-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32897 üzenetére
Ott linkelte BMW001 a papirt, hogy tele tankal, atlagos 75kilos user -el 1585kg (felszereltseg fuggvenyeben valtozo)
(#32898) chess001
Nem tudok, ezert irtam, hogy 30 literrel tankolva ergo majd fele tankal is csak 1500 kilo. Es az auto sulyarol beszelunk nem pedig arrol mennyit nyom ha ulok benne... A TC-es M3 tesztben is sofor nelkul mertek, ahogy a forgalmiban se a soforos suly szerepel. Azzal indokoltad, hogy az 5er -el nem lehet es valo sporotolni mert nehez nem arra valo meg minek bele a manual. En meg leirtam, hogy a sor6ok nem nyomnak tobbet mint egy E46 M3 es mivel manual nagyon jokat lehet vele palyazni es csapatni is legalabb is az M sport kivitellel. Nem tudok mar mi tobbet hozzafuzni. Persze egy 1200 kilos E36 kompakthoz kepest nehez igen.
(#32900) H.Ezredes
Nyilvan, csak gondolom neki se ert volna ez annyit amennyivel dragabban adjak a 3.2-es verziot. Ritkabb is, tobb a valasztek a 3.0-bol. Nalam ezek lennenek a jozan ervek miert nem a nagyobbik. Meg siman el tudom kepzelni, hogy aki csinalta neki a Datsunt (nem emlekszem a szakira) raepit majd egy turbot Karottanak 400 loval es jonapot
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32907 üzenetére
Te tudsz valamit!?
Kekesen meg friss ho. Baszki de hogy ma este nem allok neki teliket fel rakni es felavatni az is biztos.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Vettem 2017-es mappot az autohoz, de kicsit megzavart, hogy van West meg East. Nekem a mostani 2012-es terkepen nincs plusz jeloles, de a teljes EU uthalozata benne van mind UK-ban, mind Mo.-n. Most akkor ezt a friss verzioknal mar sikeresen kulon szedtek, igy ha atutazom az EU-t, akkor menet kozben terkepet kell cserelnem? Vagy ha hazaerek(mert a foutak benne vannak), akkor ott kell megtennem? A ket verziot ezek szerint nem tudom felrakni, hogy az egesz EU teljes legyen?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #32913 üzenetére
Van ra megoldas, de szukseg van egy kulon modulra hozza. Egy vagyon.... Es csak 480P. Ez meg nem olyan modern... Mar annak is orulok, hogy kekfoggal hivaskent kezeli a skype es Vibert is, es minden egyeb hanganyagot, koztuk a youtube -ot is lejatszik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #32916 üzenetére
Igen, de itt a telepites is egy plusz nyug... En ezt mar nem szivesen szedem szet, nehogy eltorjek egy klippet, aztan onnantol zorogjon.
A 480P miatt pedig nem tudom, megeri e. Na meg annyit azert nem is hasznalnam. Majd meglatom, mert ez usa-bol jonne. UK -ban nincs.Igy is le kell csekkoljam, a pohartartot kitudom e szedni. Ha nincs aram alatt az auto, nem lehet kivenni P-bol, mivel elektromos. Van egy spec kulcs, amivel lehet oldani a P allast, a pohartarto alatt van a release. Igy ha lerobbanok, az auto meg mozdidhato marad.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32909 üzenetére
Nem-e?, tele vele a tube Ma mar, hogy turbosak az ujak nem sentsegtores valahogy. Persze karotta nagy szivo benzin parti szoval en se hiszem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Jó az a turbósítás
Nekem csak ennyi a véleményem [link]
Kompakt kategóriába a legjobb M-es BMW... És nem azért az elfogultságért mert 1M-ünk van hanem mert minden az M3-ból került átépítésre persze nyilván a motor nem.... a legkönnyebb karosszéria és egy olyan turbós motor amibe rettentően sok potenciál van és annyira egyszerű a súlycsökkentés is hozzá.... Minden adott egy remek pálya/kanyarvadász/drag kocsihoz Imádom az M-es kocsikat M6 a legfőbb kedvenc főleg a V10-el de annyira nehéz..... rengeteget számít..... az 1M pedig annyira jó gép,hogy hihetetlen. az M2 most szintén nagyon jó ill az M4 de az 1M volt az első turbós igazi kis kompakt kocsi minden M-es pozitív tulajdonsággal. Annyira jó vezetni keresztbe menni gyorsulni húz tényleg mindenhol iszonyat potenciál van benne.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #32921 üzenetére
Igy van, az 1M vagy 2M. Itt van a par hazzal arrebb elo szomszedom, akinek elotte a fekete, vajborbelsos 2012-es E92 330i -je volt. Eladta, mindennapi hasznalatra vett egy uj Mondeo-t a kenyelemre, es hetvegi hulyegyerek autonak pedig egy M235i -t, narancs, M performancet. Ment bele a remap is, 380 loero korul van. Vadallat! De a Mondeora szuksege volt, mert nem hetkoznapokra valo az auto, kicsit puritan es kenyelmetlen, meg az E92-hoz kepest is. Viszont ilyen Civic type r, meg Focus RS -t megeszi reggelire.
