-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #34900 üzenetére
A DSG ugyan ugy gazos dolog, azok meg a 200k km-et is nehezen teljesitik felujtas nelkul. Konszerntol alapbol nem vennek, azert az Audikkal van boven baj. A Passatokkal is van gond... Ez ennyi penzbol tenyleg nagyon nehez. Eek kozul meg mindig a BMW a legolcsobban fenntarthato, de annyira gyenge a minosege, hogy arra nem mennek. Mercik jok, de ugye dragabbak, meg sajnos technikai teren kicsit elmaradottabbak. Csak ezek jatszanak, mas markat nem neztel?
Premiumbol Lexus IS250? Vagy 200D? Insignia?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
majnkopf
tag
Ha a jelenlegi bal kormányos autóban lévő manuálisan állítható üléseket (szövet) akarom cserélni jobb kormányos autóból származó elektromosan állítható ülésekre (bőr) csak simán be kell kötni az ülések alatt és minden működik minden happy? Vagy esetleg van valami mókolás ami a 2 autó eltéréséből származik? (2004-e46 sedan)
-
Cxgrav
senior tag
válasz majnkopf #34905 üzenetére
Típus azonos autóból szerintem be tudod rakni az üléseket, csak ugye ami ott a vezető ülés, az nálad az anyós lesz.
Valaminek vezérelnie is kell az elektromos üléseket, ha azt akarod, hogy működjenek is.
Ha manuális volt idáig az ülés és a kocsi, akkor feltételezhetően nincs benne a komfort modul (azt hiszem így hívják). Kell a modul, be kell kábelezni és még ki tudja mi kell hozzá, hogy működjön.Picture me Rollin' by 2pac
-
majnkopf
tag
válasz Cxgrav #34906 üzenetére
Értem. Ilyen "minimális" dolgok, hogy most a vezérlésben az anyósülés lesz a vezetőoldali meg alattam lesz az elsősegély doboz vagy kell venni hozzá kábelt esetleg meg panelt ami vezérli nem zavar. Az a zavaró tényező számomra egyedül ha pl. bontani kellene a sínt meg ezt egy kicsit beljebb faragni azt egy picit levágni vagy akkora keresztbekábelezések kellenének hozzá ami miatt az autó 1 hétig távol van ráadásul nem egyszerű munka és még drága is (10-20 ezres tételek) és egyebek. Ez lenne a kérdésem lényege egyébként
[ Szerkesztve ]
-
Adiking
tag
Sziasztok!
Tudjátok mi az a szopóroller? Én igen. Tologatom úgy szűk egy éve, "röviden" összefoglalom.
Adott egy '95-ös 316i compact. EWS2 indításgátló védi. Az egyetlen kulcsát tavaly nyáron elhagytam. Közben az akksi is lemerült, így az ajtók duplareteszre "deadlock"-ra zártak. Vettem hozzá egy bontott EWS szettet (ECU, kis doboz a kormányoszlop mellett, EWS vezérlő a kesztyűtartó mögött, gyújtáskapcsoló és a hozzá való kulcs) A bal hátsó pillangóablak bánatára bejutottam, kicseréltem mindent. A roller egy gonosz halk démoni kacaj kíséretében ismét előgurult az árnyékból, a kocsi nem indult, nem tekert az önindító.
Irány az "autókulcsos". Kérésére elvittem mind a két szettet. A régi cuccokhoz (kivéve persze a gyújtáskapcsolót) írta hozzá az új kulcsot. Hazaértem, már-már rutinszerűen beszereltem a cuccokat. Itt már meg sem ijedtem az időközben oda lopakodó, mereven rám bámuló rollertől. Merthogy az önindító most már vígan teker, de üzemanyag és szikra (a szikrát még nem ellenőriztem) nincs.
