Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  solfilo
							
							
								#30199
							
							üzenetére solfilo
							
							
								#30199
							
							üzenetéreMegegyezés kérdése. Azért tegyük hozzá, hogy négy és fél évig nem volt hosszabb szabadságon. Indiában esküvőn volt, illetve Bollywoodban ügyködött. Utóbbi munka volt igazából. Van egy indiai cége Raja-nak, ami a technológiát rakja Bollywood alá. Nyilván ha Hollywoodnak lesz AMD stúdiója, illetve London is kap majd sajátot, akkor Bollywood sem fog kimaradni. A bejelentés csak idő kérdése. Ez számít, hiszen maga a stúdió leginkább egy rakás Project 47 egymás mellett, amelyeket bérelni lehet. Ha valahol erre igény van az az indiai filmgyártás, ahol egy Project 47 dollármilliós ára nem éppen megfizethető. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  cskamacska
							
							
								#30197
							
							üzenetére cskamacska
							
							
								#30197
							
							üzenetéreNem valószínű, hogy elbúcsúznak tőle. Raja a visszatérése óta nem volt hosszabb ideig szabadságon. 2013 tavasza óta az hosszú idő. Hiába a munkamánia, az ember négy és fél év után vágyik legalább két hónap pihenésre. Persze ezt egy nagy cégnél nehéz megtenni vezető szerepkörben, de a szabadság az jár. Most ez egy ideális alkalom, mert úgy sem jön semmi decemberig, amihez ő kellene. Az vesse rá az első követ, aki négy és fél év munka után nem menne el ennyi pihenőre. Nyilván a helyi blikkek számára ez szenzáció.  
- 
			
			  cskamacska addikt Radeon Technologies Group boss Raja Koduri takes 'sabbatical', Lisa Su takes over RTG Aztán nem csodálkoznék, ha "megromlott egészségi állapotára" hivatkozva el is búcsúznának tőle. 
- 
			
			  Balazs_ senior tag válasz  huskydog17
							
							
								#30193
							
							üzenetére huskydog17
							
							
								#30193
							
							üzenetéreÓ dehogynincs pénz probléma. Az ARK-ot fejlesztő cég egyik alapítója miatt beperelték a céget (elvileg egy ideig nem dolgozhatott volna más játékon, de az ARK-kal csak megtette), a peren kívüli megegyezés meg $40 millióba fájt nekik, többek közt ezért is lett kiadva még early access alatt az első kiegészítő $20-os áron. 
- 
			
			  Crytek nagyúr válasz  huskydog17
							
							
								#30193
							
							üzenetére huskydog17
							
							
								#30193
							
							üzenetéreCaffeine lesz az..... Az tény hogy az ARK egy mocsok mod elcseszett cucc,de nem kéne összevetni sebesség téren egy 2x2-es zárt terekben játszódó cső fps-el egy Open World game-et. Az open World-be csöppet többet kell számolni a rendszernek.... Nem támadásból meg rosszindulatból mondom csak egy ferrarit ne vessünk össze egy trabannttal csak azért mert mind a kettőnek 4 kereke van... 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  huskydog17
							
							
								#30193
							
							üzenetére huskydog17
							
							
								#30193
							
							üzenetéreAnnyi van, amit mondtak a HPG-n, de az nem konzolos mérés. Csak azoknak egyszerű, akik a 4.7-es RHI-t használtak. Ezalatt igen komoly munka lehet a váltás. Ezért nen kapcsolgatják be a támogatást a régi UE4 játékokra. Annak a checkboxnak feltételei vannak. 
 A Caffeine modernebb RHI-n kezdett, neki egyszerű voltMint írtam, muszáj átírni a konzolokra, mert az UE4 az Xbox One és a PS4 támogatását egy későbbi RHI-ben vezette be. Szerintem a Switch támogatása jelen formában nem megoldható. Ahhoz mindenképpen egy teljes engine update kell. Azt bevállalva még realitás is lehet egy Switch port, de komoly munka lenne. 
- 
			
			  huskydog17 addikt "Nem lehet lemérni" Tehát nincs semmilyen konkrét bizonyíték, hogy gyorsabb, köszi. "az UE4 annyira átalakult a DX12 támogatással, hogy nem lehetett egy szimpla pipával DX12-síteni, igen komoly munka kellene hozzá." Egy fenét, 4.9-es verzió óta pofon egyszerű DX12-t bekapcsolni. A 20%-os sebességjavulás-ígéret pedig onnan jött, hogy az ARK fejlesztői látták, hogy au UE4 out of the box 20%-os sebességjavulást hoz DX12-ben Caffine alatt, így rögtön ez után ők is beígérték a 20% boost-ot, de azóta sem tették elérhetővé, ami pofon egyszerű. A Caffeine fejlesztője semmit nem ért a motor programozáshoz, ő is out of the box tudta használni. Nincs itt semmiféle pénz probléma, mindössze inkompetens bandáról van szó, akik technikailag nem tudnak összerakni egy játékot, de a katasztrofális állapotban lévő pre-alfa game árát feltolják 60 euróra. Nem, nem azért mert elfogyott a pénzük, ellenkezőleg! Ha valamiről leveszed az Early Access jelzőt, akkor a sok felhasználó azt hiszi, hogy a játék elkészült és így még többen meg fogják venni, annak ellenére, hogy egy pre-alfa cucc (lásd PubG). Ezt az ARK fejlesztői pontosan tudják és látják, hogy működik ez a stratégia, ezért gyors kikiáltották final-nak a game-t függetlenül attól, hogy milyen állapotban van. A Wildcard mindössze egy végtelenül pénzéhes, elhúzós inkompetens banda. Az UE4 egyik fejlesztője közölte 2016 tavaszán: 
 "Migrating a game from DX11 to DX12 shouldn't be a big deal."Tehát ha egy non-programozó emberkének nem okozott gondot a DX12 aktiválása (2015. október), akkor egy sok pénzzel rendelkező egész stúdiónak gondot okoz 2 év alatt? Ne már! "Xboxon és PS4-en csak azért fut, mert a Microsoft és a Sony átírta, hogy egyáltalán támogassa a gépeket." Nocsak, most már hirtelen állítólag a Sony is átírta a motort, eddig csak az MS csinálta ezt. Ki még? Nintendo esetleg nem írta át, hogy a Switch-en elinduljon 640×480-ban 10 fps-el? ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  huskydog17
							
