- 
			
						Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
válasz
							
							
								Baloo27
							
							
								#75498
							
							üzenetére
						Ha van Free return akkor amikor indítod a dispute-t ott a képernyőn hogy bekérik az e-mail címedet hozzá, lényegében az AliExpress biztosítja.

Keressél más diagnosztikai programot, te egy kereskedőtől vásároltál aki nem fog belenyúlni a hardverbe, szóval nem csinál semmi turpisságot.
Ez a fake device meg akkor lenen igaz ha az adott eszközön -nem a hirdetésben- más adatok szerepelnek mint ami belül van.
Az még nem fake ha más típust kaptál, még tévedés is lehet.Azt kell bizonyítanod hogy amit konkrétan kifizettél az nem egyezik meg azzal amit kaptál.
Arra azért figyelni kell ahol több verzióban is van az adott dolog hogy tényleg az lett választva és az került a kosárba és kifizetésre amit szerettél volna. - 
			
			
						Baloo27
aktív tag
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem:
Vásároltam egy Androidos fejegysèget, Choice szállítás, "Free returns within 15 days, no questions asked"
A problèmám az, hogy az egysègben nem az a processzor van, ami meg volt hírdetve, illetve a "fake device test", amivel ellenőrizni lehetne a memóriát ès a tárhelyet allandóan kilèp. Ez azt feltètelezi, hogy Kínai barátunk nem engedi futtatni az adott applikációt, mert kiderülne a turpisság.
Az eladó nem válaszol, ha válaszol, akkor sem a kèrèsre, nem ad számomra free returning label-t.
Dispute-ot nyitottam, AliExpress szerint nekem kell fizetni a visszaküldèst, mert nem tudom igazolni az állítasomat(hiába csatoltam 8 kèpet az eltèrèsekről).
Tud valaki segíteni, hogy mit kellene mèg csinálnom? - 
			
			
válasz
							
							
								stomi61
							
							
								#75496
							
							üzenetére
						Semmi extra, csak a szokásos 3 betűs ... vállalkozás, 14 év alatt nagyon sok lett belőle.
Annyit a pontosság kedvéért hogy ez a cég a tulajdonos benne a Magyar Posta Vagyonkezelő Zrt. nem pedig közvetlenül a Magyar Posta, de ez is mutatja a jelenleg Magyarországon kialakult egészségtelen gazdasági környezetet.
Aki nem közgazdász azért abban is felmerül hogy sok részre szabdalva egy cég és hatalmas cégháló (pénzek összevissza mozgatása) kialakulása egy cégen belül nem egészen a hatékonyság növelésének szinonimája jelenleg.A cég a lényeg a cikkben, mert ez nem ránk vonatkozik: Szaporodnak a kínai csomagos csalások: kéretlen webshopos küldeményekről érkeznek értesítések, melyekért utánvéttel kell fizetni....
Itt azért mi valódi terméket várunk és AliExpress csomag esetén nincs utánvét fizetés. Az hogy a sima posta kér vámügynöki szolgáltatási díjat és ezt kézbesítéskor fizetjük nem értem alatta, de az ECSC-s csomagok eleve nem fizetősek. - 
			
			
						stomi61
tag
Ez is egy mutyicég. Így már értem, hogy miért nem működik normálisan.
[link] - 
			
			
						baly81
aktív tag
válasz
							
							
								pulutodurumo
							
							
								#75477
							
							üzenetére
						Így igaz! Az engine megegyezik, mégis merőben más működési, megjelenítési, szűrési, biztonsági tulajdonságokkal rendelkezik.
 - 
			
			
válasz
							
							
								Wasp91
							
							
								#75490
							
							üzenetére
						Akkor te ne állítsd, én ilyenkor biztos vagyok benne hogy elveszett, mert maximum 3 napon belül itt kell lennie, ha elindult vele a szállítójármű ahogy írják a nyomkövetésbe. 16 éve kb ennyi az idő az Európa+ csomagoknál amelyek Németországból érkeznek, ma a 21 napnál tartunk, így ez elveszett. Főleg úgy hogy tudjuk a Feucht-i állapotokat.
 - 
			
			
válasz
							
							
								Erik-22
							
							
								#75484
							
							üzenetére
						Semmiféle bizonyíték nincs arra hogy még szállítják, hiszen nem változott a nyomkövetés hosszú idő óta, ez azokra jellemző ami elveszhetett.
Én mint címzett, vevő nem írhatok olyat hogy szállítás alatt van, azt csak a logisztikai, szállító cég írhatja az eladónak.
A szállítási védelmi idő a maximum időn pörög mostanában, azon senki nem tud már állítani, a 90 nap az 90, a 30 az 30 ha olyan a szállítási mód, van egy tapasztalati idő a megérkezésre és arra adtak még vagy 30 napot az AliExpressnél, túlbiztosított az idő valójában. Ha valódi hajóval shipping-elik akkor is 60 napon belül kézbesítik.
Németországból az Europa+ csomag kézbesítési ideje az itthoni idővel együtt maximum 10 nap. Az eltelt 21 nap alatt 2* meg kellett volna kapnod. - 
			
