Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
titán
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Busterftw
#47573
üzenetére
az is eleg sok egyebkent
Alogonomus: igazabol teszteknel kizarolag a jatek fut es semmi mas, szoval valos eletben (pl fut a discord, a virusirto meg meg par dolog), ennel varhatoan rosszabb a helyzet.
jatek egy dolog, de a csucs asztalikat nem feltetlenul (csak) arra veszik.
-
-
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#47558
üzenetére
Évtizedes távlatban ez megy, csak egy XMP profil mellé is néha olyan feszek mennek a procinak, hogy hű...
Illetve elég régóta nincsenek figyelembe véve sem a fogyasztási limitek (jó lesz a maximum 4096W) illetve az sem, hogy ha minden mag aktív, akkor jópár típusnak csökkentenie kellene az órajelét...
Néha egész komoly utánajárást igényelt, ha az ember csupán a biztonságos gyári feszeken és paramétereken akarta hajtani a CPU-ját....
-
válasz
Busterftw
#47498
üzenetére
Hát ezt annak a kétezer embernek kell mondani. Már egy készülő címet lefújtak, azt nem hiszem hogy a HR leépítés miatt. A cég és gazdasági szempontból biztos logikus,de azért szar dolog.
Én is már éltem át ilyet sajnos. Nagy remények ,ígéretek mikor egyesülés aztán jön a valóság. -
Yutani
nagyúr
válasz
Busterftw
#47404
üzenetére
Ha elolvasod a cikket, akkor rájössz, hogy az általad említett "betorni a piacra mar meglevo vagy letezo alapokkal" a per szerint ellopott kódokat jelent. Ez minden, csak nem korrekt. Majd a jogászok aztán eldöntik, hogy volt-e lopás vagy sem, de ha igen, akkor az Nvidia csenget a Valeonak. Van miből.
-
Alogonomus
őstag
válasz
Busterftw
#47400
üzenetére
Azért illet volna gyanakodniuk, mert valószínűleg a meglopott előző munkahelyén sok ember évekig, ha nem évtizedekig tartó munkájával elért fejlettségi szintről tudott szinte azonnal indulni. Az egy dolog, hogy a saját területének a tudását áthozta a "fejében", de a többi 10-50-100 szakértő "feje" nélkül az ő egy "feje" csak a gépezet egyik fogaskereke, amit vagy az új cége gépezetébe kell beillesztenie, vagy a saját fogaskereke köré kell egy gépezetet építenie az új munkahelyén. Ő viszont azonnal egy minden fogaskereket tartalmazó gépezettel a "zsebében" érkezett, és a gépezet rendben működött is.
Amikor egy termékhez az eredeti árának a 80%-áért hozzájutsz, azt lehet szerencsének tulajdonítani, de amikor 1%-ért kínálják neked, akkor a vészcsengőnek meg kell szólalnia a fejedben, hogy bűnös forrásból származik. -
-
válasz
Busterftw
#47221
üzenetére
Sehogy nem jó a driver (azaz nyilván elindul legalább), meg maga a játék sem. Egy helyben állva 0 terhelésen is ingadozik az fps. GPU használat össze vissza megy, proci használat szintén totál random az egész. 20-60 fps között megy, de teljesen logikátlanul és kiszámíthatatlanul.
Sem a videókártyát sem a procit nem használja ki.
megeszik:
9-10Gb Vramot
8-9Gb ramot
Prociból 6-7 magot használ de nem 100%-ra.
Nem játszhatatlan de messze van még a normálistól. Szóval várok driverre, patch-re stb.
Grafika meg moddolható, tény hogy gyárilag ez a zöldes shader szerintem ocsmány. Filmgraint/mblurt kikapcsoltam. Xess sem működik még szerintem hardverből.
Crash van jópárszor, felbontásváltáskor azonnal.
Majd kiforrja magát. -
-
-
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#47163
üzenetére
Az Nv implementációja ugyan miért késett volna? Az AMD ennyit vacakolt vele, de nem azért, mert szabványosan csinálták, hanem elsősorban ott úszott el a dolog, hogy megvárták a szabványt követő sorozatgyártott scalereket. Ha az Nv szabványosan oldja meg a kapcsolatot a saját 300 dolláros scalerével akkor nem hinném, hogy bármi jelentősebb csúszást okozott volna. Alapvetően teljesen ugyanazt a működési elvet csinálják, csak nem szabványosan. Ez így minimális igazítás a szoftveren, se több, se kevesebb.
