-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #34849 üzenetére
Amug ahogy paran megcsinaljak, hogy M50B25 -rol at teszik a szivocsonkot az M52B28 -ra es frissitik az ECU -t, hogy 220-230 lo kornyeke legyen ugy ezt meglehet csinalni 20i -nel is es osszehozni belole egy "M52B26" -ot. Bar oda meg kell par dolog: B28-bol fotengely, hajtokarok, injector igy ebbol is ki lehet hozni 190-200 lovat.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
Ma reggel bekötötték az AUX-in-t az autóba. Királyság, beköltözött a huszadik század.
Viccet félretéve, megy tökéletesen telefonról a zene, nekem ennél több nem kell.
-
negro
őstag
válasz szőröscica #34852 üzenetére
Kicsit ovisan de en nekem evek ota olyan transzmittem van amin nem csak usb hanem jack dugo is van igy telorol mehet a zene ugyanugy.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
En evekig egy Motorola bluetoothos fm transmittert hasznaltam, de meguntam a toltogetest, a frekvenciavaltasokat, es kicsit jobb hangminoseget is szerettem volna.
Nyilvan meg kenyelmesebb lenne, ha nem csak halkitani, hangositani tudnek a kormanyrol, hanem szamokat valtani is, de arra meg az F11-ig varnom kell. Densiont nem akartam, annyira nem gyozott meg.
A kovetkezo ot evben jo lesz ez a jack csatis megoldas.
-
negro
őstag
válasz szőröscica #34854 üzenetére
Nalam felevente jon ram kene vmi ilyen az E39-be: [link]
Ugy nez ki majdnem mint a gyari. 7 coll, de erintos mint egy uj G30 -ban szoval tud mindent amit kell. Android 5.1 de van belole WinCE is hasonlo gyari BMW menuvel. Postaval jo 120e ft de megmondom oszinten mindig kell eppen vmi masra 100e ezert tologatom.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Már régóta álomverda számomra az E46 valamilyen ci-s verziója. Tudnátok segíteni, tanácsot, tippeket adni, hogy melyik motorral szerelt verziót érdemes választani/kerülni, mire kell figyelni, hogy ne pénztemetőt vegyek, stb. stb.
320 alatt semmikép sem akarok, bár gondolom ezeket ti se ajánlanátok. Még a 320 is kérdéses, bár ezzel kapcsolatban is szívesen fogadok érveket/ellenérveket. A 323-325ci lenne talán a legjobb ár/értékű választás, nem?Külföldi vs itthoni keresgélésről mi a véleményetek? Hahu-n pl nincs sok 325 jelenleg, abból se sok van ami már csak képek alapján is megemelné a vérnyomásomat. Valamint milyen árkategóriát célozzak meg, ha nem akarok egy 4 kerekű roncstelepet?
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Snooker
senior tag
Sziasztok!
Láttatok már új 5-öst élőben? Én tegnap láttam egyet, de úgy érzem, hogy képen sokkal jobban néz ki mint élőben. Alig vártam, hogy lássak egyet, de valahogy mégsem nyűgözött le annyira mint a 7-es.. az mind élőben mind képről baromi jól néz ki... nektek, hogy tetszik az új 5-ös széria?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Snooker #34857 üzenetére
Lattam, ultem is benne. En nem vagyok elajulva, belulrol maradt F10 style, csak a muszerfalon megjelent a tablet. Alig hozott ujitast... Kulsore is megmaradt az F10 -el elinditott konzervativ vonal.
Az uj E klasse eleg magasan uti mind a G30-at, mint az A6 -ost. Tegnap elott volt szerencsem egy E350CDi -hez, nah az mar valami, foleg a regi E -hez kepest, rendesen odaertek, hogy lehoztak az S klasse osszes funkciojat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #34849 üzenetére
Még a fékeket és a futóművet is jó fejleszteni, ha kiautózza az ember. Azért az is jó dolog, hogy szinte minden van hozzá, aránylag korrekt áron. Vicces volt, hogy frt-n egy V8 E46-nál szinte minden E36 jobb időt ment.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kenguru99
aktív tag
válasz TheProb #34863 üzenetére
Az alábbiak közül válassz: M52 (23i, 28i) és M54 (25i, 30i). A kasztni állapota legyen az elsődleges, minél gyáriasabb, rozsda és sérülésmentesebb annál jobb. Minden más csak ez után jöjjön. Szerintem mindegy, hogy magyar vagy külföldi, az állapot döntsön.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #34790 üzenetére
Egész sok infót találtam: N47 vezérműlánc
2007.02.01. - 2009.05.01. -> szakadós, vezérműlánc szettel együtt főtengely csere is ajánlott
2009.05.01. - 2011.03.01. -> javított verzió, nem szakad, ftg sem lesz cserés, de csörgés előjöhet
2011.03.01. - mostanáig -> még eggyel újabb verzió, szintén elkezdhet csörögni, bár gondolom itt is közrejátszik az elnyújtott olajcsere. -
válasz CharlieDrop #34865 üzenetére
Nekem a zongoralakk kicsit bazári, egyébként formára bejön. Mindenki az Audit belsőt tartja etalonnak most, nekem a BMW-é jobban bejön perpill. E60-W211 fronton a Mercié viszont jobb szerintem.
-
negro
őstag
válasz szőröscica #34871 üzenetére
Szep, egyben levo Coupe? 2,5m inkabb
Ez pl. eleg szep. 3m -ert! Raadasul honos.
Par eve ra is voltam kattanva, hogy cserelnem egy facelift E46 Coupera a 39-et...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz chess001 #34870 üzenetére
Nincs kezid? Az ugy meresz Nekem az egyik oldal fog gyengebben (ugye a hulye dobfekes megoldas miatt) de nem 1x szivtam ezert Budan pl. hogyan parkoljak, hogy ne masszon el az auto, illetve leginkabb, hogyan allok majd ki ket auto kozul mikor azzonal gurulni kezd
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Kereket ugy cserelek mert volt mar majdnem el maszott, az egyik oldal szinte semmit nem fog. Csak szarok mar bele megmondom oszinten mivel volt mar komplett dob betet csere, bovden feszites, meg meg par szerkezeti aprosag csere anno es 2 ev mulva ugyanugy szar lett. Ez ilyen E39 betegseg.
Errol jut eszembe. Tegnap hoztam el a driftes szetett, nagyon "dzsukel"
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Hahahaha Ügyfelünk.... Mi csináltuk ezt is végig... Aut váltót is javítottunk rajta futómű görgők vízpumpa vízcső stb stb stb Jó kocsi szeretem.... Az M3 felnivel brutál. Közlekedni vele nem annyira jó de olyan kiállása van a kocsinak meg az összképe iszonyat jó
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #34884 üzenetére
Haha Erteni nem ertek hozza csak szemem van talan hozza.
Amugy imadom a ezt ribancot de annyira ide vag ez a video!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Macka
veterán
Sziasztok!
E46-nak van valami trükkje a váltógomb levételének? Néztem youtube-on videókat, ezek szerint jó erősen meg kell markolni, és lehúzni. Na, ez nekem nem megy, meg sem mozdul....
-
molnarpeter
nagyúr
Sziasztok! F01 (LCI) légrugók szenzorait ki lehet kapcsolni, vagy van esetleg szerviz állása a futóműnek? Nyári gumik felrakása miatt érdeklődöm, mert mikor a télik kerültek fel, nem tudták a gumisok behajtani az emelő csápjait alá Esetleg marad a krokodil?
-
jpeetr
aktív tag
válasz szőröscica #34854 üzenetére
Én ilyet használok.
AUX.on csatlakozik, van bluetoothon zene, kihangosítás, minden, és van ez a kis vezérlő hozzá. -
CharlieDrop
veterán
Szerintetek e60 20d mennyire kerülendő?
tudom a 177 lovas N47 horror, de úgy általában nagyon kevés az a 177 ló hozzá?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34892 üzenetére
Egyaltalan nem keves, de inkabb nezzel egy 25d-t.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #34893 üzenetére
oké, köszi, e60 nem annyira van benne a perifériámban, csak most láttam egy jónak tűnő példányt, gondoltam rákérdezek, mielőtt rákívánok
Mondjuk imádnám az fix
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
jpeetr
aktív tag
válasz CharlieDrop #34892 üzenetére
miért lenne kevés?
nekem egy x1 van, és hidd el bőven elég hozzá
szerintem inkább a lánctól f.snak sokan az n47 esetében[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #34892 üzenetére
Elmentek otthonról?
-
MPowerPH
félisten
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #34899 üzenetére
jópersze, persze, csak egy ilyen lángolás volt.
Figyelem, agymenés következik, elolvasása csak saját felelőségre.
Autóvásárlás van, most már élesben, alaptézis, csak automata, keret kb. 2-3mFt:
1. e90/91:
+: hátul hajt, M47Tu2 még jó féle, van hozzá szerelőm
-: N47 bajok dögivel, gyengus belső, rengeteg behozott és/vagy kitudjamilyenállapotú2. e60/e60: kb. ua, mint 1, csak nagyobb
3. Audi A3:
+: 6-os DSG, CR motorok 2010-től oké, minőségi belő
-: PDTDI, 1.4TSI, 7-es DSG bajok, kevés van belőle, ami nem 1.6TDi4. Audi A4:
+: CR motorok, kényelmes, minőségi belső
-: multitronik, PDTDI, rengeteg kintről bejött5. Mercik:
+: 2009-től jobb motorok, minőségi belső
-: rengeteg kinti, drágább6. VW-k:
ittvanmindendögivel, kevés 2.0CR 6-os DSG-velNa, ebből kimitvenne?
Más márkákból ritka az automata, vagy ha van, akkor vmi borzalmasan kinéző kombi
szóval ezért jött fel az e60 is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- E-book olvasók
- iPad topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lightyear - befektetési app
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...