			
						Erik-22
csendes tag
Nekem is csak a missing items/wrong items/empty package opciónál enged feltölteni képet.
A szállítási védelmi idő pénteken lejárt (nálam csak 22 nap volt az az időszak), tehát akkor még 13 napig indíthatom a dispute-ot. Ma el is fogom akkor így képek nélkül, csak lenne még néhány kérdésem.

Írtam az eladónak, hogy hosszabbítsa meg a szállítási időt lejárat előtt, annyit írt "OK", de a visszaszámlásás nem hosszabodott meg, az letelt még pénteken. Akkor gondolom ez nem történt meg.
Eladónak írtam hogy indítson vizsgálatot a csomag után mert csak ő tud. Akkor most ne a tracked as lost opciót válasszam ugye? Mert igazából elveszett a csomag de nem hivatalosan, tehát még szállítás alatt áll (still in transit) opció kell?
 - 
			
			
válasz
							
							
								elistvan
							
							
								#75482
							
							üzenetére
						Nincs postai nyilvántartása és senki nem fogja áttúrni neked a mezei leveleket, nem fogják figyelni, nincs erre kapacitásuk. Ha a logisztikai cégtől nem kapják meg arról nem igazán tehetnek. A tapasztalat az hogy nem ülnek rajta sokat és a várható 5-10 napon belül kézbesítik valamilyen módon ha átadják nekik.
 - 
			
			
válasz
							
							
								elistvan
							
							
								#75479
							
							üzenetére
						Napokban néhányan írták hogy ez időtájt a te március 4. bejegyzéssel megegyezőeket (mert nagyon nem az számít mikor vetted, hanem az hogy mikor érkezett meg Mo-ra) kézhez kapják. Szóval lehet hogy nem elveszett, csak késik. Néha az is elég ha valaki ide beírja kérdésként és a következő munkanapon megkapja.
 
Ha nem járt le a szállítási védelmi idő akkor azt a választ kapod erre a képernyő mentésre hogy várjál még, ezt lehet feloldani egy olyan posta igazolással ami arra utal hogy elveszhetett a küldemény. Míg ha megvárod hogy a rendszerük lezárja a vásárlást, akkor elegendő lehet a képernyő mentés és a pénzt kapod vissza,. - 
			
			
						elistvan
őstag
Szerintetek erre az ECS kezdetű februárban rendelt levélre hideg vizet lehet inni? Beadtam refundra ezzel a képernyőmentéssel. Ehhez kell csatolni a postától egy ilyen igazolást, hogy nem érkezett hozzájuk, be ilyen azonosítójú küldemény?
 - 
			
			
						havri1
félisten
 - 
			
			
válasz
							
							
								Erik-22
							
							
								#75472
							
							üzenetére
						Ha most nem jelenik meg a valamiért ez a két ikon
 akkor lesz lehetőség később képet feltölteni.
A szállítási védelmi idő számláló mit mutat, pontosabban van még nap hátra?Nálam ez még mindig egy mai kép.

Néztem egy másik tételt annál viszont csak ezzel az okkal jött elő a két ikon, vagy szándékosan van így megcsinálva vagy valami hiba


 - 
			
			
						Puro
aktív tag
Ha kifutottam a 14 napos refund lehetőségből, akkor van még valami módszer amivel refundolni lehet vagy bukta a dolog?
 - 
			
			
válasz
							
							
								Wasp91
							
							
								#75465
							
							üzenetére
						Ha reagál az eladó és neked nem felel meg akkor tudsz újabb bizonyítékot feltölteni, de jelenlegi állapotban nem lehet új bizonyítékot feltenni, a kérés, a reklamáció az elment akkor bizonyíték nélkül, régebben el sem lehetett menteni ha nem volt csatolva valami, hogy ez miért változott meg nem tudom. De mindig azt javaslom hogy dispute.hoz mi is töltsünk fel "bizonyítékot" arra nem érdemes alapozni hogy majd ők is megnézik mondjuk a nyomkövetést, meg igazolja az eladó. Reklamálok, nekem kell alátámasztani a mondanivalómat.
 - 
			
			
Szerintetek ez még fog jönni valaha?
 
