- 
			
						Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						imis
senior tag
sziasztok,
hogyan működik a choiceday akció?
a kérdésem, hogy a májusi choiceday akció úgy is működik, ha most a kosárba teszem a terméket? azaz van mód előre rögzíteni? vagy marad az óranézés és remélem, hogy lész még termékből? - 
			
			
						#02260224
törölt tag
válasz
							
							
								djsunstealer
							
							
								#75697
							
							üzenetére
						Én azért rendeltem azzal, mert nem igazán vágtam, hogy mi van és nem kerestem rá (életemben először), jól meg is szívtam. A két nappal később rendelt Standard csomagot már 1 hete megkaptam
 Árban is van vagy 10% diffi. - 
			
			
						djsunstealer
aktív tag
AliExpress Saver Shipping szállítási móddal az égvilágon semmi gond nem lenne, ha innentől mondjuk pár napon belül megjönne.
 Ennél hamar át lett adva. Meglátjuk. 
Nagy értéket nem szabad rendelni ezzel a szállítással, csak max 1-2 dolcsis vackokat. - 
			
			
						jojoando
aktív tag
válasz
							
							
								werszomjas
							
							
								#75686
							
							üzenetére
						Nagyon egyszerű, a problémát leírod a csetbe van annak alul egy sora, pár kérdés után adja az ügyfélszolgálatot, csak okosan kell a kérdésekre kattintani és jönni fog. A szállítási időn belül vagy túl vagy?
  - 
			
			
						bigmasterg
addikt
A Collected by courier státuszú rendelésemmel kapcsolatosan múlthét csütörtökön írtam a supportnak, kértek arról shotot hogy nem tudom cancellezni, sem törölni, illetve hogy a feladó írta hogy nem tudta feladni, majd ezt írták:

Ma délelőtt pedig jött az email, hogy:

Csak ebben az a vicces, hogy az order fül azóta sem változott semmit, nincs "refund infromation" rész.
A returns/refund rész pedig üres.szerk.: Közben nyomtam rá egy replyt és megírtam ugyanezt.
 - 
			
			
						#91658752
törölt tag
válasz
							
							
								géeles
							
							
								#75692
							
							üzenetére
						Ha valaki ECSCCA0001111001 formátumú küldemény azonosítót kap:
Ez egy Budapesten a Magyar Postának átadott üzleti e-kereskedelmi levélként menne hozzád, ami azt jelenti hogy az országon belülről a Magyar Postához kerülő küldeményeket (belföldi) nem kell vámolni és ezért díja sincs. Viszont nyomkövetési száma sem lesz.
ECSCCA00-sokat Nézd itt mert ez nem postai nyomkövetési szám, a megérkezés után (Arrived Budapest) látod hogy Arrive at local delivery office vagy Arrived at local delivery center azután 2-15 munkanap a kézbesítés.
Az Arrive at local delivery office vagy center azt jelenti hogy akkor adta át a Cainiao megbízásából eljáró, vámolást végző cég az itteni kézbesítést szervező cégnek és ezután az adja át valamikor a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg. Ez több nap is lehet.
A Magyar Posta dolgozója kézbesíti a levél kézbesítési szabályok alapján. Ami azt jelenti hogy ha a küldemény 24 mm-nél vékonyabb és behelyezhető a postaládába akkor a leveles postás kézbesíti, ha nem ilyen a küldemény (vastagabb 24 mm-nél vagy más okból nem helyezhető a postaládába) akkor értesítést kapsz (sms vagy papíros) és postán a hivatali kézbesítőknél veheted át.
Mivel csak normál levél, nincs nyomkövetési száma, ha nem kapod meg nem tudsz a Postán reklamálni.
Ha nem kapod meg az AliExpress csak akkor fogadja el a meg nem érkezési dispute okot ha a dispute-hoz mellékelsz egy olyan postától származó igazolást, hogy ezt a ESC00xxxxxx számú küldeményt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére, nincs a postai nyilvántartásban, nem került hozzájuk és ezért nem is kézbesítették és bizonyítékként kell csatolni a dispute-hoz.
Mindig jönnek valamelyik postán a GDPR-el, de ennél az hogy nem került a kezelésükbe ECSC000......... számú küldemény, semmiféle személyes adat nem merül fel.. - 
			
			
						géeles
aktív tag
ECSCCA0055397982
Ilyen csomagszámmal a postára várok, vagy majd valamelyik futár veszi fel?
  - 
			
			
válasz
							
							
								werszomjas
							
							
								#75686
							
							üzenetére
						A 15 nap után részükről nincs vásárlói védelem, a chat felületén agent az emberi elérhetőség szava.
 - 
			
