Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz do3om #28016 üzenetére

    Nem szólhat bele. De a shaderek például továbbra is cserélhetők, illetve az allokáció meghatározása részben a meghajtón múlik.
    Sebességet lehet, hibákat javítani nem igazán. De a sebesség szempontjából is jóval kevesebbet lehet javítani, ahhoz képest, mint amikor meg volt kernel driver.

    Leírtam a linkelt cikkben, hogy mi lesz.

    Nyilván nem tudnak már normálisan optimalizálni. Se az NV, se az AMD. Van valamekkora driveres kontroll, de messze nem akkora, amekkora még akkor volt, amikor volt kernel driver. Ennek a gyakorlati hatása lényegében az, hogy a DX12-ben az AMD hardverek eléggé jobbak minimum fps-ben, mert az NV-nek már nincs hatalma a programfuttatást befolyásolni, és a hardverükhöz optimalizálni egy konzolos portot. Ezen úgy tudnak mostantól segíteni, hogy a fejlesztőknek biztosítják a tudást, hogy jobb legyen a programkód.

Új hozzászólás Aktív témák