  - 
			
			
						Wasp91
aktív tag
A return\refunds rész mióta lett ilyen csöves gyász? Értéket nem engedi megadni,képet se lehet feltölteni...
 Böngészőbe és a mobilos applikációba se. - 
			
			
 - 
			
			
válasz
							
							
								havri1
							
							
								#75452
							
							üzenetére
						Nekem nem szokta elfelejteni a deviza beállítást de mindig belépés után használom az AliExpresst és böngészőnél az nincs beállítva hogy mindig törölje a sütiket amikor bezárom, illetve a mobil app-nál csak frissítés után lépek ki és be így fix a deviza.
HUF és USD esetén nem jön ez a nem szállít dolog, az hogy EUR esetén ami még használható magyar fiókoknál deviza miért csinálja arra én nem jöttem rá, ez hibás működése.
Illetve ha Google Pay vagy Apple Pay a fizetési mód akkor jön még elő a nem szállít ide. - 
			
			
						axlfsi
veterán
Volt már sokszor téma; állítsátok át a pénznemet és voilà!

 - 
			
			
						havri1
félisten
válasz
							
							
								Gsx-rr
							
							
								#75449
							
							üzenetére
						Pont ezt akartam kérdezni, de rájöttem.
Vagyis részben.
Mobilról mindent enged, csak pc-ről nem. Legalábbis nálam.
Valami lokalizációs probléma lesz sztem.
Nálam edge a pc-s böngésző.
Próbáld már ki pls, hogy egy adott termékre rájkeresel pc-n, majd arra mobil appban is.
Kíváncsi vagyok, nálad is ez van e.
 - 
			
			
						Gsx-rr
veterán
Miért van az ,hogy bármit szeretnék rendelni annak a 90 százalékát nem szállítják már Magyarországra?
 - 
			
			
						#91658752
törölt tag
Sziasztok!
Mennyi az esély, hogy ez átvált EOra vagy GLSre?
LP00644955187388 - 
			
			
válasz
							
							
								bigmasterg
							
							
								#75441
							
							üzenetére
						Semmit nem enged meg, nem tudod törölni, nekem 2 hete van ilyen, pont ma írtam.
És Voice24 is írta, #75426 bár az övé továbblépett. - 
			
			
						bigmasterg
addikt
Sziasztok!
Április 3.án leadott rendelésem 3.a óta "collected by courier" státuszban van, és elviekben még mindig tudnám szerkeszteni a kézbesítési címet és a várható érkezés dátuma napról napra tolódik, továbbá ott szerepel a "cancel order" gomb is.
Ilyenkor van esély arra hogy ezt még valóban feladják, vagy inkább próbáljam meg törölni a rendelést?
Írtam a feladónak is délelőtt, de egyelőre onnan nem jött válasz.
 
 
pc-n:
  - 
			
			
válasz
							
							
								tuta1975
							
							
								#75437
							
							üzenetére
						Összefoglaló 2. pont vége és naponta 2-3 beírás ezzel kapcsoltosan.
Várd és majd egyszer megkapod. Postai nyilvántartási számmal nem rendelkező levélként kézbesítik, a postára hiába mész érdeklődni egy logisztikai céges azonosítóval ők nem tudnak mit kezdeni. Ez addig él amíg vámolás után átadják a kézbesítést szervező logisztikai céghez, ezt jelenti a 05 Ápr 2024 Arrived at local delivery center.
Ott lesz belőle egy mezei levél.
Ma írtam:ECSCCA0055062675 számú Cainiao Super Economy Global ami március 2-án indult, március 21-én érkezett Mo-ra és március 25-én Arrived at local delivery center és ma április 19 a postaládában
Majd akkor érdemes dispute ha lejárt a szállítási védelmi idő 90 napja és közben nem kapnád meg május 5-ig - 
			
			
						tuta1975
tag
Sziasztok!
Nem tudom hogyan tovább. két hete áll a csomagom. írtam az eladónak. Ő a futár céghez írányított, ők pedig a magyar postához. Bementem a helyi postára . Ilyen csomag nincs a rendszerükben, se név, se csomagszám alapján. Szerintetek? És most akkor mikor indíthatok visszatérítést? köszi a segítséget.
  - 
			
			
válasz
							
							
								Donki Hóte
							
							
								#75435
							
							üzenetére
						Semminek nem tudsz örülni, megérkezett az a lényeg, hogy használhatatlan az csak egy mellékszál a történetben.
  - 
			