			
						st6969
őstag
(mi az az "eladó hatós"?)
Kiszúrhatták, hogy próbálkoztam a rendes bankkártyámmal is, így most ennek kérik az adatait. Kérnek róla egy fotót (OK, megküldtem), de kérnek egy ilyet is:
"A clear copy of your card’s bank statement the card ending in 8904(including your name and card number)"
Ez mi lenne?
Ha innentől kezdve csak a rendes bankkártyámat fogadják el, akkor az Aliexpressel végeztem. - 
			
			
						baly81
aktív tag
Azt tudja valaki, hogy a Merge Bossban megszerzett kupon a "megvásárlástól" kezdve meddig él?
Én nézem a kuponok között, de nem találom. 5-6 napja váltottam ki, korábban néztem, valóban levonta volna az értékét (de visszaléptem a vásárlás előtt, tehát nem fizettem ki a kosár tartalmát). Most viszont nem látom hogy levonná, pedig nem akciós terméket vásárolnék. - 
			
			
						werszomjas
addikt
Van egy panaszos ügyem, de már kifutottam a dispute időből, levelezek már több hete az eladóval de nem jutunk dűlőre, szeretném felvenni a kapcsolatot az Alival, de csak a chat-et látom.
Nincs valami email cím, ahová írni lehet? Nem találok ilyet. - 
			
			
válasz
							
							
								pingwin92
							
							
								#75683
							
							üzenetére
						A címzettnek vámolnak, ezt már írtam, az hogy más kátyájàval fizettél nem számít.
Azért úgy lenne jó hogy az AliExpress fiók tulajdonos a saját dolgait használná.
Te vagy a címzett, te vagy az AliExpress vásárló ezért neked vámolnak az okmányokon neked kell szerepelni. - 
			
			
						pingwin92
aktív tag
válasz
							
							
								pingwin92
							
							
								#75678
							
							üzenetére
						A másik, hogy ezen az oldalon, ahol be kell nyújtani a megbízást, itt is van külön ügyfél és kapcsolattartó.
Akkor összegezném:
Az AliExpress fiók az enyém, az én nevem van megadva, így amikor ott vásárolok, én leszek a címzett.
A tesóm néven van az a folyószámla, amihez tartozó internetkártya lett hozzáadva az én fiókomhoz. A tesóm telefonjára érkezett a CIB-es jóváhagyási kérés.Ilyenkor nem tudom, hogy csak mi tudjuk-e, hogy a tesóm fizetett, de hivatalosan én vagyok a vásárló, vagy hivatalosan is a tesóm a vásárló.
Az már tiszta, hogy nem választhatok, hogy kit írok a vámkezelési megbízás "Nyilatkozatot benyújtó adatai" résznél a "Név"mezőbe, – akihez (majd) kéne egy VPID is, – de még mindig nem tudom, kit kell beírni.Javaslat?
 
Előre is
 ! - 
			
			
						st6969
őstag
Na, hát kipróbáltam az összes bankkártyámat (normál Raiffeisen bankosat is), valamint beléptünk a párom accountjával (ahol az utolsó rendelést az én kártyámmal fizettük ki 2 hete). Jelentem: semmit nem fogad el, de még a párom accountjával sem
 
Nem tudom, ebből mi lesz, mert beküldtem a személyi képet (lesatírozva, amit úgy gondoltam), valamint egy képernyőképet egy soron következő Revolut bankkártyáról, amivel nem tudom, mit tud kezdeni, mert eddig is eldobhatóssal fizettem minden esetben.
Azt kéri, hogy a 3308-as végű kártyáról rakjam be a képet, de lehetetlen, hiszen eldobódott
 
Hát nagyon kívácsi leszek, mit reagálnak, ez agyrém. - 
			
			
						Yamaha R1
tag
Adjatok tanácsot légy szíves!
Rendeltem egy szemüveget, aminek a mérete nem stimmel. Írtam az eladónak, aki először nevetséges kompenzációt akart adni. Nyitottam egy dispute-ot, mivel egyértelművé vált, hogy hülyének néz. Most felkínált egy elfogadható ajánlatot, ha cserébe lezárom a dispute-ot. Ez mégis hogyan történne meg? Mi a biztosíték arra, hogy ha lezárom a vitát, akkor be fogja tartani amit ígért? Ezt az ígéretet látják az Aliexpressnél is? Vagy ismét hülyének néz, és át akar verni?
Mit érdemes ilyen helyzetben tenni?
 - 
			
			
						margithid
veterán
Létezik olyan lista alis áruházakról, amelyek megbízhatóak és EU-ből szállítanak Magyarországra?
 - 
			