							
								#30190
							
							üzenetére huskydog17
							
							
								#30190
							
							üzenetéreNem lehet lemérni, mert régi az ARK PC-s portja által használt leképező. Olyannyira, hogy akkor még a konzolokat nem is támogatta a motor. Azt alakítják folyamatosan és a motor más részeit cserélgetik a moddolhatóság miatt. Viszont a leképezőhöz nem nyúltak már lassan két éve, mert sok galibát okoz, és át kellene alakítani rengeteg dolgot miatta, amire se idő, se pénz. Ezért sem lett a beígért DX12-ből semmi, mert arra akarták cserélni a felhasznált RHI-t, csak közben kiderült, hogy nem lehet, ugyanis az UE4 annyira átalakult a DX12 támogatással, hogy nem lehetett egy szimpla pipával DX12-síteni, igen komoly munka kellene hozzá. 
 Xboxon és PS4-en csak azért fut, mert a Microsoft és a Sony átírta, hogy egyáltalán támogassa a gépeket. A Microsoftnak azért volt egyszerűbb a dolga, mert nekik van egy saját UE4 verziójuk, így sok kódot tudtak abból átemelni. Ha szimplán ráengednéd a PC-s ARK leképezőjét a két konzolra, akkor az meg sem nyikkanna rajtuk, annyira régi. Nem léteztek még ezek a gépek, amikor az érintett RHI-t elkezdte kidolgozni az Epic.
- 
			
			  huskydog17 addikt "Dehogynem gyorsabb. Azért kapta meg, mert kellett hozzá, hogy egyáltalán értékelhető sebességgel fusson a játék. Gyárival jó ha meglenne a 15-20 fps." Konkrét méréseket tudsz mutatni? Xbox-on semmivel nem gyorsabb, mint PS4-en. PS4 Pro pedig 1080p alatt jobb sebességet hoz, mint az Xbox 720p alatt. Vagy talán a Sony konzoljai is a MS féle motorverziót használják? 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  huskydog17
							
							
								#30188
							
							üzenetére huskydog17
							
							
								#30188
							
							üzenetéreDehogynem gyorsabb. Azért kapta meg, mert kellett hozzá, hogy egyáltalán értékelhető sebességgel fusson a játék. Gyárival jó ha meglenne a 15-20 fps. A virtuális memória ahhoz kell, hogy az OS kezelje a memóriát, mert az ARK motorja olyan régi, hogy nincs felkészítve arra, hogy közvetlenül kezelje azt, illetve nem elég az 5-6 GB közötti memória a futtatáshoz. Amikor elkezdték a játékot tervezni, akkor nem multiplatform projektként láttak hozzá, hanem PC-sként. Innen konzolra portolni két lehetőség van. Elfogadják, hogy szarul fog futni, vagy nulláról újrakezdik. Na most mi egy olyan stúdióról beszélünk, akik konkrétan alpha készültségi szinten adták ki a játékot PC-re is, mert elfogyott a pénz. A fix hardver abból nyeri a hatékonyságát, hogy nem az OS kezel sok mindent, hanem maga az alkalmazás. Ha ezzel nem él a program, akkor a konzol előnye semmis. Ez független az API-tól. 
 A Microsoft és a Sony a közvetett memóriaelérést leginkább a pici indie címeknek szánja, ahol igazából mindegy, hogy az OS hatalmas többletterheléssel kezeli a hardvert, mert alig csinál valamit a program. Az AAA projektek szinte kivétel nélkül a közvetlen memóriaelérést használják.
- 
			
			  huskydog17 addikt Értem. Megkapta, de mégse gyorsabb semmivel, mint a gyári verzió, holott konzolon ugye nincs gonosz DX11 és egyéb fékező tényező, hiszen direkten lehet rá programozni, de az MS által begyorsított motor nem tud többet a gyakorlatban, mint a gyári. Elgondolkodtató. Tehát az MS féle motorverzió gyorsabb, de a "virtuális memória" miatt mégsem. Értem. Hogy is volt az a fix hardver hatékonyabb működése dolog? 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  huskydog17
							
							
								#30184
							
							üzenetére huskydog17
							
							
								#30184
							
							üzenetéreMegkapta, de PC-hez, egészen konkrétan sok memóriához vannak tervezve az assettek. Ezekkel nagyon nehéz mit kezdeni. Emiatt mindegyik konzolon virtuális memóriával fut a játék, holott az AAA játékoknál egyáltalán nem ez a jellemző. Ezt a módot leginkább az indie játékok választják. 
- 
			
			  huskydog17 addikt Ark: Survival Evolved - PS4/ Pro/ Xbox One Final Game Frame-Rate Test! PS4: 720p/<30fps 
 PS4 Pro: 1080p/30fps
 Xbox One: 720p/<30fpsÚgy tűnik a MS féle felgyorsított UE4 motort nem kapta meg az Xbox One verzió. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA A Nitrous eléggé terjed, hiszen a Stardock már 7 projektet futtat rajta. Komolyabb licencre nem számítanék, mert rendkívül drága. Az ipar 95%-a nem tudná megfizetni. A Dawn nem licencelhető. Ezt az EIDOS Montreal magának csinálta. Kb. olyan a helyzete, mint a Frostbite-nak. Ez lesz az összes EIDOS Montreal játék alapja, de más nem kaphatja meg. (#30179) szmörlock007: Azok túl PS4 specifikusak. Egy csomó olyan dolgot csinálnak, amelyek multiplatform szinten nem kedvezők. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  ->Raizen<-
							
							
								#30172
							
							üzenetére ->Raizen<-
							
							
								#30172
							
							üzenetéreTöbb fejlettebb motor is van jelenleg a Frostbite-nál. A Nitrous, a Dawn Engine és az id tech 6 is az. A Frostbite viszont egy nagy fejlesztés előtt áll, tehát a BF1-be került verzió sok kényszerű döntést tartalmazott. Eredetileg az volt a terv, hogy csak WDDM 2.0 alatt lesz üzemképes, de aztán az EA visszakozott és nagyon sok olyan döntést kellett hozni, ami a hatékonyságot csökkentette. Valszeg a WDDM 2.0 only verzió majd a következő lesz, aminél végre jön a régóta várt light-tree leképező. Technikailag egyébként messze a Nitrous a legjobb. Teljesítményben és skálázhatóságban a közelében sincs semmi. Ebben mondjuk nagyban segít az is, hogy egyetlen másik motor sem használ texel shadinget. A továbbfejleszthetőség szempontjából is a Nitrous alapja a legkellemesebb, mert függetleníthető az árnyalási fázis, amit ki lehet rakni async compute-ba. Ez lesz a Nitrous 2. A többi motor ezt nem tudja megoldani. 
 A Dawn Engine technikailag nagyon jól kezeli a geometriát. Ebben ver magasan mindent, és már készül a Deferred+ leképező hozzá, amivel még durvább lesz.
 Az id tech 6-nak nincs igazi különlegessége. Egyszerűen csak marha gyors, tipikus KISS alap.
- 
			