-
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#47161
üzenetére
"Nincs fix, jobb minoseg, nincs a monitor teljes tartomanyaban mukodo VRR, nincs 144Hz support. Ezeket az AMD meg +2 evvel kesobb hozta, ami mar 4 ev."
Miért ne lett volna? Ugyanúgy működhetett volna a scaler szabványos módon, az összes jósággal együtt, kb ugyanabban az időben. Akarat kérdése lett volna az egész.A többire.... Sajnálom, hogy ennyire nem érted.
Én feladom ezen a ponton. -
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#47159
üzenetére
"nem akadalyozta az AMD-t "
Nem az AMD-t akadályozta, hanem Pistikét, aki monitort vett, hogy később az AMD kártyájával is használhassa, így később Pistike nem vett AMD kártyát. Nem olyan bonyolult ez.
Nem azt mondtam, hogy nem volt innovatív a G-sync modul, azt állítottam, hogy nem az innováció tette szükségessé, hogy a szabványtól (ami már fél évvel korábban végleges formában készen volt, tehát VESA tagként az Nv ennél lényegesen korábban is már tudhatott róla!) eltérő, inkompatibilis módon valósítsák meg. A fix minőségű, G-sync logós scalarral (ez volt valójában az innováció) nyugodtan megjelenhettek volna szabványt is támogató módon, akkor lett volna verseny, mert Pistike döntésén múlt volna, milyen monitort milyen kártyával párosít.
-
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#47157
üzenetére
"Magyarazd meg konkretan, a G-Sync miben korlatozta a versenyt?"
Aki Nv kártyát vett, az csak hozzá való monitort vehetett. És fordítva is, aki már megvette a drága, jó minőségű monitort, utána kénytelen volt Nv kártyán maradni, mert más kártyán egy kulcsfontosságú képességet vesztett volna el.
És itt szó nincs innovációról, meg egyéb marhaságokról, mivel a kis 300 dolláros scaler működését ugyanúgy felprogramozhatták volna szabvány szerint is, főleg hogy a rajta lévő Altera Arria V GX FPGA modul elméletileg DP1.2a támogatású [link] . -
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#47154
üzenetére
"szabványosítás és az innováció/verseny nem fér össze"
Pedig összefér, megfelelően koordinálva. Sőt, csakis úgy férnek meg jól egymás mellett. Pl. koordinálás nélkül az innováció monopolhelyzetbe csaphat át, lásd pl. vendor lock-in.Természetesen a szabványosítás lassítja valamennyire az új (jobb?) termékek piacra kerülését, ezt nem is vitattam.
Ugyanakkor számtalan súlyos valós probléma kezd már most is a féktelen innováció jóvoltából kibontakozni, aki nem barlangban él, annak szerintem nem kell magyarázni.
"Ez konkrétan miben nyilvánult meg?"
Tényleg magyaráznom kellene, miért korlátozza a versenyt a vendor lock-in?
-
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#47143
üzenetére
"Ha az Apple is szabvanyozik, akkor nem lenne a piacon az usereknek ez a kenyelmi funkcio elobb."
Gondolom, kellett nekik, mint egy szelet kenyér...
Egyébként vélhetőleg lényegesen kevesebb elektronikus hulladék keletkezett volna, ha hamarabb beállnak ők is az USB-C mögé."Nem tudom milyen fejfajasrol beszelsz."
Mondjuk arról, hogy kettévágták a piacot, vagy megvetted a méregdrága G-syncet, vagy nem volt synced. A szabványos adaptive sync monitorokat meg nem kezelték a kártyáik évekig. Ha pedig megvetted a méregdrága G-sync monitort, utána már csak Nv kártyával működött, mivel nem volt szabványos.
A minőség biztosítására normális helyeken tanúsítványokat alkalmaznak, pl. HDR600 a VESA-tól [link] , nem pedig vendor lock-in-t.