"Biztosan az a baj, hogy zárva vannak az ajtók és a kocsi nem érti mi van!" Vissza az "autókulcsos"-hoz. A régi gyújtáskapcsoló alapján készítettem egy kulcsot. Vezető és anyósoldalon a kulcs el sem fordult. A hátsó ajtóban viszont valami csoda folytán elfordul, nyitja, zárja a központi zárat. - Roller. - Az, hogy a kocsi nyitva vagy zárva van-e, nem érdekli az EWS-t, továbbra sem indul.
Jelenleg itt tartok, kérlek segítsetek.Köszönöm, Ádám
-
majnkopf
tag
válasz szőröscica #34908 üzenetére
Értem. De úgy értettem, hogy ez nem jelent pluszban horror többlet kiadást meg munkát, hogy jobb kormányos autóból származó ülések lesznek beépítve tehát nincs nagy eltérés sem munkában sem pedig pénzben annak függvényében, hogy ezek most egy jobb kormányos autóból kiszedett ülések nem pedig "hagyományos" balos a sedan-sedan páros az stimmel. Pusztán ez az eltérés a kettő között, hogy a leendő ülés jobbos bőrös míg a jelenlegi egy szövet balos amit szeretnék lecserélni
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
Keresztlengőkarból melyik gyártmányt érdemes e46 facelift touringba tenni?Ki a gyári beszállító?
-
jpeetr
aktív tag
válasz CharlieDrop #34900 üzenetére
N47 bajok dögivel alatt mit értesz?
-
Cxgrav
senior tag
válasz majnkopf #34907 üzenetére
Ülések ki, gyári szőnyeg ki (nem jön ki csak a közép boxal együtt), küszöb borítás le, kábelezés be.
Modul passz, hogy hova kell, lehet valahova a műszerfalba, akkor az is bontás. (itt már könnyek potyognak majd a szemedből)
Elektromos ülések memória panelja azt hiszem az ajtókárpiton van mint az e39-ben, de ebben nem vagyok biztos. Ha így van, akkor cumi van, mert kell egy balos kárpitot szerezned, mert a jobbos autóban jobb oldalt van, azt nehezen rakod át.
Javaslom youtube-ot, hátha van fenn róla videó, mert amit leírtam mind csak spekuláció, de körülbelül így nézhet ki a történet. Facebookon e46 csoportban van azt hiszem 2 srác is aki balosítással foglalkozik, tettek már ki képeket. Hát mit ne mondjak.
1 hetet biztosan számolj arra, hogyha működő üléseket akarsz, mert tuti úgy szét kell borítani az autót, hogyha meglátod elsírod magad.Ha nem működő elektromos üléseket akarsz, akkor csak kivesz berak, meg az ülés foglaltság érzékelőt kell átgányolni a túloldalra. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
válasz Adiking #34909 üzenetére
Szia!
Ha már teker az jó jel.
Viszont egy e61-el pont így jártam a múlt héten, hogy 2 gyári kulcs, csak teker de semmi.
Megoldás: ECU + EWS "újraszinkronizálása".
Nekem INPA-val sikerült.
Sajnos e36-hoz külön interface kell, kevés a hagyományos "INPA kábel".
Javaslok egy diagban jártas szerelő felkeresését.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
CharlieDrop
veterán
Ma megnéztem egy szuper állapotú 20i-t
Aztán beszéltem a szerelőmmel, aki le is beszélt róla. Vezérműlánc, Valvetronic és Vanos bajok miatt.
Nem gondoltam, hogy a benzines motorok is rosszak már
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #34917 üzenetére
Azok inkabb a rosszak, diesel megbizhatobb es kevesebb a gond veluk.