			
 - 
			
			
						jojoando
aktív tag
válasz
							
							
								djsunstealer
							
							
								#75428
							
							üzenetére
						Legalább megjött!
Én is nagyon várom. - 
			
			
						[w]
őstag
válasz
							
							
								Zwiebi
							
							
								#75394
							
							üzenetére
						nyilvánvalóan központi, de ezek szerint csak egyes esetekben jelentkező probléma volt, amit mára - akár a bejelentésem hatására - javítottak
tegnap még ez volt a válasz (már azután, hogy előtte órákig nem is találta a küldeményt):
 
mára pedig ez lett:
 kifizetve, letudva, hepiend
  - 
			
			
Nekem is befutott a szállítási idő tesztelésre vásárolt ECSCCA0055062675 számú Cainiao Super Economy Global ami március 2-án indult, március 21-én érkezett Mo-ra és március 25-én Arrived at local delivery center és ma április 19 a postaládában.Így változtanom kell a leíráson ennél módnál mert ez így már nem igaz:
Cainiao Super Economy Global - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, EU-n kívüli postai azonosító, postai díjas.Cainiao Super Economy Global - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, ha EU-n kívüli postai azonosító akkor postai díjas, ha ECSC000...... azonosítója lesz akkor Magyar Posta üzleti levél és nincs díjfizetés.
 - 
			
			
						djsunstealer
aktív tag
Ez ma jött meg (vidék, Balatongyörök).
03 Ápr 2024, 13:58, Arrived at local delivery center
Viszonylag gyorsan megkaptam a februári, márciusiakhoz képest. - 
			
			
						l_sanyi
csendes tag
 Csak érdekességként hátha látott már valaki ilyet.
A tracking egy induláskor létező EOne-os azonosítóról valamikor DGU010-re váltott egy bedöglött csomagnál.
Egyszerre két csomag is így járt...
Refundot egyből elfogadták egyébként, csak nem tudom milyen csudi technikai kód lehet ez. - 
			
			
						Voice24
őstag
Hali!
Két utolsó rendelésemnél egy nekem eddig új információ jelenik meg a rendelés állapotánál: [kép] . Eddig az volt, hogy várakozás a "shippedre", és az is oda volt írva, hogy ha x napon belül nem lesz shipped, akkor jön a refund. Most itt semmi ilyesmi nincs. Mi változott, és mi alapján döntik (vagy döntöm) el, hogy kifutottak az időből? - 
			
			
						jojoando
aktív tag
Alis megrendelést Varsóból a DPD hozza.
Kérdésem ez általában mennyi időbe tellik?
1-5 nap kézbesítést írtak a vásárláskor.
Ugye NEM Németország felé megy egy kört,
reménykedek benne! - 
			
			
						stomi61
tag
Van remény.
Ma megérkezett két ECSCA küldeményem (40 és 44 nap)
Az egyik márc. 21. óta, a másik márc. 26. óta "Arrived at local delivery center" státuszban volt. - 
			
			
						ecaddsell
aktív tag
válasz
							
							
								Erik-22
							
							
								#75411
							
							üzenetére
						Nekem több csomagom átment a Feucht-i csomagvesztőn, csak az nem amit érdemes volt ellopni, mert kicsi és értékes volt. Nem telefon volt, de a telefon is pont ilyen. Valamiért pontosan tudják mi az a csomag amit érdemes lenyúlni.
Évek óta ez megy, a német posta vagy nem akar vagy nem tud ellene semmit se tenni... - 
			
			
						cof
veterán
Ha megnézed a dátumot, akkor szombat hajnal. Szerintem ilyenkor lazább a meló ott is és a biztonság. Nem egy atombunker így külsőre ez a Feucht elosztóközpont Google maps alapján. Nyilván nem véletlen, hogy több éve lopja a cuccokat valamilyen bűnszervezet ott.
A súly az mindegy, elektronikus adatként is át lehet adni, mint pl. az EO is megkapja. Külföldi rendelések topikban olvastam még pár hónapja szintén ilyen esetet utoljára, és ott is átvette a magyar posta a súlyt, persze már 2 hónapja semmi mozgás nem volt ettől a bejegyzéstől mint nála is van. Na most ugye ez 500 gramm. Ez 10 telefonnál 5 kg, ami egy kamionnyi szállítmánynál nudli.
 - 
			
