-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32346 üzenetére
azert az ov vonal lampa stilus hasonlo. belso elegge. na meg sok alkatresz is ugyan az, igy van.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32349 üzenetére
Hat igy, hogy most mar komplett x palette van. X1, (X2 is jon) X3, X4, X5, X6. hamar fogynak a szamok.
A 4-est meg nagyon beneztek bmw-nel. Sose letezett naluk 4-es szeria. Ertem en, hogy rendszert akartak mi szerint a paros szamu jeloles volt naluk a coupe. Lasd anno 02, 6os. 8as de a 3as kivetel volt. Hisz E21 es az E30 is nem coupe volt amugy hivatalosan hanem 2 door sedan! Majd jott E30 bol a 4 door sedan. E36 volt ami eloszor coupe neven ment, majd E46 es igy tovabb. Az M3 a leganda nem az M4.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Ne őrjítsd meg a népet NGK és BOSCH van bennük gyárilag mindkettővel szerelték az összes modellt !!!!! Mindenki rakhat BOSCH-t és NGK-t is nem lesz semmi jobb az egyik a másiknál. Nem véletlen rakják bele a gyárba mindkettőt. Ezek a gyertyák megtalálhatóak a V12-es motorokban ( 5L 5.4L 6L ) és bizonyítanak sok-sok éve ugyan olyan jól bennük a BOSCH és NGK gyertyák..... És hidd el mindegyik V12 elég alaposan terheli és nem rosszabb a BOSCH az NGK-tól
Kicsit furcsa is lenne,hogy egy S6-os motorba nem jó az a BOSCH gyertya amivel gyárilag szerelték de ugyan az a gyertya a V12-be meg tökéletesen teljesít ?!?!? És én egyébként mindkét gyártót szeretem és alkalmazom !!! Nem vagyok elfogult egyik irányba sem épp ezért is mondom,hogy mindkettő tökéletes.Több ezer gyertya ment azért át a kezemen így nyugodt szívvel jelentem ezeket ki
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #32360 üzenetére
Nalam anno ETK csak gyariban NGK-at irt, meg irtam az volt benne is anno BMW logoval. Most is ez van benne nekem. Nyivan Boscht is bele lehet tenni a sima NGK helyett de ha azt akarod mondani nem er semmivel tobbet a gyari BMW (ami NGK) gyertya tokon szurom magam
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Mondom,hogy 2 fajtával szerelték a BMW-ket. Gyárilag NGK és BOSCH
Ezek vannak benne ill még lehetett benne sima gyertya is de ezek a High Power-ek
Spark plug, High Power BOSCH FGR7DQP 12 12 0 141 871
Spark plug, High Power NGK BKR6EQUP 12 12 9 071 003Hát pedig nincsen Azon kívül,hogy rányomják mindkettőre a BMW logót .Amikor gyáriba Wallisból kihozott bontatlan gyári BMW csomagolásból kiveszem a gyertyát és nincs rajta BMW logó ???????????
Amit "utángyártott" NGK/BOSCH ként veszel az ugyan az mint a GYÁRI BMW NGK/BOSCH gyertya. És sok alkatrésszel van így ,hogy több beszállító van és ami épp raktáron volt azzal rakták össze. Szóval mindkettő gyertya ezekből tökéletes választás az a lényeg.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Signus
újonc
Sziasztok!
Venni szeretnék egy E39 5-ös kombit, 2.5 literes benzines 170 lovas motorral (vagy 193-massal, attól függ milyet találok).
Korábban olvastam, hogy ezeknél inkább az automata váltós példány a javasolt, ez igaz, vagy csak rosszul emlékszem? (Nekem egyébként ez szimpatikusabb, feltéve ha én is tudok felfele/lefele kapcsolni).Ha szövet belsővel venném, nem állítható comb-deréktámasszal, azt később kicserélhetem bőrös full-extrás ülésekre? Vagy ha gyárilag nincs benne ez az extra, akkor csati sincs hozzá, nem tudnám bekötni?