-
keIdor
titán
válasz
Busterftw
#47133
üzenetére
Egyetértek, G-Sync ment már 30Hz/30fps felett is, FreeSync sok termék esetén meg csak 48-120Hz/fps tartomány.
Mikor GTX-1080Ti-al kellett játsszam az RDR2-t, ott nagyon nem volt ez mindegy…
nVidia sokszor zártabb, de jobb is a minőség. DLSS esetén most ugyanez elmondható. Továbbra is azt mondom, valamit, valamiért.
Ugyanakkor azt is elismerem, hogy az AMD is tud jókat mutatni. Kepler rosszul öregedett a GCN2-höz képest, meg egy HD7970 is sokkal tovább bírta, mint a Fermi.
De ott a DirectX 10.1 esete is, AMD támogatta, az nVidia nem és elég bicskanyitogatóan is kezelték a zöldek.
I give credit where credit is due. -
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#47117
üzenetére
"Ha az Nvidia kozos interfacen egyezkedett volna a konkurnciaval, akkor nem lenne most RT-ben es AI felskalazoban elonyben."
Pedig RT-re ott van a közös interfész (DXR/Vulcan), ahogy egyébként Ai-ra is (DirectML), és mindkettőben előnyben vannak."Nem tudom mirol beszelsz"
Arról, hogy az FSR3 FÉK FRÉM generátora működni fog az előző generációs kártyáikon, így majd nyugodtan kipróbálhatom ha majd megjelent az RX 6800XT-men.
Míg, akik a nagy innováció hajtotta gyártó konkurens RTX3080-asát vették, azok vehetnek új kártyát a DLSS3-hoz, mert abban még nincs megfelelően innovatív OPTIKFLÓ AKKELERÁTOR.
-
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#47108
üzenetére
"ha kezdetektől fogva közös szabványon keresztül kellene ennek piacra jutnia, akkor most vastagon szopnának az Ada userek."
Hibás az érvelésed. Ha előre megegyeznek egy jó interfészben, akkor teljesen mindegy, mikor készül el az AMD megvalósítása."Ehelyett az Nvidia üti a vasat, innovál és kijött vele, mert kész volt."
Akarod mondani, mert kellett valami duma, miért is vegyenek az emberek TENZOR kóros RTX VGA-t?
Most persze megint vehetnek új RTX4000-et mert abban OPTIKFLÓ AKKELERÁTOR is van FÉK FRÉM generálni.
De legalább dübörög az innováció.

-
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#47102
üzenetére
"ha valamibe mindenki úgy nyúlhat bele és változathatja ahogy jónak látja, abból hogy akarsz szabványt"
A szabvány az interfésznek kell, hogyan kell pl. etetni adattal egy ilyen technológiát, és annak hogyan kell adott adatokkal működnie. Innentől mindenki szállíthatná a saját megoldását alá, és csak egyszer kellene a fejlesztőnek szívni a beépítéssel, karbantartással.
Ha egy ilyen open source megoldásba a fejlesztő belenyúlna, onnantól az ő felelőssége lenne, hogy továbbra is megfeleljen a szabványos interfésznek a működés.
"Ez pont az innovációt ölné meg, hiszen nem lenne verseny."
Miért ölné meg? A versenyt éppen a zárt technológiák és licenszfeltételek ölik meg.
Lásd USB-C. Bár vannak kifogásaim vele, de be kell lássam, pokoli kényelmes és környezetbarát, hogy egyetlen komolyabb USB-C töltővel/dokkolóval minden USB-C eszközt tudok itthon tölteni. Szemben a korábbi gyakorlattal, hogy ahány kütyü, annyiféle töltő hozzá. A verseny is köszöni szépen, jól van, USB-C-s telefon/tablet/notebook/powerbank és töltő/dokkoló oldalról is. Sőt, notebook téren még javult is a verseny, mivel pl. dokkolóból már nem csak az adott gyártó sokszor típusspecifikus dokkolóját (vagy töltőjét) tudod megvenni, hanem ha vettél egy általános USB-C dokkolót az minden épkézláb dokkolható USB-C-s notebookhoz jó lesz.
-
válasz
Busterftw
#47102
üzenetére
Nagyjából amúgy közös megoldás.
Nvidia temporális eljárást használni, az FSR 1 még nem , aztán az FSR2 már az lett és az XeSS is az. Épp ezért mondják , az Unrealos fejlesztő fickó is, hogy ha az egyik gyártó eljárására elkészül a temporális tréning onnantól a másik kettő eljárást egyszerű beépíteni. Ezért tudják a modderek akár 1 nap alatt beletenni.
A Resident Evil-be amodder állítása szerint ennyi idő volt beletenni a DLSS-t, és a működése szinte kifogástalan, jobb lett mint az eredeti FSR kivéve a menü és rejtvények ahol enyhén szellemképes,de a 3.1 már ezt is megoldotta benne [link]
A DLSS tweak [link] szuper segítség ehhez. -
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#47055
üzenetére
Nem erről beszéltem, hanem hogy a DLSS-t nem lehet bekapcsolni bármelyik más gyártó termékén. Tehát a fejlesztőnek többletmunka, ami pedig értelmetlen és rossz a játékosok szempontjából. Igazából ez az, ami igazán értelmetlen, nem az, amikor a DLSS nincs beépítve, hanem helyette egyetlen, olyan megoldás, ami minden kártyán működik.
#47056 huskydog17 : Én a korábbi vitában arra jutottam, hogy egyrészt nem tudunk semmi biztosat, másfelől hogy én biztos nem építeném be a játékomba a DLSS-t azokkal a licensz feltételekkel, amiket az Nv előír. Főleg viccesek lennének azok, amik szponzorált címek, én sem szponzorálnék olyan játékot, ami a konkurencia logójával indul, és az egyebek.

-
-
Yutani
nagyúr
válasz
Busterftw
#46884
üzenetére
Valamikor a bányászláz idején, egy b-vel való vitámban már kifejtettem, hogy az AMD kártyák eleve olyan alacsony hashrate-tel jöttek, mint a korlátozott NV kártyák. Ezen már tovább korlátozni bármit felesleges lett volna, ha egyáltalán lehetett volna a gaming teljesítményre negatív hatás nélkül.
De nézheted úgy is, hogy az AMD eleve feloldhatatlan LHR-es kártyákkal jöttek, mert ők bizony love gamers!
-
válasz
Busterftw
#46884
üzenetére
Mondjuk naív elképzelés volt, hogy ezt lehet korlátozni, legyünk őszinték. A csúcson pár hónap alatt nullán voltál egy kártyával ha bányásztál, már akkor kerestél egy vagyont.
még azokon az árakon is.
Inkább a saját piacuk összeomlása, a hatalmas mennyiségű használt kártya és a gamer piac "megnyugtatása" hogy mi próbálkozunk,de..." felkiáltással volt a cél.Valójában bekövetkezett, amitől tartottak.
Most olyan árakon vannak a használt és Garis Ampere kártyák a piacon, hogy az van most Nvidia fronton, mint volt anno a Vega-RX korszakos bányászláz végén. 80 ezer körül garis 3060 Ti,100ezer forint fölött kicsivel garis 3070 meg egy 4060 Ti árán garis 3080 kártyákat tudsz venni. 210 ezerért ment múlt héten 3090 kártya itt. egyszerűen elöntötte a piacot 1-2 hónapja a kártyaáradat. Ebayen most licitálok egy 3090 EVGA-ra garis-dobozos, 4 hónapot bányászott,400 uroval eddig én vagyok a befutó. és mindjárt lejár a licit.( Elötte 435 euroval ment el egy ugyan ilyen)
Szóval ez van.Már nem is érdekel mennyiért megy a mostani gen bármelyik oldalon,
még Táp cserével is jobban járok most ,mint hogy Ada-t vagy 7000 RX -et vegyek. -
Petykemano
veterán
válasz
Busterftw
#46884
üzenetére
Az Nvidia próbálkozásának célja valójában nem annyira a gamer piac kímélése volt, hanem hogy a lapkákat úgy értékesíthesse a nyilvánvalóan túlkeresletet eredményező bányászat felé, hogy amikor a bánya beomlik, a kiáramló nagy mennyiségű használt kártya ne döntse be az új - akkor esetleg már újgenerációs lapkákra épített - kártyák piacát.
Ezt a célt szolgálta a dedikált kártya, amin nincs display kimenet és némiképp tweakelve volt a BIOS. De miért venné ezt az újraértékesíthetetlen kártyát a bányász a gamer kártya helyett? Na ezt a kérdést volt hivatott megválaszolni a gamer kártyákra kitalált korlátozás.
Nem tudom pontosan, hogy a lapka, vagy' a dram vagy egyéb alkatrészek jelenthették-e a szűk keresztmetszetet, de abban az időben valószínűleg mindent eladtak, amit le tudtak gyártani. Nincs okunk azt feltételezni, hogy a szűk keresztmetszetet a display kimenetek jelentették volna, ennélfogva biztosak lehetünk benne, hogy a miner kártyák nem valamiféle "kvóta feletti" mennyiségként jelentek meg a piacon.
Az, hogy az nvidia legalább próbálkozott valamivel, valójában egy zöldszemüveges mítosz (kábé olyan, mint hogy az eredményes kormányzati intézkedések hatására csökken az infláció)
Az nvidia ezzel nem a gamer piacot, a gamereket akarta megmenteni, hanem saját magát a később beomló áraktól és eladási mennyiségektől. Ebben nincs mit számonkérni az AMD-n. -
hokuszpk
nagyúr
válasz
Busterftw
#46884
üzenetére
vagy lehet az AMD annyira nem reklamozza. a cryptolaz elmultaval ( ezzel a driverrel ) komolyat gyogyult a folding@home teljesitmenye , meg a hashcat is ugrott egy aprot ( hashtol fuggoen, md5 pl. ugy ~15% -ot javult. ) ugye ezek opencl -t hasznalnak, pont mint a cryptominerek.
-
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#46873
üzenetére
"Illetve az Nvidia direkt kihozott crypto only cuccot, ami nyilván sokat nem ért, de legalább próbálkoztak."
Mivel próbálkoztak? Elárulom, több hasznot termelni maguknak a GF-okon tiltással, majd szállítva emelt áron a "megoldást" a saját tiltásukra, amit ráadásul nem lehetett gémereknek olcsón eladni később (hint: mégtöbb gamer eladás).
-
Gyuri27
félisten
válasz
Busterftw
#46873
üzenetére
Több vgat adtak a bányászoknak bizonyitottan. Az árakat a mai napig az egekben tartják. Cseréve kapod az okositást, hogy ezért az árért fasza a 8 giga ram. Amdnél azt se felejtsük el, hogy konzolokhoz is kell kapacitás. Ami a bányászat, covid alatt dübörgött. Az amdböl is volt mining változat.
-
válasz
Busterftw
#46802
üzenetére
Az nem bizonyíték. Szokj hozzá!
A "józan ész" nem bizonyíték, ahogy a "trust me bro" sem az. (Én pedig nem hiszem, hogy beletartozok a nektekbe.) Tehát ismét Ismét bizonyítod, hogy mennyire sikeres vagy félremagyarázásban és fogalomzavarban. Valóban ezek számodra bizonyítékok?
OMG. Leesek a székről 
Ez amiről itt, mint bizonyíték beszélsz csak feltételezés vagy következtetés. Bizonyíték az lesz, ha pl. kikerülnek hiteles belső szerződések vagy emailek erről vagy bármely fél elismeri. (Bár utóbbi akár trollkodás is lehetne
) -
válasz
Busterftw
#46773
üzenetére
Khm.. DLSS fut nV-n kivul mason? Tudtommal nem...
FSR fut mason is AMD-n kivul? Tudtommal igen...
Ha csak FSR van implementalva, akkor az minden gyarto termeket birtoklo user tudja futtatni? Tudtommal igen...Akkor milyen kizarasrol is beszelsz? Ertem, hogy verfan vagy, de azert nah...

Bezzeg az olyan eseteknel, amikor csak DLSS only a jatek, ami valoban kizar az nV usereken kivul mindenki mast.... aaaaz rendben van
-
Kolbi_30
őstag
válasz
Busterftw
#46745
üzenetére
Igaz en nem programozok/fejlesztek...vezeto beosztasban dolgozom, de max csak javasolhatok, a mindenttudo feletteseim meg eldontik mi lesz..tobbnyire nem az amit javasolok..utanna meg jon a siras rivas...es ez eddig minden munkahelyemen igy volt..multinal is, es maszeknal is...a multinal legalabb lattam a rendszerben kik dontenek, a projektben..minden szakmai hozzaertes nelkul..
-
-
huskydog17
addikt
válasz
Busterftw
#46633
üzenetére
És az sem, hogy "More memory matters" - élt kb. 1 hónapot
RTX 4070 launch-nál fontos volt a több VRAM, most már nem az.
-
paprobert
őstag
válasz
Busterftw
#46398
üzenetére
Az a helyzet, hogy a technológia nagyot fejlődött, főleg a Samsungos kitérő után, csak ebből kevés tapasztalható vásárlóként.
Mert a két cégnek nem elég, ha a gyorsabb termék vásárlásra sarkall téged az új generációban.
Az is kell nekik, hogy ugyanazt a kaliberű terméket sokkal drágábban vedd, vagy ugyanazért az összegért mint amennyit eddig költöttél, herélt sz*rt vigyél haza.Szabad piac és customer freedom a javából.
-
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#46398
üzenetére
"duplaszeles busz es hasonlok teljesen irrelevansok"
Nagyon is, hogy relevánsak. Ezek amiket írtam határozzák meg az előállítási költséget, így végeredményben ebből lehet sejteni, mennyire van lehúzva a vásárló....
Nem véletlen húzza a száját a mostani árazásokon kb. minden jóérzésű techportál.A 3070-hez képesti gyorsulás örvendetes, a gond, hogy közben az ár 500$ helyett bő 800$ lett vagy ha úgy tetszik, 60%-al magasabb...
-
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#46393
üzenetére
Pici VRM, pici RAM, pici GPU, ezek régebben szintén a 60-as széria jellemzői voltak. Ami itt nem jött át, az a korábbi 60-as széria ára. Eközben annyiért adják, mint a korábbi generáció duplaszéles buszával és duplaakkora GPU-jával komolyabb VRM-jével szerelt azonos memóriafajtájú és memóriaméretű modelljét.
-
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#46316
üzenetére
Arra akartam utalni, hogy szvsz Abu a driver alatt a drivert érthette abban az értelemben, ami működteti a videókártyát, míg az általad említett kontextusban a driver a szoftvercsomag, ami áll magából a driverből és annak telepítőjéből.
Az általad hivatkozott anyagból is ez derül ki, a probléma a telepítési folyamat során alakulhat ki. Egyébként érdekesség, hogy elvileg akkor csinálja, ha egyidejűleg megy a windows update is. Jó kis összeakadás lehet...
Ezek egyébként a legaljasabb bugok, amik csak bizonyos csillag-együttállásokkor jönnek elő.... QA legyen a talpán, aki az ilyenek megfogja.Nyilván a fix ebben az esetben, hogy kiadják a drivert újra egy javított telepítővel.
-
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#46251
üzenetére
Logisztika... Rendkívül apró és könnyű dolgokról beszélünk, amiknek a szállítása így énszerintem eléggé környezetbarát. Ezzel szemben az előállításuk rendkívül energia és nyersanyag igényes legjobb tudomásom szerint. Így naívan azt gondolnám, pl. az AMD megközelítése, hogy igen magas kihozatallal gyárt picike CCD-ket friss gyártástechnológián és hozzá egy már nagyon erősen bejáratott technológián szintén magas kihozatallal IOD-t, nekem éppen rendkívül környezetbarátnak és költséghatékonynak tűnik.
Ezért is lennék kíváncsi, hogyan jutottak erre a konklúzióra.
-
Petykemano
veterán
válasz
Busterftw
#46192
üzenetére
> miert lenne ez az Nvidia sara?
Ha Nvidia kártyával tapasztalunk valamilyen problémát, az a MS hibája, az api hibája, az optimalizálatlan szoftver hibája, a third party szoftver hibája.
Ha AMD kártyával tapasztalunk valamilyen problémát az az AMD driver hibája.> AMD-nel ha nem dupla annyi volt az entry, de sokkal tobb.
Én nem állítottam, hogy melyik cégnél van több vagy kevesebb.
