-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
Pavlo
aktív tag
válasz MPowerPH #34640 üzenetére
Nem a féktárcsa miatt ráz a kormányod, hanem a lengőkar szilentek lógnak. Amikor fékezel a nagyobb fékhatás és stabilizáció elérése céljából kicsit megváltozik az első futómű geometriája és kicsit összetartásba mennek át az első kerekek. Mivel kissé fáradtak már a szilentek, így nagyobbat is és lazábban mozog az egész futómű és ez okozza a kormány remegését. Csere javasolt.
-
MPowerPH
félisten
-
Pavlo
aktív tag
válasz MPowerPH #34653 üzenetére
Ezen a linken keresztül meg tudod nézni, hogy mik azok amik kellhetnek.
Első körben a "4"-es számmal jelölt lengőkar szilentek cserélendők (31126783376). Ha a talpas csapszegek (vagy lengőkar gömbfejnek esetleg trapéz gömbfejnek is szokták emlegetni) is elérték a teljesítőképességük határát akkor azok is csereérettek. Ekkor a komplett lengőkart cserélni kell, nincs mese. "3"-as és "2"-es számmal jelölt alkatrészek.
Mindezek élettartama csak a használattól és az útviszonyoktól függ. Értelemszerűen ha szereted rángatni a kormányt, hamarabb elfáradnak ezek a gumi alkatrészek, de elég ha állandóan rossz utakon jársz. Lássuk be, Magyarországon fogynak a futóművek. Ezen nem is csodálkozom, nagyon rossz állapotban van az úthálózat. M1 egyenesen katasztrofális.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #34653 üzenetére
Nem nehéz megállapítani szerelő csak felemeli odamegy megmozgatja a kereket és hallani lehet melyik lengőkarnál van elnyírodva a szilent.
Nekem kb 3 perc volt mire megmondta elől hogy melyik a rossz, és csak 1 lengőkar szilent volt a rossz igaz itt is él az elv, hogy párban érdemes tehát ha bal akkor a jobbot is érdemes.
Élettartama passzolom, én nem ütöm rugóm és bírja, de ismerős évente cserélgeti. -
MPowerPH
félisten
-
szőröscica
addikt
válasz Skimaster #34643 üzenetére
Ez egesz korrektnek tunik ennyiert, de alaposan at kene nezetni, mert 6-700 ezerrel tobbert is csak hulladekokat talaltam, mikor elkezdtem keresgelni. Arra keszulj fel, hogy a DPF-el szepet lehet szivni, olvasgatom a forumokat, a legjobban porgo tema a DPF. Gyakorlatilag teljesen hibatlan motor kell a regeneralashoz, rengeteg kapcsolodo alkatresz hibakodja eseten nem inditja el, aztan osszefossa magat.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34662 üzenetére
Ez mindegyik uj dieselre ervenyes, es a BMW meg igy is leader a dpf tartossaga teren. Megfelelo hasznalattal 300k km-ig birja.
Don't Tread On Me
-
MPeter87
őstag
válasz szőröscica #34662 üzenetére
A hibátlan izzításon és termosztátokon kívül mi kell még hozzá? Ezekkel mondjuk rendszeresen gond szokott lenni, ahogy bújom a fórumokat.
-
Skimaster
senior tag
válasz szőröscica #34662 üzenetére
Beszéltem az eladóval,korrektnek tűnt,azt mondja,hogy karban van tartva az autó,azt mondta a 2.5 motort nem kell ledugózni,csak a 3 ezrest.
-
MPowerPH
félisten
-
negro
őstag
Most jovok muszakirol. Anno ment a vita illetve nem hittek el paran E39 528i Sedan nem egy nehez dolog!
En 1470-et irtam anno fele tankkal de itt a pontos szam: ~10 liter benyaval SOFOR NELKUL egeszen pontosan 1454 kg -ot nyomott.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
Mi faxnak hirdetnek autót emberek ha még egy kurva válaszra sem méltatnak,legalább annyira hogy levélben nem válaszolok bameg. Mind magánszemély, német,holland,belga.
Aki visszaírt korrekt volt,cserébe már nincs meg a hirdetés,nemcsoda hogy sikerült eladni a kocsit.
