- 
			
						Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						hroberto
veterán
válasz
							
							
								rustysaw
							
							
								#75096
							
							üzenetére
						Tudod miért van ez így?! Mert régebben az ilyen olcsó, nem könyvelt szállítási módoknál rengeteg gyökér azt csinálta, hogy hiába kapta meg a csomagot, azt nyilatkozta, hogy nem kapott semmit és kapta vissza a pénzt is. Valószínűleg ebből lett elegük, teszem hozzá jogosan.
Ha drágább, nyomon követett szállítási módot választasz, akkor a pénzed nem ugrii. - 
			
			
						lacoka55
tag
A coins nem sokat ér ha előtte úgy fölemelik az árat hogy máshol akció nélkül érmék nélkül is annyiért megvehetem
a Limited offers ugyan az néztem néhány terméket máshol közel ugyan annyiért érmék nélkül megvehető
az előző írásomat nem értetted én nem tárolok semmit azt kérdeztem hogy mi van olyankor amikor nem látom a fizetés lehetőséget csak az van hogy betehetem a kosárba
írtam hogy iszonyatosan lassú ezeknek az oldalaknak a betöltési sebessége
a 3+ nál még mindig összeomlanak az oldalak de csak ott ezt nem tudják vagy nem akarják kijavítani ?
az érmék alatt görgetéskor nincs ilyen probléma
a 3+ akcióban a fele annyiért árult termékekre ráfizetnek ?
az szokott bosszantani ami előzőleg is írtam hogy egy terméknek olyan magasra emelik az árát ami annak sosem volt és ebből adnak nagy kegyesen 60%-ot pl [link] mikor volt ennek a kis doboznak ennyi az ára HUF20,338.22
tudom nem kell megvenni
7762 érménél tartok nem találok számomra értelmes dolgot amire be lehetne váltani nagyobb mennyiséget - 
			
			
						rustysaw
csendes tag
Lezárták az ügyet, se termék, se pénz. Ez lopás és csalás konkrétan, vagyis csaló és tolvaj lett az Aliexpress. Semmit nem értettél meg a mondanivalómból, csak nyomod a bullshitet, mint az AE. Előbb -utóbb remélem minél többen rájönnek, hogy felejtős ez a piactér. A vevőnek kell bizonygatni, hogy nem kapta meg a terméket? Elmebeteg.
 - 
			
			
válasz
							
							
								kbyte1024
							
							
								#75093
							
							üzenetére
						Pár hsz-el feljebb írtam, a lényege:
Mobil app, Coins menü van ott olyan jobbra lent hogy Limited offers, itt beszámítanak nagyobb mennyiségbe érméket, Kerui kamera $15,43+1949 érme a 54,41 helyett, igaz másnál lehet akciósan 22-ért is, de az is több mint a 15,43 $
Baloldalt a Recommended listában ilyenek olvashatóak a termékek alatt: Coin érme és Extra 55% off az 55 helyére kerülnek még ilyenek 7-4-42-25-3-58-17 stb % illetve van a ehhez kapcsolódóan a Discount finder ahol a pár % helyett többet lehet felhasználni az érmékkel. - 
			
			
Uraim egy kérdés, ha van 7343 coin-om azt hogy tudom felhasználói? Mert csak gyűlik.
 - 
			
			
válasz
							
							
								rustysaw
							
							
								#75090
							
							üzenetére
						Nem szoktam mesélni, nem is fogok. Már több alkalommal leírtam a javaslataimat.
Van egy szállítási mód aminek problémás a kézbesítése, ha csak az van egy eladónál akkor keresek másik eladót, akinél van ugyanilyen cucc. De ez az én módszerem te azt csinálsz amit akarsz. Ezenkívül ha valahol problémás a vásárlás, nem vagyok megelégedve a kiszolgálás minőségével akkor ott nem vásárolok. - 
			
			
						rustysaw
csendes tag
Mind a négy bekezdésed mellébeszélés. Leírod, hogy 3 cégen keresztül jutnak el a rendelések, de nincs nyilvántartás róluk. Ehhez képest írják, hogy érdeklődjek...és mondod te, hogy nem tudják, hogy itt speciális a helyzet és nem tudok érdeklődni. Akkor mégis mit csináljon a vevő? Imádkozzon? Ha egy vásárló jelzi az eladónak, hogy gond van, akkor járjon utána. Ha azt, hogy nem használható a tracking, és nem tud hol érdeklődni, akkor ne hadováljon és utasítsa el a refundot, hanem intézkedjen, járjon utána, vagy refundoljon. Ennyi. Szó nincs bemondásról, ahogy te gondolod, amikor elküldöm a magyar posta nyomkövetésének válaszát kiollózva és mellékelve, hogy ismeretlen az adat. Azt pedig eladó és AE is látja, ahogy én is, hogy valahol (local delivery center, magyarul egy ismeretlen szénakazal valahol az országban) ott napozik 1 hónapja a tű. Ezen felül mégis mit kellene tennem? Mivel kellene még igazolnom a semmit, amikor visszatérítést kérek?
A másik, hogy nem azért tartom hitványnak az AE-t (ha megértetted volna), mert nem érkezik meg 90 napon belül a termék, hanem azért, mert ügyet nyitok és amikor nem jutok dűlőre az eladóval, és amikor az AE veszi kézbe, ők is csak azt ismételgetik, hogy valahol valamilyen logisztikai központban van, ahol, valahol, 1 hónapja napozik...de érdeklődjek...refund nincs. Tehát se termék, se pénz. Ja de, a termék valahol, a pénz is valahol. De nem nálam. Meg javaslat, hogy érdeklődjek
 Megjegyzem nem ez az első eset, ami miatt lehitványoztam az AE-t. Ezért írtam, hogy egyre inkább az. Pár hónapja rendeltem valamit nem kevés pénzért, de nem az jött, bár hasonló, amit rendeltem, ráadásul esztétikai hibával. Ügyet nyitottam, és részleges visszatérítést kértem (volna). Az ügy nyitásakor tehát a teljes összeg egy részét kértem vissza, tehát átírtam a teljes összeget. Azonban az AE rendszere 1 !!! számjegyű összegre módosította valamiért leokézáskor. Azonnal írtam az ügyfélszolgálatnak, mivel módosítani nem tudtam ezt az összeget, hogy ez probléma, hiba történt. Azt mondták, hogy nem gond, a partial refund jogos, az általam ténylegesen a leírásban külön megnevezett összeget fogják visszatéríteni. Aztán mégsem. Hanem a 1 számjegyű összeget térítették. 
 Ekkor megint írtam nekik, de akkor meg már az volt a válasz, hogy lezárt ügy, nem tehetnek semmit. Mi ez, ha nem színtiszta hitványság?
És leírom mégegyszer, mert ezek szerint neked sem minden világos. A szállítási mód egyféle. Nincs választási lehetőség. Nincs semmi taglalva, csak annyi, hogy x összeg és van tracking. Hogy kivel, mivel szállítanak, arról egy elárvult szó nincs. Erre hoztam pluszt a példát, hogy másik, sőt több eladónál, akiktől rendeltem, karakterre ugyanez az egy "mód" és szöveg van feltüntetve. Tehát ennek fényében lutri, hogy amit rendelek és rendeltem, az 8-14 nap alatt ideér(t), vagy 2 hónap alatt sem. Szóval akkor milyen szállítási módot is kellene, vagy nem kellene választanom, vagy egyáltalán honnan is kellene tudnom, hogy egy-egy eladótól vásárolt cucc éppen milyen módon, melyik céggel, és várhatóan mennyi idő alatt ér ide? Mesélj, szívesen okulok. Kristálygömböm nincs, valami használható ötlet jól jönne. - 
			
