-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
S. Szabi
őstag
Helló!
Akad valaki, akinek van összehasonlítási alapja 16" méretben, téli gumival, defekttűrő és sima között?
17" nyári gumi téma is érdekel, a kérdés ugyanaz!
Téliből most veszek új gumikat, de nem tudok dönteni, hogy defekttűrő legyen e vagy sima. Most sima nyári van rajt, így vettem, és a téli ami van hozzá, az is sima. Sokat olvastam az elmúlt napokban, cikkeket és véleményeket is a defekttűrő gumikról, de nem nagyon említik sehol melyik méretre igazak a defekttűrő egyértelmű hátrányai. Vagy 16"-nál is már olyan rosszak?
Viszont a defekttűrő előnyei nem elhanyagolhatóak szerintem (stabilitás megtartása defekt esetén, biztonságosabb nagy sebességnél történő defektnél, el lehet vele menni kényelmes helyre kereket leszedni, gumit javítani stb, nem kell a leállósávban hóban, esőben szórakozni vele, ha ilyen helyzet adódik). De a lehetséges hátrányai elég eltántorítóak.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz S. Szabi #32158 üzenetére
Én kaptam defektet (mondjuk lassút), 130-nál kicsit furcsán kanyarodott előzéskor, akkor gondoltam rá, hogy van valami. Tényleg kicsit rosszabb vele menni, de a 16-osnál nem gáz, pláne sima futóművel. Ha utazol csak, nem ökörködsz simán jó.
16 felett csak normálissal mentem. A 17-es még jó, a 18-ast már könnyen elviszi az úthiba, meg komfort se sok marad.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz S. Szabi #32158 üzenetére
Egy XL-es gumi ugyan ugy tudja ezeket a biztonsagi funkciokat. Nekem anno a Michelin Pilot Super Sport full laposan, -nem vettem eszre mikor elindultam, az auto mar 5 napja jelezte, hogy szokik a nyomas, azt hittem beszart a szenzor, mert nem latszodott egyik alkalommal sem, hogy lapos lenne barmelyik gumi is, ergo az oldalfal szepen tartott, mar az a keves, ami 19"-nal van - kozvetlen melo utan hazafele, 4db korforgot, fel km kozutat, es az autopalyan 1km -et(130-al) birt ki, utana engedett az oldalfal a fizika torvenyeinek, es elkezdett kovajogni az auto. Tehat igaz, hogy defekt eseten nem tudsz tovabbmenni vele, hanem kell a rescue, vagy a kerekcsere, de maga a gumi nem rogyik azonnal ossze, igy van idod felreallni az autoval.
A komfort RFT -vel, barhogy, barmilyen merettel nezzuk, borzalmas lesz. Az auto kanyarokban szinten csapnivaloan fog viselkedni, a 16"-al akar meg a borulas sem kizart egy 'javorszarvas' actional, ahogy az E60-at is sikerult megboritani az elso teszteknel, pont a defektturo gumik miatt. Tovabba az RFT miatt a futomuved is jobban igenybe van veve, minden gyorsabban fogy, szetveri az autot, foleg a magyar utakon.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
S. Szabi
őstag
válasz MPowerPH #32160 üzenetére
Főleg Németországban közlekedek (főleg város és országút), de havi rendszerességgel megyek haza (autópálya, országút, rossz magyar utak, ilyenkor van minden)
Szóval szerinted "XL"-es gumit kéne venni? Ezzel megmaradna a komfort, plusz biztonságosabb, mint a sima, de nem olyan biztonságos, mint a defekttűrő, igaz?
Defektet eddig csak itt, városban kaptam, idén kétszer Munkahely környékén szeretik az úton hagyni a kib@szott önmetsző csavarokat, már azt sem tudom hova parkoljak
A gumikat a "gumikukac" nevű cuccal javítottuk, először valamikor tavasszal (jobb első), másodszor meg most hétfőn (jobb hátsó), azzal nagyon megvagyok elégedve, nagyon hasznos és jó cucc, és úgy érzem teszteltem ennyi idő és km alatt bőven, hogy elég megbízható gumijavító módszer.