Végre megvan a kinézett példány,erre szarnak a fejemre. Itthon is ennyire faszok a népek? -
Möhe
addikt
válasz szőröscica #34672 üzenetére
Nem beszélek németül (se). Sajna még ezredes sincs úgy benne hogy segítsen.. Pedig a logisztika már szinte megvan. Nem a telefonszámla miatt nem hívom fel, illetve a közelemben sincs olyan aki tud németül autószerelős szlenget.
-
majnkopf
tag
Sziasztok. e46 beltér világítás izzóiról a kézikönyv ad leírást vagy hol tudnék utánanézni, hogy milyen izzó kell bele? Illetve mekkora munka a kicserélése, sokat kell bontani? (visszapillantó alatti izzó és a 2 hátsó c oszlopnál lévő)
-
majnkopf
tag
válasz szőröscica #34675 üzenetére
-
Gsx-rr
veterán
-
MPowerPH
félisten
Le a kalappal az itteni BMW-s online shop elott. Beszeltem az ottani kontaktommal tegnap elott az elso fekekrol, leirtam mi kell pontosan. Megkaptam a quote -ot, majd utana modositottam, mert a fekolajat elfelejtettem berakni. Ma a beteteken/szenzorokon kivul minden megjott, pluszban kaptam 2L ATE DOT4 SL.6 -ot gratis. A helyi BMW szalon meg siman leakart huzni...
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz Gsx-rr #34677 üzenetére
Nem egy sima kérek infót és csá hangnemű levélről van szó. Megszólítás/udvarias kérdés/valamint vételi szándék leírása/elköszönés.
Egy tőmondatos, sem vessző, sem írásjelek használatára nem képes, 1betessel én sem foglalkoznék, de ha van egy levélnek "levél" kinézete akkor miért kell egyből lehúzni? -
FET-MEN
veterán
E92-ből melyik motorral érdemes vásárolni? Szériahibák?
Iphone 7
-
Skimaster
senior tag
Milyen hibára utal ez szerintetek:
Álló helyből indulok és nyomok egy kövér gázt,és amikor magas a fordulat 1-es és 2 fokozat(automata váltós a gépem) egy hangos rezonáló dübörgést hallok,szerintem hátulról és kicsit rázkódik is valami. Most jött elő pár napja.(e46 320d facelift,touring)[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
válasz htomi85 #34683 üzenetére
Nem mindent lerendezni! Csak egy indulást azért el lehetne érni.
Meglepő de a túloldal eladna, én vételi szándékot jeleztem, ennyire nem érdeke eladni? Ha nem hirdetne és gerilláznék neki azt megértem, de ezt nem! Jeleztem a nagy távolságot is, de így sincs reakció. Mostmár azért sem hagyom annyiban,mert a műszaki állapotot leszámítva (infó hiányában) teljesen olyan amit szeretnék. -
Gsx-rr
veterán
Elkezdesz levelezgetni. Aznap vagy másnapra kapsz választ ,te megint kérdezel ,kb 1 hét mire mindent megbeszéltek! Annyi idő alatt eladja az autót! Persze nem fog veled szenvedni! Komolytalannak tűnhetsz ,főleg egy echte Német kereskedő szemében!
de adok egy tippet! Általában Angolul mindenki beszél Németországban ,még a Török és Orosz kereskedők is!
Olyan csak van az ismeretségi körödben![ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz FET-MEN #34685 üzenetére
Azert ez szelsoseges. Beleraktam 85k km-et, es a futomu csavarokon, izzitas vezerlon, es a lampamoso fuvoka cseren kivul nem volt gondom. Pedig en hasznaltam, nem disznek tartottam. Es igaz, hogy karban volt tartva, de kapta az ivet rendesen.
Te az E39-re sokszorosat koltotted ra negyed annyi km alatt, mint en az e92-re...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FET-MEN #34688 üzenetére
Az kb. minden uj benzinest erint... De mondjuk ettol nem ilyednek meg.
En masert nem vennek E92 -ot igy utolag. Komoly anyagfelhasznalas/illesztesi problemak vannak, ami lehet egy Suzuki szinten elmegy, de itt nem. Csorog-zorog, nyekereg mindenhol... A mallo puha muanyagboritas az akkoriban gyartott osszes autot erinti. Ha zavar, le kell foliaztatni, nem nagy kiadas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
erikke17
őstag
Sziasztok.
