Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
válasz
Whit3Rav3n #629 üzenetére
FCAT tesztnek az a lényege, hogy a valóságot tudod elemezni, amit a játékos a monitoron lát, tehát pontosan így néz ki a valóság. Rengeteg embernek feltűnt már, hogy vmi nem stimmel a CF-el, csak eddig nehéz volt objektíven szemléltetni.
-
TTomax
félisten
válasz
Whit3Rav3n #617 üzenetére
Ha nem hiszed akkor el kell fogadnod a kolléga által linkelt tesztet is... [link] Én meg hiszem,hogy a tesztek nagy részét össze-vissza pénzelik,szóval én nem hiszek csak a szememnek,be lehet állítani úgy,hogy kifusson a 2GB VRAMból a kepler...volt itt a PH!-n is ilyen teszt,8XMSAAval küldték a 660TI,mert hát ez "100K-ba kerül bírni kell",én meg úgy gondolom nem kell... mert mozgóképen MONITORON nem látod a 4XMSAA vs 8XMSAA difit... TVn talán...az infinitere is rá lehet adni olyan dolgokat amitől még rosszabbul néz ki,de legalább felezi az fpst...pl DOF...hatalmas technikai elörelépés amikor a mosott kép több terhet ró a vgara,mint a tiszta éles.. Naná,hogy az MSnek nem érdekes egy gyors api pcre... vedd csak meg a konzolt...AMDnek is jó így,a cuccuk van benne... ti meg itt veszekedtek a semmin...GCN a nagy tehnika amikor a GPUból CPUt csinálnak,és még örüljünk is neki... istenem...
Majd az út végén amikor diszkrét vgat sem lehet kapni csak egybe csomagolt konfigokat,vállon veregethetjük egymást,A KASSZÁNÁL...jót vitatkoztunk... -
TTomax
félisten
válasz
Whit3Rav3n #612 üzenetére
VRAM limitnek köszönhető a min.fps...Egyébként mindenkinek laggol, tele vannak a fórumok vele...marha jó játék,de finoman szólva is bughalmaz...meg hát ez a teszt is egy kicsit gyanús...
-
marcusa
addikt
válasz
Whit3Rav3n #612 üzenetére
Ez érdekes, másik teszt szerint amit néztem, ott nem alacsonyabb a min fps sem...
-
Rexcor
őstag
válasz
Whit3Rav3n #612 üzenetére
Min FPS 20??? Én beakadásoknál sem láttam 50 alatti számot soha.
-
TTomax
félisten
válasz
Whit3Rav3n #609 üzenetére
Alátámasztanád ezt esetleg?
Mivel radeon van az adatlapodon,gondolom nem saját tapasztalat,ha pedig ezt olvastad valahol akkor érdekelne hol.Csak mert az SLI profil hozzá koránt sem tökéletes... [link] -
Rexcor
őstag
válasz
Whit3Rav3n #606 üzenetére
Az csak 1 másodperces beesés elég ritkán, legalábbis nálam és az se olyan durva beesés csak 120-ról beesik 65-re, de nem olyan vészes, nem nagyon rontja a játékélményt.
-
TTomax
félisten
válasz
Whit3Rav3n #606 üzenetére
A felsorolt négy játékból melyikben?
-
Loha
veterán
válasz
Whit3Rav3n #592 üzenetére
Pcper tesztje részletesebb, jobban belementek a részletekbe.
As we expected, both from The Tech Report's background with this and Nvidia's in-house examples, we see that AMD's Radeon HD 7870s in CrossFire tend to suffer more dropped and runt frames than a pair of GeForce GTX 660 Tis in SLI. This addresses much of the trepidation about multi-card configurations expressed in Best Graphics Cards for the Money, confirming that two of Nvidia's boards appear more appealing. AMD even admits it's playing catch-up in this area, and is addressing its shortcomings through successive driver improvements Idézet: Tom's A konklúzió ugyan az mint máshol.Abu85:
Nem keverem az input lagot a frame time-al. Az input lag egy részét a frame time adja, a többi részét meg elvileg nem kellene a VGA-nak befolyásolnia. Tehát, ha a frame time kisebb, akkor miért ne lenne kisebb az input lag is? -
Loha
veterán
válasz
Whit3Rav3n #576 üzenetére
Ez akkor is méréssel bizonyított hogy a cpu idö mindig benne van képkocka kiadásában.
Ezt természetesen így van.Szóval olyan nincs hogy kapásból 2 kártyának egyidöben kiad 2 képkockát.
Ha 2-3 képkockával előre dolgozik a CPU, akkor szerintem lehetséges, hogy szinte egyszerre továbbad 2 képkockát.Én magam is résztvettem ezekben a mérésekben és tényleg úgy volt hogy a cpu olyan gyorsan adogatja a frame-eket a gpu-knak ahogy tudja aztán vár amíg kész lesz az egyik az újabb frame átadásával, ez okozza ezt az egy kicsi egy nagy frame idöt 2 gpu-nál ami egyébkent 3 gpu-nál 2 rövid egy hosszú és négynél 3 rövid 1 hosszú.
Itt a magyarázatodban nem értem, hogy ha a CPU egyesével adogatja a képkockákat a GPU-nak, akkor miért úgy néz ki a grafikon, hogy szinte 0 késleltetés, aztán 2 képkockányi késleltetés és ez ismétlődik.(#584) Abu85:
Azt, hogy az AMD a CF-nél az input lagot veszi figyelembe, míg az NV ezt növelve máshogy dolgozik. Szívük joga eldönteni. Más gond meg már nincs, ha megnézed a teszteket.
Azt a részét értem, hogy az AMD azt kommunikálja, hogy az input lag miatt működik így a CF, de a teszteket elnézve nekem úgy tűnik ez nem igaz, egyszerűen kihagytak egy funkciót, ami az SLI-ben benne van, persze ha mutatsz olyan tesztet ahol igazolják az AMD állítását az input lag előnyükről az más. -
Loha
veterán
válasz
Whit3Rav3n #570 üzenetére
A CF sem párhuzamosan számol 2 képkockát hiszen az lehetetlen, maga az engine egymás után adja a képkockákat és annak is van egy feldolgozási ideje. Alapesetben a Windows/DirectX 3-as pre-rendered frames értékkel dolgozik, tehát a CPU 3 képkockát mindig előkészít a GPU-nak, ha rendelkezésre állnak hozzá az erőforrások.
Abu85: NV control panel azt írja, hogy a max pre-rendered frames beállítást nem vonatkozik SLI-re.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Whit3Rav3n #568 üzenetére
Még a Ferminél beszéltek arról, hogy kidolgoztak egy olyan módszert, hogy késleltetve számolják a frame-eket egy kártyával, mert így tudnak reagálni a frame spike-okra. Gondolom ezt a megoldást terjesztették ki az SLI-re, csak AFR-rel kell csinálni a késleltetett számítást.
Az NV-nek erről nincs mérése, de a Nixxes szokta azt csinálni, hogy a PC-s portokhoz az NV-nek más pre-render frame adatokat állít be, mert egy kártyával is késleltetve számolnak. Innen van az, hogy SLI-nél két kártyával az extra késleltetés az input lagra optimalizált AFR-hez képest +10-15 ms. Azt nem tudom, hogy más is így csinálja-e, igazából nem kötelező, csak érdemes a többletkésleltetésre a programból reagálni.
-
Loha
veterán
válasz
Whit3Rav3n #518 üzenetére
Egy digitális videó felvevő kártya kell csak hozzá, semmi más, ha jól láttam.
Publikus letöltő linket viszont nem látok... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Whit3Rav3n #510 üzenetére
Osszuk el a parancsokat. Nem lesz 90+%-os skálázódás, csak 70-80, de minden AFR-re jellemző kritikus problémának vége. Utóbbi szerintem sokkal többet ér.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Whit3Rav3n #504 üzenetére
Szerintem rég rossz, ha valamelyik oldalon meg kell kötni a kompromisszumot. Én magasabb input lagra sem szavaznék.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Renault, Dacia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sweet.tv - internetes TV
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- RAM topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Inspiron 5405 - Ryzen5 4500U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest