-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
Jo a fekete csak mindent meg lehet unni. Irtam par hete en is azert akarnek ezust vagy alu betetre cserelni mert bar a fekete borrel, adja a fa, csak mar unom. Amugy valami ilyesmi fa mintara csereltem a regebbi fat amit linkeltel:
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Nem nekem cimezted de engem meg ut szelen nem hagyott az E39 528i a 8 ev es 160e km alatt. Persze voltak gondok vele es sok penz ra ment de treleren meg nem volt. Az M5 mivel szivo benzin es manual, ugyan az a recept! Ha karban van tartva nem hinnem nagyobb kockazat ilyen teren, csak epp 2x annyiba kerul a karban tartasa, na meg a tankolasa.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Otthagyni nem fog, de az aprosagok, amikrol nem tudsz. Nekem egy 150ft-os csatlakozo csinalt anno remalmot egy krakkoi utbol. Elment a sebessegjel, nem volt se abs se asc. Eleg volt megtalalni, hol a baj....
Elotte a horvatoknal a szervoszivattyu makkant meg. Elmeny volt kiallni a parkolohazbol, es meg fel hetig manoverezni.
Aztan kifele UK-ba az egyik vizcsovon keletkezett egy mini, lathatatlan lyuk, ami miatt elment a rendszerbol a nyomas, igy 25 fokban futessel kellett mennem.
Masik horvat utamon a kiegyenlito tartaly miatt ugyan ugy futessel mentem.
Varsobol hazafele a Xenon magassagallitoja makkant meg, igy sotetben teljesen lebukott lampaval mentem. A kis allito kar megragadt hatul, wd40 segitett. De a Tatraban szenvedes volt az ejszaka...Ha megfigyelitek, ezek mind ilyen 1000km+ tavok. Es olyan hibak, amiket elore nem mondasz meg, nem megelozhetoek, mert nem kopo alkatreszek. Lerobbanni nem fogsz vele, de kellemetlen tud lenni.
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #33759 üzenetére
Nekem akkor lesz jó a karácsony ha kész lesz a kocsi még 31-e előtt Azt tudom hogy hét elején már elkezdte összerakni a szerelő a motort, és hogy szeretné átadni még idén. Múlt vasárnap érkezett hozzá elvileg a donor motor (aminek a tetejét verte szét a behullt pillangószelep, nálam még jó állapotú), a hengerfejnek is el kellett már készülnie, a maradék alkatrészek már ott voltak, raktam is be képeket 1 hete. Pár száz k elmegy rá, cserében lesz egy félig új motorom kuplungcserével
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33761 üzenetére
Oszt mesélj picit.
-
CharlieDrop
veterán
Miről?
Még nincs miről
Ha lesz, mesélek
De már említettem, hogy a család megunta a manuális váltós autót, jöhet egy automata. Na akkor ismét BMW lesz, de persze ahhoz el kell mennie a mostaninak Ennyi
Amit nézek: e90/91, e60/61 Néha kitekintek e65-re is, de az a miért ne kategória
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33763 üzenetére
Jááj azt ronda hetest csak nem bírod elengedni
-
CharlieDrop
veterán
Ja, de, de nézni lehet, nem?
És egy jó kis karácsonyi film BMW módra
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33757 üzenetére
Persze nekem is voltak ilyen "aprosagok" :
Fotengely fordulatszam jelado - igy a motor jarasa mondhati erdekes volt. Kartergazszuro szakadas - ugyan az a helyzet a vakum miatt kb es alapjarat nincs. Kormanymu hiba - ATF elment ahogy a szervom is. Most volt kuplung munka henger csere de hat meg az eredeti volt benne 18 eves volt. Es mivel megtanultam meg anno hogy kell szinkronizalatlan valtoval valtani igy megoldottam, hogy haza jojjek vele es a szerelohoz is labon mentem le. Szoval ezektol meg jarokepes volt az auto. Meg nekem szerencsem is van ilyen szempontbol mert ezek mindig ott jottek ki ahol lakom varosban. Mikor ilyen 1000-2000e km-es tavokat mentem vele mint pl. horvat vagy olasz sose volt gond.
Nalam ez ami nagyon legyeges, hogy ut szelen meg nem alltam vele varva a vontatot.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz htomi85 #33768 üzenetére
A tisztelelt nem abban van milyen idos es hogy megvette hanem, hogy az milyen allapotban van. Mert ami egyben van es jo, abban sok munka es penz van es torodes! Nyilvan aki vett egy 7-800 ezres E46, E39-et es amugy se sokat kolt ra es azt hiszi urhajo az mas tema.