			
						lacoka55
tag
Volt már egyszer de felteszem még egyszer ez egy hosszabb cikk
bocsi az off-ért
Kitálalt az MPL-futár a kamu csomagokról – öntik ránk a gagyit a pénzünkre utazó csalók [link]
utóbbi időben megszaporodtak a spam levelek legutóbb az EON nevében szeretett volna pénzt kérni semmi közöm hozzá ehhez a társasághoz
volt hogy az ORFK-át adta meg feladónak adatokat szeretett volna kérni - 
			
			
						yogibear
addikt
válasz
							
							
								géeles
							
							
								#75085
							
							üzenetére
						Igen, sikerült neki, csak tovább kellett volna olvasni pár hozzászólást...
[link]Ezzel a módszerrel semmit nem küld az országomba amit rendelnék.....
Cookie-k törlése, böngésző előzmények törlése... de ezt is jó sokszor leírták már az utóbbi időben... plusz deviza USD-re állítása, mint ahogy a linken írták...Azt szeretném, ha nem ebben az akcióban lenne a termék.
Ha az eladó csak Choice-szal szállít, de az neked probléma, mert mindenáron a magyar postát preferálod 60 napra, akkor keress olyan eladót, aki kínai postával küldi... más megoldás nincs rá...
 - 
			
			
 - 
			
			
						géeles
aktív tag
Srácok nagy a baj
Ez a Choice hogy elfelejthető, skippelhető????
Ezzel a módszerrel semmit nem küld az országomba amit rendelnék.....
Mi a teendő ilyenkor kikapcsolnám valahogy.
 - 
			
			
						pingwin92
aktív tag
válasz
							
							
								pingwin92
							
							
								#74960
							
							üzenetére
						Na, végül kaptam egy másik ajánlatot: fekete, 12/256-os sima 13T (a Pro helyett) úgy, hogy visszafizetnének $80-t. Mivel igazából nekem elég lenne az is, így elfogadtam az ajánlatot. Eleve csak azért rendeltem a Prót, mert ár/ érték arányban jobb vétel lett volna, de így most végül olcsóbb is lesz, mint amennyire múltkor le tudtam volna kuponozni a simát.
  - 
			
			
						yogibear
addikt
válasz
							
							
								Atilla001
							
							
								#75079
							
							üzenetére
						Nem értek egyet... amíg lehetett náluk kapni Bonus szappanos párnát, az jóárasított volt.

 - 
			
			
						Petyka3
aktív tag
válasz
							
							
								yogibear
							
							
								#75074
							
							üzenetére
						A személyes átvétel nekem nem gond és nem mellékesen a szállítási időt nem említed ami minimum 3 hét, de inkább több alirol. Arról nem beszélek, hogy meg is kapod-e a csomagot.. Nem egy csomagomra várok, ami mondjuk februári rendelés, ha egy ezresbe kerülne darabonként, simán venném itthon is, ha forgalmaznák. A lényeg, egyre versenyképtelenebb az ali, drága is, a garanciáról már ne is beszéljünk.
"Ráadásul Alit házhoz szállítják"
Számomra az egyik legnagyobb nyűg, a legjobban annak örülök, ha nem kell szervezkednem és a posta értesít ki, hogy mehetek érte.
 - 
			
			
						yogibear
addikt
Egyre gyakrabban fordul elő, hogy anélkül kapnak gyanús csomagokat emberek, hogy bármit is rendeltek volna. Az átvételkor ezekért az utánvéttel fizetendően feladott csomagokért a gyanútlan és összezavart címzettek – nem sejtve, hogy átverés áldozatai – ki is fizetik a kért összeget.
 - 
			
			
						yogibear
addikt
válasz
							
							
								Petyka3
							
							
								#75073
							
							üzenetére
						Alis 2152 huf plusz 700 szállítás (3500 felett ingyenesen), az 2852...
PCX 2090 plusz a legolcsóbb szállítás 990 (automatába, ahova még el kell menned érte) az 3080.
Már ha nem épp véletlenül a XIII. ker. Berettyó u. 2 mellett laksz
 