			  #85552128 törölt tag Több hónapnyi eltérés van a két Doom benchmark között, először Pascalokon problémás is volt a Vulkan mód, szóval inkább az optimalizálások (driver+játék ami OpenGL esetén is javíthat), mintsem a DRM az oka. Ezek után 7% eltérés nem valami meggyőző egy olyan játékban amiben még fix benchmark mód sincs. 
 Valamennyit biztosan számít, de a Battlefrontban is Denuvo van mégsem kell neki 4+ mag a stabil 60 FPS-hez, a BF1 motorja szimplán bugosabb ebből a szempontból is...
- 
			
			  FLATRONW őstag Ahogy elnézem a 2500K és 2600K viszonyát, arra jutok, hogy egy jól párhuzamosított játékban már kevés a 4 szál. Ráadásul ez a limit DX11 alatt jobban kijön, mert ott a grafikus driver is elvesz magának 1-2 szálat. 
 Lényegében az jön ki, hogy a DX12 nem az FX CPU-kat menti meg, hanem a 4 szálas Intel CPU-kat.Mondjuk ez az egész az FX-ek lassulását nem magyarázza meg. 
- 
			
			  Loha veterán válasz  FLATRONW
							
							
								#30171
							
							üzenetére FLATRONW
							
							
								#30171
							
							üzenetéreSZVSZ a BF1 irreálisan magas CPU terheléséhez jelentősen hozzájárul a játékon lévő Denuvo másolásvédelem (DRM), így fölösleges messzemenő következtetéseket levonni a BF1 alapján a DX11 / DX12 viszonyáról. Szerintem semmi nem indokolja a BF1 jelentősen nagyobb CPU igényét a BF3/BF4-nél, és a BF1 Open Beta is lazán hozta min. fpsben a 60-at egy i5-2500k -n, mert azon még nem volt rajta a Denuvo. A fejlesztők a Doomról utólag levették a Denuvot, így kaphatunk egy kis ízelítőt, hogy mennyivel növeli meg a CPU terhelését:  Doom szerintem nem egy prociigényes játék, főleg nem Vulkan alatt, mégis ebben a tesztben úgy néz ki, hogy procilimit van 1080p -ben az i7-5820k (6 mag / 12 szál) mellett, egy GTX 1060 6GB-al. Sorolhatnék még pár játékot amiknél szintén irreálisan magas a proci használat, és véletlenül mind Denuvo védelemmel rendelkeznek... 
- 
			
			  cskamacska addikt válasz  ->Raizen<-
							
							
								#30172
							
							üzenetére ->Raizen<-
							
							
								#30172
							
							üzenetéreAzért nem kell elkapkodni az FX szidást, mert a sokkmeggymagos mezőnyben mindenki szenved a DX12 rabigájától.  Vegát választottam, mert elvileg ennek kellene legjobban hasítania DX12 alatt, ennek kellene jövőállónak lennie. Vegát választottam, mert elvileg ennek kellene legjobban hasítania DX12 alatt, ennek kellene jövőállónak lennie.DX11 alatt a Ryzen 1800X az i7 5960X nyakára lép, DX12 alatt meg veszít 12 átlag képkockát és lemarad a 4 magos i7 6700 mögött...  
- 
			
			  ->Raizen<- veterán válasz  FLATRONW
							
							
								#30171
							
							üzenetére FLATRONW
							
							
								#30171
							
							üzenetéreEz tökéletesen mutatja a helyzetet, miszerint az fx procik megjelenéskor is egy rakás jóságsz@r volt... és most is az. Nem ért be a technika hanem inkább lassult! Ennél fejlettebb grafikus motor jelenleg nincs is a piacon. Szóval viszonyítani máshoz is nehéz. Szóval intelhez képest dx11-ben is elég gyászos az fx de dx12-ben ez még jobban igaz. Ennél fejlettebb grafikus motor jelenleg nincs is a piacon. Szóval viszonyítani máshoz is nehéz. Szóval intelhez képest dx11-ben is elég gyászos az fx de dx12-ben ez még jobban igaz.
- 
			
			  HSM félisten "FX-6300 gyorsabb egy I5-től és az új Ryzen 3 1200 szintjén van." 
 Ezekszerint ezen a téren jól optimalizálták. Az FX6300-ban bőven van erő, ha kihasználják, csak DX11 alatt elég nehéz előhúzn belőle az egyszálú korlátai révén. Amúgy már a BF4 is szépen kamatoztatta a sok szálat, DX11 alatt 6-t, Mantle alatt 5-öt teljesen elfoglalt. Azért a tökéletesen elég volt az i5 elég erős, nekem inkább éppencsak elég volt a húzott i5-4690K, a bőventől még messze volt.
- 
			