			
						lacoka55
tag
Sziasztok
Nálam az érmék alól laptopnál eltűntek a termékek mi történhetett vele ? - 
			
			
						pingwin92
aktív tag
Hát, amúgy fizetni is a tesóm fizette, az ő internetkártyáját adtam hozzá a fiókomhoz,
bár sztem az ő neve nem lett megemlítve / megadva sehol, így hivatalosan (olyan mint, ha) én fizettem (volna).
Szerk.: Ja, várjunk! Most néztem, hogy kártya hozzáadásánál meg kell adni a tulajdonos nevét. Akkor lehet, hogy mégis csak a tesóm vette. Ilyenkor, mi van?Akkor megy az én nevemmel, azt' lesz, ami lesz...


 - 
			
			
válasz
							
							
								pingwin92
							
							
								#75674
							
							üzenetére
						Nem küldik vissza, mert küldnek egy értesítést és az ügy folyamatban van. A 20 nap arra vonatkozik ha nem csinálsz semmit.
Nem lehet más nevére íratni, a címzettnek fogják vámolni, eleve amit említettem a kinti vám-árunyilatkozat a te nevedre szól, hivatalosan te fizetted a terméket, az "adó terheket" nem rakhatod más vállára a jelenlegi szabályozás alapján. - 
			
			
válasz
							
							
								stomi61
							
							
								#75673
							
							üzenetére
						Esetleg változott az oldal, de a két azon a helyen mutatja, mintha a te képeden alul nem lenne olyan, bár a Check return tracking information akkor működik ha meg van adva, lehet hogy ezek eleve már el vannak tárolva a rendszerben hiszen központilag adták, nem az eladó és meg sem kell megadni.
 - 
			
			
						pingwin92
aktív tag
válasz
							
							
								pingwin92
							
							
								#75653
							
							üzenetére
						Erre valaki?
Amúgy mivel holnapig kell beküldeni a kitöltött vámkezelési megbízást, addig meg már se nekem, se tesómnak nem lesz VPID-je, akkor most beküldöm anélkül, azt' majd szól a Posta, ha kell nekik, de nem szeretném, ha emiatt elindulna visszafele a csomag; még akkor se, ha előbb csak egy raktárba megy egy 20 napig.
Viszont a kérdés továbbra is adott: írhatom a tesómat a nyilatkozatot benyújtónak, (hogy ezt már később ne kelljen megváltoztatni – és akkor majd kerítünk neki egy VPID-t) úgy, hogy közben én vagyok a címzett? A címzettet gondolom, már nem lehet módosítani. (Vagy, ha igen, gondolom, macerás és költséges lenne.)
Előre is
 ! - 
			
			
						stomi61
tag
Sziasztok!
Ezt az e-mailt kaptam, meg a visszaküldési, kitöltött cimkét.
"Your return request has been agreed so kindly return the item(s) before2024-5-18. Please also be sure to complete the return information on our dispute details page. If your item(s) are not returned within the given time period the return request will be automatically closed and any refund due will go back to the seller. You can click here for further help with return methods."
Egy másik e-mail:
Please provide the tracking number within 10 calendar days on your dispute detail page. If you fail to response or provide returning tracking number before the deadline, the payment will be released to the seller."
Amit nem értek, hogy nem találok olyan mezőt a dispute oldalán, ahova be lehetne írni a nyomkövető számot, de minek is, hiszen ők már beírták?
Mit is szeretnének?
 - 
			
			
						mereteycs
csendes tag
Sziasztok!
CK113828694NL
Heavy Parcel Line (mondjuk nem azzal kértem anno, de kb már mindegy)
Mire számíthatok?
5 nap múlva lejár a 90 nap, akkor lehet majd visszaigénylést kérni?
Mondjuk az áru inkább kéne, mint a pénz vissza...
Köszönöm! - 
			
			
válasz
							
							
								Atilla001
							
							
								#75661
							
							üzenetére
						Már írtam semmi értelmes dolgot nem tudunk tenni, az idő emelését, a cím módosítást még nem próbáltam ki mert hülyeség lenne. Nekem egy ilyen március 20 óta áll így. Április 15 volt a várható kézbesítés dátuma. Valamikor lezárja a rendszer és akkor kérhetjük a pénzt vissza, de volt akinek úgy 60 nap után elküldve lett a státusz, de azt nem tudom hogy meg is kapta.
Az eladó nem reagál semmire és a minősítése 94-ről 88-ra esett. - 
			