Ráadásul Alit házhoz szállítják, a PCX-nél is legyen az, ami a legolcsóbb 1490, így az már összesen 3580... - 
			
			
						Benhill
senior tag
Aliexpresszen USD volt a beállitás, de a bank az HUF-ban vonta le.
A vastagon fog a ceruza náluk, az jó vagy rossz értelemben?
Nálam akkor az Ali váltotta USD-t leirásod szerint.Olyasmire gondolok még például hogy 100 USD valami, ugyanezt a termék pl alin 37500HUF mutat ...de pl google átváltóba beirva 100 usd to huf... csak 36000 Ft...
Az mbh ahol vagyok, mégis többet von le általában rendelés értékétől függően.
Fenti összeg például HUF-ra állítva is 107362 Ft volt, de a bank már említett 110440 Ft-ot vonta le.
Ezek a plusz költségek elég kiábrándítok
  - 
			
			
						Atilla001
senior tag
Csak apró infóként, tegnap előtt 8800 volt akkor nem sikerült megvennem. Tegnap 7700-ért vettem meg, ma meg 9900-ba kerül ugyanazon konstrukcióban ugyanazon a koppintáson. :) Érdekes módon az idő viszont folyamatosan számol vissza az akcióban. Szóval ha valakinek konkrétan kell valami hát legyen körültekintő és pörgessen bátran :)
mai tegnapi
(amúgy jól látom hogy az Erste kiszedte a 3% kedvezményt Ali-ra?) - 
			
			
válasz
							
							
								Benhill
							
							
								#75068
							
							üzenetére
						Ha HUF-ra állítva fizzettél akkor a bankoknak semmi köze az árfolyamhoz, az AliExpress váltotta az USD-t, vastagon fog a ceruza náluk, nem véletlenül javasolt az USD-ben fizetés.
Ha a bankod váltott akkor keresd meg a kártyás deviza vásárlás elszámolás szabályait.
Ide is néhány bank szabályát feltöltöttem OTP, Erste, BB, Raiffeisen.
Mivel naponta többször is változik az árfolyam (általában a deviza eladási árfolyamon váltanak) napokkal később teljesen eltérő lehet.
Nálad még a fizetéskor kiírt árfolyam csak egy tájékoztató és eltérő a könyvelési árfolyamtól így ez is adja az eltérést, illetve esetleg a deviza vételi árfolyamon adják vissza.
Az gond hogy minimum 24 óráig nem megy el a pénz csak zárolják a bankszámládon és ez idő alatt lemondva a vásárlást esetleg jól megszívatod magad. Az 5000 Ft különbség ezen két ok miatt lehet bankiváltás esetén. - 
			
			
						Benhill
senior tag
Alin az eladás/vásárlásnál mi alapján van forint értéke? Nem nagyon szoktam visszatérítést kérni de most kértem.
Ugyanabban az órában vettem valamit, majd visszatérítést is kértem, de elég magas különbség volt közöttük. Ez mennyire normális? Bankfüggő a dolog?
Amennyit fizettem: 110440 ft
Ennyit kaptam vissza: 105371 ftMás áron ad el és vesz a bank USD-t gondolom, de ez túl sok különbség nem?
Számit valamit hogy a pénznem HUF-ra vagy USD-re van állitva?
Kivonaton mindkét esetben 295.24 USD szerepel.
 - 
			
			
 - 
			
			
válasz
							
							
								lacoka55
							
							
								#75062
							
							üzenetére
						3+ akció az nyomott áras, nem az a természetes ár, ahhoz ne viszonyíts.
Persze te is eltárolod a termékeket és így tudod hogy valamikor mennyi volt és az mennyi lett éppen. De honnan tudod hogy nem egy normális áremelés volt? Ha visszaáll az akció előttire akkor talán igaz lenne hogy arra az időre lett megemelve, vagy nem.
Én nem tárolgatom, hiszen az árak azok nem kőbevésett értékek. Semmi értelme annak hogy mennyibe került volna ha előbb veszem meg.
Most ennyibe kerül, ha kell megveszed annyiért vagy nem veszed meg, de mi értelme siránkozni azon hogy a múltban ez olcsóbb volt?
12 éve látom hogy így működik, akkor ez lehet a normális metódus. Bár nem kell a a piros vételár után fekete áthúzott számokkalUS $32.54-67% mint kedvezmény foglalkozni, hiszen nem tudni hogy mikori árhoz viszonyítják, nem ez alapján fogod megvenni.
Menjél be egy magyar boltba most és menjél vissza egy évvel ezelőttibe, az árak csak az itteni állam piac torzító tevékenysége miatt lehetnek azonosak és az a nem normális egyébként meg magasabbak.Írod: Az érméknél van már 28E ft-om de nem nagyon tudom elkölteni mert csak néhány százalékot számolnak le belőle . Ez azért így nem egészen igaz, már írtam.
Mobil app, Coins menü van ott olyan jobbra lent hogy Limited offers, itt beszámítanak nagyobb mennyiségbe érméket, Kerui kamera $15,43+1949 érme a 54,41 helyett, igaz másnál lehet akciósan 22-ért is, de az is több mint a 15,43 $
Baloldalt a Recommended listában ilyenek olvashatóak a termékek alatt: Coin érme és Extra 55% off az 55 helyére kerülnek még ilyenek 7-4-42-25-3-58-17 stb % illetve van a ehhez kapcsolódóan a Discount finder ahol a pár % helyett többet lehet felhasználni az érmékkel.
Lehet hogy csak USD esetén látható? - 
			