			  Shing őstag válasz  cskamacska
							
							
								#30161
							
							üzenetére cskamacska
							
							
								#30161
							
							üzenetéreDX12 mód továbbra is szemét, 
 Processzor terhelésben is. FX-6300 gyorsabb egy I5-től és az új Ryzen 3 1200 szintjén van. Ez a 6 szál+ erőltetés is csak azért kellett, hogy megint vegyük a hardvert. Amíg 4 szálra optimalizáltak tökéletesen elég is volt pl. egy i5-2500k. De egyébként elég furán néz ki a szálak kihasználása.
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA Nem számít. A probléma abból adódik, hogy az alap kódot folyamatosan optimalizálják. Egyre több dolog kerül felhasználásra az NVAPI-ból és az AGS-ből. De az a Frostbite fejlesztési modell hátrányos, hogy ha valamiben nem tudnak dönteni a GeForce-nál, akkor elfogadják, hogy úgy működik a hardver, ahogy a GCN. Az ilyen döntések a Pascalnak helyenként hátrányosak lehetnek. A Maxwell ebből a szempontból csak szerencsés. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA [link] - emiatt. Amikor a BF1-hez tervezték a Frostbite-ot, akkor ez az eljárás még csak a Maxwellig volt optimalizálva, és így is került a módosított verziója a Frostbite akkori verziójába. Természetesen az új hardverek is futtatják, mert rá lehet húzni az újabb NVAPI-ra és AGS-re, de a hatékonyság nem biztos, hogy jó lesz direkt optimalizálás nélkül. 
 Az sem kedvez a Frostbite Team oldalán a Pascalnak, hogy ha valamit nem ismernek az architektúrából, akkor arra úgy tekintenek, hogy az adott rendszer pontosan úgy működik, mint a GCN. Ez a Maxwellnél bejött, de a Pascalnál sok esetben nem túl kifizetődő ez az optimalizálási stratégia.
- 
			
			  Milka 78 nagyúr válasz  cskamacska
							
							
								#30161
							
							üzenetére cskamacska
							
							
								#30161
							
							üzenetéreTeljes katyvasz...a buta Maxwell meg lelépi az 1070-et,de egy masszív oc-val még a ref 1080-is elérhető.Olyan mintha a Pascalok szenvednének kicsit a játék alatt.Majd jön hozzá javítás ami rendbe rakja. 
- 
			
			válasz  cskamacska
							
							
								#30161
							
							üzenetére cskamacska
							
							
								#30161
							
							üzenetére1050ti miért maradt le így a 960-ról? 
- 
			
			  cskamacska addikt válasz  Crytek
							
							
								#30160
							
							üzenetére Crytek
							
							
								#30160
							
							üzenetéreHú, elhúzott a Radeon mint a déli gyors.  DX11-ben(!) 1080-ban Vega jó 10%-al lenyomta az 1080-at, RX480 megelőzte a GTX1060 6GB-ot(ami ráadásul gyakorlatilag azonosan teljesít a 3GB változattal), 1050Ti pedig a.. R9 370 talpát szagulgatja?  DX12 mód továbbra is szemét, kártyák hol gyorsulnak, hol lassulnak tőle, "elmaradott" 1080Ti kapott 2 min, 5 átlag FPS-t, "jövő hírnöke" Vega meg vesztett 4 minimum képkockát.  
- 
			
			  Crytek nagyúr 
- 
			
			
- 
			
			  BReal addikt És gondolom mindenki 1080Ti-t vásárol, ugye... Az árral kapcsolatos megjegyezésedet meg nem teljesen értem. 470 fontért van Vega64, 500-ért van AIB 1080 (mivel ezt a kettőt említetted). Én mióta rendszeresen követem a VGA híreket (4-5 oldalt követek), sokkal több "fos AMD" és társai bejegyzéssel találkoztam. Magyar oldalak közül az Ipont pl. érdemes figyelemmel követni. Ha jön egy AMD hír (legyen az GPU vagy CPU, tök mindegy), legtöbbször az első hozzászólás valamelyik ottani 3-4 csodamadártól jön a "na ez jó fos" és hasonló hozzászólásokkal. 
- 
			
			  BReal addikt válasz  Puma K
							
							
								#30096
							
							üzenetére Puma K
							
							
								#30096
							
							üzenetére1. Vega64-ről írtam? Nem, Vega56-ról. A Vega64 a maximumig volt alapból kitolva, így azon a plusz teljesítmény 1-2%-nál nem nagyon lesz több. Szeretem, amikor olyat adnak valaki szájába, amit nem mondott.  2. Az ASUS a Guru3D tesztje után megkérte őket, hogy vegyék le a tesztet: 
 "This morning I received a phone call from ASUS, asking us if we’d be willing to take down the article for a few days as they have made a mistake.
 The sample we received did not get a final BIOS for its final clock frequencies and fan tweaking. Ergo, the sample we received carries a default reference BIOS."Default ref BIOS-szal nehéz gyorsabbnak lenni a referenciánál.  Jó lenne olvasni. Jó lenne olvasni.
- 
			
			  Egon nagyúr válasz  Yutani
							
							
								#30150
							
							üzenetére Yutani
							
							
								#30150
							
							üzenetéreA többi játékban szépen teljesített, ígéretes a Vega. Nyilván lehet így is értékelni. Meg úgy is, hogy az AMD nagyobbik csúcskártyája, bő egy évvel későbbi megjelenéssel kb. hozza az nV kisebbik csúcskártyájának teljesítményét, jelentősen nagyobb fogyasztás mellett (az árról inkább nem is beszélek). Ezt mindennek nevezném, csak éppen nem ígéretesnek... ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
 Arra azért kíváncsi lennék, hogy fordított esetben (ti. ha az nV jött volna ki egy évvel lemaradva, egy ilyen paraméterekkel rendelkező kártyával), vajh' mit kapott volna a sok piros szemüvegestől - vannak elképzeléseim, de az "ígéretes" kifejezés nincs köztük... 
- 
			
			  imi123 őstag válasz  Yutani
							
							
								#30150
							
							üzenetére Yutani
							
							
								#30150
							
							üzenetéreDivat "most" az AMD-t temetni. 
 Azért nem olyan rossz az 
- 
			
			  Yutani nagyúr válasz  ->Raizen<-
							
							
								#30149
							
							üzenetére ->Raizen<-
							
							
								#30149
							
							üzenetéreConclusion: [...]All games passed our examination easily without any noticeable stutters or anomalies aside from an exception here and there. When we zoom in a bit, Nvidia had the upper hand, and AMD has some work to do with AotS and GTA-V. It's all marginal though and nothing jumps out as very worrying. You also need to consider and weigh in that the GTX 1080 has had a year to ripen its driver whereas the RX Vega 64 was just released and can expect multiple driver updates. The ground work is solid though. Any game and any title can show some game engine related stuff, but that's not what we are looking at.[...] Igen, vannak az AoTS-ban és a GTAV-ben. Az előbbi senkit nem érdekel (ez ki lett fejtve már sokszor), az utóbbira pedig azt írták, hogy olyan kismértékű, hogy nem látták, de azért ott van. Ezt driverrel lehet javítani, és mivel nem írtak róla külön, hogy a HBCC-t bekapcsolták volna, ezért azt úgy kell venni, hogy defaultból ki volt kapcsolva. A többi játékban szépen teljesített, ígéretes a Vega. Csak az a bazi nagy fogyasztás ne lenne...  
- 
			
