Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  gainwardgs veterán válasz  bertapet11
							
							
								#49488
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#49488
							
							üzenetéreHub az egy vicc kategória lett   
- 
			
			  S_x96x_S addikt válasz  bertapet11
							
							
								#48250
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#48250
							
							üzenetére> de cserébe gyorsabb is a verseny jó; 
 és most már az Intel is szorongatja "budget gpu" fronton az nvidiát,
 és emiatt se lesz olcsó nVidia megoldás a jövőben --> mert gazdaságilag nincs értelme.a hivatkozott cikkből: 
 ".... , budget gaming solutions are clearly in sight. Perhaps that's why we haven't really seen any true budget GPU solutions from Nvidia for several years, with the least expensive models often adding several hundred dollars to the price of a PC or laptop."
 ( via )Persze, hogyha lesz az nVidiának saját desktop-os chipje, ( arm-windows ) 
 akkor ez megváltozhat - és jöhetnek a budget nVidiás megoldások.
- 
			
			  Alogonomus őstag válasz  bertapet11
							
							
								#48250
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#48250
							
							üzenetéreEgyenként végignézve a játékeredményeket komoly szórás mutatkozik meg a helyezésekben, szóval az átlag nagyon megtévesztő képet mutat. Mint a dVGA-k esetén, úgy az iGPU-k esetén is az adott játéktól függ, hogy mi a sorrend. 
- 
			
			  fLeSs nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#48233
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#48233
							
							üzenetéreEbben az anyagban a lényeg az a grafikon, amelyiken látszik, hogy FSR/AFMF nélkül (vagyis natívban) az Intel beérte az AMD-t. A többi egy nagy tökönlövés az AMD-nek és a vásárlók megtévesztése a kamu fps-ekkel nyomulni. 
 Eléggé kiveri nálam a biztosítékot ez a marketinganyag, az NV is csinált ilyen az Ada kártyákkal, de az NV-től nem is vártunk mást és ők legalább csak a saját előző generációjukkal hasonlították össze az RTX 4000-eket.
 Az AMD-nél pánik lehet, hogy az Intel beérte őket az évtizednyi APU-s tökölődésük után és most próbálkoznak mindennel.
- 
			
			  S_x96x_S addikt válasz  bertapet11
							
							
								#48233
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#48233
							
							üzenetéreAz Intel egyre versenyképesebb; 
 és van egy táblázat is a cikkben: AMD Claims Its Ryzen AI 300 APUs Demolish Intel Lunar Lake in Gaming Performance, Over 2x Uplift With FSR 3 In AAA Titles AMD Claims Its Ryzen AI 300 APUs Demolish Intel Lunar Lake in Gaming Performance, Over 2x Uplift With FSR 3 In AAA Titles
- 
			
			  X2N őstag válasz  bertapet11
							
							
								#47908
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#47908
							
							üzenetéreNem látott még az ai elég zöldséget csak pornót, honnan tudja hogy kell felskálázni... 
 Maradok továbbra is a natív felbontásnál.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
- 
			
			  Raggie őstag válasz  bertapet11
							
							
								#47626
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#47626
							
							üzenetéreEz leginkább a DIY és OEM piac különbsége szerintem. 
 Itteni fórumos emberek sokszor a DIY piacból indulnak ki és a Mindfactory is arra mérvadó.
 A JPR pedig a globális OEM piac által leuralt teljes eladási számokban mérvadó.
- 
			
			  Yutani nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#47422
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#47422
							
							üzenetéreMilyen jól látható itt, hogy az AMD egy kategóriával lejjebb tolta az elnevezéseket, azaz a 7800XT igazából a 7700XT, és a 7900-esek az igazi 7800-asok. 
- 
			
			válasz  bertapet11
							
							
								#47422
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#47422
							
							üzenetéreJól néz ki ez a játék.  
- 
			
			  huskydog17 addikt válasz  bertapet11
							
							
								#47422
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#47422
							
							üzenetére
- 
			
			  hokuszpk nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#47263
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#47263
							
							üzenetérena ez valoban valoban. a kerdes jogos, nemtom. 
- 
			
			  Busterftw nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#47205
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#47205
							
							üzenetéreErdekes komment: 
 ~250k Starfield players on Steam
 ~200k DLSS mod downloads  
- 
			
			  Yutani nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#46845
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#46845
							
							üzenetéreEz nem csodavárás, hanem jogos elvárás, hogy végre odaérjenek RT-ben az NV köré a 3. RT-s generációjukkal. Ha nem így lesz, inkább húzzák le az RTG rolót és a használható mérnökeiket adják át az Intelnek. 
- 
			
			  Busterftw nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#46845
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#46845
							
							üzenetéreSzoltak az Nvidianak, hogy legyszi Ada utan alljatok le es maradjon ki a next gen, hadd erjunk mar be.   
- 
			
			válasz  bertapet11
							
							
								#46434
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#46434
							
							üzenetéreEgész pontosan "AMD FX-4100 Graphics", de mindenképp fura párosítás, biztos Nvidiára optimalizálás nem jött össze  
- 
			
			  Csupingo veterán válasz  bertapet11
							
							
								#46434
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#46434
							
							üzenetéreProci nem kell hozzá, csak vga erő.  
- 
			
			  Busterftw nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#46432
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#46432
							
							üzenetéreÉrdekes hogy? 
 Pixel grafikának mit adjanak meg, 4090-et?
- 
			
			  Yutani nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#46037
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#46037
							
							üzenetéreThis would mean that gamers running older Polaris GPUs are unable to run Forspoken but the good thing is that even if they could, the game would hardly run for them since it requires a ton of performance and even modern-day GPUs have a hard time running it unless you are using some sort of upsampling technique. Even if you could run the game, the title itself isn't any good with a lackluster storyline, generic gameplay, and some of the worst dialogue choices ever used for a AAA production. The graphics aren't that great either with the game lacking some serious IQ in the most visited areas of the map and looking very pre-dated despite including ray tracing. Nem olyan nagy baj az.   
- 
			
			  huskydog17 addikt válasz  bertapet11
							
							
								#46037
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#46037
							
							üzenetéreNa ez viszont nagyon gáz, mármint az AMD-re nézve, ugyanis a mai napig nagyon játékos használ RX 400/500-as szériás VGA-t. Ők most a legújabb "sztár" játékot ki sem tudják próbálni, mert nem indul el, még egy 8 GB-os 2017-ben kiadott RX 580-on sem, miközben a másik tábornál a 2014-es Maxwell szériával legalább ki lehet próbálni. Itt most a lehetőségen van a hangsúly, hiszen a játékból van ingyenes demó és ez most az aktuális trendi cím, így kritikus fontosságú, hogy mi a minimális gépigény és itt minimális alatt azt értem, hogy amin elindul a játék. Így érthető, hogy a Steam adatlapon miért 8 GB-os RDNA kártya van feltüntetve minimális gépigényben, míg NV oldalról egy Pascal kártya (1060). A zöld oldalon a 2014-es Maxwell v2 arch-os kártyákkal is ki lehet próbálni, például a rendkívül népszerű GTX 970-en is működik. AMD oldalon viszont akinek van mondjuk egy 2017-ben kiadott 8 GB-os RX 580, az hoppon marad. 
 Persze GCN4-el is működésre lehet bírni Vulkan wrapper-rel, de a legtöbb user ilyennel nem fog foglalkozni, mert a többség azt sem tudja mi az hogy API, csak annyit fognak tapasztalni, hogy nem indul el.
 Ha pedig figyelembe vesszük, hogy a Steam statisztikában pont az RX 570 és 580 a két legnépszerűbb AMD dVGA, akkor bizony nem túl valószínű, hogy csak 1-2 emberről van szó, hanem nagyságrendekkel többről, azaz nem mondanám elhanyagolhatónak.
 Ami hab a tortán, hogy ironikus módon pont egy AMD által szponzorált játék lépte ezt meg.Igazából én csak azt nem értem, hogy ha már az AMD pénzelte ezt a játékot, miért nem szóltak a fejlesztőknek, hogy ne üssék ki a saját DX12_0 Feature Level kártyáikat.  Ha elég nagy lesz a backlash, akkor valószínűleg jön majd egy patch, ami DX12_0 támogatást hoz majd. 
- 
			