			
						Atilla001
senior tag
válasz
							
							
								Petyka3
							
							
								#75063
							
							üzenetére
						Adom.. már szinte bármire érdemes rákeresni itthon is. Mellékesen nagyon sokszor lidibe ugyan olyan cuccok vannak olcsóbban, csak időszakos. De bennem is rögzült hogy az ilyen "bazarakat" aliról kell. Szeretem mert minden is van. Csak attól kapok agyfaszt ha nem ExO hozzá mert akkor 50 nap és meglepi ha jön. Szánalmas a posta...
 - 
			
			
						Petyka3
aktív tag
 - 
			
			
						lacoka55
tag
Sziasztok
Olyankor mi van ha mobilon kiválasztok egy terméket de nem látom a lehetőséget hogy hol fizethetek csak az van hogy betehetem a kosárba
Mobilon be lehet kapcsolni azt hogy mutassa az oldalak betöltése közben a sebességet ez nálam nagyon alacsony kb/s nagyságú de csak az alinál nagyon lassan töltődnek be az oldalak
ez nem nálam levő net probléma a filmek akadás nélkül mennek a mobilon a rúter wifi 150MB Digis net van másnál is hasonló ?
Ez a 60% akció egy nagy átverés olyan magasra emelik egyes termékek árát ami soha sem volt és ebből adnak nagy engedményt
Az érméknél van már 28E ft-om de nem nagyon tudom elkölteni mert csak néhány százalékot számolnak le belőle
az érmék alatt a termékek 2x annyiba kerülnek mint a 3+ akcióban
mennyibe kerülhet ezek előállítása ha fél árért eladják ingyenes szállítással - 
			
			
Minden évben történt emelés, 2023-ban két alkalommal is volt némi kiigazítás. Nem minden az olajból árból indul ki. Még a szénerőművek működési költsége is nőtt így a villamos energia ára is és gazdasági visszaesés volt, az infláció is egy kicsit megnőtt.
A szállítási költség itt mindig nyomott volt, nem a piaci ár érvényesül, most kevesebb támogatást is kapnak a kereskedők, a szállítócégek és növekedtek különböző okok miatt a szállítási útvonalak, ami költséget növel.
Nálunk sem azonnal követi a gáz és kőolaj ára a piaci folyamatokat, a gázt nagyon drágán adja a magyar állam, az ismert okok miatt. Az üzemanyag az olcsóbb nyersanyag ellenére néha drágább mint a környező országokban, így könnyen kereshet egy vezérigazgató évi 1 milliárdot. - 
			
			
						Xtomi
tag
Azért érdekes hogy kb. egyszerre csinálta mindenki ott.
Múlt év októberben még magasabb volt az olajár és akkor nem emeltek? 0,2$-ról 2$ szállítás 10x-es emelés.
Ez egy felülről vezérelt összehangolt dolog, mint ahogy nálunk a covid után sem véletlen lett minden dupla árú. És az sem tetszik hogy valaki ezt el is fogadja szó nélkül. Egyébként nagy tévedésben vagy Kína a legnagyobb kapitalista a világon és legnagyobb elnyomó egyben. Én mostanában nem fogok onnan venni semmit, persze ha még így is féláron lesz az más
  - 
			
			
Szerinted Kínában a gazdaság az mindig pöpec módon működik és infláció sincs náluk.
A nyersanyagárak és az energiahordozók fix áron szaladgálnak?
A 8000-10000 km-re a szállítási költségeket sem érinti semmi áremelő hatás?
Az lenne a csoda ha az árak maradtak volna. Annyira azért nem kommunista ott sem senki, hogy a haszonrésből fedezze a + költségeket. - 
			
			
						Xtomi
tag
Elég hátrányosan változott idén az Ali, jól fölmentek az árak + általában csak 10$ fölött van ingyen szállítás. Ja és közben a Ft 5%-ot romlott . . . de ez nem az ő bűnük
  - 
			
			
						Met
nagyúr
Nem akartam most a postára rohanni.
Néhány ilyen ECSCCA-s csomagom volt, azok általában az Arrived at local delivery center után egy hónapon belül meg szoktak érkezni, ez jövőhét.
Megvárom az Ali-s zárást akkor.Online lehet intézni az igazolás kérést?
Nem tartom valószínűnek hogy a helyi postán az alkalmazottak fel vannak készülve ilyenekre. - 
			
			
Én megvárnám a 56 napot.
Nincs erre formanyomtatvány, az lenne a lényeg hogy az Ügyfélszolgálattól kapott angol nyelvű dolog legyen, hozzávetőlegesen azzal a tartalommal amit mintaként írtam. Ezt az AliExpress az elvesztés igazolásaként szokta figyelembe venni és akkor a fenti időnél hamarabb visszakapod a pénzed.
De ez még előkerülhet 2 héten belül. - 
			
			
						Met
nagyúr
Van egy ECSCCA-s csomagom.
02.08 rendeltem
03.12. Arrived at local delivery centerJól gondolom hogy ennek már meg kellene érkeznie?
Várjam meg míg az Ali lezárja a rendelést (The system will automatically confirm receipt after 55 days.) és utána kérjek refundot ha nem érkezik meg?.
Olvastam az összefoglalóban hogy kell igazolást kérni a Postától.
Ez valami szabvány nyomtatvány, vagy csak sima fejléces papírra rá van írva hogy nincs és nem is volt nálunk (magyarul?) a küldemény, aláírás pecsét aztán annyi? - 
			
			
						kadabra
csendes tag
Sziasztok, ezt kaptam az imént:
 