			  ->Raizen<- veterán Vannak még gondok a vegával. Az 1080 ilyen szempontból is jobb. radeon-rx-vega-64-vs-geforce-gtx-1080-fcat-frametime-analysis 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  huskydog17
							
							
								#30147
							
							üzenetére huskydog17
							
							
								#30147
							
							üzenetéreHigh-Performance Graphics. Egy rendezvény volt, ahol Tim tartott egy előadást. [link] - Itt fog megjelenni, amint engedélyt adtak rá. Lassan kerülnek fel az anyagok. Elvileg a keynote Q&A session is felkerül, ott volt erről szó. 
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Yutani
							
							
								#30142
							
							üzenetére Yutani
							
							
								#30142
							
							üzenetéreEttől még megvan, és főleg az aláírásod fényében érthetetlen. Pár hónapja már egyszer én is szóvá tettem valamelyik cikknél, nemrég mástól is láttam, hogy feltűnt neki és felhívták rá a figyelmed, hogy ezt így nem kéne... Nem arra gondoltam, nem is láttam még, de akkor tudod te is, hogy hol léped át azt a bizonyos határt amit nem kéne... Itt pl. teljesen felesleges volt így "bekapcsolódni" a vitába. 
- 
			
			  Asbee veterán válasz  Yutani
							
							
								#30138
							
							üzenetére Yutani
							
							
								#30138
							
							üzenetéreAjánlom a keresőt, általában milyen a stílus, milyen "zöld" jelzők vannak rendszeresen tőle. Mindezt ilyen érvvel. Nem kell csodálkozni, ha ez szemet szúr. Kutyát nem érdekel, ha valaki bármelyik oldal fanatikusa, de akkor ne dobálózzunk már másikra jelzőkkel. Meg én megmondom a tutit stílus, mert objektív vagyok sem túl szerencsés ez esetben. Ha így sem érted, kár vesződni. 
- 
			
			  Yutani nagyúr válasz  #85552128
							
							
								#30140
							
							üzenetére #85552128
							
							
								#30140
							
							üzenetéreHogy miért váltok minősíthetetlen stílusra? Mert felb*szom magam azon, amit a topikokban olvasok, elsősorban az fanbuoy vélemény nyilvánításokon. Nyilván a pasztás HEDT Intel topikra gondolsz. Na most mit ad Isten, én tudok kommentelni, a kék szemű barátunk meg ki lett tiltva a topikból. de ugye az ilyen felfogás egyszer genyózás, máskor meg "max respekt" ha épp a neked tetsző brandről van szó ... 
 A maxi respekt a nyugodt viselkedésért szólt, nem az AMD-s fanbuoyságának. Lehet, hogy nem a megfelelő szó volt a g*enyózás, azért elnézést kérek, beszéljünk vérszívásról. Fokhagymát és fakarót belétek!  (#30141) Erdei88: Ennyi! Rupszi meg élvezze a Magyarországon 3 példányban fellelhető Vegáját addig is!  (#30143) Asbee: Persze, értem. Nem jegyzem, hogy ki mit irkál be a topikokba (nem csak ezt szoktam olvasni), így ha lezöldez benneteket ez a piroska, akkor megérdemli a savat.  
- 
			
			  Erdei88 veterán Szerintem mindenki nyugodjon le! 
 Hupszinak pedig 1 hét banán, hogy ő is kipihenhesse mindezt! 
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Yutani
							
							
								#30138
							
							üzenetére Yutani
							
							
								#30138
							
							üzenetéreKonkrétan a te hsz-ed az ami már nem először a személyeskedés határait súrolja itt is meg a másik topicban is és minősíthetetlen stílusban van írva... Mi a genyó benne ? Megkérdezték, hogy mi a legnagyobb érve, erre ráfelelte azt, hogy "mer nem nV", mindezt úgy, hogy nem először használja a "zöld gondolokodó" "zöld fikahuszár" jelzőket arra aki a másik brandet preferálja, de ugye az ilyen felfogás egyszer genyózás, máskor meg "max respekt" ha épp a neked tetsző brandről van szó ... 
- 
			
			  Yutani nagyúr válasz  #85552128
							
							
								#30137
							
							üzenetére #85552128
							
							
								#30137
							
							üzenetéreJa pl. mikor random legenyóznak valakit Jah, mert semmi olyat nem írtatok ennek az AMD fannak...  El is olvastad a 30114-től, amit neki írtatok, vagy csak a g*nyózásra kaptad fel a fejed? El is olvastad a 30114-től, amit neki írtatok, vagy csak a g*nyózásra kaptad fel a fejed? Ha 3-4 AMD fan írta volna le ezeket egy NV-s fannak, akkor minden rendben lenne? Oh, hát hogyne, az úgy rendben lenne, mert az NV alacsony fogyasztással hozza 1 éve azt a teljesítményt, amit az AMD most másfélszeressel. Miért nem lehet elfogadni, hogy ha valakinek az AMD a preferált márkája? És nem érdekli a fogyasztás, mert vízzel hűti a kártyáját? Így már nem áll meg az az érv sem, hogy "mert nem lehet halkan lehűteni a magas fogyasztású kártyát". Tehát miért baj az, hogy neki a Vega a befutó, akármi is szóljon mellette, vagy de leginkább ellene? Én biztos, hogy NV-t vennék, ha szükségem lenne a teljesítményre és tudnék is szánni rá annyi pénzt, mert nincs vízhűtésem és nem akarnék egy hangos, meleg kártyát a gépembe. Én racionálisan gondolkodom, de nem mindenki teszi ezt, Rupsznak nincs is rá szüksége. Lezárhatjuk ezt a témát? 
- 
			
			  Yutani nagyúr válasz  FLATRONW
							
							
								#30133
							
							üzenetére FLATRONW
							
							
								#30133
							
							üzenetéreHát ha nem g*nyózás, amit a sráccal csináltatok a 30114-től kezdve, akkor elnézést kívánok, mert csak vérszívás volt. Viszont akkor meg vámpírok vagytok, így fokhagymát és fakarót belétek!  (#30135) ÁdiBá: Nem, dehogy vagy g*nyó, te vámpír vagy! Ezért fokhagymát és fakarót beléd is!  
- 
			