			
válasz
							
							
								Erik-22
							
							
								#75415
							
							üzenetére
						Rendben, ezzel nem tudsz mit kezdeni, ha lejár akkor a követő naptól 15 napon belül indítanod kell a dispute-t.
Talán elfogadják a nyomkövetési oldal képét hogy ez nem érkezett meg, így elveszettnek tekinthető. Az angolos nyelvű kellene a magyarból is és ezt a kettőt mellékelni.
Az gond ha kérnek igazolást, mert azt 15 napon belül nem jellemző hogy a német posta kiadná, ráadásul feladónak kell kérni. - 
			
			
 - 
			
			
válasz
							
							
								Erik-22
							
							
								#75412
							
							üzenetére
						Szerintem még bőven ketyeg ez a számláló, mintán 85 nap van hátra szállítási védelmi időből

és addig nem igazán lehet mit csinálni azon kívül hogy az eladó kicsikar valamit az elvesztésről a német postától, mert csak akkor lehet eredményes dispute-t indítani a pénz miatt.
 - 
			
			
válasz
							
							
								Erik-22
							
							
								#75403
							
							üzenetére
						Nincs Magyarországon, hiába hívod a postát. A feladó érdeklődhetne mint érintett a német postánál ahol meg tudják neki azt mondani hogy hol lehet a a csomag.
Ők tudják hogy tényleg elküldték, milyen járművel, a szállítólevél alapján megtudják mondani hogy mikor érkezett Budapestre és mikor vették át az itteni postások, ha így lenne azután lehet nyaggatni még mindig a feladónak az itteni postát. - 
			
			
 - 
			
			
						Erik-22
csendes tag
válasz
							
							
								Erik-22
							
							
								#75108
							
							üzenetére
						A segítségeteket szeretném kérni. Vagyunk legalább hárman akik rendeltünk telót Aliexpressről és spanyol raktárból GLS szállítás helyett német raktárból DHL pakettal küldték. A tracking március 30 óta nem frissült. Az eladónak írtunk mind a hárman, ő pedig elvileg kétszer írt a logisztikai partnernek, de nem kapott választ még.
Az állapot mindhárom csomagnál ugyanaz.
CM811277162DE

Elveszhetett a csomagelosztóban mind a 3? Ezek egy szállítmányban vannak gondolom. Esetleg lehet az hogy már itt van az országban csak a posta nem csinált vele semmit?
DHL telefonszámot [link] vagy melyik posta telefonszámot [link] érdemes hívni?
Illetve Aliexpressen valamilyen időt célszerű hosszabbítani ilyenkor ugye?
Köszönöm a válaszokat előre is.
 
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
 
 Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
 - Sopron és környéke adok-veszek-beszélgetek
 - Xbox Series X|S
 - Milyen billentyűzetet vegyek?
 - Fejhallgató erősítő és DAC topik
 - Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
 - Milyen okostelefont vegyek?
 - Filmvilág
 - Sorozatok
 - EAFC 26
 - További aktív témák...
 
- Eladó vadonatúj Huawei FreeBuds Pro 4 fülhallgatók! (Bontatlan 24 hónap garancia)
 - HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
 - Szép HP EliteBook 840 G9 "Kis Tervező" Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 32/1TB Iris Xe FHD+
 - Profi! HP EliteBook 840 G9 Hordozható Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 32/512 Iris Xe FHD+
 - Villám! HP EliteBook 840 G9 Hordozható Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 16/512 Iris Xe FHD+
 
- Xbox One S 512 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
 - 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080 (FOGLALVA)
 - GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3892, 94% Akkumulátor
 - GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3588, 100% Akksi
 - Xiaomi 13T Dobozzal Töltővel
 
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
						
								
							
 
								
							
								
							
								
								
							
								
							
							
							
								

							
								
 
 
								
							
 Másrészt, az edge vs ios szinkronizálás alapból támogatott, nem tudom a brave tudja e.
								
							
 akkor lesz lehetőség később képet feltölteni.


								
 
							
								
 
 
 
							


								
								
 
 
								
							
 
								
								
							
								
							
 
 
 
							
								
 
 
							
								
							
 
								
 
 
							
								
							
 
 
							
								
								
 Csak érdekességként hátha látott már valaki ilyet.
								
							
								
							
								