 
Érdemes ezzel dispute-ot nyitni, vagy inkább negatív értékelés?
A rendelés státusza: "The system will automatically confirm receipt after 5 days."
Az eladónak írtam, hogy csak a csomagolás érkezett meg. Még nem reagált, olvasatlan státuszban van az üzenetem. - 
			
			
						yogibear
addikt
válasz
							
							
								Atilla001
							
							
								#75044
							
							üzenetére
						Amit a topikgazda ír, hogy "limited deals" az sajnos nálam pc-n nem adja ki, (ott csak wd van meg sima superdeal ár), de ha neked az applikációban kiadja, meg kell venni annyiért...
WISE TIGER Official Store 98,7%-os pozitív... én ezt néztem, szvsz ez ugyanaz a bolt, a többinél sokkal drágábban adja ki a kereső... - 
			
			
válasz
							
							
								rustysaw
							
							
								#75041
							
							üzenetére
						Ha neked nem is írtam, de ilyen esetben csak akkor vásárolnám meg ha nem találok másnál ugyan ilyen terméket és adott esetben még a Magyar Posta 550 Ft-os kiegészítő díját is bevállalom egy másik szállítási móddal, hogy ne ezzel a nem nyilvántartott küldeménnyel jöjjön.
De hozzáteszem nekem nem vesztek el és 11-18 nap alatt megérkeztek azok amit kénytelen voltam ezzel a szállítási móddal megvenni. - 
			
			
válasz
							
							
								Atilla001
							
							
								#75040
							
							üzenetére
						Elöljáróban az ellenőrizd már le hogy az Erste kártyás elszámolási árfolyama az rosszabb-e mint az AliExpress $-> Ft árfolyam és csak akkor hagyd HUF-on. Az Ali árfolyama ennél 381,24 Ft az Erste meg 372.85 Ft, bár csak 250-al lenne olcsóbb.
A 7700 Ft-os az egy limitált ideig tartó akció, semmi turpisság nincs benne, annyit én megtennék hogy megnézném ennek az eladónak a minősítését, a vásárlói minősítéseket és ha 94 % feletti és nincs kirívó negatív jellegű értékelés akkor nyugodtan azt venném meg.
A coin-os ár az nekem kevesebbnek tűnik mint az utolsó képen látható. - 
			
			
						Atilla001
senior tag
válasz
							
							
								yogibear
							
							
								#75043
							
							üzenetére
						Üdv, köszönöm a reakciót de ez nem velkámdíl. Természetesen mindhárom esetben be vagyok jelentkezve és mint jeleztem meg is tudom venni. És természetesen tudom mit jelent a welcome deal. Nekem az nem volt egyértelmű hogy ugyanaz az az eladó miért árulja nagy különbséggel ugyanazt a terméket. És itt most nem egy két százalékról van szó meg pár coinról. :) thx (hol olvasod hogy WD?)
 - 
			
			
						yogibear
addikt
válasz
							
							
								Atilla001
							
							
								#75040
							
							üzenetére
						Száz éve vásárolok alin de valahogy ezeket sose értettem. Van egy legalacsonyabb ár ami lényegesen eltér ...
És ennyi sok idő alatt sem jöttél még rá?

Pedig oda van írva...
[link]
8907 huf... és felette: Welcome deal (!!)
Ha meg belépsz a loginoddal, akkor mint "100 éve vásárló" kb 11600 huf-ba kerül...
Beszámít mellé egy "store coupont" 372 huf (ha a boltnál bekattintod a coupon & discount alatt a legalsót) és 60 coint 233 hufért így a vége 10999 huf jelenleg plusz ingyen szállítás...
Ha beléptél az oldalra, akkor oda van ám írva, hogy "superdeals" április 8-ig... ez a te árad, mint régi Alis vásárló...Mint az köztudott a boltok legkisebb árat írják ki csalinak... ami első Aliexpresses vásárláskor érvényes is annak, aki legelőször vásárol az Alin, utána már nem... ez így van, amióta világ a világ...
 - 
			
			
válasz
							
							
								rustysaw
							
							
								#75039
							
							üzenetére
						Nem igazán értem a hozzászólásod stílusát az irányomba.
Leírtam azt ami ismert információ.
90 nap szállítási védelmi idő (szállítási módtól függően csökkenhet) ami után lehet reklamálni azt, hogy nem érkezett meg.
Azt írtam hogy egy nem nyilvántartott küldeményről nem kapsz információt, ami neked rendelkezésre áll adat az csak egy logisztikai azonosító. A logisztikai cégek nem foglalkoznak egyes emberek egyes küldeményeinek a sorsával.Kifogásoltam a minősítésedet, mert az hogy te nem kapod meg 90 napon belül az nem hitványság a részükről és igenis leírva az hogy visszakapod a pénzed, de nem hülyék hogy ezt bármiféle bizonyíték nélkül elfogadják, csak úgy bemondásra.
Ezt írtam: cégen keresztül jutnak el hozzád és sehol nincs nyilvántartás róluk.
Ha nincs nyilvántartás akkor nem lehet érdeklődni, azt gondoltam hogy ez világos így.
Erre te jössz azzal a szöveggel hogy viccelek és benyomsz egy olyan szöveget aminek az ellenkezőjére utaltam.Az hogy te nem nézed meg hogy milyen szállítási opciók vannak arról nem tehetek, arról sem tehetek ha itt már lassan 2 éve írt tapasztalat alapján javasoljuk hogy milyen szállítást ne válasszon az, aki megfelelő időben, a kiegészítő díjazás nélkül szeretné a terméket megkapni aztán ezt nem veszi figyelembe.
 - 
			
			
						rustysaw
csendes tag
Megjegyzem, a fentiekben említett problémás rendeléseknél (és eladónál) pont ugyanaz az egy szállítási mód van feltüntetve, mint egy másiknál, ami pl. tegnap megjött a rendelést követően 8. napra. Szóval még a szállítási metódusban sincs választásom. Szóval: jön amivel jön, érkezik, ha érkezik? Ennyi? Ez a lutri kategória.
 - 
			