Kitargyaltuk mar.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #34918 üzenetére
valahogy a kollektív emlékezetemben nem ez élt. De vissza is olvastam, el is felejtettem Pedig az patika állapotú volt
Megnéztem még 2db 20d-t is, az egyik még M47, az fapad és csúnyán visszatekert és túlárazott
A másik lehet tekert, kicsit tört, de szépen javított, ellenben olcsó, szép belül, de N47 184 ló[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34919 üzenetére
Kb M54-ig volt ez igaz, azota egykutya, fos mind.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #34920 üzenetére
De tényleg mind fos (nemcsak BMW), ehhe
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kenguru99
senior tag
válasz Adiking #34909 üzenetére
Őt keresd meg, szerintem tud segíteni.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34921 üzenetére
Nekem ettől függetlenül az F11 is benzines lesz majd, az pedig, hogy 23i, 28i vagy 35i, azt a felszereltség dönti majd el. Lesz pár dolog, amiből nem engedek már: nagy navi, komfortülés, panorámatető, HUD. Extra kívánság lenne a radaros tempomat, az a mostaniban nincs.
Egyébként csütörtökön viszem berakatni végre a komfortülésem, remélem, hétvégén már azzal furikázhatok majd.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34923 üzenetére
Csak talalj... Feher hollok kb.
En pedig megis elgondolkoztam a teljesitmeny novelesen. Viszont nem remap, mert nem akarom, hogy kiszedjek az ECU -t, majd bontsak, es modositsak, mert akkor ha valami felre megy, halal lesz a visszaallitas. Filozok egy markas tuningbox beszerzesen, kb. annyiba kerulne, mint a remap, de ugye plug&play, barmikor kiszedheto. F10-hez hosszu ideig egyebkent is csak azok voltak elerhetoek, igy vannak eleg jol sikerult darabok. Hasznalt valaki boxot innen? 360Le/700NM -el mar elegedett lennek, akkor a valto is a limit alatt maradna.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34925 üzenetére
Csak megnezve itt UK-ban a hasznalt piacot, mig 535D -bol 2011 -tol szamitva 131db van most elado, addig 535i -bol 8db. De moddog sokkolobbat. Sima benzinesbol is csak 44db. Dieselbol meg majd 2500db... Szoval aki benzinest akar majd, az nem tud nagyon valogatni.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #34923 üzenetére
én alszok egyet arra az N46-ra, meg a mellette lévő LCI 20d-re is
bár párszor mondta az Ezredes, hogy inkább az LCI-t válasszam, csak nem találtam meg a hozzászólást
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
Kozben azert en sem tetlenkedem, megjottek a fekek elore. Husvet utan berakatom oket, hogy a hazautra tuti bejaratodjanak, es ne nyirjam ki oket. Rendes volt a BMW alkatresz marketinges, a 2 doboz ATE olaj ajandek volt. Ossz £542 -ot fizettem, ami eleg barati, tekintve, hogy otthon mennyibe kerulne. Berakni egy csoka fogja, aki a helyi BMW szervizben dolgozik, de vallal maszekban is. £40 -et ker, ami szerintem nevetseges...
Ez meg az en projectem. Nem refurboltatom a felniket, mert annyira nem gazosak. Padkazas nincs is rajtuk, par helyen jott le a festek csupan, meg az a keves holyagosodas.... Csak kozelrol feltuno. Szoval vettem krokodilt, meg bakokat, felemelem az autot, leszedem a felniket, Bilt Hamber -el megpucolom, aztan kap egy ArmorALL shieldet, es annyi. Es kapva kapok az alkalmon, lefestem a feknyergeket. Vettem E-Tech grafit szinu caliper paintet, uton van a Hammerite Kurust Rust Killer, csiszolopapir, elotte drotkefe, szepen megpucolom, kis maszkolas a festes elott, es adj neki. Kap egy 3 reteget, annyi eleg lesz. Ez egy napos program, szoval majd day off alkalmaval, ha szep ido lesz. Es akkor mar megvettem a gyari felnikozep emblemat is, meg az M-es matricat es gyari szelep kupakokat.
