Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
válasz
#54625216
#177
üzenetére
"Nyilván, de senki sem állította, hogy havonta 1 baleset elfogadható, ha az egyes járműveket nézed."
Szerintem meg pont nagyon is elfogadható. Csak az a nem mindegy, hogy mennyi autóból (és hány esetből, és mekkora lehetett volna a baleset, ha ember vezetett volna). Kockázat/haszon, mint minden. Ha mindezekkel együtt mondjuk ("csak") egy nagyságrenddel jobb, mint Átlag Józsi, akkor szerintem első körben már rendben is lennénk. Aztán lehet később hegesztgetni tovább.
#180: "Ezzel biztosan elegendő időt nyerhet a szavas elkerülése alprogram inicializálására."
(Amúgy mire akár csak 1 km/h-t is lassulna az autó, már vagy 100-szor lefuttatta az egészet.) Alternatíva lehetne még egyébként a jövőben az okosszarvasok alkalmazása, amik a becsapódás előtt 521 ms-el jelzik ütközési szándékukat. -
ddekany
nagyúr
válasz
#54625216
#177
üzenetére
"a kérdés, hogy mekkora az a különbség, aminél az AI alkalmazása gazdaságilag is értelmet nyer"
További csavar a kalkulációban, hogy a balesetek miatti teljes kártérítést, és a mindenféle jogi költségeket (pl. vajon a másik nem-Tesla vagy nem-önvezető autó volt-e a hibás) a Tesla-na kell magárva vállalnia, hiszen nincs már vezető. Legalább is nehezen tudom máshogy elképzelni ennek az elfogadtatását.
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LED Happy Birthday felirat USB áramforrás / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
(Amúgy mire akár csak 1 km/h-t is lassulna az autó, már vagy 100-szor lefuttatta az egészet.) Alternatíva lehetne még egyébként a jövőben az okosszarvasok alkalmazása, amik a becsapódás előtt 521 ms-el jelzik ütközési szándékukat.