			
						Atilla001
senior tag
Üdv. Lehet más is megkérdezné, de a témával kapcsolatos. Venném de melyiket? Száz éve vásárolok alin de valahogy ezeket sose értettem. Van egy legalacsonyabb ár ami lényegesen eltér akár a coinos akár a normál akciós ártól. Elvileg mind a három ugyanattól az eladótól van. Miért venném meg 11000 ft-ért ha 7000-ért is meg tudom venni, mi a turpisság a 7000 ft-osban? Miért költenék coinokat ha még az is jóval drágább? Ráadásul tegnap este ez 8800 volt ugyanabban a konstrukcióban csak az a köcsög erste bank már megint javított valamit azon a sz@ron és nem tudtam megvenni. De ezek szerint jól jártam mert nyolc óra múlva még olcsóbb. De valóban jól járok-e? Thx. coin link link
 - 
			
			
						rustysaw
csendes tag
Nem nézegetem, hogy melyik eladó milyen móddal szállít. Ami 2 hónap alatt nem érkezik meg, arra refundot kérek. Ennyi idő alatt egy gyalogos zarándok elhozza Kínából, csakhogy most 2024-et írunk. Én azért fizetek, hogy kézbesítsék a megadott lakcímre, vagy minimum értesítsen a szállító, hogy átvehető x helyen. Nem pedig azért, hogy van valahol a nyomkövetés szerint a célországban és én kutakodjak, mászkáljak utána, ráadásul úgy, hogy a megadott nyomkövetési számmal nem tudok mit kezdeni. Ha feladok eladóként egy küldeményt és azt nem kézbesítik, vagy gond merül fel, akkor az én kötelesséem és felelősségem mint szerződő fél, hogy tudakozványt indítsak, vagy intézkedjek. De igen, az Aliexpress hitvány, ugyanis ilyen esetben ezek szerint nem védi a vevőt, hiszen a terméket nem kaptam meg, és az Aliexpress álláspontja az, hogy a pénzemet sem fogom. Ez a színtiszta átverés, csalás, lopás. A szám ECSCCA00...-al kezdődik, már március elejétől a korábban írt státuszt látom.
"3 cégen keresztül jutnak el hozzád és sehol nincs nyilvántartás róluk.". Akkor mégis melyiknél, milyen elérhetőségen és hogyan érdeklődjek? XY vagyok, rendeltem Kínából valamit, nézzék már meg, hogy mi van ezzel a küldeménnyel...ugye viccelsz, hogy bárki tud majd erre konkrét választ adni, ami a küldemény célbaéréséhez vezet? - 
			
			
						Jar
tag
Három küldeményem vesztegel (van, amelyik Nagycsütörtök óta) egy dunántúli Express One depóban. Ha tudom, leverem rajtuk. Bejegyzésem nem siránkozás, csak információ.
Lehet, hogy az EO is eldurvul ? - 
			
			
						baly81
aktív tag
Egyetértek veled! Én csak arra akartam célozni, hogy van mire fogni, hogy be kelljen menni a
kedvesbankba.
Ennél már csak az a jobb, amikor meg akarod szüntetni a számládat. Majd próbáld ki! Ott fogsz ülni több mint ¾ órát, meghallgatni 11 jobbnál jobb csomagot (mert, ilyenkor már van sokkal olcsóbb is!), illetve, ha még továbbra is nem fogadod el valamelyiket, akkor jön majd még egy okos a bankból, -gondolom valami vezető- aki elmondja erőszakosabban ugyanazt. Én 2x éltem át ezt...
Ja, és a postán is hányok attól, amikor egy szimpla csekk befizetéskor minden anyám tyúkját rám akarnak tukmálni. Van egy vöröshajú ügyintéző nő a postánkon, aki nagyon zengi a mondókát, hiába állítom le többször is, hogy nem érdekel, folytatja. A múltkor otthagytam emiatt és átálltam a mellette lévő ablakhoz, aztán vicsorogva, olyan fejjel nézett rám, mint amilyen a támadó menyétnek van!
Tudom, ez nem az ő hibája, mert volt ismerős ott és mondta, hogy ki van nekik adva. Csak az, hogyan csinálja, na az nem mindegy! - 
			
			
válasz
							
							
								baly81
							
							
								#75026
							
							üzenetére
						A bankkártya limitek mégis állíthatóak ott, szóval ez nem indok. Önkényesen felemelik egy értelmetlen határra, aztán ha módosítani szeretnéd lejjebb, mert kevés ügyfél fog naponta 50 milliót utalgatni, ahhoz az kell az ügyfélszolgálat.
Növelni akarják a bankfiókok látogatottságát, nagyobb ügyfélforgalmat generálni hogy személyesen rábeszéljenek egyéb marhaságokra.
De miért nem biztonságos a rendszerük, hogy ha ezen az értéken marad akkor más is hozzáférhet? Eleve ezt állítják ezzel.
Annyira buták hogy nem is értik azt amit írnak. - 
			
			
Jobban zavar ez amit most kaptam az Erste banktól. Mi az már hogy adjak meg limiteket az utalásokra? Védjék már azt a tetves rendszerüket hogy ilyenre gondolnom se kelljen. Ha ilyet olvasok rögtön az jut az eszembe hogy feltörhető a rendszerük. Ami nem egészen normális dolog.
A visszaélések és csalások elkerülése érdekében megválaszthatod azt a maximális összeget (limitet), aminek erejéig a George-ból utalást tudsz indítani az elérhető devizanemekben.
Kétféle limit beállításra és módosításra van lehetőséged:1. Állandó limit: napon belül a megadott összegig tudsz utalni függetlenül az utalások számától.
2. Ideiglenes (más néven időzáras) limit: a beállítást követő minimum 1, maximum 12 órán keresztül van lehetőséged az általad kívánt összeg erejéig utalni függetlenül az utalások számától. Az Ideiglenes limit az általad megadott időtartamon belül él, azt követően visszaáll az Állandó limitre.
Bankszámládhoz alapértelmezetten a hirdetmény szerinti 50 millió Ft napi utalási limit került beállításra (állandó limit).Ők felemelik egy értelmetlen mennyiségre aztán én pitizzek hogy 100 Ft-is elegendő? Tiszta hülye magyar mentalitás, egészen NER kompatibilis.
Ha naponta 50 millát utalgatok akkor azt nem náluk teszem. - 
			
			
Megnézem, de annyira nem téma nálam. 12 éve vásárolok az AliExpress-ről és a környezetem is és egyikünknek sem volt kártyás fizetés problémája, az adatainkat sem lopták el és nem is adtuk meg illetékteleneknek.
Benéztem az említett topikba, nekem továbbra is az jön le hogy itt nem a kereskedőnek kell bármit is csinálni, vásárolnak egy érvényes kártyával, hogy az nem a kártyatulajdonos beszerzése miként is kellene kideríteni?
Boltokban sem kérik hogy igazold magad és egyáltalán miért kéne a kereskedőnek átvilágítani a vásárlóit? A bank és a kártyatulajdonos témája, még akkor is ha hacker programmal kitalált kártya adatokkal fizetnek.
Mondjuk lehetne olyat bevezetni hogy egy kártya csak egy személyhez kötve használható fizetésre, ha magyar vásárlónak USD, EUR és HUF a fizetési lehetősége akkor a SEK-ben történő fizetést nem el fogadni.
Egyenlőre az van amit írtam 500 USD-ig visszatérítés, bár ez csak az AliExpress-en regisztrált ügyfélnél a nem engedélyezett tranzakció.
Fordulj a Wise ügyfélszolgálathoz mit mondanak a BIN attack-ra illetve arra hogy az AliExpress-en fizetve miért nincs valami + biztonság. Bár írtam lehetőséget a megelőzésére. 1 Ft-ért nem tud semmit vásárolni az AliExpress-en senki. - 
			
			
A Wise-tól sem lehet ellopni a kártyaadatokat.
Ha az a szituáció amit írtál hogy más kártyájával fizettek az AliExpress-en, akkor az AliExpress-en nem kell állítanod semmit.
Ha nem szerzik meg a kártya adataidat akkor nem tudnak fizetni az AliExpress-en vele, így lényegtelen hogy kérne-e jóváhagyást.
Ez a jóváhagyás mint írtam, nem minden országban van előírva és a kártyakibocsájtó banknak kötelezettsége, nem a kereskedőnek kell ezt biztosítani, így értelemszerűen az AliExpress-nek sem kell és csak akkor ha törvény kötelezi rá a kártyakibocsájtót, így nem mindenhol működik a nem egyforma jogi környezet miatt.
Mivel az AliExpress-en nincs állítási lehetőség ezért használj olyan kártyát ahol 0 az alap vásárlási limit és csak a fizetés előtt adsz rá pénzt, persze ha csak a hacker meg nem előz a kártyával való fizetésben miután ráadtad a pénzt.Az van hogy az AliExpress 500 $-ig kárpótol ha 3 napon belül jelzed a csalást.
Egyébként meg ilyen is lehet

 - 
			
			
Félreérted.
Egy szóval sem írtam, hogy az Alin lopták el az adatokat. Az Alin vásároltak a lopott adatokkal, amit könnyen meg lehetett volna akadályozni, ha a Wise kér jóváhagyást az Alis vásárláskor, mint más áruházak esetén. De nem teszi.
A kérdés újra csak az, hogy lehet-e valamit állítani az Alin, hogy kérjen jóváhagyást a kártya kibocsájtója a tranzakció során.
SZVSZ nem a Wise sara, mert - ha jól hallottam - más kártyák esetén sem kérnek jóváhagyást az Alis vásárlások. - 
			
			
						Jar
tag
Ne ítélj keményen ! (Jim Morrison)
Nem hiszem el hogy az AliExpress-en fizetve hozzáférnek a kártyaadatokhoz, ez hazugság.
Nemrég volt egy elutasított tranzakcióm, valaki az Alin akart vásárolni az én kontómra kb. 7000 Ft értékben, svéd korona pénznemben. Mivel a kártyám zárolva volt, meghiúsult a dolog. Wise-nak jelentettem az esetet, új kártyát kellett rendelnem.
 - 
			
			
válasz
							
							
								rustysaw
							
							
								#75014
							
							üzenetére
						Az ESC00.... azt a Magyar Posta kézbesíti, de ez csak a logisztikai azonosítója a csomagnak, nincs postai azonosítója, nagyon sokszor említve.
Nem az AliExpress hitvány, hanem az a magyar logisztikai cég akin múlik a kézbesítési idő, te is látod hogy mennyi idő alatt ér ide, az azért elég jó idő.
Nem érzékeled hogy bármi is hitvány lenne ha nem ezzel a szállítási móddal veszed meg.
A várható kézbesítési idő csak addig "időgaranciás" hogy kaphatsz egy 1 USD-s kupont ha nem teljesül. A szállítási védelmi idő szokott a 90 nap lennei, ami aztt jelnti hogy addig szállítás alatt lehet és ezért írják hogy érdeklődj a kézbesítő cégnél, de azt nem tudja az eladó hogy nálunk Magyarországon speciális helyzetben vannak ezek a küldempények, 3 cégen keresztül jutnak el hozzád és sehol nincs nyilvántartás róluk.
Az ECS00.... az nem szokott 13-16 napos kézbesítési idős lenni, ha ilyen van akkor nem ezzel a logisztikai azonosítóval jönnek. Nálad sem lett változás az azonosítóban? Itt lehet látni. - 
			
