Új hozzászólás Aktív témák
-
schawo
titán
válasz
tibcsi0407
#10873
üzenetére
dos and don'ts
Az "s" többesszám, nem pedig létige. -
Loha
veterán
válasz
tibcsi0407
#10711
üzenetére
-
Loha
veterán
válasz
tibcsi0407
#10706
üzenetére
Csak az NV árulja nagyobb haszonkulccsal a kártyái jó részét, és ez sem most kezdődött, hanem már a Keplernél. Ja és a GTX kategóriájú kártyákból többet is adnak el mint korábban...
Igen az 560 (Ti) sokkal közelebb volt az 580-hoz teljesítményben, mint most a 960 a 980 (Ti) -hez.
A 960 és 970 között elég nagy rés van teljesítményben, talán ha megjelenik a 380X akkor az NV is kihoz egy 960 Ti-t. -
-Solt-
veterán
válasz
tibcsi0407
#10708
üzenetére
Nem hiszem, hogy az igazgatói tanács ülésein az lenne a téma, hogy nekünk, hogy a legjobb!

Egyébként szerintem visszaállnak majd a korábbi trendek ha nőnek az eladások. Bízzunk benne, hogy a VR jó mozgató rugó lesz.
-
-Solt-
veterán
válasz
tibcsi0407
#10706
üzenetére
Egyszerűen nagyobb haszonkulccsal árulják a kártyákat.
Igen, és ezt azért teszik, mert kevesebb fogy belőlük, és így kompenzálnak.
-
Loha
veterán
válasz
tibcsi0407
#10701
üzenetére
GTX 560 (Ti) anno kb. ugyan annyiba került mint most a GTX 960, csak az 560 (Ti) -n kevesebb volt a haszon.
2008-as pénzügyi válság előtt, nem csak a VGA-k voltak olcsóbbak...

-
Televan74
nagyúr
válasz
tibcsi0407
#10701
üzenetére
Az árkategória eltolódását meg lehet köszönni az AMD másfél éves csúszásának.És ha már az Nvidia ilyen jó áron adja a top kártyáit,akkor már az AMD sem marad le a vonatról.

-
Laja333
őstag
válasz
tibcsi0407
#10223
üzenetére
Nekem is ez a fura, fel is tettem a kérdést, de nem kaptam választ.

Miért teljesít hajszálra úgy, mint a 390x? Egyedül a ROP mennyisége közös. -
#35434496
törölt tag
válasz
tibcsi0407
#10223
üzenetére
Már megkapták és letesztelték az amd kártyákat így közölhetik a valós mérést.

-
gtamate2
veterán
válasz
tibcsi0407
#10217
üzenetére
A végén még kiderül hogy a Maxwell nem csak dx 11-ben jobb akkor kíváncsi leszek mi lesz itt.. dx13 várás?

-
rocket
nagyúr
válasz
tibcsi0407
#10217
üzenetére
Raadasul mindezt aszinkron computetal produkaljak a Radeonok es anelkul a 980Ti, persze biztos nem FAIR a teszt, legkozelebb semmit nem kapnak majd tesztelni