Még csak azt sem, hogy mondanám, hogy a hibák mennyiségének 20-30-50%-kal magasabb mennyisége ne jelenthetne ez ennél lényegesen nagyobb eltérést a vásárlási hajlandóságban.Csak azt a kérdést feszegetem, hogy miért van az, hogy az emlékezetben az marad meg, hogy az Nvidia hibátlan, az AMD driver meg bughalmaz?
És hogy vajon ennek oka lehet-e az, hogy például az AMD találgatósba, vagy a redditre mindig eltalál valaki valami AMD-vel összefüggő problémáról hangoskodni, az NVidia találgatósba meg nem. -
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#46182
üzenetére
"csucsot csuccsal illik osszehasonlitani"
Szerintem azonos árkategóriát van értelme összehasonlítani, márpedig a 7900XTX a RTX4080 árán van, egészen pontosan többnyire picivel alatta. A 4090 lényegesen drágább ezeknél."Illetve mi ertelme beerni az Nvidiat, ha ilyen orbitalis bugok vannak jatekokban?"
Nincsenek orbitális bugok. BFV-ben tapasztaltam a 6800XT-vel azt az RT-s bugot, ami eléggé hasonlónak tűnik ehhez a másikhoz. Tehát igen, van egy vagy két bug, amiről tudunk. Ezen kívül nálam teljesen rendben van a 6800XT."...hogy kb mindenki Radeonon fejleszt."
A kulcsszó: fejleszt. Én tesztelésről beszéltem, ha úgy tetszik QA [link] . -
-
-
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#46175
üzenetére
Megint képzavar...

Az, hogy a Radeonon profilozod a kódot, és a Radeonon megtalálod a teljesítmény szempontjából problémás részeket, az utána jó eséllyel Nv-n is jobban futó, problémamentesebb kódot fog adni. Ha ez nem lenne, keresgélhetné a fejlesztő Nv-n vakon, miért fut lassan a kódja...
Ha jól emlékszem, az egyik UE fejlesztő örült nagyon twitteren, hogy egyből találtak a profilozóval egy kódrészletet a motorban, ami feleslegesen zabált erőforrást, és amiről addig senki nem tudott, mert nem volt eszköz, amivel láthatóvá vált volna.
Az, hogy bizonyos játékokkal előfordulnak bugok, az nem ezzel áll összefüggésben. -
HSM
félisten
válasz
Busterftw
#46172
üzenetére
"az AMD elvileg csinalt egy ubertechnika debuggert es profilozot"
Ami abban segít, hogy jobb kód szülessen, ami utána akármilyen hardveren jobban és problémamentesebben fog futni.
Tehát arról van szó, hogy ez ismét egy olyan AMD fejlesztés, ami összességében minden gamer számára jó.
#46173 PuMbA: Ha meggyőzött volna kellően a 3060, akkor adtam volna el a 6800XT-t is, és jött volna helyette egy 3080 vagy 3090. Mondjuk a 3090 helyett már inkább kicsit többért egy 7900XT, azt még lehet idővel meg is lépem.
Persze, vonzó opció lett volna az is, ha az 'olcsó' 3060 a 'szuper' DLSS-el hozza a 6800XT natív RT tempóját, de messze volt a DLSS-es képminőség a számomra elfogadhatótól.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Apple asztali gépek
- Yettel topik
- Apple Watch
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Battlefield 6
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
- EVGA GeForce RTX 3080 XC3 Black Gaming 10GB Garanciával!
- Asus GeForce GTX 1650 4 GB -os VGA kártya AkciÓÓ
- GIGABYTE RTX 5070 12GB GDDR7 WINDFORCE SFF - Új, 3 év garancia - Eladó!
- 27% - MSI RTX 4060 Ti VENTUS 3X OC 8GB GDDR6X Videokártya!
- 27% - Palit RTX 4080 GameRock 16GB GDDRX RGB Videokártya! BeszámítOK
- FunXun BW-2328 hajszárító 1800 Watt / 12 hó jótállás
- Bomba ár! HP EliteBook 745 G6 - Ryzen PRO 5 I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Xbox Series S 512 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022, 100% Akksi
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Majd kiforrja magát.

Most persze megint vehetnek új RTX4000-et mert abban OPTIKFLÓ AKKELERÁTOR is van FÉK FRÉM generálni.