Don't Tread On Me
-
tutis
őstag
Sziasztok!
E36 316-ba utólag mennyire bonyesz beletenni klímát? összegszerűen mire rúghat egy ilyen művelet?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32924 üzenetére
Hat az a korszak volt mikor meg a BMW F1 -ben volt V10-el. Kezenfekvo volt az akkori M5, M6-ban. Anno ott volt a 850is V12-vel. Az nem tulzo?
Amugy ha sok penzem lenne siman epitettnek egy E46 M3 V10 -et. Jobban vonzana mint turbositani.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
haddent
addikt
Én nem vagyok profi motorsport szakember/mérnök, de mások igen, és a soros hat a legstabilabb/önkiegyensúlyozottabb motor. Illetve nem, sor6 és többszörösei (V12 stb..). Én ha annyi pénzt és komoly átalakítást megkövetelő átépítésbe kezdenék, biztos V12 -re ugranék rá, az két sor6 És elvileg kutya kötelessége beférni, mint bármilyen más motornak is, hiszen a sor6 -nál hosszabb nagyon nem létezik, széltében meg lehet kidobni a felesleges alkatrészeket a motortérből
Tehát amennyire én művelődtem, a sor6 jobb, mint a v6, v8 de talán még a v10 -nél. Persze kizárólag ilyen szempontból, mert már a V6 -ból is többet ki lehet hozni azonos űrtartalomra vetítve.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #32928 üzenetére
A valtojuk volt hulladek... Szar smg.
haddent En pedig pont ugy hallottam, hogy a V10 az egyik legidealisabb konstrukcio a versenymotroknal. A V12/V16 tul nehez, huteni sem egyszeru a leghatso hengereket. A V8 soha nem lesz olyan jo, mint a V10, lasd az F1 -et. A sor 6 nem rossz, de az sem veletlen, hogy csak a BMW ragaszkodik hozza.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32928 üzenetére
Azt hittem ugy erted a betegest, hogy tulzas mar M-es BMW-be. Tekinteve azota sincs es elotte se volt V8-nal tobb.
Illetve elvileg az elso 2 evben volt vmi kenesi gondjuk es csapagyas lett sok amit aztan orvosolak sunyiban. Szoval ebbol is kesobbi bontott tomboket erdemes venni. De Ezredes ur biztos jobban tudja mi gondjuk volt en erre emlekszem regrol.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #32929 üzenetére
Allitolag a merci is vissza all sor6ra. Egyszer vezettem egy ilyen regebbi Mercedes SL320 -at (fene tudja milyen kodu) par eve talan mar 7 is de abban is sor6 volt meg. Azert az nem volt semmit, baromi szepen jart.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
haddent
addikt
válasz MPowerPH #32929 üzenetére
Az lehet, persze. Nyilván van hátránya a dolgoknak. Igazából hűteni nem hiszem, hogy sokkal nehezebb, mint sor6 -nál, hiszen hosszra ugyanannyi. V16 -ról én nem sokat hallottam, 8 hengernyi hosszt ne mtudom hova lehet berakni, sehova Én nem feltétlen kihegyezett F1 -es versenyekre gondoltam. Azt őszintén szólva, irodlami nyelven is, leszarom. Ami odavaló az nem feltétlen utcára és visszafele is.
-
tutis
őstag
Sziasztok!
E36 316i sedan M-packet. Az alvázszámon kívül honnan tudom meg mit tartalmazhat az M-packet? (optika vagy futómű is?)
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
MPowerPH
félisten
válasz haddent #32934 üzenetére
Sor6 nal egy henger van hatul, mig V12 -nel a ket sor henger egymast melegiti, igy a belsok duplan kapjak az ivet. A szeria V12 -nek, legyen az BMW vagy Merci, mindegyiknek az volt a gondja, hogy a hatso hengerek megfottek.
Anno az F1-ben a Ferrari volt az utolso, akik a V10 era kezdeten meg kitartott a V12 mellett, de nem mukodott.Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
Íme az új családtag:
[kép][kép][kép][kép]A korábbiakon említett dolgokon kívül még a következőket kell megejtenem az első szerviz alkalmával:
-HUD beállítása, mert jelenleg ferdén vetít
-a vezetőoldali ülésfűtés csak a támlát fűti, az ülőlapot nem, hiába toltam rá a legnagyobb kakaót az iDrive-ban
-fényszóró polírozás, illetve a bal első fényszóró párásodásának megszüntetéseMentem már vele 200km-t, nagyon halk és finom szerkezet. Nem lesz olcsó a fenntartása, tudom, hogy mindig számíthatok rá, hogy valamilyen nyűgje előjön, de nagyon tetszik és erre szívesen fogok költeni.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #32941 üzenetére
Like, +1, ilyenek. Kevés szívást és sok élvezetet
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
válasz szőröscica #32941 üzenetére
Gratulalok, jofele a belseje.
-
mézespálinka
senior tag
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #32941 üzenetére
na akkor csak sikerült egy nem körbefenyezettet talalni
A tetöablak sokat doob a belteren majd azert leirhatnad kimeletlenül, hogy mikre kell költeni (remelhetöleg csak kopo lesz )
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Xbox Series X|S
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Politika
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...