Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    hm, ugy nez ki a project cars amiatt fut annyira rosszul AMDn, mert kikapcsolhatatlan CPU physXet hasznal, amibe a GPU be tud segiteni (mmint NV, AMD nem). ami eleg jol megmagyarazza, hogy AMDn miert fut rosszul.

    ez egyben azt is jelenti, hogy a pcars vesztett egy vevot (nem vettem meg day0an mert meg az Assetto kiporgetesere se volt idom). hacsak a dx12 meg nem oldja.

    ---

    egy gondolat: borderlands2 5760x1080 ultran toltam GTX970el low physxen. high physXel normal esetben ugyanugy 60 fpsem volt, amit neha az effektek par pillanatra lerantottak 20 ala. GPU terhelesre nem emlekszem, de hasonlo beallitasok mellett a pre-sequel 70%on henyel kimaxolt beallitasokkal a 290x 60 fps mellett (ott a low a max physxen). a memoria nem problema, a BL2/ pre sequel UE3 motoros, 1 gb VRammal elvan extrem beallitasok mellett is.

    ebbol azt akarom kihozni, hogy a physX nagyon durvan be tudja rantani az fpst ha a gput is megkapja. dedikalt physx kartya ezt megoldja, de annyira sok physX cim nincs.

Új hozzászólás Aktív témák