			
						Atilla001
senior tag
válasz
							
							
								Atilla001
							
							
								#75638
							
							üzenetére
						Sziasztok!
Visszatérnék erre, az összefoglalóban nem találtam rá választ.
Van ez a termék -to Ship- státuszban. [toShip]
Cancelre természetesen ezt kapom: [cancel] (Az eladó már tegnap sem tudott mit tenni)
Nem szeretném mert kiderült hogy nem tudja amit akarok annak ellenére, hogy le van írva. De ha kiderülne, hogy mégis akkor találtam még olcsóbban: [olcsóbb] (akkor nem dobta vagy béna voltam).
Mikor mondhatnám le az esőt? Amikor átkerül Sipped státuszba? Visszakapom a pénzem a termék "nem indul el" és senki sem lesz mérges?
Ha csak annyi lenne hogy cancel és refound, akkor élnék vele, de ha bonyodalmas lenne, hagynám, hátha el tudom adni árában.
Köszönöm! - 
			
			
válasz
							
							
								Donki Hóte
							
							
								#75659
							
							üzenetére
						Sehogy nem lehet megszabadulni, ezt adja fel az AliExpress szervere a böngésző oldal lekérésre. Ettől még nem lesz vietnámi az oldal. Nálam angolul van, de jobb felső sarok Global site vagy nyelv átállítás.
Semmi értelme ezen agyalni, meg hogy ne küldj ilyet, mi baja lesz ha ezt az AliExpress linket kapja meg? Nem kell mindenen kiakadni.
Gondold már meg, miért kellene az alábbi oldalakat bezárni mert neked a a kiszolgáló ezekre a szerverek valamelyikéhez tartozó lap hivatkozást küld:
Pl:
https://es.aliexpress.com/item/1005006022693996.htmlhttps://vi.aliexpress.com/item/1005004487851903.html
A vi. esetén is ezt látom
https://vi.aliexpress.com/item/1005006124709168.html
és de esetén is ezt
https://de.aliexpress.com/item/1005006124709168.html

 - 
			
			
Köszi, megrendeltem

Más problémám is van.
Rühellem a vi. kezdetű linkeket. Nemrég elküldtem egy alis linket valakinek, kétszer ellenőriztem, hogy nem vi. a kezdete.
Az illető visszaírt, hogy ne küldjek vi. kezdetű linket. Néztem nagyot, mert az elküldött link nem vi. kezdetű, viszont ha rákattintok, akkor átalakul vi. kezdetűvé

Hogyan lehet megszabadulni a vi. kezdetű alis elérésektől

 - 
			
			
						Wasp91
aktív tag
Ilyen létezik?
 
 Írtam is a dispute szövegébe hogy 272 eurot utaljanak vissza, mert annyit fizettem lekuponozva. - 
			
			
						pingwin92
aktív tag
Hat, ez faxa... Tényleg elmehetnek a sunyiba...

Jó, akkor szerezzünk VPID-t!

Viszont:
Nekem nincs ügyfélkapum, – és egy darabig nem is lesz –, illetve a kellő igazolványok előkerítése is macerásabb. Pl. azt sem tudom, hol az adóigazolványom...A vámkezelési megbízáson külön van a címzett meg a nyilatkozatot benyújtó adatai. Baj, ha ez a két személy nem ugyanaz? Tehát én vagyok a címzett, de mondjuk tesóm nyújtja be a megbízást – mert neki van ügyfélkapuja, és a többi dolog is kéznél van.
 - 
			
			
válasz
							
							
								pingwin92
							
							
								#75648
							
							üzenetére
						Esetleg itt egy levél, amikor felmerült felhívtam a Postát, az illetékes vámhivatalt és ők is megerősítették az információt. Akkor a Posta részéről azt is mondták hogy hozzáigazítják a nyomtatványt hogy ne kelljen külön levelezni, az igénylésre várni.
 - 
			
			
						draco31
veterán
Hello!
Van egy rendelésem, kezd már kicsit sokáig érkezni.
ECSCCA0055825856Arrived at local delivery center
Apr 11, 16:21 (GMT+2)Ez az utolsó bejegyzés hozzá.
Nem ehhez vagyok mostanában szokva.
 - 
			
			
						pingwin92
aktív tag
Hat, a kijelzőre szépen aláírtam ujjal, azt' az lett szépen beillesztve képként. Igazából, ha kinyomtatom, rendesen aláírom, és lefotózom, is csak egy képet kapnak róla.
Viszont VPID-m nincs, de nem is látok erre sehol rublikát. Se a nyilatkozaton, se ott, ahol fel kell tölteni, és be kell adni ezt és az egyéb dokumentumokat. - 
			
