fontos, hogy legyen internetem.
-
chef_ryo
csendes tag
Sziasztok !
kicsit át akarom alakítani az otthoni hálózatot technikai okok miatt
most jelenleg úgy néz ki , hogy van vodás modem (CH7465VF)
arra van rádugva egy router
a router csinál mindent , fileszerver, dlna, stb
a routerre van kötve BDplayer, tv, pc
minden látja a routeren lévő vinyókat.
ezt úgy akarom átalakítani hogy a router és a tv lenne rádugva a vodás modemre
viszont a tv-nek látnia kellene a routert ( az azon lévő vinyókat )
ezt meg lehet valahogy oldani ?
előre is köszönöm a segítséget -
Szeretnék segíteni egy ismerősömnek, lemondanánk a Vodafone TV-net-telefon kombót.
Nem találtam arra infót itt vagy a honlapon, hogy ez intézhető-e sima, kéttanús meghatalmazással? -
roger92
tag
Ténylegesen is kipróbáltad?
Mert én ismerősnél Telekom hálózatra csatlakoztatva a vodás boxon csupán csak az EPG-t töltötte le. Adás nem volt. -
-
sz.j
nagyúr
Több mint egy hetes várakozást és közbeni reklamációt követően ma végre jött a szerelő és hozott egy tv boxot.
Csak most vettük észre, hogy a régebbi szabványú, 4:3 arányú Samsung tv-k képmérete függőlegesen megnyúlt, azaz torzult a kép ....Ilyenkor mit lehet tenni,
- hogy vagy visszaálljon a régi 4:3-as képméret
- vagy pedig egy másik képarány (11:9 vagy milyen?) ahol alul és felül van egy fekete sáv, be lehet állítani??? -
Misua
senior tag
Sziasztok, egy Láma kérdés, csak nem akarok vodát hívni ha nem sikerül a tervem.
Szeretnék belépni az Arris routerbe http://192.168.0.1/ cimen és isten bizony nem enged a dobozon lévő jelszóvál (lehet hogy annó megváltoztattam csak már nem emlékszem mire
A kérdés: ha a resetet megnyomom az Arrison akkor ugye nem kell majd 1270-t hívni hogy mittom valamit be kell aktiválni (amit első alkalommal a szerelő személyesen szokott).
Elég a reset és utána már a dobozon lévő jelszóval beenged a routerbe?
Vászokat előre köszönöm!
-
powers
tag
válasz
saxoolondon2
#124518
üzenetére
Szia,én most mondtam le telefonon a múlt héten.nincs már ilyen menüpont,de az ügyintézővel beszéltem a 9 es menüpontban.Mondtam neki hogy le akarom mondani.Azt mondta kapcsol valakit mert ő nem illetékes.És az ügyfél megtartó csoporthoz kapcsolt.Ajánlottak volna lehetőségeket,de én már mindenképp váltani akartam,az utóbbi időben túl nagy volt a káosz,a számlázással meg a modem minden napos újraindulásaival.
-
ledgeri
nagyúr
Előbbi 5 hsz témája: Ez böngészős süti alapú vagy mást is használ?
-
roger92
tag
válasz
saxoolondon2
#124518
üzenetére
Szia!
Én meg mindig csak ezt találom.

1270/4/2/ ügyfélszám vagy * gomb és irányítószám / 2
-
pinnacle
nagyúr
Vodafone TV-t nem tudom nézni, mert mindig ezt az üzenetet kapom. Minden mobilról letöröltem, de semmi változás. Mi lenne a megoldás?

-
abripeter
csendes tag
válasz
norbertoth
#124520
üzenetére
Hát ezt sajnálattal hallom, minden esetre köszi a választ! Üzletiből kellene visszamennem lakosságiba, mert 5000 ft al olcsóbb és még némileg jobb is amit adnak. Azért mentem üzletibe, mert gyors a kontakt hibabejelentésnél, viszont már az egész utcát újrahuzták miattam és új erősítőket pakoltak az oszlopokra, de ismét ócska a net. Sok mindent tudtam meg abban a 3 hónapban, amikor 72 óránként hívtam, majd leszedtem őket majdnem 40 ezer forinntal is amit jóváírtak, de ez egy zsákutca és nálunk sajnos monopol helyzet van etéren :/
-
norbertoth
senior tag
Nem igazán van már, én nem kaptam Februárban sem így hűség nélküliben maradtunk.
-
abripeter
csendes tag
Üdvözlet!
Ügyfélmegtartó ajánlat még vajon lézethet tudja valaki?
-
saxoolondon2
csendes tag
Sziasztok, mostanában a 1270-en merre van a lemondás lehetőség? (kis egyezkedés lenne a cél), de a 1270/1-nél csak új előfizetést és meglévő hosszabbítást találtam.
Előre is köszönöm. -
gregory91
senior tag
válasz
kabelmania27
#124514
üzenetére
A hiba a tv szolgáltatásban van,gondolom a net oké neki.
-
kabelmania27
félisten
válasz
ggbuffon1897
#124505
üzenetére
Üdv!
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapít meg tudjuk írni, hogy rendben van-e a bekötés.
Amennyiben megírod a modem jelszint értékeket ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
roger92
tag
válasz
kabelmania27
#124482
üzenetére
Ez jogos és aláírom. Azonban azt nem lehet elnézni, hogy ez notorikusan fordul elő. Ráadásul október közepe óta, csak most sikerült nekik megkötni a szerződést, ahol még mindig számlagenerálási hiba miatt nem lehet bekötni a szolgáltatást. Direkt előre jeleztem még akkor, hogy mostanra megszűnik a vezetékes számunk, erre most közlik, hogy ők ezzel nem tudnak mit kezdeni, mert inaktív számot nem tudnak hordozni. Ebben az esetben maximálisan a szolgáltató a hibás. Én mindent előre jeleztem, mégsem vettek komolyan. Most meg mossák a kezüket.
-
cof
veterán
válasz
ggbuffon1897
#124509
üzenetére
Csatlakozókat, osztókat is lecserélték? Nem csoda, hogy akad ennyi hibával. Át kellene nézni a teljes koax hálózatot, gondolom ami az álmennyezetbe megy az nem látszik, lehet ott van valami zajbetörés sérült szigetelés miatt. Mindenesetre tesztre kihúznék egy másik koax kábelt a lakásba bejövő csatlakozóig és úgy is tesztelném a TV-t.
-
wjbhbdux
veterán
Amikor ment a UPC Voda átállás kilőtték az OTP ATM befizetés lehetőséget, hogy majd később lesz. Ez működik már?
-
C0d3r
addikt
válasz
MrPetya19
#124496
üzenetére
Nemrég küldtem vissza CB-t és STB-ot. Postára elbattyog, sorszámot húz csomagfeladás felkiáltással. Kisasszonynak mondani, hogy Vodafone eszközvisszaküldés lesz, erre ő elmegy egy erre a célra elkészített dobozért, eszköz odaad, ő becsomagolja, megcímezi és kész. Érdemes ellenőrizni, hogy stimmelnek-e az adatok, először a Magyar Telekomnak sikerült megcímeznie.
-
-
T560i
tag
Sziasztok! Olyan problémám van,hogy adott egy Philips oled tv ,ami nem frissíti be a műsorlistát, tehát ha délelőtt bekapcsolom még a tegnap esti műsorok vannak beragadva! Vodás előfizetés ci kártyával, van két lg tv ugyan ebben a háztartásban azok jól működnek! Esetleg valakinek valami ötlete? Köszönöm
-
cof
veterán
válasz
ggbuffon1897
#124505
üzenetére
Galvanikus leválasztót próbáltál már?
Ezt csak a leírás miatt linkelem, itt már nem kapható, van RG6 csatlakozós változata is. [link]
Jelerősség/minőség amúgy milyen a csatornán?
Optika a jövő egyébként, kérhetsz a szerelőktől kábelt ha látsz Telekomos autót és behúzod magad az álmennyezetbe, aztán nekik már csak rá kell kötni ha jönnek bekötni.
-
ggbuffon1897
őstag
Sziasztok,
Most már kb 2 éve szenvedek ezzel a kurva Vodával (azert nem váltottam mert a T szét akarta fúrni a lakást, mert nem hajlandoak az álmennyezeten keresztül megcsinálni ahogyan most van), pontosabban a közszolgálati csatornáival, félreértések elkerülése végett az m4 ami egyedül érdekel.
Ezt a hibat produkálja, elég randomszerűen mindkét tvn (az egyik set top box a másik mediakartyaval), illetve valamikor be se jön semmi, a "a kívánt adatfolyamra hangolás sikertelen"
Kép és hang is esik szét, de csak és kizárólag a közszolgálati csatornák esetén, a többi csatornával semmi gond.Volt már kint többször szerelő, cserélt kábelt, elosztót, lent a társasház dobozánál matatott, ideig óraig megy aztán újrakezdi.
És teljesen random mikor jön elő, akár egy adott műsoron belül is (pl. stúdióbeszélgetés oké, ahogy kezdődik egy meccs, vagy egy F1es futam elkezdi). Illetve elég morbid, de ha az amerikai konyhás nappali másik felében levő hűtőt kinyitom, akkor is ezt csinálja)Van valakinek vmi tippje esetleg?
Vagy szarjak bele, és huzassam az optikát a T-vel? -
imref
csendes tag
Üdv.
Connect Box-ot használok. Csak csöndbe jegyzem meg, hogy mióta a hálózatot "rendbe rakták" nincs különösebb gondom.
Néha lementem az adatokat, de a CH7465LG szoftver változásával a lehetőségek is változnak (nem biztos, hogy pozitív irányba)?
Az utolsó mentésemnél (május nem most volt) csak kijelöltem a pl. letöltési táblázatot és tudtam másolni. Most nem lehet kijelölni! A szoftver verziószáma szerint frissítették.
Vagy én csinálok valamit másként-rosszul?
Aktív témák
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Elektromos autók - motorok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mercedes topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Vezetékes FÜLhallgatók
- OLED monitor topic
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Digital edition konzol.
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- BESZÁMÍTÁS! ASUS PRIME H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Chieftech BD-25B 600W
- Honor Magic 5 Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- FELVÁSÁRLÁS A GYŐRÚJBARÁTI BOLTUNKBAN!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest




. Csak boltban személyesen jobban szeretek szerződést módosítani. Ha meg továbbra is hazudoznak, akkor 3 dologgal is elő tudok állni amire a megfelelő szervek szerintem harapnának.Eddig betáraztam, de már nagyon elegem van, hogy hülyének néznek és múltkor is 5 kezelőhöz kapcsoltak. A vége az lett, hogy semmire sem jutottam.