Tegnap arra lettem figyelmes ha hátra beülsz majd kiszállsz valami roppan, koppan a bal hátsó futóműnél. Mi lehet az szerintetek? Vagy ha megemeled autót vagy lassú tempónál is hallani. Én felső lengőkart tippelem elég nyúzott volt szegényke.
Szívem szerintem cserélném az egészet mindkét oldalon alsó felső lengőkart meg a stab összekötőt is.
Előre is köszönöm E39 530dA
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #34687 üzenetére
Egy mostani tulaj az E39 -re nem azert kolt tobbet mert nem jo auto hanem mert atlagban ~15 evesek es ~250.000 km van bennuk legalabb.
Mikor 200e km-el vettem az E39-et majd belement mar 50-60e km, ez alatt elso fekbeteten kivul nem kelett koltenem semmire... es akkor mar jo 13 eves volt az auto. De ilyen konkret 85e km hasznalatig is csak meg 2db hatso lengokar csere jott elo. Ez nem sok semmi. Utana viszont minden jott minden kopo tema meg egy ket extra tetel... De ez mar a korral es a +300e km-el jar.
Hozzateszem jovore 4 lenges csillapito ujra esedekes lesz megint, illteve ujra 2 hatso lengkor es kutyacsont. Illetve lendkerek is szarakodik mar. Bar utobbit nem csereltem meg...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
erikke17
őstag
válasz erikke17 #34690 üzenetére
Levettem kereket megnéztem, gömbcsukló kuka a hátsó lengőkarnál.
De ahogy nézem nem lesz ezt olyan egyszerű cserélni. Alsó lengőkart ha jól néztem excenteres csavar fogja az állítás végett szóval érdemes utána elvinni egy futómű állításra (Amúgy is illő de így duplán.)
Jól gondolom?
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
MPowerPH
félisten
Azt hiszem megtettem mar. Bar nem tudom mikor... Faradt vagyok, sok volt a melo a heten. Kell nyomni az overtime-ot, hogy megkeressem az uj tarcsak arat, mert kulonben ehendoglunk.
mod: Errol hallottatok? Csodalkozok, hogy az E60 nem vedte meg oket. Raadasul ahogy nezem, komfort ules, ami plusz vedelem utkozeskor. Van egy olyan erzesem, hogy ez is visszavezetheto arra, hogy az az 5er eleg gyenguszra sikerult az utasvedelmet illetoen. Nem veletlen kapott csak 3 csillagot...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Yeffy
veterán
válasz MPowerPH #34694 üzenetére
akkor megkerdezhetem, h mikortajt? nekem nsajna nem remlik
szerk.: igen, pont nemreg olvastam a balesetet. szomoru. es egyben az is, h ez a 5er szeria ilyen gyenge lett. nem is tudtam, h csak 3 csillagja van
mondjuk, nem tudom, hol szurtad ki, h komfort ulesei vannak, en ezeken a kepeken meg csak az uleseit sem latom, nem meg, hogy komfort-e[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
MPowerPH
félisten
Ez nagyon szomoru... Bosszanto, hogy egy gyoker miatt vetlenek halnak meg egy mindennapi szituacioban.
aero. Ha hatulrol szall beled valaki, akkor az ulesen mulik nagyon sok, hiszen ott a speci fejtamla, ami a komfort ulesekben elvileg meg specialisabb az ostorcsapas vedelem teren. Azt hiszem mar reaktiv E60 -ban is, de lehet csak az F10 -nel tettek azza, ez nem tiszta. Totalcar. Bar ha rosszul volt belove az ules, akkor hiaba. Ha tul messze a fej, akkor semmi nem segit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Pavlo
aktív tag
Én most készülök felszállni a szopórollerre. 2014 januárjában vettem az autót, 2005.07. havi 320d Touring. Közel 50e km ment bele nálam, eddig a kötelező dolgokon kívül nem kellett cserélnem semmit sem szerencsére. Idén megkezdtem a sort, kettőstömegűvel és kuplunggal indítottam, ezután jön most a két első lengéscsillapító és a két motortartó bak. Úgy voltam vele, hogy ha előjönnek ilyen volumenű dolgok akkor inkább eladom és a javításra szánt pénzt is beleteszem egy fiatalabb autóba, de "sajnos" úgy alakult a dolog, hogy családi házat építek, így minden forintnak megvan a helye. Az autóval meg vagyok elégedve, remelém még egy 5 évet kibír.