			
- 
			
			  #45997568 törölt tag válasz  cskamacska
							
							
								#30130
							
							üzenetére cskamacska
							
							
								#30130
							
							üzenetéreahh, nem erdekes. lapozzunk  
- 
			
			  FLATRONW őstag válasz  cskamacska
							
							
								#30130
							
							üzenetére cskamacska
							
							
								#30130
							
							üzenetéreIgazából csak a geny.k szoknak geny.zni, így minden NV fan aki geny.zik az egyben gen.ó is. 
 Nem geny.ztam vele, de egyetértek a geny.zók "beszólásaival", tehát ezek szerint én is gen.ó vagyok.
 Köszönöm neki eme "megtisztelő" titulust, amivel illetett minket.Tudom sok volt a csúnya szó, elnézést miatta. 
- 
			
			  Egon nagyúr válasz  cskamacska
							
							
								#30130
							
							üzenetére cskamacska
							
							
								#30130
							
							üzenetéreArról nem is beszélve, hogy a tevedes, nem NV van a gepemben, mar megerte típusú "érveit" megszólni, mitől "genyózás" - de ez már nem derül ki a nagy "véleménybarát" megszólalásából... ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
- 
			
			  cskamacska addikt válasz  Yutani
							
							
								#30125
							
							üzenetére Yutani
							
							
								#30125
							
							üzenetére"Maxi respekt, hogy így lepergeted magadról az NV fanok genyózását!" Melyre semmi szükség nem lenne, ha lespórolta volna a "menthetetlen AMD fan vagyok, üssetek" coming out-ját. Millió plusz egy legit ok van egyik vagy másik oldalt preferálni, itteni hozzászólásokban is néha épp hogy csak nem lóg a számba a lóláb néhány kommentből, de megállják a "mert fan vagyok és kész" ultima ratio-t. Rupsz tovább ment, és büszke is rá.  De a pingvines matrica nagyon jól néz ki.  Meg úgy általában, GPCMR battlestation / mancave a javából. Meg úgy általában, GPCMR battlestation / mancave a javából. 
- 
			
			  Yutani nagyúr válasz  #45997568
							
							
								#30126
							
							üzenetére #45997568
							
							
								#30126
							
							üzenetéreAz hogy valakinek valamiert faj hogy masoknak valamiert mas a preferenciaik arrol en nem tehetek, kivallo szakemberek vannak az okok feltarasara. Nekem is ez szokta kiverni a biztosítékot. Mintha meg kéne ölni a másikat azért, mert az nem az NV-t/AMD-t/Intelt preferálja, hanem az AMD-t/NV-t/AMD-t. És akkor jönnek a gúnyos beszólások, a másik cég leszarozása, szerecsenmosdatás, stb. Mint egy óvoda, vagy egy Fradi-Újpest szurkolói teadélután. Ahogy az aláírásomban is szerepel, nem a véleménykülönbséggel van bajom, hanem a tálalással. 
- 
			
			  #45997568 törölt tag válasz  Yutani
							
							
								#30125
							
							üzenetére Yutani
							
							
								#30125
							
							üzenetéreNincs itt semmi problema szerintem, kulonbozo erdeklodesu emberek kulonbozo preferenciaval rendelkeznek, ennek megfeleloen keresnek hardvert. Azt nem ertem miert kell minden korommel egy allaspontot vedeni, en megertem ha valaki NV parti mert az evek soran az valt be, ugyanigy lehet ez AMD reszrol is. Az hogy valakinek valamiert faj hogy masoknak valamiert mas a preferenciaik arrol en nem tehetek, kivallo szakemberek vannak az okok feltarasara. En nem voltam AMD parti vagy NV parti, egyes forumozoi csoportok hosszu evek kemeny munkajaval ertek el hogy az AMD-t preferalom, ennyi  
- 
			
			  Yutani nagyúr Már majdnem csődbe ment az elmúlt 10 évben, hála az Intel piszkos trükkjeinek. Azt pedig megérezte az AMD, CPU fronton most sikerült csak valamit villantani, GPU fronton meg még várat magára a dolog. (#30124) rupsz: Maxi respekt, hogy így lepergeted magadról az NV fanok genyózását!    
- 
			
			  #45997568 törölt tag Szeretek veszelyesen elni, ezert vettem anno EVGA 1080 FE-t mert azok szerettek felrobbangatni, szerencsere EVGA kijavitotta a hibat, jo ceg, Vega-t meg nem halottam felrobbani  Nincs harag, miert lenne, amig van mirol ertelmesen beszelgetni szerintem nincs ra indok. Players mar 2 hete a 1080Ti Strix-el szivja a verem, megedzodtem  Jo kartya az, ha csak jatszani kellen lehet en is azt vennek, de tobb funkciora van szuksegem ennel, igy kiesett a kepbol. Jo kartya az, ha csak jatszani kellen lehet en is azt vennek, de tobb funkciora van szuksegem ennel, igy kiesett a kepbol.Ha lesz nyitott kod, lehet szo NV-rol is, nem zarom ki a lehetoseget. 
- 
			
			  #45997568 törölt tag ML-re vettem, de mar van jobb megoldas a piacon igy nincs ra szukseg, kikerult a fekete doboz a rendszerbol  (#30121) ÁdiBá: Nem gerjesztett semmilyen betegseget, en szerettem a kartyat, csak mar nem volt ra szuksegem. Ugyanazokat a feladatok a Vega ellatja jobban ML-re mint amire a 1080-at hasznaltam, mindemellett megvan a szabadsag, hogy ugy modositsam a kodot ahogy nekem tetszik. NV-nel ez nem megvalosithato. 
- 
			
			  ÁdiBá veterán válasz  #45997568
							
							
								#30118
							
							üzenetére #45997568
							
							
								#30118
							
							üzenetéreÖrülök hogy tetszik, gondoltam valamilyen betegséget kellett hogy terjesszen a GTX1080, hogy egy papiron, mindenben jobb választás mint egy VEGA64, ennek ellenére még is ezek a tapasztalatok. 
 De ezt is tiszteletben tartom. Gondolom dolgozol, vagy bányászkodsz, ahhoz különösen jó a VEGA, de játékra, hát...Amúgy visszatérve a szoftveres gondokra, én az utóbbi években pont fordítva tapasztaltam, hogy sajnos az AMD nincs a helyzet magaslatán a driver, és szoftver szinten. 
 Ezt az is bizonyítja hogy sajnos még mindig nem tudjátok kihasználni a drága hardvert.
- 
			