Most azon gondolkodok, télre mégsem ezeket a gyári 16" felniket tartom meg, hanem veszek 17" garnitúrát.
Ha megtartom a 16" gyári felniket, akkor azokat viszont újra kell fényeztetni a sérüléseik miatt, az sem olcsó itt, annyiból majdnem kijön a 4 db BBS SR 16" is, ekkor gondolkoztam el a 17"-ra váltáson is.E90 318i LCI egyébként
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #32160 üzenetére
Azért ez így baromira nem igaz! Lehet, hogy pályán kapna néhány másodpercet, de közel sem katasztrófa a defektmentes. Te 16-ost nem is vezettél 18-as a legkisebb, ami rámegy a féktől...
Én vezettem több ezer km-t sima futóművel, m-essel, h&r+koni kombóval 16-18-ig E90-et Conti RFT- M Pilot sportig.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Tegnap elmentunk tekerni egyet a tavakhoz. Szep helyeken jartunk. Az autoval viszont sehol nem tudtam leparkolni. A fizetos helyen nem tudtam lemenni az alacsonyan felkvo parkolo reszbe, mert az auto pont a kozepenel fennakadt. Barhogy manovereztem, nem ment le.
Utana talaltam egy helyet, ahol a kepen is allok. Az elso probanal tolatva akartam beallni, sajnos leert az elso lokharitom also heja, igy kapott 1-1 oldalra egy surolast. Persze ott alul, a huto folott nem latszik, de kapja be.... Majd lefestem korrektorral. Utana nagy nehezen orral bealltam. Indulasnel megint gond volt, mert nem tudtam kiallni, szinten mindig leert volna az eleje. Kovekkel kellett az autonak epiteni kis emelvenyt, amire ramentem az elso kerekkel, hogy ne hozza vegig ismet. Arrol az utrol meg nem mondanam, hogy ilyen gazos, egy normal autoval gondolom nem is lenne kerdes a parkolas. Jo ez az ultetes meg minden, de a mindennapokban nagy szivas.Don't Tread On Me
-
-
H.Ezredes
őstag
Melózok simán....
(#32137) joamilestoné
Mikor forog a motor egy laza 5-6 Ezret és 6.ba rárugod a kuplungot akkor legalább azt is lehet cserélni a mutatvány után.... Az intercooler csövet kell összenyomni ,hogy ne kapjon levegőt.... műhelybe jártam már én is így elkezdett fölpörögni elnyomtam a csövet és meg is állt szépen.... Akkor füstöt és olyan hangot dieselből még nem láttam és hallottam
(#32152) negro
Mivel a Sachs teljesen gyári így előszeretettel alkalmazzuk teljes megelégedéssel.
(#32163) BMW001
Amikor beraktuk a rugókat akkor is mondtam,hogy alacsony lesz lesz Nagyon jó ez a gátló/rugó kombináció csak ilyen helyeken nehéz a közlekedés de pályázáskor iszonyat jó meg jó úton. Sajnos ennek ára is van.... :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
Ez full gyari. Thule jobb, mert a jobb aero miatt nem annyira hangos, viszont dupla annyiba kerul. Ha egyszer osszeszereled, akkor onnantol 3 perc. 4 csavar tartja az egeszet, azokat csak meg kell huzni. En egyben tartom, szoval csak siman raemelem az autora, ha kell.
Ahhoz a hatso tartohoz kell vonohorog, nem?Igen, lehajthato. Ha egyedul megyek, akkor kikapom az elso kereket, es ugy befer a bringa. Sot, igazabol 2 is befer, ha nagyon akarom, de az nem egeszseges.
H.Ezredes: Erdekes egyebkent, mert komfort nem romlott, es mig a gyari csillapitokkal+rugokkal mindig leert az auto alja, mikor felalltam a haz ele, ezzel ha ovatosan csinalom, akkor nem erinti.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
Hátsó szélvédő keretnek mi a cikkszáma? [link]
Újraragasztás lesz a téma, a helyi pilkingtonban csak ezt nem tudnak adni. -
Anubris
őstag
Hátsó lengéscsillapítóból milyen márkát ajánlotok? (E90 325i)
-
-
Anubris
őstag
Köszönöm, azért kérdezem, mert úgy érezzük a kocsi erősen pattog, rázkódik a rosszabb utakon, azt mondta a szerelő az egyik hátsó az amivel gond van és hogy ilyenkor akkor mind a két hátsót cserélni kellene. Valamint olaj is folyik ott.
Viszont amit nem vágok, hogy azt mondta kedvezménnyel olyan 35.000 ft darabja ennek a cuccnak. Neten meg mindig jóval olcsóbban látok ilyeneket. Most csak random beírtam egy oldalra, itt 29 körül árulják.
Nem tudom persze a SA311 409-410-411 között mi a különbség.
-
pityeszka
őstag
Sziasztok!
A bal hátsó ajtó nyitásakor nincs belső világítás és a műszerfal sem jelzi, hogy nyitva van. Elszakadt valami vagy érzékelő kuka? (ha van olyan)
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
Szada85
aktív tag
Sziasztok,
Újabb kérdéssel fordulnék hozzátok.
Továbbra is E90/91-eket nézegetek, 25i és 30i, pre-facelift darabokat.
Több hírdetésben is láttam, hogy a müszerfalon, a fordulatszám/sebességmérö közötti kis BC panelen az össz futott km feletti részen világít egy narancssárga háromszögben egy felkiáltójel.
Illetve hasonlót, csak ott még mellette figyelt egy "008"-as kód is.
( Tudom, menjek el, és kérdezzem meg az eladót, csak szeretnék utánaolvasni, hogy esetleg egy-egy ilyen hibakódot látva el tudjam dönteni, hogy kis gond, ami miatt még érdemes megnézni az autót, vagy komolyabb, és érdemes hanyagolni. )Van valami oldal, ahol ezek a hibakódok össze vannak gyüjtve, Google-ben rákerestem, de pl a 008-as kódot egyetlen listában Sem találtam meg? Minden javaslatnak örülök.
Valamint az oldalakat visszaolvasva többször elökerült a BMW Scanner nevü program/müszer, viszont linket nem láttam hozzá, ezt hol lehet beszerezni, átnézéskor szívesen rádugnám a megnézett autóra ( persze, ha az eladó is engedi )?
Neten erre a szóösszetételre elég sok találatot dob, a kínai "univerzális szkenner"-töl kezdve, az ipari, többszázezres darabokig.
Van ezek közül valakinek valamelyik, ami bevált?Köszönöm elöre is.
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #32167 üzenetére
Azt se felejtsük el,hogy a tied ~10 éves volt és ~200E Km volt benne mikor cseréltem... Eléggé megfáradtak... Úgy lenne igazságos ha egy új gyári szettet hasonlítanál össze. Most,hogy NoZoli-nakl beraktam az új "gyári" szettet a régi helyére igaz a kocsi 2001-es volt a de futásteljesítmény közel azonos... " Nos, ég és föld... sokkal feszesebb lett a futómű"
(#32177) CharlieDrop
Szerencséd volt(#32179) pityeszka
A kis mikrokapcsoló simán tönkremehetett ami érzékeli,hogy nyitva az ajtó. Pontosan milyen kocsiról van szó ?
(#32180) Szada85
Nagyba jelenik meg ? hibakódot nem ír a műszercsoportra alapból csak kis piktogramm jelenik meg. Ha szeretnéd megvásárolni miért nem viszed el egy állapotfelmérésre vásárlás előtt ahol átnézik az egész kocsit rendesen. Az a legtisztább egyébként.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Szada85
aktív tag
válasz H.Ezredes #32182 üzenetére
Nem, csak az össz. és a trip km közötti egy kis narancs háromszög. Idöközben alaposabban megnéztem a képet, és valóban a jobbra levö szám nem kód, hanem az lesz a trip km szám, elnéztem, elnézést.
Természetesen át szeretném nézetni én is szervízben, egyelöre még ismerkedek a itteni lehetöségekkel, illetve mivel az átlagnál picit mélyebben érdekelnek az autók, az azokkal kapcsolatos dolgok, emiatt szeretek alaposan utánajárni a dolgoknak, olvasni, kérdezni, megtudni a lehetö legtöbbet egy-egy kinézett típusról, hogy mikor elmegyek megnézni ez az ismeret is egy plusz támpontot ad, a szervízes átnézetés mellett természetesen.
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #32190 üzenetére
De.... A lengőkar szilent is oda volt cserélve lett az is de a torony kapott egy olyan ütést,hogy kipúposodott... Amit NoZoli kirakott képeket azon lehet látni az elsőn,hogy mennyire dől befelé az egész a másodikon meg egyenes már a kerék....
Így nézett ki a torony...
És így kéne kinéznie
Toronycsapágy is kapott gazdagon.
Visszaigazgattam a tornyot a másik használt toronycsapággyal de azért nem 100%-os viszont a futóművesnél mondták,hogy lehet vele menni az értékek nem olyanok,hogy szaladni kell egyből a lakatoshoz... 5mm-el van lejjebb a jobb oldala. A gátlók meg eléggé odavoltak,hogy a toronycsapágyakról és porvédőkről ne is beszéljünk.... A hátsó toronycsapágyak is félig ki voltak már szakadva eléggé megérett a cserére az egész :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
Sziasztok!
Korábban is írtam már ide Z4-el kapcsolatban, azóta is nézegetek.
Lenne viszont egy olyan kérdésem, hogy van-e valami oldal, ahol lehet látni, melyik felszereltségben van sperr diferenciál és melyikben nem. M-es változatban van, azt látom, de hogy pl egy M-es futóművel szerelt változatban egyértelműen van, vagy ott is lehet kivétel? -
zsolt1225
aktív tag
Kollégám kacsingat a BMW felé E46, nem kell neki nagy teljesítmény, inkább a megbízhatóság. Én a 320d-t ajánlottam neki, de kicsit drágábbak a jobbak. 318d mennyire jó konstrukció? Ezt nézte most ki.
-
H.Ezredes
őstag
Szia !
Nincsen gyárilag sperr csak M-esbe. Így hiába keresed egyik kocsinál se lesz sajnos
(#32194) zsolt1225
Én biztos,hogy nem a kínálat aljáról választanék ráadásul full fapad... inkább 20D-t nézegessetek Ez már elég jó kiállású élhető felszereltséggel
De annyi van tényleg,hogy lehet válogatni...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
brickm
őstag
Ma a belvárosban lehúzott ablakkal közlekedve, csak szépen óvatosan(hideg motorral) mély morgó hangra lettem figyelmes, mikoris oldalra tekive megláttam egy fekete AMG CL 65-öt, benne egy 30-as szőke kiscsajjal... hát nem csak a hideg motorom miatt nem kezdtem versenybe vele ... nameg úriember biztosra nem fogad, vagymiatosz.
-
kenguru99
aktív tag
A totalcaros Novoth Tibi év elején csináltatta a sperr átépítést, kb erre számíts:
Csak a diffi:
- jó állapotú typ188 donor 30 e.;
- gyári tömítés, szimmeringek 11 e;
- folyadék bele 11 e;
- sperr átalakítás 165 e.Használtan 100-150 körül szoktak menni de abban azért van rizikó mert ezeket jellemzően nem vasárnapi templomba járásra használják.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000