En tobbre respektalok egy E34, E39, E28, E24 es stb. tulajt akinek baromi egyben van az autoja es ki van nullazva mint vkit aki vett egy 7-8 eves barmit... hozzateszem vegosszegbe ugyan ott lesz ez csak epp a oregben munka van es penz es alazat ha ugy tetcik, hogy ugy nezzen ki mintha ha csak 7-8 eves lenne. A masikban csak penz... jobban nem tudom megfogalmazni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
majnkopf
tag
válasz htomi85 #33768 üzenetére
Szóval akkor pl. az én 2004-es e46om is egy kalap szar mondjuk ki. Vagy mindenkié legyen szó bármilyen kocsiról aki 2006 vagy az előtti gyártási évű kocsival jár, mert már "idős" igaz? Csak szólok, hogy egy régi autót patikában tartani sokkal "nehezebb" mint megvenni egy új autót amivel feszíthetsz, hogy 120k km alatt nem rohadt le alattad legalábbis véleményem szerint. Én így is imádom a kis autómat, hogy nincs benne full full extra meg nagy zene meg mit tudom én még milyen "extra" ami nélkül más élni sem tudna..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz MPowerPH #33757 üzenetére
Mondjuk a hűtést eddig mindenhol olvastam, ajánlatos előre cserélni, épp emiatt.. csövet meg kiegyenlítőtartályt meg lehetett volna úgy előzni. Egyéként ja .. nagyon új autóval kell járni, ha ezeket valaki mind ki akarja küszöbölni, sőt, egyre újabbal mostanában, ahogy látványosan romlik a minőség (tervezetten), a komplexitás pedig nő .. mondjuk 100e km meg 5 év fölött (gyanúsan valahol a gariidő lejárta után ) gyakorlatilag bármikor bármi lehet ..
-
-
sfefe
őstag
válasz htomi85 #33768 üzenetére
Aha..... mert az marha nagy respect ha uj bmw-ben veri vki a nyalat... aha, logikus... sokkal nagyobb respect ha vki gondozza is az autojat es nem csak vaganykodik, hogy mennyi dellaja van es cserel ha mar nem eleg snob neki...
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
MPowerPH
félisten
Egyikotok allaspontjaval sem tudok egyet erteni, mert mindenki szelsoseges a maga oldalan. Egyaltalan miert kell egy autoban a nyalat verni? Miert kell respectet elvarni, hogy BMW-ben, vagy akarmilyen autoban ulsz? Mindenki arra buszke, azzal boldog, amije van. En nem feszitek egyikkel sem, ha ujabb, ha oreg. Egyszeruen csak megprobalom elvezni. Es gondolom mindenki igy van vele. Mindenki ugy valaszt autot, hogy figyelembe veszi a penztarcajat, az igenyeit, es hogy mire hasznalja az autot.
Azzal sem ertek egyet, hogy a regit ugyan annyiba, vagy tobbe kerul rendben tartani, mint az ujat. Az uj alapbol 4x -es aron van minimum. Es akkor mar csak az alap szervize is tobbe kerul, mert nem tudsz vele elmenni akarkihez. Ha pedig valami komolyabb hiba elojon, akkor ez hatvanyozottan igaz. Az alkatresz is sokkal kevesebb hozza, nincs bontott, es az utangyartottak szama is korlatozott, igy meg kell venned a gyarit.Amit nem lehet vitatni, ha szukseged van a 100%-os uzembiztonsagra, akkor az ujabb mindig kozelebb lesz. Es igen is nagy szam, ha egy keves km-es par eves auto 4 ev hasznalat, es kozel 100k km utan soha nem okozott semmi varatlant, tekintve, hogy a mai autok mar nem errol a megbizhatosagrol hiresek. Es bizony az is igaz, hogy neha megerne megvenni a kevesebb km-est, mert a sokat futott egy ido utan eljut arra a szintre, hogy a fel autot ki kell cserelni, mert az alkatreszek szavatossaga elerte a limitet. Itt van az, hogy vagy megcsinalod, vagy varsz, mig leterdel valamiert. Es ez sokba kerul, a befektetes soha nem terul meg, mert nem fizetik meg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
majnkopf
tag
válasz htomi85 #33778 üzenetére
Pont az ilyen nagyképű emberekből kellene kevesebb, de úgy látom csak erre futja a mai világban..
"nem telik" meg a többi.. van aki örömmel vezeti azt is és nem az az életcélja vagy épp a pénztárcája miatt nem engedheti meg magának, hogy 3 év után már váltson egy másik bmw-re. Még szerencse, hogy te ilyen gazdag vagy és ezeken az embereken tudsz segíteni, jövő karira akkor vehetnél egy f10-et, köszi vagy kérj kölcsön papától és majd ő megveszi nekünk. -
-
szőröscica
addikt
válasz htomi85 #33778 üzenetére
Es?
Attol meg nem menozni veszi, en sem azert vettem egy 12 eves E61-est, de inkabb ebbe ulok bele, mint egy uj dusterbe, vagy egy 2 eves octaviaba, mert nekem ez tetszik.
Alapbol azzal van a gond, ha valakit az autoja alapjan itelsz meg. A tettei es a viselkedese alapjan kellene inkabb.
-
Anubris
őstag
Amúgy függetlenül, hogy nem értek én sem egyet a véleményével még az sem mindig igaz, hogy egyeseknek azért van ilyen olyan régi autója mert nem tellik újabbra.
Számos olyan embert ismerek a városban aki régi 10-15 éves prémium kocsival mászkál közben meg milliárdos vagyona van, míg a hitelekben uszkáló fiatal F10-el tolja. Egyikkel sincs gond, mindenkinek mások a prioritások.
Apámnak is például már lassan 13 éves lesz a LS Lexus-a. Most jövőre vesz G30-at, de nem azért nem vett eddig F10 vagy miegymást mert nem tellett rá, hanem mert megvolt elégedve a mostanival. -
MPowerPH
félisten
Miert veszitek fel? Foleg hogy latjatok a stilusat, es a gondolkodasat. Ignore ignore ignore...
Don't Tread On Me
-
brickm
őstag
Egész délután a kocsi alatt fetrengtem a sárban.
ABS szenzorokat cseréltem.
Jobb hátsó bele volt törve, bal hátsó szimplán hol ment, hol nem, de utóbbi 1 hétben inkább nem.
tempomat , kipörgésgátló, abs menetstab és kilométer óra sem ment.
most minden jó, bár bmw scanner szerint nemjó az átemelőszivattyúm, ami sztem hülyeség, mert sárga lámpáig leengedtem a benzint és ment a kocsi. ILletve elvileg a két lambda szondám is sz-r ami megintcsak lehet hülyeség, ugyanis le volt húzva a légtömegmérőm.Holnap megyek szerelőhöz, hogy hallgassa meg a motoromat, 2000körül ha erőlködik mintha kicsit kopácsolna, remélem nem komoly, nem mondjuk főtengely vagy hajtókarcsapágyas akar lenni.(vagy már az.)
illetve kell egy első rendszámtábla tartó.bmw logós szigorúan.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33790 üzenetére
Hát ha a motorom hajtókar\főtengely csapágyas nemhiszem, hogy látom értelmét tovább gondozni. ANnak ellenére, hogy mindig mindenből a legjobbat kapta nálam.
Arról nem is beszélve, hogy 180ig volt hajtva maximum, kb 2x, míg kipróbáltam. Efölé nem mentem vele, 7000ig se hajtottam ki. Normálisan közlekedtem vele mindig.
Ha ennek ellenére is íy megszopat vagy eladom, vagy ha rossz passzban talál meggyujtom. -
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33792 üzenetére
M52tub20
-
negro
őstag
válasz brickm #33791 üzenetére
M52 pedig nem egy problemas motor. Igazabol ha mar uzem meleg es szepen felepult mar az olaj nyomas es az mar mindenhol ott van ahol kell. Mert uzem meleg alatt ertem az olajat es nem a viz hofokot mert utobbinak meg kell es egy kis ido... akkor nyugodtan lehet uvegelni hisz egy szivo benzinrol beszelunk. Irtad, hogy nem kergetted tiltasig de nem ekkor kopik egy motor. Hanem ha hidegen mar nyomjak neki meg ha nem megfelelo az olaj benne es az is keves.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33796 üzenetére
Persze, hogy kell genaral egy ~300 ezret futott motornal de az nem hajtokar es fotengely cseret jelent! Hanem tomites cseret es esetleg hengerfej felujitast ha mar szet van szedve es arra szukseg van.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33794 üzenetére
Ma volt tervben, de változott pár dolog a menetrendben, így valószínűleg sajna idén már nem fognak tudni velem foglalkozni.
Nem problémás motor, így van, ezért is vettem ilyet.
A god ott kezdődik, hogy nem tudni előtte mik voltak a használati tényezők. mert ok, hogy én vigyázok rá, de kitudja előttem kettővel hollandiában ki hogy mit tett vele.Az érdekesség még a dologban, hogy nem mindig csinálja a hangjelenséget, van hogy hideg motornál csinálja, van hogy hidegnél nem, csak melegnél.
Van hogy egyáltalán nem, majd aznap másik nekifutásnál meg mondjuk csinálja.
Sajna ezért vagyok elég bizonytalan.Minden esetre bízom benne, hogy valamelyik feszítő, vagy esetleg a klíma\szervó szarakodik azt elhajítom és nem érdekel, de a motor...
EGyébként 318ezernél járunk épp a kicsivel.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33788 üzenetére
Erre nem is reagaltam. Igazabol sajnos ez mar igaz. Bar bizonyos tipusokbol van rengeted: E36,E46 na meg most mar ha csak lemegyek 10km-et a varosban, latok vagy 1 tucat E60-at. Szerencsere E39-bol nem sok van ahol lakom.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Politika
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Autós topik
- További aktív témák...