-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Gergello #32452 üzenetére
En se vennem meg, de nem a serules miatt. Ennyi penzert lehet talalni masikat, ez full fapad, es a futasteljesitmeny is csak egy rossz vicc. Serules ezen autok nagy reszen mar volt, a kerdes az, hogy hogyan csinaltak meg.
Egyebkent ilyen minosegu kepekrol nem lehet megmondani, hogy valoban hol van problema. Azt eloben latod meg. De en erre az autora temyleg nem fecserelnek energiat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Gergello #32452 üzenetére
Ha nem tortek kiflibe es "tores" utan csak elemcseres volt ergo nem kalapaltak es gitteltek akkor semmi jelentoseg annak amugy serulve volt-e! Hisz kapott egy serulmentes bontott gyari elemet. Atcsreletek es kesz. Attol az meg ugyanolyan lesz mint volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Gergello #32462 üzenetére
A linkelt autot en meg se neztem.
En csak arra irtam, hogy ha serult egy auto es elem cserelik akkor az ujra serules mentes lesz kb. hisz serules mentes elemek kerulnek ra ujra. Mas kerdes ha vki kikalapal, gittel akkor az attol meg, hogy ujra festik es meg jo is a szin serult marad. Ezt vagy akar mas autot egy kocc utan megcsinalhattak jol de ha a fenyezo hanyag volt attol meg nem kell leirni egy amugy kivalo allapotu autot. Hangsulyozom nem erre az linkelt peldanyra ertem hanem altalanossagban.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
erikke17
őstag
-
haddent
addikt
Szerintem amíg az egész alváz és futómű nincs fossá csavarva, addig egy külső takarólemez kikalapálása, heggesztése, lakatolása és fényezése sem okoz majd gondot, feltéve, hogy rendesen lett megcsinálva. Semmi nem lehetetlen..
Srácok, M52B20 motor *lehet* (nem vagyok még teljesen biztos, mert a mérés elég pontatlan és szar ugye), hogy megevett fél liter (feltéve, hogy a min és a max közt a nívón annyi van) olajat olyan jó 2000 km alatt. Sok pálya volt benne, sok csapatás, keresztbe-körbe, de voltak rövidtávok is, ütve csak melegen volt nálam. Érzésre gond nincs, ereje van, nagyon szépen jár, haver szerint aki néha mögöttem jön néha kilök egy kék pöfföt, dehát színtévesztő a drága jó barátom meg amúgy is vaksi
Ha érzésre semmi gond, ti hozzányúlnátok? Esetleg mennyire normális a fennt említett fogyasztás? Opel Ecotech -ről jövök, szóval reálisan gondolkozva 6 henger 24 szelep simán megehet ennyit ha baxva van neki?[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
-
negro
őstag
válasz haddent #32466 üzenetére
A min es max kozotti jelzes 1 litert szamit. Illetve nem mind1, hogy melegen, leallitas utan nezted rogton vagy kesobb miutan ujra lefolyt az olaj.
Viszont ha nem is 1 hanem "csak" fel litert is evett meg az is sok 2000km-re.. M52-es motorok gyari olaj fogyasztasi normaja 0.7L / 10 000km -re. Ha 1litert eszik 10000 km-re meg az is kurva jo persze.
Amugy nem kell ettol megilyedni. 300e km-nel en is csinaltam hengerfej, szelepfedel tomites cseret pont azert mert mar kezdte eszegetni es lathato nyoma is volt. Azota egy olaj csere periodus alatt 1 litert kell hozzatennem. (5W30)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz erikke17 #32465 üzenetére
A gyari shadow line matt fekete diszlec lett fenyezve igen. Mivel bontottan ilyet nem nagyon talalsz. Na meg ha van jo 120e forintot is elkernek erte. Faceliftes 2001 utani M Sportokhoz lehetett rendeleni extra penzert, na meg M5-on volt ilyen.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Jakab66[hun] #32432 üzenetére
Jó akkor még egyszerűsítek, mert látom nem megy a válasz adás.
Ha cserélve lesz az elem a kulcsban, utána kell az autóhoz programozni, vagy nem?!
(2004 e61 25D)Gipsz Jakab
-
brickm
őstag
válasz Jakab66[hun] #32474 üzenetére
nem.
-
brickm
őstag
válasz haddent #32466 üzenetére
Szia. nívó min-max közötti periódu durván 1 liter olaj.