			
 - 
			
			
						pingwin92
aktív tag
válasz
							
							
								pingwin92
							
							
								#75639
							
							üzenetére
						Na, már csak egy kérdésem van:
Azt írják, hogy a vámkezelési megbízást ki kéne nyomtatni, és úgy aláírni. Jó az, ha én csak a telefonos Adobe Readerrel rakok rá egy digitális aláírást, amit itt rajzolok a kijelzőre? (Tekintve, hogy nem nagyon van se gépem, se nyomtatóm, egyszerűbb lenne.) - 
			
			
						st6969
őstag
Köszi, de kizárt dolog, hogy az egyszer használatos kártya a gond (100+ rendelésem van, mindegyik azzal fizetve, de ahogy említettem, próbáltam nem egyszer használatossal is).
Azt hiszem, tudom, mi lehet a gond: pár napja regisztráltuk a páromat is. A postacím nyilván ugyanaz. Viszont az első rendelését az én kártyámmal fizettük. Itt akadhatott össze náluk valami. Fura is volt, hogy beléptem az én accountommal és az ő nevén szólított az Ali
 Mondom, biztos rosszul látok, ez nem lehetséges (az ő belépési adatait nem ismerem, szóval az nem lehetett, hogy véletlenül azzal léptem volna be). Kiléptem, majd vissza, akkor már az én nevem volt ott.
És most nem tudok fizetni
 Személyit kérnek, meg a kártyáról fotót. Na hát azt biztos nem küldök, akkor ennyi volt az Ali, menjenek a francba, ha nem kell a pénzem 
  - 
			
			
						emre
veterán
válasz
							
							
								Donki Hóte
							
							
								#75642
							
							üzenetére
						 - 
			
			
Jobbfajta vezetéknélküli töltőt keresek. Vett valaki olyat, ami valóban képes 45-50 W-al tölteni a ráhelyezett telefont?
 - 
			
			
válasz
							
							
								st6969
							
							
								#75640
							
							üzenetére
						Ne egyszer használatos kártyával fizess és ne valamelyik Pay-en keresztül és ne EUR.
Lényeg az hogy a kártyahitelesítéssel volt gond, ha nem eldobhatós lenne akkor az Alipay kártyahitelesítési dolog használható lenne.
5. Aliexpress payment failed error number CSC_7200026
The reason you’re seeing the Aliexpress payment error number CSC_7200026 is because of a security reason, card verification(appeal) is required.
If aliexpress found your account suspicious, this comes up anytime you want to make an order, making you to first verify your card before going ahead with the payment.
THE SOLUTION
You need to go to alipay and report about the issue you’re having while trying to payment on the platform.
On the alipay, tap on “Claim on Alipay” button or click to submit document directly. Note that this usually takes 1-3 working days to get a result. - 
			
			
						st6969
őstag
Sziasztok,
próbálnék rendelni az Alin. Gyakorlatilag hetente szoktam, egyszer használatos Revolut kártyával. Nem fogadja el, ráadásul kiteszi a kosárból az összes cuccot. Próbáltam nem egyszer használatossal is.
Mi a jó franc ez?
  - 
			
			
						pingwin92
aktív tag
Ahhaa... Értem.
 Akkor lehet, hogy most is csak valami €30 környéki ár van megadva, csak a megnevezésben mondjuk USB porszívó szerepel, amin már látszik, hogy nem okés. És az F5-öm után, amit tavaly novemberben rendeltem tőlük, azért kellett csak a €32 27%-át fizetni, mert ott "refurbished phone" volt megadva az említett ár mellett, az meg átcsusszant.
 - 
			
			
						Atilla001
senior tag
Sziasztok. Vásároltam tegnap egy coin os terméket. Még nem sippelték. Szeretném törölni. Csak pc vagy app ban is lehet? Az eladó szerint keressem a supportot mert ők már leadták. Találtam olcsóbban. Thx
"Dear friend, the goods platform has been signed and shipped, you can contact the customer service, due to the special of the single, we can not directly give you a refund." - 
			
			
válasz
							
							
								pingwin92
							
							
								#75636
							
							üzenetére
						Nem nézik hogy a csomagra mi van rá írva, mert oda nem igazán kell feltüntetni. Minden csomagot elektronikus adatfeldolgozással kezelnek és ott meg kell adni az tartalom értékét is, főleg ha a feladó elvesztés esetén szeretne némi kárpótlást.
Ha vámolni fogják a célországba (EU-n belül nem, de más országok viszonylatában mindig, értékhatártól függetlenül) akkor kötelező egy vám-árunyilatkozat amin rajta van hogy konkrétan miről van szó, mennyi az értéke, szállítási díja és vámtarifa besorolása, ez is már elektronikusan megy.
Ha valami hiányzik, vagy valamely adat nem egyértelmű akkor kérnek be igazolásokat. Pl. telefon van csomagban, de nem az van megadva az adatoknál és a csomagátvilágítón meg ennek ellenére telefont látnak. - 
			