			  Devid_81 félisten válasz  bertapet11
							
							
								#45981
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#45981
							
							üzenetéreF@sza, mintha a Decemberi drivertol lenne..de az what the f*ck  
- 
			
			  zsid senior tag válasz  bertapet11
							
							
								#45981
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#45981
							
							üzenetéreLegalább látványos amikor elfüstöl: [link] 
- 
			
			  Jacek veterán válasz  bertapet11
							
							
								#41209
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#41209
							
							üzenetéreAzért elég nagy gödörből rángatja kifele a céget. 
- 
			
			válasz  bertapet11
							
							
								#40944
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#40944
							
							üzenetére
- 
			
			  Bandit79 aktív tag válasz  bertapet11
							
							
								#40781
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#40781
							
							üzenetére
- 
			
			  wjbhbdux veterán válasz  bertapet11
							
							
								#40781
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#40781
							
							üzenetéreps5 előrendelők kardba dőlnek   
- 
			
			  Ragnar_ addikt válasz  bertapet11
							
							
								#40055
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#40055
							
							üzenetéreFantasztikus. Állítólag 20 magig skálázódik a Gears5 motorja, erre egy 4/8-as proci kb. 1-2% belül ugyanannyit megy mint a 8/16-os.  (Min FPS-ben gyengébb a 4/4-es i3, mint a mezőny többi tagja.) (Min FPS-ben gyengébb a 4/4-es i3, mint a mezőny többi tagja.)
- 
			
			  Z_A_P addikt válasz  bertapet11
							
							
								#40055
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#40055
							
							üzenetéreNvidia-t lassitja az async, meg a 2000 sorozatot is  
- 
			
			válasz  bertapet11
							
							
								#35534
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#35534
							
							üzenetéreSzép. Akkor kb GTX 1080 +10- 15-20 %, félúton az 1080 és TI között. 
 Ezek szerint a 2060 talán majdnem hozza azt a lépést amit a Pascal, valahol a 1080 alatt lesz tippre nem sokkal. Ha lesz TI az biztos. A sima meg talán 1070.
- 
			
			  t72killer titán válasz  bertapet11
							
							
								#35534
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#35534
							
							üzenetéreKemény, ha tuningos lesz, akkor a 1080Ti mehet a törikönyvekbe. 
- 
			
			  tbalazs14 csendes tag válasz  bertapet11
							
							
								#34727
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#34727
							
							üzenetéreFuryX@4k POWA 
- 
			
			  Yutani nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#34727
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#34727
							
							üzenetéreJó látni, hogy fHD-n nem kevés az 1060 3GB memóriája. A kisebb kártyák is nagyon szépen mennek, és a játék is jól néz ki a képek alapján. Próbálta valaki, hogy milyen maga a gameplay? 
- 
			
			  Z_A_P addikt válasz  bertapet11
							
							
								#34727
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#34727
							
							üzenetéreFrankly we’re impressed with how well optimized Strange Brigade is. And not just for AMD hardware (who is a sponsor), but also Nvidia hardware, which is great to see. In fact, this is becoming a common trend, where every game AMD has a hand in developing turns out being extremely well optimized for all. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  bertapet11
							
							
								#33358
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#33358
							
							üzenetéreMindegyik driver game ready. A press kód március elejei, és ahhoz már februárban ott voltak a profilok az AMD és NV driverekben (még az Intelében is van). Az AMD meghajtójában az AGS-re lesz külön támogatás, ami a héten jön, de az a press kóddal úgy sem működik, csak a végleges játékkal fog. A press kiadása a játéknak ugye csak szabványos shadert szállít. 
- 
			
