Új hozzászólás Aktív témák

  • The DJ

    addikt

    válasz spiritex #2429 üzenetére

    Több domaint párhuzamosan ugyanarra a tartalomra irányítani több okból sem szerencsés, de a Google sem díjazza. Ha az a cél, hogy egy időben mind a két domain aktív legyen és ugyanazt az oldalt töltse be, akkor ki kell választani, hogy melyik legyen a "fő", majd a másikat keresőbarát 301-es átirányítással át kell irányítani arra. Így a fő domain lesz erősítve, de az új is használható marad, azaz ha valaki onnan talál rátok, akkor is ugyanoda jut, csak a böngésző URL-ben a fő domain lesz megjelenítve a végén az átirányítás miatt.

    (#2430) Flowtation: Ezt általában úgy szokták megoldani, hogy a weboldalon kinn van egy Facebook page plugin (korábban like box néven futott), ezen keresztül instant lehet lájkolni a Facebook oldalt és ha úgy állítod be, akkor a legutolsó Facebook bejegyzéseket is megjeleníti az ismerős lájkolók arcképével együtt. Ezen felül ezer meg egy plugin van, amik minden bejegyzés/oldal/stb aljára vagy éppen tetejére kitesznek Facebook, Twitter és társai gyorsgombokat, ezek segítségével gyorsan meg tudja osztani a látogató ezeket a közösségi médiás felületeken.

    A Page pluginhez egy bővítmény: [link]

    Közösségi médiás felületek a bejegyzésekhez: [link]

    Persze ezeken kívül is van rengeteg, kinek mire van szüksége vagy kinek mi a szimpatikus.

    A naptárral mi lenne a pontos cél?

Új hozzászólás Aktív témák