-
wjbhbdux
veterán
válasz
tibcsi0407
#10064
üzenetére
Az Arkham Knight egy merfoldko volt a PC jatek tortenelemben, soha tobbet nem lehet rossz AAA portot lenyomni az emberek torkan, mert megindul a Steam Refund aradat.
-
válasz
tibcsi0407
#10075
üzenetére
az oxide ezt csinálja.
-
válasz
tibcsi0407
#10068
üzenetére
nekem az is elég lenne, ha az nvidia csak a saját termékeire optimalizálna, a többit pedig rábízná a fejlesztőre. itt pl arra a szitura gondolok, ami a gta 5nél is volt, mindkét ihv szállított kódot, bele is került. a witcher 3 pc-s portja ezzel ellentétben hairworksszel jelent meg, és volt kódjuk a konzolokból a tressfxhez, az nem kerülhetett bele a pc-s kiadásba.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
tibcsi0407
#10068
üzenetére
A valós különbségről sokat elárul a Nitrous. Ezt a motort úgy építették, hogy minden gyártóval együttműködtek, és egy évvel korábban megosztották velük a teljes forráskódot. Ez a normális fejlesztés. Sajnos lesznek olyan fejlesztések, ahol megírják a kódot az Xbox One-ra, és azt egy az egyben áthozzák PC-re. Na az gáz lesz, mert sokkal rosszabbul teljesíthet benne minden nem GCN architektúra, csupán azért, mert minden döntést csak a GCN-t szem előtt tartva hoztak meg. Ebből lesz szerintem a jövőben a probléma, nem az olyan fejlesztési modellből, amit az Oxide folytat a Nitrous esetében.
Az világosan látszik, hogy az Oxide járja most a nehezebb utat azzal, hogy mindenkire optimalizálnak, viszonylag sokat. És ez előtt le a kalappal, de félő, hogy a többség csak az XO-ra fog optimalizálni. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
tibcsi0407
#10064
üzenetére
Ezert irtam a masodik felet. Most gyakorlatilag ugyanaz az API lesz, kiderul hoz-e valami elonyt.
Egyebkent mi az hogy szarul fut a tobbsegi hardveren? Miota erdekli ez a jatekok keszitoit? Pont az ubisoft mondta, hogy majd vesznek az embetek uj vga-t.
Ahogy te is valtottal nv-re mert valami szarul fut amd-n , ha netan ugy alakul akkor valtanak ok is. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
tibcsi0407
#10060
üzenetére
A naiv konzolportok rosszabbak lesznek, mert olyan kódot is át lehet hozni az Xbox One-ról, amely sokkal rosszabb hatékonysággal fut a többi architektúrán, mint például a Nitrous. Ez azért nem egy átgondolt stratégia sajnos, függetlenül attól, hogy az MS arra buzdít, hogy jó az Xbox One kód PC-re. Persze GCN-re jó, de a többire egyáltalán nem az.
-
Yllgrim
őstag
válasz
tibcsi0407
#10052
üzenetére
Te tenyleg ugy gondolod, hogy mindazok akik foggal kormmol harcolnak az NV oldalan azok majd valtanak (az X-edik atveres utan is
)? Nem fognak, majd el lesz magyarazva, hogy az NV a mostanra tervezte a kartyait, nem a jovore, meg hogy a csucstechnologiaert perkallni kell, meg a szoftveres tamogatas, meg piacgazdasag es uzlet, meg az anyam kinja...
Nem lesz itt semmi valtozas a mag vasarlobazisban
Ugyanugy megveszik majd az uj termekeket is, akar jobb/rosszabb, mint ahogy a hulyei megvalasztjak mindig ugyanazokat a politikusokat is 
Figyeld meg, szepen sorban jonnek a kommented utan az elharcosokMegyek is chipsert a kisboltba, ma lightos napot kertem