			  X Factor addikt válasz  bertapet11
							
							
								#30885
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#30885
							
							üzenetéreBench esetleg külön nem elérhető? 
- 
			
			  Anubris őstag válasz  bertapet11
							
							
								#30885
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#30885
							
							üzenetéreÉrdekes, hogy az UHD textúrák bekapcsolásával csak minimálisan romlik az FPS érték. 
- 
			
			  Milka 78 nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#30467
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#30467
							
							üzenetéreNa igen erre én is emlékszem  Ha jól rémlik ezt a teljesítményt 22 wattból hozza és dupla fogyasztású karikkal lett versenyeztetve egy lowprof.htpc kari Ha jól rémlik ezt a teljesítményt 22 wattból hozza és dupla fogyasztású karikkal lett versenyeztetve egy lowprof.htpc kari 
- 
			
			  nubreed veterán válasz  bertapet11
							
							
								#30467
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#30467
							
							üzenetére+huskydog17 (#30460) Ez a jóslat "érdekes". De nem baj, betesszük a többi közé ami nem jött be. Az AMD versenyképes lesz még valaha valahol gpu fronton? 
- 
			
			  wjbhbdux veterán válasz  bertapet11
							
							
								#29162
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#29162
							
							üzenetérekeményen alávágnak a Titan Xpnek, zöldeknél púposodik a gatyó volta sehol bedőlhet a cég ha nincs terméke ezellen és AMD annyi vegát gyárt hogy minden gamernek jut belölle? 
- 
			
			  Firestormhun senior tag válasz  bertapet11
							
							
								#28790
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#28790
							
							üzenetéreNémet Tom's Hardware egyik szerkesztője is jutott info morzsákhoz. Állítólag AMD nem ajánlja partnereinek, hogy léghűtéses kártyákat csináljanak Vega-ból. 
 [link]
- 
			
			  gyiku nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#26647
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#26647
							
							üzenetére4k-nal a grafikonokat nem frissitettek, az 1080p es az 1440p-sek vannak megegyszer. 
- 
			
			  Yutani nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#26647
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#26647
							
							üzenetéreÉrdekes a Fury X szereplése. 1080p-ben többnyire játszható FPS-eket nyújt, a DE:MD-ban és RoTTR-ben kell kompromisszumot kötni a megjelenítésben. Ja és persze ünnepeljük az 1080 Ti-t, mert igen gyors lett. Ezután senki nem vesz Titant. 
- 
			
			válasz  bertapet11
							
							
								#26647
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#26647
							
							üzenetéreNa akkor GTA5-re meg BF1-re is van már 4K@60 kártya  
- 
			
			  ->Raizen<- veterán válasz  bertapet11
							
							
								#26647
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#26647
							
							üzenetéreQrvajó lett!  
- 
			
			válasz  bertapet11
							
							
								#26614
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#26614
							
							üzenetéreMit néztek be, mit kell nézni? 
- 
			
			  gyiku nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#26614
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#26614
							
							üzenetérevagy cpu limit. 
- 
			
			  schawo titán válasz  bertapet11
							
							
								#26254
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#26254
							
							üzenetéreÉrdekes. Kepleren viszonylag sokat hoz a 12, újabb nvidiá-kon alig. 
- 
			
			  core i7 addikt válasz  bertapet11
							
							
								#26254
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#26254
							
							üzenetéreEzeket a DX12 grafikákat GTX 6-7 szériákon amik nem támogatják teljes mértékben a DX12 t is lehet alkalmazni vagy csak annyira támogatják a DX12 őt hogy elindul a DX12 játék? 
- 
			
			  TTomax félisten válasz  bertapet11
							
							
								#26254
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#26254
							
							üzenetéreEnnyit hoz az async compute?3%-ot?Erre ment a szájkarate hónapokig.... well.... de majd mindjárt meg lesz magyarázva,hogy az itt még nem az amit látunk,nincs jól implemetálva,nem használja a tündérport rendesen... ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) Ha jól látom a 980Tinek nincs rá szüksége....  
- 
			
			  Raggie őstag válasz  bertapet11
							
							
								#24142
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#24142
							
							üzenetéreMint írtam a ráhatásom a piacra limitált. Annyira nem fogom magam alárendelni az elképzelt jobb jövőnek, hogy elfogadhatatlan kompromisszumokat kelljen kötnöm. 
 Processzor terén már megütötte a mércét a hátrány amit éreztem így váltottam intelre. A VGA-knál is írtam, hogy addig tudom ezt tenni amíg nem kell akkora kompromisszumot kötnöm ami már nem lesz elfogadható.@TTomax: nem gondolom, hogy az AMD a szent grál, csak azt, hogy a PC-s VGA-kból ők adnak el kevesebbet. És igen: nem érzékelem az Nvidia trükközéseket, mert nekem bőven elegendő a fullHD 40 FPS, nem hajtok a 60-90-120 Hz-re, ennyit meg lazán kitol a jelenlegi AMD kártyám is. Ez személyes preferencia és el is tudom fogadni azt ha valakinek meg fontos és pl ezért vesz Nvidia kártyát. De ne azért vegyen(mint ahogyan a tömegek), mert "az envé a király ezért azt veszem". Ez az a filozófia amire HSM kolléga is gondolt szerintem. 
- 
			
			  Yutani nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#23188
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#23188
							
							üzenetére
- 
			
			  Csupingo veterán válasz  bertapet11
							
							
								#23188
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#23188
							
							üzenetéreA 970 nagyon jól szerepel. 
- 
			
			  wjbhbdux veterán válasz  bertapet11
							
							
								#23188
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#23188
							
							üzenetéreÚgy fest megérkezett az első rendesen optimalizált DX12 játék, low end kártya is viszi 1080p ultrán, wow 
 DF is áradozik róla [link]És ezt kinek köszönhetjük? 
- 
			
			  smkb őstag válasz  bertapet11
							
							
								#22844
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#22844
							
							üzenetéreDe hát ez hogy lehet? Az AMD GCN csodákon úgy kéne hasítani a jelenlegi konzolátiratoknak mint a kés a vajban, hiszen KIZÁRÓLAG az AMD-nek van ebből előnye. Minden más grafikai megoldás kudarcra van ítélve az új konzolgenerációval már 3 éve. Itt csalás van kéremszépen! A gyíkemberek teszik. Mindenütt ott vannak. Biztos nem véletlen, hogy zöldek a gyíkok. 
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  bertapet11
							
							
								#22844
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#22844
							
							üzenetéreEz még a "régi" remaster. Mondjuk nem nagyon sikerült rendbe tenni ezt sem... (#22845) Evome: teljesítmény/ár mutatót azonos kategóriában érdemes nézni, mert egy 470-nek is jobb, de mégis valamivel lassabb mint egy 480. Igen 2x480 jobb lehet, ha tökéletesen működik a CF a 1080 viszont mindig jobb lesz, meg úgy gyártótól függetlenül az egykártyás rendszer kevesebb nyűggel jár... 
- 
			
			  vader108 tag válasz  bertapet11
							
							
								#22515
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#22515
							
							üzenetére
- 
			
			  Egon nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#22515
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#22515
							
							üzenetéreEz azért érdekes...  
 Fury X-en gyakorlatilag mérési hibahatáron belül van a gyorsulás, míg 480-on legalább mérhető mértékben gyorsul DX12 alatt (cca. 10%-ot, ha jól látom). Ez még (esetleg) megmagyarázható a némileg eltérő architektúrával. Viszont míg a 1060 esetében teljesen egyforma eredmények születtek, addig a 1070-nél jelentősen (szintén kb. 10%-kal) gyorsabb a DX11 mód, dacára annak, hogy ugyanazon GPU-család részei.
 Vajon mérési hiba, a bétának betudható anomália, avagy valami szűk keresztmetszet (pl. a 4 GB a Fury X esetében) okozza az eltéréseket? 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  bertapet11
							