			
						rustysaw
csendes tag
Az Aliexpress egyre hitványabb. 2 hónapja rendeltem pár nap eltéréssel ugyanazon eladótól két terméket. Mindegyiknél 16 napos szállítási idő volt megjelölve. Most ügyet indítottam, mert hiába jeleztem az eladónak, csak annyira futotta tőle, hogy a nyomkövetés szerint a "local delivery company"-nál van. Persze azt nem tudja megmondani, hogy melyikre gondol: posta, más szállítók stb. A megadott tracking számok nincsenek pl. a posta rendszerében. Ezt leírtam az ügy indításakor, képeket is mellékelve, de az Aliexpress is csak azt mondja, hogy nincs refund, ajánlja, hogy keressem a küldeményt. Megírtam persze, hogy egyrészt ez nem az én dolgom, én azért fizettem, hogy kézbesítsék a termékeket, másrészt ha akarnám sem tudnám, mert a tracking szám semmit nem ér, amit adtak. Ehhez képest van, amit más eladóktól sokkal később rendeltem, azok már megjöttek.
 - 
			
			
AliExpress mobil app. Account alak alul, Fogaskerék fent, Clear cache.
Néha itt a Revolut a hunyó, volt aki törölte a kártyát, majd újból hozzárendelte és azután nem jött ez.
Illetve fiók biztonsági problémát érzékel a rendszerük, de ez lehet téves riasztás. Gondolom a Contact.... gomb esetén ők sem igazán tudnak többet mondani. - 
			
			
						Druss
tag
 - 
			
			
Csak ennyi hogy security reason?
A kártya eltárolva vagy fizetéskor adod meg a kártya adatokat?
Használsz valami kupont?
Nincs gond a kártyakibocsájtó kártyás fizetési rendszerével?
Használsz valami VPN szerű valamit?
Böngésző vagy mobil app amit használsz?
Próbáltad másik böngészővel?
Mobil app frissítve és törölve a gyorsítótára? - 
			
			
						dzf007
senior tag
Nekem tegnap 9 db termék choice vásárlásánál az APP-ba amikor ki akartam egybe fizetni nem lett kifizetve, helyette elindult egy 24 órás számláló (alul edit address, mellette to pay) és mindent csak egyesével tudtam kifzetni. Miért?
  - 
			
			
 - 
			
			
						Wasp91
aktív tag
Erre már keresztet vethetek?
 CM811277074DE
Telefon lenne.. - 
			
			
válasz
							
							
								kovacsdavid8
							
							
								#74999
							
							üzenetére
						1. Nincs
2. Miután az Express One vagy az MPL megkapja az 1 napos kézbesítési garanciás csomagokat kénytelenek 1 munkanapon belül kézbesíteni.
Régóta így van és teljesül is 98%-ban ha nincs valami technika bibi, kapacitás hiány.
A küldemények többségénél én nem látok változást, 26-án megérkezett 27-én vámolták 28-án Express One-nál 2-án kézbesítve. (Közben húsvéti munkaszünet) 3 munkanapAz MPL-es az továbbra is a két logisztikai cég miatt hosszabb idő, 6-án érkezés, 7-én vámolás, 8-án 2. log céghez, 11-én szállítás megrendelése és estére az MPL-nél 12-én kézbesítés. (Itt 9-10 hétvége) 4 munkanap, előtte 3 munkanap volt egy másik
 
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
 
 Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
 - Sopron és környéke adok-veszek-beszélgetek
 - Xbox Series X|S
 - Milyen billentyűzetet vegyek?
 - Fejhallgató erősítő és DAC topik
 - Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
 - Milyen okostelefont vegyek?
 - Filmvilág
 - Sorozatok
 - EAFC 26
 - További aktív témák...
 
- Eladó vadonatúj Huawei FreeBuds Pro 4 fülhallgatók! (Bontatlan 24 hónap garancia)
 - HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
 - Szép HP EliteBook 840 G9 "Kis Tervező" Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 32/1TB Iris Xe FHD+
 - Profi! HP EliteBook 840 G9 Hordozható Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 32/512 Iris Xe FHD+
 - Villám! HP EliteBook 840 G9 Hordozható Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 16/512 Iris Xe FHD+
 
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
 - Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
 - BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H170 i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB ZALMAN S2 TG A-Data 600W
 - ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
 - ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
 
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
						
								
							
								
							
								
							
							
								
 
								
								
							
 
 Megjegyzem nem ez az első eset, ami miatt lehitványoztam az AE-t. Ezért írtam, hogy egyre inkább az. Pár hónapja rendeltem valamit nem kevés pénzért, de nem az jött, bár hasonló, amit rendeltem, ráadásul esztétikai hibával. Ügyet nyitottam, és részleges visszatérítést kértem (volna). Az ügy nyitásakor tehát a teljes összeg egy részét kértem vissza, tehát átírtam a teljes összeget. Azonban az AE rendszere 1 !!! számjegyű összegre módosította valamiért leokézáskor. Azonnal írtam az ügyfélszolgálatnak, mivel módosítani nem tudtam ezt az összeget, hogy ez probléma, hiba történt. Azt mondták, hogy nem gond, a partial refund jogos, az általam ténylegesen a leírásban külön megnevezett összeget fogják visszatéríteni. Aztán mégsem. Hanem a 1 számjegyű összeget térítették. 
 Ekkor megint írtam nekik, de akkor meg már az volt a válasz, hogy lezárt ügy, nem tehetnek semmit. Mi ez, ha nem színtiszta hitványság?
								
							
								
							

								
							
 
								
							
							
								
								
								
							
							
								
 
								
							
								
							
 
 

								
 (én máshol bankolok). De befejeztem az offot, inkább várjuk a csomagokat.
								
							
							
							
								
								
							
								
								
							
							
								
							
								
							