			  #45997568 törölt tag Nincs ezzel gond, mindenkinek megvannak a prefereciai es ez rendben van, ezt kellene megerteni ugy altalaban. Te szereted az NV termekeket, vegyed hasznald orommel, mindenki boldog, vannak akik ugyanigy vannak az AMD vagy akarmilyen masik ceg termekeivel.  Amugy a gond NV-vel nalam hogy nincsenek hozza open source-os driverek/szoftverek, ha lesznek akkor majd beszelgetunk ujra hogy veszek-e  Amugy tul rossz volt, bevallom oszinten, AMD-vel sokkal jobb minden Amugy tul rossz volt, bevallom oszinten, AMD-vel sokkal jobb minden Ez a hardver virus tetszik, lopom alairasba  
- 
			
			  ÁdiBá veterán válasz  #45997568
							
							
								#30114
							
							üzenetére #45997568
							
							
								#30114
							
							üzenetéreHardveresen vírusos*** volt az nvidia kártya, vagy túl jó volt az neked?! 
 Ismerős érzés, én is így éreztem utoljára AMD-vel, ez nagyon szar nekem érzéssel.
 Elvetemült felhasználó vagy, nem is baj, ilyenekre van szüksége az AMD-nek, már rég lehúzná a rolót ha ilyen felhasználók nem lennének.(#30116) Asbee Nem baj az, szép dolog a márkahűség, legalább ez van nekik.  
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  velizare
							
							
								#30111
							
							üzenetére velizare
							
							
								#30111
							
							üzenetéreAzt nem is írtam, hogy az a Guru3D hibája lenne, csak ironikus, hogy ez a kártya nemhogy retail, de még távolabb van a véglegestől mint az eddig kiküldött kártyák, miközben ilyen jelzővel volt illetve. A Guru3D részéről viszont tegnap még olyan is volt a cikkben ami arra utalt, hogy a tesztek egy része összeszerelés után - a régi pasztával (!) - történt, szóval nem lepődnék meg ha újabb trehány teszt lenne tőlük csak nem akarják elismerni és egyszerűbb ilyenekre fogni. A referencia BIOS márcsak a custom board miatt sem működne megfelelően, ha meg a ventikezelés is más akkor vagy halk lenne és melegedne vagy hangos és hűvösebb, NEM hangos+melegedős - ez inkább a rossz hőelvezetésre utal ami a helytelen összeszerelés miatt lehet. 
- 
			
			  ÁdiBá veterán válasz  #45997568
							
							
								#30109
							
							üzenetére #45997568
							
							
								#30109
							
							üzenetéreAkkor meg értelmetlen volt a csere, számomra a csere ott kezdődik hogy legyen gyorsabb a gép, ez miatt cseréltem az SSD, Monitort, Processzort, Memóriákat, mindent. 
 A 1080 azért adtam el mert kevés volt számomra.
 A 1080Ti se mondanám törhetetlen haderőnek, ha jön a Volta egyből vevő leszek rá ha ennél többet tud.
 Én nem így gondolkodom hogy nekem ez elég... meg az elég... de hogy is. Nincs elég gyors számítógép a piacon.A GTX1080 könnyedén hűthető volt azért, és közel 100W eszik többet a piros a tesztekben, ez miatt sem említeném a kártyáddal egy lapon. 
 A Tied többet fogyaszt mint az én 1080Ti ami mellett, megszólalni nem tud még az AMD teljesítményben, ez a bajom az egésszel. Az ár annyira nem lényeg.
 Én megvettem volna az AMD is 300 ezeré, ahogy ezt, ha a 1080Ti re ráver 20% ot. Max, cseréltem volna monitort.Nekem a kettő üti egymást, amit ABU szokott mondani, hogy a kártya nagyon korszerű, nagyon jó nagyon szép, akkor miért fogyaszt ennyit? Tudomásom szerint ahogy fejlődik az ipar annál jobb teljesítmény fogyasztás mutatóval kell rendelkeznie egy hardvernek. 
 Ez a zöldeknél igaz is.Utoljára a 980Ti evett 340W TDP, lásd most a 1080Ti jár 320-nál dupla olyan sebességgel. 
 Úgy hogy én személy szerint jobb alternatívát látok az nvidiában mint az AMD kártyában, mai napig, 1080 vennék mint VEGA64-et.
- 
			
			  Yutani nagyúr válasz  #85552128
							
							
								#30108
							
							üzenetére #85552128
							
							
								#30108
							
							üzenetéreHibát mindenki követhet el, nem kell ilyen hevesen reagálni rá (bár tudom, vannak olyanok, akiknek jólesik minden negatív hírre hevesen reagálni, ami az AMD-vel kapcsolatba hozható). Az Anus szépen elkészíti a saját BIOS-át a kártyához, a Guru3D újraméri, és meglátjuk, hogy semmi változás nem lesz, mert csodák nincsenek. 
- 
			
			  #45997568 törölt tag Akit en ismerek tobbsegeben azert vett Vega-t mert nem NVidia. Sok embernek ez boven eleg. Amennyiben 1440p 80-100FPS +- jatszol beallitasoktol fuggoen megkaptad amit akartal, mindketto ugyanazt hozza. Egy Vega 64 boven hozza a 1080 teljesitmenyet, atgondolt konfignal meg meg nem mondod a kulonbseget a ketto kozott ha nem tudod mi van benne. 1080-rol atmenni Vega-ra nekem ugy hogy a hasznalt cuccokat eladtam es vettem szep csini uj cuccokat (hasznalt cuccok hasznalt aron) es meg maradt is rozera  Jatekelmenyben ugyanott vagyok, a panel ugyanaz csak Freesync (Acer XB271HU -> XF270HU), mindket VGA 50C alatt van vizhutessel, ugyanazok az FPS tartomanyok jonnek 1080 OC-val mint Vega alapon "Balanced" profillal. 
- 
			
