Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz
#45185024
#14107
üzenetére
Nem, a DX12 leképző még nincs kész, épp ezért másoltam be a szöveget. Amint kész lesz, a DX12 mód biztosan átmegy a stabil ágba, vagyis mindenkinek látható lesz.
Pont emiatt nem szabad félinformációkat közölni, mert abból születnek a félresértések és rosszabb dolgok.
-
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024
#14096
üzenetére
Az, hogy a GPU és a memória között milyen sávszél van lényegtelen ebből a szempontból, lehet ott HBM12 is ha a max. 16 Gigabtes PCI-e sávokon kell betölteni a HBM-be
- feltételezve, hogy van elég hagyományos memória, hogy bent tartson mindent és nem kell kiswappolni a merevlemezre/ssd-re."Én azt mondom lehet maga a törlési procedura meghívása sokkal tovább tart , mint a 300 mega és a 2 giga közötti betöltési idő HBM be..."
De ettől még ugyanúgy be kell tölteni a következő tartalmat, mert törlés után csak üres VRAM-od van. A Ti a törlés művelettel ha többet szabadít fel akkor a következő törlés műveletet később kell meghívni mint a 4 GB-s kártyán, mivel az előbbinek van +2 GB-nyi előnye. A Fury-nak 4 gigánál már törölni kell, miközben a Ti 4 gigánál még nincs veszélyben, van +2 gigányi tárhelye, mire az is betelik és jön a törlés addig a Fury lehet már többször is törölt, a Ti-nél meg még csak ez az első alkalom.
-
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024
#14094
üzenetére
Nem a törlés időtartamáról van szó, attól, hogy töröltél valamit a következő tartalom még nem terem ott 1-2-re a VRAM-ba...
A korábbi példából kiindulva 2.3 gigát vagy 300 megányi tartalmat tart rövidebb idő alatt a RAM-ból, lapozófájlból a VRAM-ba átmásolni ? Mert szerintem az utóbbi. És ha ez huzamosabb ideig megy, előbb utóbb valami megcsúszik, főleg a TR esetében.
Nyilván szar a port, de ezzel még nem lettünk kisegítve. -
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024
#14091
üzenetére
Azt az amúgy is problémás early access szart ne hasonlítsd már egy végleges játékhoz. De még a te példád szerint is a Ti-nek csak a +300 MB-t streamelését kell megoldania a Furynak meg 2.3 gigát, és most a Tomb Raidernél is több gigányi adat mozgatásáról van szó. Mellette meg az nV driver memóriakezelése még valamivel jobb is.
A több VRAM-tól stabilabb lesz ez a játék nem gyorsabb és főleg nem lesz több az FPS, értsd úgy, ahol a Fury beakad másodpercekre ott a 390/980 Ti nem. 390/980 Ti-vel játszhatod vhigh textúrával - nem ad még nagyobb terhelést mert van miből használni - Furyval nem szimplán azért mert nincs hova pakolgatni, egy ideig megy a RAM <-> VRAM pakolgatás utána az is felmond és jönnek az akadások (bár játék közben is észrevenni...).
És lehet itt mindenféle elveket, meg fejlődést felhozni, meg "milyen lenne ha..." de amikor visszatérsz a valóságba az eredmény ugyanez marad. -
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024
#13994
üzenetére
A felsorolt játékok nagy része vagy megjelent vagy early accessben elérhető már most, szóval azok utólag kapják meg, de a Hitmannél is min. gépigénynek DX11 szerepel.
Az a Caffeine jó játék lehet ha 4 hónap alatt 5 játékos volt a csúcs

Talán a Deus Ex lesz az első értelmes DX12 cím, de lehet még akkorra sem merik meglépni a W10 exkluzivitást. -
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024
#13668
üzenetére
1104 és 1128 (+48 mV) ment a régi kártyám, a mostani már 1095 és 1120 (+48mV) crashel, szóval eddig sem volt lehetetlen - főleg feszültségemeléssel - ilyen órajeleket elérni. Az a +10 Mhz biztos nem a custom NYÁK miatt van, ők szerencsésebb példányt kaptak mint ahogy én meg szarabbat...
Az OC dream meg nem az, hogy +90 MHz-hez már +42 mV feszültség kell - ami valójában csak a +40 Mhz-hez kell -, mert 1095 körül stabilak az "OC" kártyák és kb. 1070-ig mennek a sima 1000 MHz-esek feszültség emelés nélkül (+60 mV-ot kapnak alapból az OC-k...).
(a pár perces tesztprogramok amúgy hajlamosak akár +10-20 Mhz-en is lefutni miközben mondjuk egy Dragon Age: Inquisiton vagy Battlefront már ennyivel alacsonyabb órajelen is crashel 30+ perc játék után, úgy hogy a kártya a Vsync60 miatt nem is megy maxon...)
1100 fölött kb. minden egyes Mhz-hez +1-2 mV-ot kell adni. -
daveoff
veterán
válasz
#45185024
#13671
üzenetére
A teljes OC-ra vonatkozó leírás a tesztből.

During the overclocking adventure we used the Sapphire Trixx software and started increasing the core and memory speeds until artifacts appeared on screen or Firestrike Extreme crashed. To our surprise the card ran a solid 1179Mhz Core and 1260Mhz (630Mhz) Memory.
An interesting observation is that core speed on the Fury GPU really has no significant impact on performance whereas memory speed is night and day. This becomes imperative when you consider that 1179Mhz wasn’t stable in our game tests and lowering it while keeping memory at 1260Mhz showed no real change in our Frirestrike numbers. (win win)
After some tweaking and tuning we settled on an overclock of 1139Mhz Core and 1260Mhz Memory. To enable this overclock the power target was increased to MAX and only a +42mV voltage bump was required however it ran great at +0mV. The fan was set at 58% and left to hum away while we tested.
Ezt kérdeztem, ez mennyire számít jónak Fury-nál? Ez már OC dream?
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024
#13563
üzenetére
90 Hz-es a Rift, de mindegy. Viszont a timewarp miatt nem kell 90 sztereó 3D képkocka. Elég 45 és a másik 45 pedig lehet timewarp. Persze ez csak az elmélet. A valóságban kelleni fog a magas frissítés, mert ideális szinkron a gyakorlatban nincs, így a timewarp is a késleltetés csökkentésére megy rá. Legalábbis ez az eredeti célja, de annyira általános a megoldás, hogy többféleképpen lehet használni. Bár az a módszer, amiről írtam most nem ajánlott.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024
#13361
üzenetére
Chrome Engine 6. Sok fejlesztést kap, de az alapja a 6-os főverzió. Azt nem tudom, hogy ezen belül mennyit fejlődött. Nyilván nem ugyanaz lesz, amivel megjelent eredetileg.
(#13362) Crytek: A Capcom Microsoft supportos cég. Ők szerintem simán megkapják a Microsoft UE4 verzióját.
-
Crytek
nagyúr
válasz
#45185024
#13361
üzenetére
Igen a dlc kedvéért engine-t váltottak? Ilyen se volt még a game történelemben

Chrome Engine 6..... egyébként. Techland sajátja nem fog az venni mástól.Két új játékot is készít UE4-el a Dead Rising csapata Ezek szerint ők is értenek hozzá?

-
-
imi123
őstag
válasz
#45185024
#13227
üzenetére
Nagyságrendi gyorsulást szerintem stratégiai játékoknál lehet eléri,a sok izgő mozgó egység miatt.
FPS-nél sem fog szerintem olyan nagy gyorsulást hozni.Elméletileg nem is kellene gyorsulni,a többszálú processzor használat miatt megmaradt proci kapacitást lehetne jobb AI kidolgozáshoz használni.Itt jön a kérdés hogy akarunk e túl inteligens "verhetetlen" játékokat?Ahogy a mai világ igényeit elnézem nem biztos hogy lesz forradalni javulás AI-nál.
Legyenszéposztjóvan játékokra van igény.A hardkore játékosok meg szépen előveszik a régi jó kis játékokat.Jó esteben ezek feljavított változatát.
Ha befut a VR akkor szerint még az eddigi AI-t is butítják a minél jobb teljesítmény végett. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024
#13223
üzenetére
De, hiszen a DX12 API-n fut.
A volumetrikus megvilágítás a Rise of the Tomb Raiderben multi-engine módban, vagyis aszinkron compute-ban van számolva a shadow mapokkal párhuzamosan.
Minden DX12 kód kötelezően multi-engine. Single-engine módot az API nem is definiál.(#13224) Szaby59: Nem fontos annyira, de nézd az MS nézőpontjából. Nekik pont az a lényeg, hogy megmutathassák a piacnak, hogy elég a kódot az Xbox One-ra megírni és az jöhet PC-re. Nekik ehhez példákat kell hozni.
A Frostbite-nak a Vulkan kedvezőbb, mint a DX12. Ők csak ott akarnak a Windows 10-hez kötődni, ahol muszáj, amúgy inkább platformfüggetlenül gondolkodnak. -
#85552128
törölt tag
válasz
#45185024
#13223
üzenetére
Mondjuk ennél a játéknál annyira nem fontos, hogy DX12 legyen szerintem, egy Battlefront jobban profitálna belőle. Az újabb Ashes verziók alapján meg amúgy sem a használt apin fog múlni, hogy ki lesz gyorsabb...
Ha ez sem DX12-es akkor lényegében 2016Q1 is eltelik DX12-es játék nélkül?
Vagy van valami kevésbé ismert cím ami megkapja ? -
daveoff
veterán
válasz
#45185024
#13217
üzenetére
Egyrészt a win10 már javába beindult, szóval magasról tesznek a DX12-re, másrészt a fejlesztőkön múlik mikor jönnek végre játékok. Kisírták maguknak az új API-t, hogy egyszerűbb, és kevesebb melójuk legyen, aztán most meg mégse csinálják meg a portokat, nem értem az egészet. Gondolom az NV a fék ebben is...
-
huskydog17
addikt
válasz
#45185024
#13123
üzenetére
A 30 FPS nem target és nem limitáció, hanem az egyik fejlesztő véleményének a része. A fórumos beszélgetésben részt vevő fejlesztő álláspontja, hogy RPG esetén a 30 FPS feletti képkockasebesség semmivel nem növeli a játékélményt, de a grafikus motorban nincs ilyen limitáció. A Vendetta grafikus motorja 8k felbontásig és 1000 FPS-ig képes skálázódni:
A gond ott van, hogy több user arra panaszkodik, hogy a GeForce 980Ti alatt túl lassú a játék, még egy Geforce GTX780-nál is lassabb. Ez természetes jelenség ha elolvassuk a beszélgetést. Ott ugyanis kiderül, hogy a Reality Pump nem kap semmilyen VGA-t a fejlesztéshez, így minden VGA-t a fejlesztőknek saját maguk kell megvásárolniuk, de mivel a 980Ti horror áron van, így ők nem engedhetik meg maguknak, ezért nem is tudják a játékot High-End VGA-kra optimalizálni. Ráadásul ugye az NV már hosszú évek óta nem dokumentálja a hardvereit, így termék nélkül esélyük sincs javítani a helyzeten.
-
-
#85552128
törölt tag
-
wjbhbdux
veterán
válasz
#45185024
#11694
üzenetére
Egyszerre egy játékon tudnak dolgozni. A Fallout után jöhet az köv. Elder Scrolls értelemszerűen. Ne keverd a Zenimax Bethesda nevű játékkiadó cégét, aminek egy teljesen másik leányvállalata összedobta idő közben a skyrim onlinet, az RPG (es mikrotranzakciós mobiljáték
) fejlesztő Bethesdaval. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024
#11618
üzenetére
Ha a GameWorks és a moddolásról beszélsz, akkor a GameWorks csak azokat a tartalmakat helyezi DRM mögé, amelyek kapcsolódnak az adott effekthez. Tehát ha az a bizonyos tartalom módosulna, akkor az negatívan érintené az effektet. Ilyen lehet például a textúra, tehát potenciálisan érdemes azt átgondolni, hogy például a textúrák módosítását megtiltsák a modközösségnek.
Ez egyébként jellemzően minden motorban így van. A DX10-től kezdve a Microsoft megadta a lehetőséget arra, hogy a fejlesztők megnehezítsék a moddolást, ha azt akarják, hogy a játékhoz ne készüljenek egyéni tartalmak. Például a Frostbite motor esetében is probléma, hogy nehéz moddolni, mert annyira védve van a tárolt tartalom, hogy nehéz hozzá olyan eszközöket készíteni, amelyekkel ez kicserélhető. -
rocket
nagyúr
válasz
#45185024
#11606
üzenetére
Alap esetben is a piac ~82%-a diktal, ha ehez tarsul profit, amit marketingre lehet kolteni az mar gyoztes szitucio.
Az AMD jelentektelen DGPU piaci szereplove valasaban, sokkal nagyobb szerepe volt maganak az AMD-nek, mint az NV-nek.
Amikor anyagilag sokkal jobban alltak, nagyobb eroforasokkal rendelkeztek mint az NV, nem tudtak a megfelelo hatast gyakorolni a piacra, a jelenlegi helyzetukben mas prioritast kell keresniuk.Most, hogy kozeledunk az ev vegehez, es majdnem minden lapot kiterittetek az unnepi szezonra erkezo jatekokra a fejlesztok, egyertelmuen latszik, hogy a nagy low-level API lufi ebben a DVGA generacioban kipukadt.
Egyebkent amig kilehet kapcsolni a GW-t nagy gond nincs, annyiban viszont nagyon eros marketing eszkoz, hogy a tesztekkel foglalkozo weboldalak, nem fogjak kikapcsolni, sot a Fallout 4 lehet sokaig marad teszt jatek a DVGA osszehadonlitasokhoz.
Persze lehet mar megjelenes napjan gyorsabbak lesznek az AMD megoldasai a konkurenciahoz kepest, nulla driveres hibaval, 92%-os CF skalazodassal

-
Yllgrim
őstag
válasz
#45185024
#11515
üzenetére
Az meg csak hagyjan... Witcher 3 miatt is a fejlesztoknek kellett kiallni hogy bocsi, elszurtuk (GW-t valasztottuk), de lehetne sorolni. De ez csak hab a tortan.
Engem az erdekel, hogy aki ezekkel mind tisztaban van, mennyire karos a GW, mennyire hektikusan ad rossz teljesitmenyt a jatekokhoz (ha kikapcsolod latod hogy 20-40%-rol is beszelunk) az hogy a fenebe tud kiallni es teljes meggyozodessel azt mondani hogy ez jo

Akkor tudnam ezt megtenni, ha minden gepen egyforman szebb is lenne, meg adna hozza minimum 10% teljesitmenyt VGA-tol fuggetlenul...
Az hogy a jatek jo meg nem teszi a GW-t azza, inkabb megjobban kiemeli hogy anelkul mennyivel jobb lehetne meg...
Szaby: most oszinten azon az arszinten ha valaki a jatek miatt vesz meg egy kartyat, akkor kb az eleg szanalmas, de ugy minden szempontbol. Az oke hogy AMD nem ad jatekot, gondolom nem fer bele mar uzletileg, nekem nem is hianyzik, de ismerve a sok "szimpla" vasarlot biztos hogy a jatekok 50%-ban dobnak ra amikor kivalasztjak a kovetkezot. Nem marketingrol beszelunk most, amiben AMD egy rakas herelt majomnal is rosszabb, hanem a csodalatos NV jatekokrol...
-
válasz
#45185024
#11488
üzenetére
lezárult a proci kezdeti tervezési fázisa, és előállt egy adatbázis, amelyet elküldve a gyárba ott előállítanak egy maszkot, amely alapján elvileg megkezdhető a zen sorozatgyártása. gyakorlatilag ez egy újabb iterációs folyamat kezdete. addig finomítják ezt a maszkot, amíg a gyár részéről sorozatgyártásra alkalmasnak nem találják, illetve a már ezzel legyártott termék funkcionálisan is megfelelő.
-
smkb
őstag
válasz
#45185024
#11302
üzenetére
Mondom, nem vagy régi motoros az it iparban. Az AMD elérte már jópár hónappal ezelőtt a mélypontot. Bóvli. A részvényei bóvli kategória. Teljesen mindegy hogy 1,8 vagy 1.9 részvényárfolyam, ez nem nagyságrendbeli változás. Az a lényeg, hogy 2012-ben még 6-8 on volt... ma 1.87, eközben töredékére esett a készpénzállománya, az ingatlanait mind eladta, és masszív hitel ketyeg a torkán... ez számít. Az NV 2012-ben még 10-12 őn állt, ma 26. Az NV piaci értéke ma TÍZSZERESE az AMD-nek, miközben 60%-a a dolgozói száma az AMD-hez képest. Ennyivel többre értékeli a piac az NV szellemi tőkéjét, ennyivel több értéket teremt egységnyi NV erőforrás.
Egy cég részvényárfolyamaiban benne van a cég jövője, beárazza a piac. Az AMD részvényérfolyamaiban is látszik, mire árazta be a piac. Senkinek nem kell. Még a spekulációs tőke, ami a felvsárlás árfelverő hatására hazardíroz sem ugrott rá. Ez elég sokat elmond a cég jövőjéről. Nincs.
-
-
smkb
őstag
válasz
#45185024
#11287
üzenetére
Látszik, hogy nagyon új motoros vagy itt a ph-n és az it iparban
Abu már kivéreztette az NV-t 2009-ben. Azóta haldoklik, és vonul ki a PC VGA piacról, és direkt keresztbe tesz még kifele haladva a PC game üzletágnak, és az AMD-nek és csak rombol...stb bla bla... az az NV ami most a piac 80%-át uralja... jól kivonult 
-
Ren Hoek
veterán
válasz
#45185024
#11287
üzenetére
Ez szerintem csak a látszat... mi porszemek vagyunk, esélytelen megmondani innen a fotelből, hogy valójában mi folyik a háttérben. Sokszor ezek lehet csak kirakatperek egyébként. Vagy szabadalmi trollkodás. Emiatt biztos nem fog csődbemenni az NVIDIA
Nembeszélve arról, hogy milyen jó kis ingyenreklám és mekkora hírértéke van (a semminek kb) -
Yllgrim
őstag
válasz
#45185024
#11287
üzenetére
Hat ha Samsung es Qualcomm megnyerik a pereiket akkor NV eleg nagy bajba is kerulhet, de foleg a partnerek. Valami megegyezesre szamitok majd a hatterben es akkor talan nem mind megy csodbe. Bar gondolhatjak ugyis hogy peldat statualnak es annyi ceget rogyasztanak be amennyit csak tudnak... Meglatjuk mi lesz a vege, nem orulnek egy nagy buktanak, de ismerve Nv vezetosegenek mentalitasat, rajuk ferne valami pofon hogy eszhez terjenek.
-
Loha
veterán
-
Ren Hoek
veterán
válasz
#45185024
#10942
üzenetére
OFF: Van egy-két epilepsziakutató ismerősöm, és nem lehet meghalni benne. Csak ha akkorát esel hátrafelé. Egyébként ugyan úgy aki rejtetten fogékony rá, moziban - vagy egy sima monitoros FPS játék szinkron villogó fényeitől is kaphat rohamot (ami aztán krónikussá válhat akár egy roham után is, mert beleég az adott agyi régióba) Ilyen szempontból egy VR eszköz, kötve hiszem, hogy veszélyesebb lenne egy monitornál.
Szóval ilyentől biztosan nem kell tartani. Max attól, hogy néhány ember kellemetlenül érzi majd magát, és rókázik egy-kettőt... de ha meg is halna valaki, az tuti nem az OR-től van

-
wjbhbdux
veterán
válasz
#45185024
#10897
üzenetére
Ne felejtsük el, hogy ha a DX12 alatt összeadódik a VRAM, akkor quad-SLI rendszerekkel lehet akár 96GB textúrát betölteni
már megint utat mutat a PC és az Nvidia, erre az ilyen AMD féle 5GB ramos xbox one féle porfogó nehezékek visszahúzzák még az ipart egy fél évtizedig.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Robotporszívók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Parfüm topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...
- 2db x Green Cell UPS 2000VA 1200W teljesítményálló tartalék tápegység 2000VA 1200W
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E6410, E6440, E5450 / SZÁMLA + GARANCIA
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3280, 100% akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3610
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

- feltételezve, hogy van elég hagyományos memória, hogy bent tartson mindent és nem kell kiswappolni a merevlemezre/ssd-re.