			
						pingwin92
aktív tag
Köszi! Most már értem.
Közben amúgy írtam a Pocónak is, és küldtek egy javított számlát is, úgyhogy ez is rendben van.
Már csak azt nem tudom, hogy ha a csomagon nem az van – mert szoktak ilyet csinálni, hogy, "valami kacat" jóval kevesebb $-ért –, abból lehet-e nekem bajom. Bár ilyenkor inkább a boltnak kéne magyarázkodnia szerintem...
 - 
			
			
válasz
							
							
								pingwin92
							
							
								#75634
							
							üzenetére
						A kiírt ár tartalmazza az áfát ezt látod a hirdetési oldalon és ez az ár igaz akkor is amikor az AliExpress szedi be az áfát vagy majd 150 € feletti értékű termék esetén itthon szedik be az áfát, a 27 % -al emelt ár azonos.
(Persze nem egészen, mert van még olyan hogy nálunk a devizát vámolási árfolyammal számolják ami egy adott hónapban fix és végeredményben kevesebb lesz, mint a fizetésnapi érték bank árfolyammal, ez a jellemző)
Amikor fizeted akkor egy másik oldalon vagy és a törvényi kötelezettség miaTt az értékhatár feletti termékek esetén nettósítani fogják a kiírt árat, levonják az áfát. ár kiigazítás, Price adjustment -27% összeg levonva.
Látható és ha ismert a 2021 július 1-től élő import szabályozás akkor érthető is lesz.Nem kell külön számla, leírtam az Összefoglalóban hogy mit kell beküldeni értékigazolásnak AliExpress esetén, ne legyen sem több, sem kevesebb mint amit bankkártyával ki lett fizetve, mert a banki fizetési igazoláson egyértelmű az összeg
 - 
			
			
						pingwin92
aktív tag
válasz
							
							
								#91658752
							
							
								#75633
							
							üzenetére
						Jó, de akkor egyrészt miért írja, hogy included? Bár ezt még talán tudom érteni, hogy hát amúgy így szokott lenni, hogy mindig azt írja, hogy benne van és szed is, csak ilyen összegnél 0 az, amit szed.. Ok.
Másik: jó, az Ali akkor nem, de akkor a magyar hatóságok azért igen, ugye?
 - 
			
			
						pingwin92
aktív tag
Üdv!
Rendeltem a Poco Official Store-ból egy Poco X6 Prót. Most jár a vámnál, és kértek dokumentumpótlást.
Gondoltam, kértek egy számlát a Poco Store-tól, és azon két dolog nem stimmel:
egyrészt a megnevezésben csak a sima Poco X6 van, nem a Pro – bár, ez lehet, hogy csak lemaradt, vagy nem fért ki, de amúgy kiférne. Kezdjek aggódni?
A másik, hogy az érték mezőben sem annyi van, mint amennyit fizettem, hanem több. És nem pont a 27%-kal, hanem még annál is több. Mondjuk it már csak egy ~$10-os eltérés van..
Most ezt így nem küldeném be, mert nem akarok az után az összeg után adózni.
Vagy ebben ez, meg egyéb költségek már benne lennének?
Olvastam az összefoglalót, hogy van, hogy már nem kell ÁFÁ-t meg vámot fizetni, de az csak €150 alatt van, ha minden igaz. A telefon meg több volt.
Meg amúgy is, honnan tudná a vámhatóság a számla alapján, hogy itt már nem kéne semmit behajtaniuk rajtam? Bár gondolom, van behajtanivalójuk..Meg amúgy az sem teljesen tiszta, hogy AliExpress-en a rendeléseknél, ha rámegyek erre a rendelésre, ahol az árat írja, hogy "Total:", alatta ott van, hogy "VAT included". De van ott egy kis kérdőjel, amire, ha rábökök, azt írja, hogy "VAT: $0.00". (Meg valami szöveg, hogy EU-ba érkező dolgokra kötelező, blabla...) Most akkor, mi van?

Azt amúgy csak halkan teszem hozzá, hogy elképzelhető, hogy a csomagon meg valami 3. dolog van mind a megnevezés, mind az érték mezőben...
Előre is köszönöm a választ!

