Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11
#22377
üzenetére
Akkor nagyjából annyi a sebességelőny, amit az async compute biztosít.
Van egyébként shader intrinsics NV-re is, csak nem használják ki.
(#22378) do3om: Mivel a fordítóinfrastruktúra alapja a DX11-hez képest nem sokat változott, így azt még mindig meg lehet csinálni DX12 alatt, hogy lecseréled a shadert a driverből. Mást már nem igazán lehet megtenni. Nagyrészt csak a lapok kezelésével lehet játszani, de az első pár hónap után eljut a driver egy olyan szintre, aminél hatékonyabbat úgy sem lehet kihozni.
Most is a játékokat kell patch-elni a komolyabb változáshoz, mert a DX12-ben már nem a driver vezérli a memóriát, az erőforrásokat, a hazardokat, stb. Az ezekre vonatkozó optimalizálást alkalmazásból kell szállítani.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3614
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG B450 R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 16GB Zalman S2 TG Enermax 650W
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Asus ROG STRIX Z490-G Gaming WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

