Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stratova

    veterán

    válasz Abu85 #20221 üzenetére

    Nemrég szárnyra kelt egy olyan pletyka is, hogy GCN 4.0 megkapja az Xbox One-ban alkalmazott parancsproceszort, nekem ez kissé egzotikus, de talán nem badarság. Az XBO féle parancsprocesszor egyik előnyét az Optimizing the Graphics Pipeline with Compute - GDC 2016 előadáson említették:

    A DirectX 12 trick is to create a custom command signature. Doing so allows for parsing a custom indirect arguments buffer format, where we can store a custom id packed alongside the other hardcoded
    draw indexed argument values.
    On PC, drivers use compute shader patching, where the id is loaded into a register for a shader to reference per invoca>on. On OpenGL, you can use gl_DrawId for this purpose. The command processor
    microcode on Xbox One handles indirect draws without intermediate steps or patching, which is extremely op>mal.

    Más kérdés, itt milyen a CPU-limit jellege? Ugye DX11 alatt az volt, a gond, hogy amd egy szálat eléggé leterhel, ezt küszöbölte ki Mantle / DX 12. Most DX12 alatt az új parancsprocesszornál megint előkerül a CPU-limit. Feltételezem itt inkább arról van szó, hogy ebben a bencmarkban - ahol kifejezetten magas egységszámmal dolgoznak - RX 480 CF egy 6/16-os processzorral még jobban "kifutná magát". De amennyiben nem sért NDA-t esetleg kifejtenéd, az egyes CPU-limitek mindenlétét?

    Egységsugarú felhasználó számára első hallásra nem feltétlenül előnynek tűnik egy i7-5930K-nál gyorsabb CPU igénye, még ha ez kifejezetten CPU intenzív bench. alatt és 2 kvázi olcsó GPU-ra értendő. Ilyen terhelésben AotS-hez jelenleg gondolom legfeljebb a Total War: Warhammer fogható. Így viszont nagyon nem lesz mindegy, hogy egy tesztcsomagot ezekkel a kártyákkal, pl. egy i7 6700K társaságában vagy egy 6/12 ill afeletti HEDT CPU-val futtatnak.

Új hozzászólás Aktív témák