			  #85552128 törölt tag ASUS Radeon RX 64 Review taken offline Állítólag*: "ASUS, asking us if we’d be willing to take down the article for a few days as they have made a mistake. The sample we received did not get a final BIOS for its final clock frequencies and fan tweaking. Ergo, the sample we received carries a default reference BIOS."    De még tegnap hogy ment a dicsekvés a teszt elején, hogy ez nem sample kártya mint más tesztekben, hanem már a retail verzió ami majd a boltokban is kapható. 
 Mindenesetre elég FAIL kiküldeni így egy kártyát tesztelni. Lassan egy hónapja kint vannak a ref változatok, de még custom verzió mindig nincs, megy itt is a kapkodás pedig még azt sem lehet mondani, hogy siettek volna a megjelenéssel *Ha referencia BIOS volt referencia fan profillal miért kapcsolta ki idle a ventiket ? Valaki hazudik...  
- 
			
			  ÁdiBá veterán válasz  #45997568
							
							
								#30101
							
							üzenetére #45997568
							
							
								#30101
							
							üzenetéreEgyértelmű hogy a VEGA szériát csak vízzel lenne szabad árusítani. 
 Most veszel egy ref kártyát, nagyon meleg, folyamatosan a gyári értékeken muzsikál semmi boost, tuningot felejtsd el, kb így nézki a custom is, nem sokkal jobb a helyzet azoknál a kártyáknál sem.
 Semmi értelme felső kategóriás kártyát vásárolni ha pont a teljesítmény ami befolyásolja a hardver működését.
 Gondolom én is VEGA 64 et azok vásárolnak akiknek számít az FPS.Én csak viszonyítani tudok a kártyám által termelt hő miatt, milyen nehéz lehet a VEGA felhasználóként élni. 
 A 1080Ti 320W TDP-vel is olyan hőt termel 2050 Mhz-nél, hogy a STRIX hűtő, és sok sok VIPER ventilátor gondoskodik a kártyára kötve, hogy a hőt kivezessem a gépházból.1,094 - 2067Mhz - 320W - 60 fok 
 1,094-1,081V - 2050 Mhz - 320W- 66 fok
 1,081-1,070V - 2037 Mhz - 320W- 68-69 fok ez a plafon amit nálam megy a Ti.
- 
			
			  Dtomka veterán válasz  Locutus
							
							
								#30082
							
							üzenetére Locutus
							
							
								#30082
							
							üzenetéreA custom kártyák között vannak (sokkal) jobb hűtésűek mint a ref modellek ezáltal esélyesebb a jobb OC , így gyorsabb. De úgy a legtöbb custom kártya emelt órajelekkel szokott megjelenni. "Nem úgy volt, hogy majd a customok váltják meg a világot? " 
 Tőlem kérdezed? A találgatósban volt 1-2 emberke aki túlgondolta a dolgokat. A találgatósban volt 1-2 emberke aki túlgondolta a dolgokat.
- 
			
			  #45997568 törölt tag válasz  Puma K
							
							
								#30100
							
							üzenetére Puma K
							
							
								#30100
							
							üzenetéreEn megtalaltam hogy ki lehetett ebben a topikban az elso, Pepeeeee, gyere csak szepen elo  Ha ezt veszuk alapul en tevedtem, Mea Culpa Ha ezt veszuk alapul en tevedtem, Mea Culpa Gyanitom azert ennel arnyaltabb a kep de nem nekem kell alatamszatanom mas erveleset tenyekkel, szoval varom az elso custom Vega = megvaltas-t Gyanitom azert ennel arnyaltabb a kep de nem nekem kell alatamszatanom mas erveleset tenyekkel, szoval varom az elso custom Vega = megvaltas-t Amugy alapesetben igen, elvarhato lenne hogy a custom halkabb, huvosebb legyen es jobban is teljesitsen megfelelo hutessel, bar mar a Polarisnal is latszott hogy szenne vannak huzva, hataron mozognak, a Vega meg ugyanez, szoval ja, nem jott be. A 1080 FE-m alapesetben boostolt egy X ertekre, nem keresem meg mi a gyari, rendes vizzel meg siman ment 2100-at. Veganal atlagban ha nem piszkalok semmit 15XX-re boostolgatott fel, vizzel ez is megy fel +200MHz-et +-. Ellenben custom Vega-k meg egy helyben toporognak, mint a Polaris eseteben is tortent. Megvarjuk a tobbi gyarto termeket is, mert hat Asus nalam nem a felso kategoria, Sapphire, XFX, PowerColor aztan visszaterhetunk erre ujra  A fogyasztas sem ilyen egyszeru, neked tudnod kellene, proci szepen levezette a noi napozos topikban  
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ASUS RTX 5090 32GB GDDR7 ROG ASTRAL OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- GIGABYTE GeForce RTX 3080 Ti EAGLE 12GB - Garancia - Wellness done
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új, bontatlan/ 3 év garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti EAGLE OC 8GB
- ASUS GeForce GTX 660 DirectCU II OC 2GB GDDR5 192bit Videokártya
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3195, 95% Akkumulátor
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Samsung Galaxy S25 Edge Titanium Jetblack 120 Hz AMOLED, AI-kamera 12/256 GB Új
- Xiaomi Redmi Note 12S 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciaval
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
								 
							 
								 
							

 
							
 
								 
								 
							 
								 
								![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
 
								 
							 
								 
								 
							 
								

 
								 
							 
							 
								 
								

 
								 
							 Vegát választottam, mert elvileg ennek kellene legjobban hasítania DX12 alatt, ennek kellene jövőállónak lennie.
 Vegát választottam, mert elvileg ennek kellene legjobban hasítania DX12 alatt, ennek kellene jövőállónak lennie.


 
								 Ennél fejlettebb grafikus motor jelenleg nincs is a piacon. Szóval viszonyítani máshoz is nehéz. Szóval intelhez képest dx11-ben is elég gyászos az fx de dx12-ben ez még jobban igaz.
 Ennél fejlettebb grafikus motor jelenleg nincs is a piacon. Szóval viszonyítani máshoz is nehéz. Szóval intelhez képest dx11-ben is elég gyászos az fx de dx12-ben ez még jobban igaz. 
							

 
								 
							 Végre beérnek az FX procik a megjelenés után 6 évvel!
 Végre beérnek az FX procik a megjelenés után 6 évvel!  
								 
								 
							 
								 
							

 
							 
								 
							 
								 
							 
								 
								 
							 
								 
								

 
								

 
							
 
  
							 
							 
								 
							 
 
 
								 
								