 - 
			
			
						Churpik
tag
válasz
							
							
								Graphics
							
							
								#75629
							
							üzenetére
						Gépjárműadó. Nekem is kiküldték tök feleslegesen, mert addigra már át is volt utalva. Türelmetlenkednek, ha nem nézed meg az Ügyfélkapus Tárhelyen az általuk meghatározott határidőn belül.
Nekem kétszer küldték Tárhelyre, a másodikat amikor kellett megnéztem, határidőre átutaltam, majd pár nap múlva megérkezett a postással az aláírnivaló. Ment is a szelektív kukába egyből.
Sok pénze van az adófiztőknek erre, de legalább csinál valamit a Posta, bizonyítva a fontosságát (biztosítás, csoki és sorsjegy árusítása mellett). - 
			
			
válasz
							
							
								Graphics
							
							
								#75626
							
							üzenetére
						Nyugi nem történt semmi, nem fizetős lesz.
Többször írtuk hogy megváltozott az AliExpress Standard és AliExpress Selection Standard kézbesítése, az Express One mellé bejött az MPL (ami nem Posta hanem a futáros cége).
Ezeket a PNLUC.. kezdetű csomagokat ők is vámolás után, belföldi 1 napos kézbesítésű üzleti csomagként kapják meg.
Semmi fizetnivalód nincs.
Annyi a különbség hogy itt beiktatódik egy másik logisztikai cég és ezért lehet hogy 1 nappal később kerül hozzájuk mint az Express One-hoz az ugyanilyen kategóriájú csomag. Az MPL is kétszer kézbesít és miután átadják neki a követő munkanapon. Szóval nyugi ez rendben van.
Egyébként meg ha a fenti két szállítási mód esetén az érték a nettó 150 € fölé csúszik kiesnek ezek a szállítók és tényleg fizetős posta lesz, az áfát is itt kell fizetni majd. - 
			
			
						#02260224
törölt tag
Ha egy shop akcióiról szeretnék minél hamarabb tudomást szerezni, akkor azt feliratkozással érhetem el ? Ha sale van, akkor jönni fog az email ?
 - 
			
			
						Graphics
Jómunkásember
Üdv!
Létezhet, hogy Aliexpress Selection Standard mégis a postahoz került, és áfát kell fizetni?
 - 
			
			
						emre
veterán
Eddig oké, de keress például kerékpár alkatrészt, mondjuk racsnit, vagy elektromoshoz agymotort.
Mobiltelefon alkatrészeknél válassz ki egy kategóriát, de gyártóra készülék típusra leszűrni már csak egy adott strore kinálatában tudod.
Azt hiányolom ami a store kínálatában megjelenik, régebben a főoldalon is ott volt.
 - 
			
			
						miti5
tag
Most is hiába chatelek az érthetetlen agentekkel,,,, 4 dolláros kuponnal rendeltem egy dolgot,kamu track számmal az eladó behülyitett, most visszakapom árát ,de jó hogy a kupont meg elbuktam...nyilván mástól rendelem ha ezt akkor tudom! na mindegy ,most a kupont sem akarják vissza adni ,mert hogy már lejárt,,vicc! jó h lejárt eltelt 2 hét a köcsö...g eladó miatt. Nem a vevőket védik már egyáltalán,csak a süket szöveget azt nyomják... fontos vagy nekünk stb...
 - 
			
			
						miti5
tag
igen nekem is így jött be az "ablak"..... korábban olyan lehetőség is volt hogy pénzt akarsz viszza vagy visszaküldés és pénz, most nem tudsz választani. De hiába ingyenes a visszaküldés ,ki kell fizetni a postán, -meg utána csomó idő macera mire vissza is küldik -kupont adnak érte ...áhh ,,egyre rosszabb ez az Ali is...
 - 
			
			
Nem egészen így változott, de az az eladó belátásán múlik hogy visszaküldés nélkül ad vissza pénzt. De ahol ingyenes a visszaküldés ott nincs jelentősége.
Bár nem mostanában változott, az alábbinál nem szokták kérni a visszaküldést főleg ha mellékeled a képet arról hogy széttört a valami.
 - 
			
			
						miti5
tag
Hello! Fel sem merem tenni a kérdésem
... dispute stratégiát megváltoztatta Ali? most már mindenképp vissza kell küldeni az árut?? nincs olyan opció hogy csak pénzt akarok vissza ,ha vitát nyitok ... ez miért van?  - 
			
			
válasz
							
							
								nagysandor79
							
							
								#75610
							
							üzenetére
						Nálam működik, de volt egy app frissítés.
 - 
			
			
						nagysandor79
aktív tag
minden nap szoktam a coinokat gyűjteni,játszani tegnap óta nem sikerül. nálatok mi a helyzet? félig betölt utána lefagy.
 - 
			