							
								#22384
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#22384
							
							üzenetéreNézd az Ubisoft eddig konzolon sem igazán használta ezeket a lehetőségeket (egy-két effekt max, mint például a HRAA), tehát ez attól függ, hogy konzolon bevetik-e, mert csak a PC-ért tuti nem fogja érdekelni őket. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  bertapet11
							
							
								#22377
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#22377
							
							üzenetéreAkkor nagyjából annyi a sebességelőny, amit az async compute biztosít. Van egyébként shader intrinsics NV-re is, csak nem használják ki. (#22378) do3om: Mivel a fordítóinfrastruktúra alapja a DX11-hez képest nem sokat változott, így azt még mindig meg lehet csinálni DX12 alatt, hogy lecseréled a shadert a driverből. Mást már nem igazán lehet megtenni. Nagyrészt csak a lapok kezelésével lehet játszani, de az első pár hónap után eljut a driver egy olyan szintre, aminél hatékonyabbat úgy sem lehet kihozni. 
 Most is a játékokat kell patch-elni a komolyabb változáshoz, mert a DX12-ben már nem a driver vezérli a memóriát, az erőforrásokat, a hazardokat, stb. Az ezekre vonatkozó optimalizálást alkalmazásból kell szállítani.
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  bertapet11
							
							
								#22366
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#22366
							
							üzenetéreAz PC-re portolt konzolos kódok benne vannak, de a driver nem tudja fordítani a gyors kódokat, tehát igazából teljesen mindegy, hogy benne van-e. Szerintem a héten sem lesz erre fordító a meghajtókban, így mindenképpen a szabványos kódra kényszerül a Radeon is. Ma a shader intrinsics csak Vulkan API alatt működik. Majd valamikor ősszel, ezen belül is ~október felé közeledve(?) lesz aktív a complier pass through DX12-re. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  bertapet11
							
							
								#22361
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#22361
							
							üzenetéreVan egy verzió belőle, ami stabil, de nem ez lesz a végleges, mert nem gyorsul minden hardveren. Lényegében csak az async compute löki pozitívba a DX11-hez képest a sebességet. Async compute nélkül lassabb a kód. Ha az elmúlt héten tudtak bűvészkedni, akkor ez még javulhatott persze. 
- 
			
			  ->Raizen<- veterán válasz  bertapet11
							
							
								#22361
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#22361
							
							üzenetéreEddig is megvolt csak lassult vele minden.  Sokat gondolkodtam rajta hogy megvegyem e, de az sg-s elemzést elolvasva elment a kedvem tőle. Az elődöt ez sem tudta túlszárnyalni. Sokat gondolkodtam rajta hogy megvegyem e, de az sg-s elemzést elolvasva elment a kedvem tőle. Az elődöt ez sem tudta túlszárnyalni.
- 
			
			  he7edik. addikt válasz  bertapet11
							
							
								#22031
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#22031
							
							üzenetéreNem bonyolult linkelni. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
- 
			
			  Balazs_ senior tag válasz  bertapet11
							
							
								#20954
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#20954
							
							üzenetéreKelleni csak 8 kell, 16 az ajánlott. 
 Ettől függetlenül a mostani címekhez mérten sok.
 Viszont az ajánlott gepigénynél, ha tényleg elég a 970/280 akkor emelem kalapom.
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  bertapet11
							
							
								#20954
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#20954
							
							üzenetéreAz API-nak nem sok köze van rendszermemóriára vonatkozó követelményekhez. Az erre vonatkozó igény leginkább az aktuális konzolok miatt növekszik. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  bertapet11
							
							
								#20814
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#20814
							
							üzenetéreMár minden nagyobb stúdió tér át Pro Duóra. Épp az idei VRLA-n volt szó róla, hogy a filmstúdiók számára a legnagyobb gond, hogy az SDK-k kötött API-khoz kapcsolódnak, és ezeknél az API-knál az input assembler lépcső módosíthatatlan. Tehát a stúdióknak egy saját API-t kellene fejleszteni a rendszerükhöz, ami viszont jelentős probléma lenne a tartalom terjesztésénél. A Radeon Pro Duo előnye itt az, hogy a LiquidVR kicseréli a szabványos input assemblert a Mantle input assemblerjére, és az így kapott tartalom kompatibilis lesz a szabványokkal is. Amíg ezt a problémát csak a Mantle tudja kezelni, addig nem nagyon tudnak másfele menni a filmstúdiók. Ugyanakkor persze kísérletezhetnek egy rakás dologgal emellett. Ellenben jó hír, hogy a Microsoft és a Khronos is dolgozik a szabványos megoldásokon, de ezek 2018 körül jönnek, és addig nem áll le a piac. 
- 
			
			  Egon nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#20814
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#20814
							
							üzenetéreÚgy tűnik igazad van 
 Nyilván Abu szerint az ILM nem Hollywood, vagy a "100% ADM" felfelé kerekített érték - picit...![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
- 
			
			  Valdez őstag válasz  bertapet11
							
							
								#19547
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#19547
							
							üzenetéreHihető  
 Mégis mitől dobna a 980Ti több mint 2x annyi fps-t a 980-nál?szerk: most nézem, hogy 4K, akkor esetleg kevés a vram? 
- 
			
			  #Morcosmedve veterán válasz  bertapet11
							
							
								#14473
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#14473
							
							üzenetéreErtem, masrol beszeltunk  X2-vel gondolom o amugy egy dual kartyara gondolt en onmagaban a pascalra. X2-vel gondolom o amugy egy dual kartyara gondolt en onmagaban a pascalra.Abu: still talalálgatás, papiron igy kellene legyen, eredmenyre varunk mar lassan egy eve. 
 Szerk.: varom tovabbra is akkor. schawo: en semmire se varok, de egyelore maradjunk annyiban, hogy ez mind talalgatas es szobeszed kategoria. 
- 
			
			  #Morcosmedve veterán válasz  bertapet11
							
							
								#14468
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#14468
							
							üzenetéreRosszul, a csucs Pascal elvileg 1 GPU es HBM2-es memoria. Reszletek is mind talalgatas. 
- 
			
			  Crytek nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#13735
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#13735
							
							üzenetére". Az Nvidia azt mondta, elnézést, és javította a hibákat. " Az nv csak ezt szerette volna. Az amd megdolgozta a tress FX-et anno amivel asszem 20-30%-al gyorsabb lett nvidián is.Legalábbis ez rémlik, hogy anno Abu ezt írta. Tehát a gyűlölt ellensége segítette gyorsabbá tenni az NV-t .Az NV egy ceruzát nem tett odébb az ügy érdekében... 
- 
			
			  Crytek nagyúr válasz  bertapet11
							
							
								#13731
							
							üzenetére bertapet11
							
							
								#13731
							
							üzenetéreDe legalább nem égetik magukat olyan játékokkal amiket vissza kell vonni a kiadás után majd fél évre rá újra kiadni 0 javítással ugyanazt mert a szarból nem tudtak várat építeni. 
 Lehet ,hogy picivel lassabban teszi az amd azt amit ,de nincs is botrány a játékaik körül. Kicsit sok már ez az nv game-ek kárára és egyre jobban lejön ,nem véletlen a dolog.Remélem lassan a fejlesztők és a kiadók is belátják és akkor Dáj NV mehet vissza a kocsikba oda való. Bár lassan onnan is jönnek majd a hírek hogy ...    
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- Macbook Air M1 2020 // 13" // 16/512GB // Számla+Garancia /
- Bomba ár! HP ProBook X360 435 G7 - Ryzen 3/5 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
								 
							 
  
								 
								 
								 
								![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
  
  
								
 
								
 
								
 
								 
								 
								 
								 
								 
  
								 (Min FPS-ben gyengébb a 4/4-es i3, mint a mezőny többi tagja.)
 (Min FPS-ben gyengébb a 4/4-es i3, mint a mezőny többi tagja.) 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								

 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 X2-vel gondolom o amugy egy dual kartyara gondolt en onmagaban a pascalra.
 X2-vel gondolom o amugy egy dual kartyara gondolt en onmagaban a pascalra. 
								 
 