A kiszemelt példányon (523i, 2.5 literes 170HP), két helyen felütötte a fejét enyhén a rozsda, a csomiajtó üveg felett nagyjából középen és a jobbhátsó kerékdob vége felé, nagyjából a hátsó lökős találkozásánál. (alul remélem kép formájában is tudom majd illusztrálni). Nézegettem a javítási költségeket, konkrét árat nem írtak egy weboldalon se, mennyibe kerülhet a javíttatása és nagyjából mennyi időt venne igénybe?
Az utolsó kérdésem pedig az E10-es üzemanyag mennyire javasolt ennél a modellnél (illetve a 2.2-es 2.8-as testvéreknél)?
Előre is köszönöm a tanácsokat, infókat!
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Signus #32363 üzenetére
Inkább úgy vedd meg hogy benne legyen amit szeretnél extra.
Jobban jársz tapasztalat. (szintén e39 nekem is, szövet, de idővel bőrős lesz a belseje)
És ha teheted xenon fl-es modelt less mindenképp, én ha most választanék 530d-t vennék, azt még kilehet kormolni legalábbis ami az ismimnek van azt kilehet.
Ha 1,6 körül keresel tudok egyet, ami elég jó, 530da sedan, mpacket, fullbőr nagy navi, el behajló tükrős, fütéses memóriás üléses, hátul sötétedő. -
Simivok
senior tag
Sziasztok
Ez csak engem zavar, hogy a start/stoppos hülyeség miatt az új 1-es bmw-ken az egész fordulatszámmérő skála eltolódott? Tehát ha alapjáraton megy a motor, akkor a mutató nem vízszintes?
Ez olyan mintha állandóan 2000-nél pörögne a motor... Szerintem ez egyáltalán nem esztétikus...Galaxy S23 256GB Cream
-
alkatraz3000
senior tag
válasz Signus #32363 üzenetére
Szia. Hat én pár nap távlatából tudok nyilatkozni, szombat óta van nálam az 523i. Fogyasztása megegyezik az 1.6 astrammal, és 100-nal forog 2500-at. Ha szereted irányítani az autot, akkor inkább manuális, és gondolom hiba eseten nem is olyan húzós történet.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #32362 üzenetére
Az enyemen meg volt
(#32363) Signus
Ezek az automatak azert meg elegge alvosak. Lassan valtanak. Fogyastban +1 liter minimum es dinamikaban is -2 mp 130-ra mondjuk. Lehet vele "pockolni" is de ahogy irtam lassuak nagyon. Soval inkabb manual. Na meg ne utolso szempont, hogy megbizhatobb is.
Penz kerdese minden. Megoldhato az ules csere es kabelezes is de nem olcso ha manualis alap ulest akarsz elektromos comfortra cserelni.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
Skimaster
senior tag
válasz Signus #32363 üzenetére
Jobban jársz szerintem egy 28i-vel. Nagyon jó, nekem volt,imádtam. Kell 193 LE a touring testhez. Az automata is nagyon jó,steptronik kell neked,azt is imádtam,bár annyira jó alapból,hogy ritkán kapcsolgattam....minden extra,amit akarsz legyen benne,az utólagos dolgok,pláne bőr,macera,de nagyon....
-
negro
őstag
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
alkatraz3000
senior tag
sziasztok. e39 523i kuplungpedál problémám lenne. a kuplung nem csúszik, csapágy hangot sem hallani egyáltalán, ezért bowdenre esne a tippem, mert nagyon kemény a pedál. igazam lehet?
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
skater86
tag
válasz alkatraz3000 #32377 üzenetére
Szia! A kuplungod hidraulikus, ha jól tudom. De akkor a váltás problémás? Vagy nem lehet váltani?
-
chess001
aktív tag
Szerintem nagyon ronda. A merci, audi is sokkal harmonikusabb, mint a bmwk. Az újaknál mindegyikre kell vagy 22-es felni, hogy sportosnak nézzen ki, olyan lett az aránya.