			
Nem hiszem el, feltöltöm a szállítói igazolást és a termékeknél írt súly adatokat, hogy a csomag súlya kevesebb volt, mintha benne lett volna a papírtekercs erre:
AliExpress's solution:
No Refund
  - 
			
			
Másik megoldás lesz, szerződünk a Paketával, mert rajtuk keresztül is van postai kézbesítés, amit előírtak, csak épp ők telephelyen felveszik ezt is és nem kell a Postára bemenni feladni, mert ezeket ha csak regisztrálunk náluk ott lehet feladni.
Ajánlati ár, azt kell feltüntetni és külön tételként az esetleges járulékos költségeket, de ez nem is lenne gond, ha tényleg annyit kérnének mint amit szerintük a vevőnek kell fizetni.
Egyébként most futott be egy rendelés, eddig sosem kértek posta automatába, szerintem tesztelnek bennünket. - 
			
			
						Met
nagyúr
Szerintem nem szabhatják meg hogy mennyi legyen a postai küldés díja, amit kiírsz az oldalra.
Az ok (gazából nem) hogy fel kell tüntetni mint lehetőség, de abba nem lehet beleszólásuk hogy mennyiért.
De hogy "vevőcsalogató" legyen GLS xxx forint, kézbesítési idő 2 munkanap, Posta xxx forint kézbesítési idő 5 hét
A fentieket WP felhasználó csoportból tudom, ott azért vannak webshop üzemeltetők. - 
			
			
A pofátlanság csúcsa. 2 webshopunk esetén elsőként nem kaptuk meg a címkitöltőhöz a jelszavakat. Aztán csináltak valamit hogy el lehessen érni, viszont a nekünk kötelezően kiírandó 990 Ft postaköltség amit szerintük a vevőnek fizetni kell, bizony 1425 Ft alapból 435 Ft veszteség egy kis csomagnál.Amikor szóvá tettük, mi voltunk a hülyék mert több szolgáltatást jelöltünk be a csomagautomatás feladásosnál. Hozzáteszem, nem mert ott nem igazán van. Ekkor volt az hogy ez ennyi volt.
Ha ők nem felelnek meg a jogszabálynak akkor mi a fenét is akarnak? Kapirgáljanak már a saját szemétdobjukon hogy a jogkövető magatartásának eleget tegyenek.
Viszont van idejük bóklászni az Internetet ellenőrizgetni.
Szereptévesztésben vannak, nincs rá törvényes joguk, nincs joguk vegzálni a vállalkozásokat, mert hát ők is egy szolgáltatást végző magáncégnek tekinthetőek.
Nem hatóság, nem állami hivatal. A kis Balczó egy kicsit eltévesztette a szerepét.
 - 
			
			
válasz
							
							
								trouble
							
							
								#75600
							
							üzenetére
						Ez az utolsó bejegyzés ami azt jelentené hogy kedden érkezett meg a repülőgép.
23 Ápr 2024 17:48 Plane has landed
Kell pár nap hogy a Posta átvegye, könyvelje és átjöjjön a vámon. Arra számolj hogy ha 24 mm vastagabb akkor majd a Postára kell érte menni, majd értesítenek. 
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
 
 Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
 - Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
 - Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
 - Sopron és környéke adok-veszek-beszélgetek
 - Xbox Series X|S
 - Fejhallgató erősítő és DAC topik
 - Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
 - Milyen okostelefont vegyek?
 - Filmvilág
 - Sorozatok
 - További aktív témák...
 
- Eladó vadonatúj Huawei FreeBuds Pro 4 fülhallgatók! (Bontatlan 24 hónap garancia)
 - HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
 - Szép HP EliteBook 840 G9 "Kis Tervező" Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 32/1TB Iris Xe FHD+
 - Profi! HP EliteBook 840 G9 Hordozható Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 32/512 Iris Xe FHD+
 - Villám! HP EliteBook 840 G9 Hordozható Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 16/512 Iris Xe FHD+
 
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
 - LG 24" FULL HD LED monitor 1 ms 24MP59G-P
 - Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
 - BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
 - BESZÁMÍTÁS! MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI alaplap garanciával hibátlan működéssel
 
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
						
								
							
								
								
							
 Árban is van vagy 10% diffi.
								
 
								
							
 
								
							

								
							
							
 
								
 
								
								
							
								
 !
 
								
								
								
							
							



								
								
							
								
 
							


								
							
							
 
 Írtam is a dispute szövegébe hogy 272 eurot utaljanak vissza, mert annyit fizettem lekuponozva.
								
							
								
 
							
 
								
							
								
 Na kíváncsi leszek hogy ítélnek az esetemben
							
								
							
								
							
								
								
							

