Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #12060 üzenetére

    Nem grafikont néztem. A Microsoft mondta, hogy ők egy éves szinten 20 AAA-ra számítanak. A Valve pedig 25-re. Ebben nyilván van átfedés. És ez mindkét esetben egy óvatos becslés. Na meg a Valve a SteamOS megjelenésétől számol, míg az MS a Win 10 megjelenésétől.

    Az EVGA már promózták, hogy low-level lesz a Witcher 3 és a Batman: AK.
    A Project Cars esetében nemrég volt róla szó, hogy a DX12 renderük 30-40%-kal növeli a sebességet a mostani DX11-hez képest, tehát gondolom ezt ki is adják, nem csak kifejlesztették méregetni.
    A Microsoft hivatalosan hozza a King of Wushu és a Fable Legendset.
    A Valve már prezentálta a GDC-n a DOTA 2 Vulkan módját.
    Az Epic a fejlesztett játékait DX12-re hozza, ami jelenleg a Fortnite-t és az UT-t jelenti. Illetve a Dead Islands 2 és a Revival is azért lett csúsztatva, hogy átrakják őket low-levelre.

    Az AMD már bejelentette, hogy a Deus Ex: MD és az Ashes of the Singularity low-level, illetve tudni lehet, hogy az összes továbbiakban érkező Frostbite játék is az. NFS, SW: Battlefront, Mirror's Edge, Mass Effect. Ezek egy éven belül jönnek.
    Az AMD-től tudom, hogy a LiquidVR miatt az EVE Valkyrie támogatja a Mantle-t, azt nem tudom, hogy más támogat-e, de nyilván nem hiszem, hogy kimaradna a Vulkan vagy a DX12, hiszen az Oculus nyitócíméről van szó. Ezzel azt is elárultam, hogy minden LiquidVR-t támogató játék használ Mantle-t, hiszen maga a LiquidVR csak ezen a felületen keresztül működik. Interoperability lehetséges, de csakis más low-level API-val, vagyis Vulkánnal és DX12-vel.
    Star Control, Star Citizen szintén low-level API-kat támogató játék, és ezekhez a low-level kód megérkezik egy éven belül.
    Amiket nem tudunk még azok az új IP-k. De látva, hogy most mennyi készül, nagyon is hihetők az MS és a Valve számai, és akkor az indie még kérdéses.

Új hozzászólás Aktív témák