Egy szép sorozata van most a bmwnek, a 6-os.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz alkatraz3000 #32379 üzenetére
Mihez képest kemény ? Mindig is ilyen volt vagy most érzed ezt ?
(#32380) chess001
Szerintem pedig gyönyörű lett ahogy a G11 is. belül és a lemezek alatt ismét hatalmas fejlődés történt. Amit a G11-ben próbáltak ki azt át tudták ültetni a G30-ba és még fejlődtek is tovább. Vinni fogják őket mint a cukrot. A BMW az utóbbi években nagyon eltalálja a kocsijait ez az eladott számok alapján megcáfolhatatlan,hogy imádják az emberek és csak ez számít. Dinamizmusban is hatalmasat lépett előre.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #32381 üzenetére
Akinek van annyi pénze, hogy újonnan megvegye és 2 év után lecserélje, lehet megfelelő. Én nem értem ezeket. Szép a bőr, de hátul tuti nem hűthető, csúszik, a 7 colos kijelző, már most elavult. Csak turbómotorok automatával, az autószerelőknek biztos örömhír.
Ha ennyit pénzt rászán valaki robbanómotorral, akkor inkább porsche, de inkább tesla.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #32383 üzenetére
Garantalom, meg az elso ulesszelloztetest sem nagyon fogod latni bennuk. Amig a sima 3.0 diesellel is lehet kapni fapadost, addig nincs min csodalkozni. A kijelzovel nem ertem mi a bajod, az nagyon rendben van, ez a trend.
En hianyolom a dupla turbos 3L-es dieselt. Nem lattam a felsorolasban.Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #32383 üzenetére
Nem adja el mindenki 2 éves korában Ezeket honnan veszed ????? Hátul nagyon úgy néz ki,hogy továbbra se kínál a BMW ülésszellőztetést de ha ez kell arra ott a 7-es. Nem csúszik... A 7-es se csúszott mikor mentünk vele.... Az a 7"-os kijelző 10,25".... És magyarázd el,hogy miért is elavult már most ???? BMW egy ideje már nem gyárt szívó motort miért újdonság ez ???? Ezek a turbó motorok új autóként jók.Erősek és nyomatékosak. A benzinesek 150E Km környékén nyűgösek lesznek már ez tény.... A dízelek meg jók voltak eddig is.... Azok a 8HP váltók takarékosabbak mint a kézi váltók és gyorsabban váltanak mint ahogy te életedben a leggyorsabban ráncigáltad a kézi váltót.... A 8 fokozatról ne is beszéljünk... Nem tudom miért ekkora probléma ez... Porsche Tesla ?!?! Oké.... Ezeket kell akkor vásárolni de valahogy a potenciális vevők nem ezeket veszik hanem a BMW-t... Mindenki szegény meg hülye,hogy BMW-t vesz és nem Porsche-t vagy Tesla-t akkor ?!?!?!
(#32385) BMW001
Minden csak felszereltség és pénz függő te is tudod Még nem jöttek ki a nagy Diesel motorok... De jönni fog minden kicsit később
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #32376 üzenetére
Nem hirdeti, de ha érdekel adhatok elérhetőséget.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #32386 üzenetére
Azért gáz a x colos tablet (21:9-es képaránnyal, amit annyit mutat, mint egy 7 colos 16:9-cel), mert ha ilyen telefonod lenne, akkor mindenki lesajnálna. Rossz felbontás, nagy keret. Nem egy dicsőséges valami, amit a varrott bőr, vagy a fa helyére kéne rakni. Ott a műszerek helye a kormánynál, vagy a hudot kéne eröltetni, amit tök jó a bmwnél.
Azért adják el fiatalon, mert 2 év alatt belefut a 150e km.
Tényleg nem ültem 0 km-s bmw bőrben, de 8 éves combtámaszos hetesében bármikor tudok.
Automata tök jó, de oda a váltás öröme, a kontrol. Nekem már az e46 is túl steril. De ha steril kocsi kell arra a villany a legjobb, csak a töltése macerás még.
Igazából ez ízlés kérdése, arról meg csak vitatkozni lehet...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brickm
őstag
Sziasztok!
[link]
Jobb eleje. A rugó alatti szivacsos gumi"harangom" lötyög, szét is van szakadva. Ha éles fekvőre megyek koppan is néha. Hogy hívják őt? Illetve nagyon bontani kell, hogy cseréljem?[ Szerkesztve ]
-
skater86
tag
válasz brickm #32390 üzenetére
Szia! A lengéscsillapító porvédő/gumibakra gondolsz szerintem. 2 részből áll, úgy tudom szettben szokták árulni. Csere: Ki kell szerelni a gólyalábat a lengéscsillapítóval, rugóval, toronycsapággyal együtt. Aztán szétszerelés után lehet a porvédőt cserélni. Kicsit macerás otthon, mert rugóösszehúzó kell, meg nem árt egy normálisabb légkulcs. A lengéscsillapítód milyen állapotban van? Mert, ha már szét van szedve és már nem a legjobb, akkor lehet jobban jársz, ha azt is cseréled egyúttal...meg a lengéscsillapító menetes részén önzárós/roppantott anya van, azt egyszer lehet(ne) szerelni.
-
haddent
addikt
válasz H.Ezredes #32362 üzenetére
Boccs, hogy belepofázok, mint 2 hónapos bmw tulaj, az is egy örek szakadt, de szerintem ez minden autógyártónál és mindenhol így van: a gyári az annyit tesz, hogy azzal szerelték az autót a gyárban. Ahogy írod, lehet többféle, ha nem volt elég egyetlen beszállító ellátása. Ezek közt simán előfordulhat különbség, ha úgy van, dehát ilyenkor szokott lenni visszahívás, csere a másikra, jobbra.
Az utángyártott az minden más ami nem kifejezetten a gyártó árul (jelen esetben BMW). Olaj, gyertya, fék, vezérlés, kiskutya, bármi. Ez a szó elég negatívvá érett, főleg BMW -és körökben, úgy látom.. Pedig ez hülyeség, annyit jelent, hogy nem a BMW logó van rajta, vagy nem tőlük veszed egyenest. Ha kókány gány kínai szart veszel ami fele annyi, mint a gyári, akkor nyilván legyen gyanus.. De egyéb esetben simán előfordulhat, hogy akár jobb is, mint a gyári! Ennek oka pedig rendkívül egyszerű: a gyári egy megfelelően jó alkatrész amit anno bevizsgált és elfogadott a gyártó. Azóta csinálhattak jobbat, vagy egyszerűen adhatják drágábban a jobbat. Persze, a gyári a "garancia" a jóságra, ezt értem, de kicsit túl van misztifikálva, szvsz. -
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #32389 üzenetére
Váltás öröme, meg ilyenek.
Ezeknek az autóknak a vásárlóközönsége nem érdekli a váltás örömét
(#32392) haddent
Maradjunk abba, hogy 2 hónapos BMW tulaj vagy és pont. Amit írt Ezredes a gyertyákkal kapcsolatban az úgy van és pont. Nem állok bele a bizonyításba. Tök mindegy, hogy Bosch vagy NGK.
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
haddent
addikt
válasz CharlieDrop #32393 üzenetére
Én ezzel pontosan ezt mondtam, amit Te is és amit ő is Azzal kezdtem, hogy lehet, hogy a BMW az egyetlen kivétel az összes autó és egyéb mindenféle műszaki cikk gyártói közül, de nem túl valószínű
-
MPowerPH
félisten
-
CharlieDrop
veterán
azt az értelmező szoftverem lefagyott, vagy fax sem tudja, megmértem 38,5 a lázam, asszem ma csak olvasok, nem értelmezek, meg beveszek vmi lázcsillapítót
sry srácok
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
haddent
addikt
válasz CharlieDrop #32396 üzenetére
Semmi gond, jobbulást (mármint ha komoly volt, nem csak vicc a hőfok)
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #32398 üzenetére
Kamilla tea? Minden oraban fel kupica palesz, es holnapra meggyogyulsz. Jobbulast!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me