-
Malibutomi
nagyúr
válasz
tibcsi0407
#10060
üzenetére
Nem erted a lenyeget. Az egesz pc szegmens az nv elonnyel egyutt picuri a konzolos piachoz kepest, azokra keszulnek a jatekok, onnan hozzak at pc-re. Ott meg mindenben amd van.
A DxX12/Vulkannal annyi a kulonbseg, hogy nem kell atkoholniuk dx11-re, es ez hozhat kulonbseget. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
tibcsi0407
#10054
üzenetére
Azt nem kell implementálni, mert a feldolgozási modell követeli meg a TIER3 bekötést. Arra kell írni a kódot, és azt a kódot tudja az API úgy kezelni, hogy fusson az alacsonyabb szinteken. Maga a DX12-ben nincs definiálva az, hogy csak TIER2 vagy TIER1 bekötésre írsz programot. Ilyen formában egy kód nem fut az API-n, mert a Shader Modell 5.1 hiányolni fogja a shaderekben a bekötést. Nem fogja lefordítani a kódot D3D bájtkódra, mivel az API nem fogja tudni kezelni a shaderbe írt memóriaelérés nélkül. Erre a validátor fel fogja hívni a figyelmet.
-
HSM
félisten
válasz
tibcsi0407
#10054
üzenetére
Egy dolgot kihagytál az elméletből: konzolok. Azok is GCN-ek és az API is szinte ugyanaz. Úgy máris borulnak az arányok. Nagy kérdés, az Nv mennyit fog segíteni az optimalizálás, de aggódom, hogy nem fogják tudni szoftverből megoldani a hardveres hiányokat, szóval a legjobb eset nekik szerintem ha nem lassabbak, esetleg picivel gyorsabbak, a másik véglet meg kb. 50-60% lemaradás a Dx11 alatt hasonló sebességű kártyák között.
-
válasz
tibcsi0407
#10052
üzenetére
Pont a Maxwell a legékesebb bizonyíték arra, hogy üzletileg működik ez a megoldás. Teljesítményben ráhoztak egy alig-javulást a 780Ti-780-760 hármasra, és vitték az emberek, mint a cukrot. Fogyasztói társadalomban élünk, a built-to-last megközelítés (sajnos) nem tesz senkit sikeressé
. -
HSM
félisten
válasz
tibcsi0407
#10052
üzenetére
Nem a tesztből vontam, hanem a DX12 technikai alapjaiból.
Az Nv szándékosan arra játszott, hogy megalkossa a Dx11 alá legjobb teljesítmény/fogyasztás arányú GPU-t, azonban az ilyesmi nem megy kompromisszumok nélkül. Sikerült is nekik, hülyére is keresték vele magukat.
Az AMD fogyasztásbeli hátránya is nagyban származott abból, hogy sok DX11 alá felesleges dolgot tudott. Ezek a hátrányok viszont most a DX12-vel előnnyé válnak, hiszen az eddig feleslegesen helyet és energiát fogyasztó egységek megmutathatják, mit tudnak. -
MiklosSaS
nagyúr
válasz
tibcsi0407
#9944
üzenetére
Nem ertem, gyorsabb most a DX11-ben mint a DX12-ben ?
-
#Morcosmedve
veterán
válasz
tibcsi0407
#9944
üzenetére
Azt hittem erősebb a Skylake.

AMD jó gyenge,
-
Petykemano
veterán
válasz
tibcsi0407
#9904
üzenetére
a $699-es árával alá akar vágni a Fury X-nek?
-
h1mpi
félisten
válasz
tibcsi0407
#9904
üzenetére
Ez elég beteg, végre egy olyan AMD termék amit megvennék

-
#45185024
törölt tag
válasz
tibcsi0407
#9904
üzenetére
Te jó ééég egy 16 Gigás két magos 390 es

Ez a szörny kinek a rémálmából pattant ki ? Fury proval kellett volna ezt csinálni...
Majd lehet mondani direct x 12 alatt ó hát ezt a 980ti-t még egy 390 is megveri
-
válasz
tibcsi0407
#9649
üzenetére
Igazából bármennyi is lehet - ha előtte sorosan hajtott végre a GPU, és utána ők megerőszakolták a kódot, hogy mindenképpen sorosan hajtson végre nVidia GPU-n, akkor nem kellene nagyon különbségnek lenni...
-
válasz
tibcsi0407
#9641
üzenetére
Azért érdekes ez a műsor, mert ha az nVidia valóban csak sorosan képes végrehajtani, az nem magyarázza, hogy miért ment le a teljesítmény a béka segge alá az Oxide-nál.
-
UnSkilleD
senior tag
válasz
tibcsi0407
#9635
üzenetére
az nv oldalon én azt látom hogy az async sor gyakorlatilag a compute és a graphics összeadása ami azt jelenti hogy nem átlapolva, párhuzamosan futnak a feladatok hanem egymás után, azaz nem működik az async
persze hogy tudja, de csak driverből úgymond emulátva (context switch) amivel sok esetben csak sebességet veszít, ezért kapcsolták ki az AOTS benchmarkban a funkciót
-
HSM
félisten
válasz
tibcsi0407
#9635
üzenetére
Pedig pont ez lenne az async lényege, hogy a compute és a graphics nem összeadódik, hiszen az a soros végrehajtás.
Jól működő Async módnál gyorsabbnak kellene lennie ennél a végrehajtásnak.Szerk.: a kép alapján éppen hogy nem működőnek tűnik Nv-n, míg AMD meg igen. Az más kérdés, hogy a kisebb compute munkákkal úgy tűnik, hamarabb végez az Nv, de az egy egészen más téma.
-
HSM
félisten
válasz
tibcsi0407
#9627
üzenetére
Van egy kis bibi a fő állítással:
"NVIDIA GPUs are programmed as a sequence of kernels. Typically, each kernel completes execution before the next kernel begins, with an implicit barrier synchronization between kernels. Kepler has support for multiple, independent kernels to execute simultaneously, but many kernels are large enough to fill the entire machine. As mentioned, the multiprocessors execute in parallel, asynchronously."Az, hogy ez nem zárja ki a feltételezett problémát, miszerint bizonyos grafikai állapotok esetén csak kontextusváltással tudnak futni az "async" shaderek. Tehát tényleg tudja, csaképpen nem feltétlen lesz tőle gyorsulás, hiszen éppen az lenne a kívánatos, hogy amíg bizonyos grafikai műveletekkel foglalatoskodik a GPU, addig futhassanak más dolgok is rajta.
-
UnSkilleD
senior tag
válasz
tibcsi0407
#9629
üzenetére
szerintem olvasd tovább a fórumot, vannak az eredeti programnak hibái/hiányosságai amire a többi programozó rá is mutatott, emellett a program nem a sebességek összehasonlítására szolgál (nem benchmark) hanem csak az async képesség bizonyítására
egyébként a képet elnézve az amdn működik az async, nvn meg nem
-
Ren Hoek
veterán
válasz
tibcsi0407
#9629
üzenetére
Szerintem hozzá kell szokni a fejlesztőknek és úgy mindenkinek, hogy különbözőek az architektúrák, és külön-külön kell fejleszteni, optimalizálni (970 3.5 memóját figyelembe venni, bár eddig az az álláspont, hogy sima ügy, csak pár sor)... ezt csak tetézni fogja, ha megjelenik mondjuk a Pascal, később pedig AMD-nek új arch.
Kíváncsian várom a folytatást... mindig azt mondom, hogy bármikor ki lehet szállni, csak figyelni kell a használtpiaci árakat. Ha nagyon beijednek az NV userek és elkezdik szórni kifelé a kártyákat, akkor lehet csatlakozni. Addig felesleges parázni, mert egy AOTS demo nem jelent semmit.
-
válasz
tibcsi0407
#9629
üzenetére
nem igazán. a játékmotorok azért szeretik tömve tartani a gpu parancslistáját.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
tibcsi0407
#9627
üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- XFX Quicksilver AMD Radeon RX 7800 XT Magnetic Air - Arctic White - Alza garancia 2028.02.25.
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB White OC Edition - iPon garancia 2027.09.19.
- Asus GeForce GTX 1650 4 GB -os VGA kártya AkciÓÓ
- GIGABYTE RTX 5070 12GB GDDR7 WINDFORCE SFF - Új, 3 év garancia - Eladó!
- nVidia RTX2060 6GB, alig használt
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 5050 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing - Apple iPhone 15 Pro Natural Titanium ProMotion 120 Hz, A17 Pro, USB-C 128 GB
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO Ideapad Gaming 3 notebook - R5 5600H 16GB DDR4 256GB +1TB SSD nVidia GTX 1650 4GB
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eredeti Microsoft Windows 10 / 11 Pro OEM licenc Akciós áron! 64/32 bit Azonnali kézbesítéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Az "s" többesszám, nem pedig létige.