Nyaron pedig ugy nez ki, elviszem az autot Dodi forumtarshoz, es kap egy szakszeru polirozast, majd egy keramia bevonatot. 3 napos dolog, szoval meg le kell boxolnom a hazisarkannyal, hogy 2 ejszaka nem lesz szeker. Szerintem megeri, 80k -bol talan meguszom azt is. Draganak tunik, de belegondolva egy nem kontar munkaert nem sok penz. Na meg a keramia bevonat eleg meggyozo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #34930 üzenetére
Reteg ami a mely karcok ellen is ved, nem rossz. Viszont ha 1x felkerult hogy tavolitod el ezt a reteget>? Nem jobb ilyen szempontbol korbe foliaztatni? Meg ha nem is az egesz autot csak a mhazat, ajtokat? [link] Nekem csak lampan van ilyen de marha jo. Ha mar az nagyon kavicsvert, karcos, csak lehuzom es mehet ra masik. Maga a lampa bura meg karcmentes.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
Srácok!
Az e9x szériában is volt olyan vízelőmelegítő rendszer, mint az e46-ban?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
bakker 4 nap alatt 4 autó ment el előlem...
ebből 2 még mindig fent van a hahu-n...gyáááá
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #34934 üzenetére
Üdv a klubban. Phasz kivan hogy nem beszélek englisül.
-
Don.Corleone
aktív tag
Kedves Bmw-s fórumtársak, szombaton ki tervez Fritzenfestre kilátogatni?
-
Möhe
addikt
válasz Don.Corleone #34938 üzenetére
Szia.
Sajnos nem tudok,pedig elmennék családostul egy ilyenre. Linket dobnál?
-
Möhe
addikt
válasz szőröscica #34941 üzenetére
akkor olyan mint vadkert, maradok akkor az e39.hu klubtalálkozónál
07.28. Pásztó ,eddig mindkét esemény hibátlan volt -
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #34941 üzenetére
Egyetértek, régen jártam Lurdy-s talikra, azok jók voltak, bár aztán ott is kezdett széthúzni a banda...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Don.Corleone
aktív tag
Itt egy link.
(#34941) joamilestoné - Német autók találkozója lesz. Mi is társasággal megyünk illetve viszünk grillezőt. Barátok már vissza járók, amolyan kirándulás és kikapcsolódás nekik, évek óta győzködtek és most beadtam a derekam, pedig 200km-t kell levezetni. Szerintem rossz tapasztalat beszél belőled, tavaly ősszel voltam Fertőszentmiklóson gyorsulási illetve Bmw találkozón, teljesen jó volt. Nem a hondás rizsrakéták mellé kell állni akik végig azzal baszogatnak "miért utálod a hondát???" amikor speciel semmi bajom nincs velük. Bízok benne jó móka lesz. Egy e30-t pedig csak nem fognak fikázni.
-
MPowerPH
félisten
Na, BMW jol kigondolta. Az uleseim nem donthetoek, ami hatalmas problema. Es nincs a csomagtartoban 12v socket sem, szoval most rejtely, hogy kotom be a hutotaskat.
Don't Tread On Me
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Kollégám ezt a verdát nézte ki a minap.
Nem ismerem a BMW-ket, a motor milyen konstrukciónak számít?
TC cikkből rémlik egy 320si neveztű típus, ahol a vékony hengerfaltávolság miatt hajlamos volt átrepdni a blokk, illetve talán írtak ott olajfogyasztástól, láncnyúlásról is, de ebben nem tudom mi van.Hirdetés alapján tudja valaki véleményezni, illetve h milyen kódú blokk lehet?
Kösz!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #34947 üzenetére
Ez okes, nem lesz vele baj, foleg nem ennyi km-el.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
aero.
veterán
válasz runner 125 #34947 üzenetére
N43 lesz amit 2011-13 között gyártottak bele, nem az si verzió.
[link], de ja ennyi km-rel még a koksztól se kell félni, majd 150-160 ezer után, de javítsatok ki, ha tévedek.
[ Szerkesztve ]
-
Pavlo
aktív tag
válasz runner 125 #34947 üzenetére
Hé runner 125! Te az a runner 125 vagy akire én gondolok?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest