Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz MPowerPH #31652 üzenetére

    Papiron 1810kg az én kocsim is, meg az F10-es 535d is, csak én 95%-ban 2 fővel utazok és teli csomagtartóval + a kocsi is majdnem full-extrás, szóval biztos több a valóság. Vajon hol lehetne ezt BP-en lemérni? Eskü érdekelne már.

    A te kocsid papíron 1645kg, tehát +2 80kg-os embert beültetve lennénk egyenlő súlyúak, ám mivel az automata coupe 30d-hez képest 30kg-mal nehezebb vagy, az E93-asból a nem létező 35d automata váltóval 1855kg-os lenne (1825kg az automata 30d cabrio), tehát igazából 210kg-nyi súlyt kéne belepakolnod a kocsiba (tehát üljön mindenhol egy 70kg-os ember), és akkor lennénk "igazi" mércében a súlyt és a motorizáltságot illetően, meg akkor el tudnád mesélni, milyen eredményt érsz el pl. 80-200km/h (hartge videók is itt készülnek, lehetne azokhoz is mérni!) között akár videóval alátámasztva egyedül vezetve, ill. ha még +210kg-ot cipelsz, legalább tudnám mit tudna a kocsim, ha 35d-t árultak volna anno, vagy egyszer a jövőben 35d átépítést szeretnék, és azt is látnánk mennyit ront 210kg-nyi teher.

    Tudom, hogy a chipelés sokat segít rajtam is, de rajtad is ;] És nekem nem is elmeroggyant 299 lóerős változat van, hanem csak egy egészséges közepes fajta (mondjuk akkoriban csak 2 cég árult ilyen terméket).

    Én továbbra is a fórumtárs gyári E93 335i-jével tudok dobálózni, ami gyárilag gyorsabb és erősebb a 335d-nél (cabrio ugye nem létezett 35d ezt tegyük még1xer hozzá, a 4esben meg már gyorsabbak a 35d-k). Az keményen 1 kocsihossznyit távolodott el 210ig, bár mire nálam 240et mutatott a mérő, már 1 kamionnyi hossz lett belőle, de ezt a 30-30km-res szakaszon egyetlen egyszer tudtuk összehozni, mert még a gyér forgalom ellenére is folyton le kellett fékezni max 220-230 környékén, ergo mire tényleg rendesen "otthagytak volna mint a sz@rt", addigra fék és vissza le 130 alá.

    Hát igen, más kategória kettőnk kocsija. A kabriózásnak ára van megvételkor, súlyban, menetteljesítményben, fogyasztásban, kanyarodáskor, és mindez azért, hogy beleaszalódj a kocsiba ha 28 fok felett lesz a hőmérséklet :DDD
    Haverom most h megvette a 440i-t, előtte pár héttel ült a kocsimban, pont mikor eladta az E92 320d-jét, és az első dolog mikor hozzáért a kocsihoz: "végre van súlya az ajtónak, nem ilyen pille sz@r" :))
    Hát a merevítések ugye :U

    Hétvégén összehozok egy 80-200km/h videót, majd feltöltöm.

    Ha már lúd, legyen kövér. Ha egyszer átépítésre kerülne sor, akkor 50d megy bele :D, de az sokára lesz, diplomám is lesz addigra, remélhetőleg zsíros állásom is, és lehet meg se tartom ezt a kocsit.
    Azért egy X5-ös eleve 10litereket eszik a súlya és légellenállása miatt, tehát szerintem még simán 10 liter alatti értékek lehetségesek egy 50d-vel is, ha nem suv-ról van szó.

Új hozzászólás Aktív témák