Nekem az egyik kocsiban ugyen ez a motor van M52B20- szintén 2000km-en 1litert evett meg.
Én aláfeküdtem párszor, nekem alul a motor alján van sárga motorolaj, tehát valahol enged a rendszer. Szelepfedéltömítésem volt cserélve, nincs a motortérben olajgőz.
Érdemes aláfetrengeni, lehet megrepedt a teknő valahol, csak nem folyik, vagy a tömítése szakadt meg.
Illetve a váltó környékét is nézd meg,meg a hűtőrendszer környékét, ott szokott elterülni a főtengely szimmering miatt kijövő olaj. Annak cseréjéhez le kell venni a váltót, illetve bontani az elejét a kocsinak.Ennyi olajat amúgy nem szabadna egy bmw motornak enni(legalábbis ezeknek ami neked és nekem van, nem) De motorfelújítást nem csinálok emiatt, mert az elvisz vagy 250ezret, annyiért meg b szott sok olajat kapok.
na a 330CI-n már más tészta, ott azért elgondolkodnék rajta.[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
megnéztem az AAA -s 320-at, amit linkeltem.
Nagyon egyben van, én akárhogy néztem nem láttam eltérést a fényezésbe. A srác azt mondta megmutatja az állapotfelmérő lapot hogy volt e fényezve, de sajnos később kiment a fejemből.
Kissé tényleg fapados, de szépen indult, jó volt a hangja, és jól ment (kipróbáltam)
Egyetlen dolog amit észrevettem hogy a gumik el voltak öregedve. A beltéri kopásokból a km akár valós is lehet. 6-os váltó (nekem meglepő módon, bár aztán felvilágosítottak hogy e46-ba szokott lenni)
Egyszóval jó kocsi, csak kicsit drága. De egyáltalán nem lepukkant széthajtott darab! Biztos hamar el fog kelni.
-
#81556480
törölt tag
Ezt az infót raktároztam!
A mai nap konklúziója, hogy még nézelődök. Most visszamegyek majd dolgozni, és csak decemberbe leszek, lehet majd akkor is bedobom a kérdést, az aktuális piacon mi a legjobb vétel 1.4-1.6m ft között.
A lényeg hogy faceliftes 320d legyen és az infód alapján akkor már inkább 2003, és az utánit nézek.
A próbakör megfertőzött. Nagyon jó volt vezetni. Eddig csak e39 523i-t hajtottam, a minőség az érzés hasonló: Csendes, jó minőségű autók.
-
#19844096
törölt tag
Sziasztok !
Olyan kérdésem lenne felétek, hogy egy 2007-9 es 540i -nek van e valami ismert nyűgje, illetve vásárlásnál mire kell odafigyelni.
-
-KP-
addikt
válasz alkatraz3000 #32484 üzenetére
mennyibe fájt neki?
-
-KP-
addikt
az 1-es bmw szériáról mi a véleményetek? van bármi olyan indok, ami miatt kifejezetten nem ajánlott?
-
H.Ezredes
őstag
A belső térbe nagyon gagyik az anyagok és általánosságban gyengén felszeretlek. Egy 3-as minősége már jobb. Egyébként hajtáslánc futómű 3-asé
(#32489) negro
Jó lett !!
(#32466) haddent
Egyrészt a szelepszár szimering szokott elfáradni ezeken de egy teljes hengerfelújítás is kell nekik illetve a kartergáz rendszert senki nem szokta kicseréltetni ezeken azért is fogyaszthat még olajat pluszba.A csapatás miatt tud fogyni jobban. Illetve még pl ha van olajfolyásod az is rátehet egy lapáttal. Ha nyomod nekik és füstöleget kéken akkor lehet már következtetni a szelepszár szimeringre is. Én nem érzem úgy,hogy az anyagi ráfordítást visszahozná isten igazából főleg egy E36-nál. Azt az olajfogyasztást nehéz überelni amit mi csináltunk F01 activehybrid anno teszten volt nálunk egy erős nap után 1- 1,5Litert kellett rátölteni szegény N63-ra Iszonyat olajfogyasztásuk van...... És gyakorlatilag új alig használt kocsiról beszélünk... Persze turbós kocsi stb de erős.... Szar azoknál a konstrukció is...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
alkatraz3000
senior tag
Nagyon keresem a segítséget továbbra is. Multikormanyt szerelnek be, és ebben szeretnek segítséget. 96-os e39
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"