-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
matyi19
őstag
válasz Cxgrav #34443 üzenetére
Szia!
Koszonom, a reszletes valaszt!
Nem tudom, az e46 jobban rohad mint egy, hasolo evjaratu Passat/A4 vagy barmi mas auto? Tehat, jobban oda kell figyelni, mint mas autonal?Igen, ertem. Olvastam, hogy a BMW scanner-t, sokkal egyszerubb hasznalni mint az INPA-t.
Nagy kerdes a km allas? Azt az INPA vagy BMW scanner ki tudja mutatni, ha vissza lett allitva?
Vagy attol fogg, milyen modszerrel allitottak vissza? -
matyi19
őstag
válasz #56573440 #34444 üzenetére
Alapbol nem vagyok egy optimista ember, de en (lehet rosszul), nem latom ennyire veszesnek a hasznalt auto vasarlast...teny, ha tehetnem en is egy sokkal fiatalabb autot valasztanak. De jelenleg, nem latom semmi ertelmet, annak hogy meg varjak, es vegyek egy fiatalabbat, mert semmi haszna nincs szamomra...
Persze ami teny, nem egyszeru egy jo allapotut talalni, mert ugye valoszinu okkal adjak el...
Csak remenykedni tudok, hogy majd szerencsem lesz. -
envagyok
veterán
válasz Gergello #34440 üzenetére
Látom nem érted..
Az hogy van-e pénze az embernek vagy nincs,annak semmi köze ahhoz hogy hagyja magát átverni, vagy nem, szeret-e mindenhez ügyesen olcsóbban hozzájutni vagy nem.
Ismerek embereket, akik százasával mérik a milliókat, nálam jóval feljebb állnak anyagilag, és ennek ellenére még nálam is sokkal jobban odafigyelnek mire mennyit költenek.
Szembeszomszéd (kb 60M-ós ház,csávó 2016 X6, Mercedes g500 ha vadulni akar, asszony BMW i3) beszélgetését a kertésszel hallottam, hogy drágállta a 10000 forintot a kert rendbetételéért, meg egyszer egy plázában láttam háborogni a kávézó pinérnőjének, hogy mit képzelnek, aranyáron 900 Ft-ért akarják adni a kapuccinót
Erről ennyit.[ Szerkesztve ]
Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!
-
Cxgrav
senior tag
válasz matyi19 #34452 üzenetére
Modulok tárolják a kilométer állásokat.
BMW scanner is mikor indul mutatja a BC óra állását meg talán a motorvezérlő kmóra állását.
Az én autómban pl 240k km van BC szerint, motorvezérlő szerint meg 900k km, ami kb lehetetlen.
Nagyon nem merültem bele a kmóra állás tanulmányozásába, annak ellenére, hogy több program is a rendelkezésemre áll.Szerelővel kell menni autót venni, ez a legjobb tanácsom.
Az, hogy mit mutat a kmóra állás, az egy dolog.....[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Skimaster
senior tag
Urak X3 3.0 D 204Le automata váltóval mire kell számítani? Típushibák? 200e Km van benne,szép állapotú,magánszemélytől...ülésfűtés utólag beépíthető?Köszi!
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #34462 üzenetére
Evjaratot nem irtal, de loerobol vagy 2004 vagy 2005-os. Meg a regebbi motor, de mar TU, nem a sima, ami tud meglepeteseket okozni. A regebbi 5 sebesseges automataval, amirol nem tudok semmit. A kerdes az, hogy mar birja a 410NM -t, vagy ez meg az, ami csak 390NM-re van hitelesitve?!
Egyebkent eleg beteg dolog ez az X1-X3 vonal, nalam a GT-ket is alazza.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Itt talán hamarabb kapok választ.
Kis bevezetésképp: tavaly megvettem az első autómat, abszolut racionális érvékkel meghozva a döntést. Így a bugi kimaradt belőle. Aztán elolvastam Karotta cikkjét [link], ami csak a már bennem elült gondolatot ébresztette fel jobban. Száz szónak is egy a vége:elkezdtem cabriokat nézegetni és hát találtam kint/itthon pár érdekesebb E36-ost. Sok 318IS van, amiket nem ismerek. Kicsit félek, hogy a sok M*, N* rendszámos autók osztrák honból behozott rozsdahalmazok. Jellemzően a hátsó kerékívek rohadnak, soknál a tető mechanikával van baj.
Szóval a kérdés: szerintetek érdemes (=ajánlott típus) beruházni egy 318is cabriora?
-
negro
őstag
válasz motoflug #34466 üzenetére
E36-ot ugyan nem vezettem 18is -el de E30 -at igen. Jo kis motor, porgos, ezert szeretik es az 1100 kilos E30 -at szepen is viszi az a 136 lo na meg ugye erosebb is mint a 320i. Viszont! Egy E36 Cabrio fele tankkal is mar 1400 kg. Na mar most gyak. ugyan ez a motor van benne csak +2 loval (138), keves nyomatekkal es bar Cabrio nem csapatasra van, ezzel a motorral nem sok bugit fogsz kapni. En azt tanacsolnam 320i -ket nezegessel inkabb. Az 150 lo, nyomatek is tobb, na meg csak 6 henger, szoval nyitott tetovel jo lesz az.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
STC Speed
őstag
Szerintem is inkább 320i, haverom filozott anno,hogy 318iS vagy 320i, azóta 320i lett és vagy 100x elmondta már h összeteszi a kezét a 6 henger hangja,járása miatt,annyira jó.egy cabrioba meg pláne
Ha belefér még akkor a 323i jo lenne, abba már erősebb a váltó,fék,difi,plusz sokkal jobban megy. -
matyi19
őstag
Sziasztok!
Csak kepek alapjan mi a velemenyetek, errol az autorol?
https://www.dropbox.com/sh/4n7tdogzcvn4b8l/AADMsn9eUD9fZ0DeffZ6fok-a?dl=0
Elmennek megnezni, de mivel eleg nagy a tav az elado es koztem, ha valami mar a kepeken is gyanus, el sem mennek megnezni.
Az egyik kepen ott a VIN: WBAAS710X0FY49441
Fontos lenne, koszonom!! -
negro
őstag
válasz STC Speed #34470 üzenetére
Jo a 18is de csak E30-ban. E36 Cabriobol viszont ha jol tudom nem volt 23i szoval 20i utan a kovetkezo lepcso a 28i. Illetve letezett M50-es motorral meg a 25i de abbol nem sok van.
Amugy btw nekem gyanus, hogy E36 Cabrio -bol nem is volt 18is csak Coupe -bol...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Tálydi
senior tag
Ott a pont, cabriobol 18-20-25-28 volt e36-ban. IS nem volt, viszont tudom elcsépelt, de 25 alá nem érdemes menni, esetleg egy 20-as ból "AF-esített" forgalmival 25/28-as motort belepakolni, persze ehhez kell futómű+fék is, szóval érdemesebb 2-3-400k-t még ráspórolni.
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
Pedig a 18iS egy eleg jo moci, a 20i helyett siman azt vennem. Ha meg kell a power, 25i/28i.
A 18i -t viszont en is hanyagolnam... Egyenerteku a 16i-vel, kb. a hasznalhatatlan kategoria.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #34477 üzenetére
Azért a 16i-nél egy fokkal jobb, a 16i menetdinamikáját kronológiában tartják számon. A 18-assal lehet közlekedni, de többet nem, élményt nem nyújt, 20-as minimum kell, pláne, hogy a cabrio azért egy nehezebb súlyosabb karosszéria.
(#34478) motoflug:
Ugyan a számokat nem az élmény mértékegységeként tartjuk, de tájékozódni azért lehet, a 20-as motor sem egy bivaly, de abban már keresve megvan a bugi, rövid a váltója és nem nagy ördöngősség bele egy sperr, kanyarokat keresztbe egybefűzni nem ezzel fogsz, de 1-1 szép kikanyarodáshoz azért elég, a 18-cal ellentétben, az már a határ másik végén van ahol csak a kuplungot rúgdosod.
(#34479) aero. +1
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #34477 üzenetére
E30-nal jobb is a 18is mint a 20i de E36 -nal mar keves az a 138 lo na meg a nyomatek. Ott mar a 20i jobb valasztas. Amugy meg megerositettek, hogy nincs Cabriobol 18is Ha kell a power... ennyi erovel akkor vegyen M3-at Ha vki 130-140 lo kornyeken nezeget felesleges nagyobb motorosat nyomatni neki szerintem. 150lo is okoz majd meglepetest hatsokereken egy olyan usernek aki nem vezetett korabban RWD autot.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Tálydi #34480 üzenetére
Amugy bar Cabrio az tenyleg nem csapatasra van de en nem 1x lattam amator drift rendezvenyeken E36 320i Coupekat vegig kilincsel elore. Annyi a titka nem 245-os gumival kell hatra mert bar az mutat a legjobban meg szepen terpeszt csak hat ilyen meret M3-on volt. Az alapvetoen gyari meretet, egy 205-os gumit drotig elteker egy 20i is es bovan lehet vele keresztben menni
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Hikvision
senior tag
Telepítő autók nálunk E36 1.8 M43 és E46 2.0 M52 mind a kettő touring, és az e36-ost komfortosabb vezetni városban, mert nyomatékosabbnak érzem, az e46-ot pörgetni kell akkor használható, de hogy a még a 195-ös gumit sem tekeri el száraz aszfalton az is biztos.
20 éve a PH-n.
-
Tálydi
senior tag
Amatőr drift rendezvényen is szerintem azért jócskán ki vannak könnyítve azok az autók. Ha jól emlékszem pont te szoktál tc-s cikkeket ide linkelni, Vályi Pistának pont egy 320-asa van veretős autónak, és azért szépen is megy neki, de ugye láthattuk már, hogy kb zoknit nem vesz fel a súlycsökkentés végett
A lényeg, hogy a 18i nem bugi.(#34485) Saycz:
Ha minden igaz az m43 sohc motor, és a hengerenkénti 2 szelepesek mindig nyomatékosabbnak érződnek, jobbára azért mert lentebb van nekik a Nm csúcs, ez lehet a titka. Javíts ki ha tévedek.[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz motoflug #34478 üzenetére
Ezek folott eljart az ido, a maguk koraban annyira nem voltak rosszak(bar egy Calibra a 2L-es motorjaval agyoncsapta meg a kis sor 6-ost is). A szot, hogy nyomatek, nem igen ismeri. A loero is keves, porogni sem szeret, sokat eszik. 1400kg -al tarsitva pedig halal lehet. Mi a gondod a sor 6-okkal? Az ado?
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz motoflug #34469 üzenetére
Teljesen komolyan gondoltam. Két keréken sokkal jobban megvan a szabadság élménye. A 318 kabriot max a parkolóban lesz élmény nézegetni. Ha a BMW-s élményekre vágysz, akkor e30 318is, 325, E36 323-5-8, E46 330 hátsókerekes, manuál, szvsz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Nezegettem F10 -hez valo szervizpakkot. Az lehetseges, hogy a legszurot nem lehet megvenni OEM -kent? Nem talalom se MANN, se Mahle, se Bosch -ban. Arrol meg nem is beszelve, hogy valami 20-24k a szuro... LOL.
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Hikvision #34485 üzenetére
Eltikentve a -35 hp -tol ahogy nezem az adatokat mindosszesen 300-al alacsonyabb fordulaton adja a nyomatek maxot egy M43 viszont 25 Nm -el kevesebbet szoval igy ez azert fura.
Hat nem tudom de ha ilyen virsli gumit se teker el ott gond lehet a motorral. Nem nagy szam video de szepen korbe tekeri egy 20i a korforgalmat szarazon...
Es elmeny autonak kell neki egy Cabrio. Miert baj az ha porgetni kell egy szep hangu sor6-ot?
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Hikvision
senior tag
Az e46, nehezebb mint az e36, az még fokozza az érzést, a pörgetéssel nincs gond, csak jópofa tud lenni amikor a 2literes kis sor 6-nak már láncfűrész hangja van, aztán elmegy melletted egy literes turbós fiesta Nem kell félreérteni, de a hazai bmw-k nagy többsége kimerül az első m-lökösnél, belül meg "duruzsol" egy 170LE alatti kis vicces motor, és azt hiszik, hogy ők a belső sáv királyai. Szerintem, ha vesz kabriót, akkor legalább E46-ot és 25/30-as motorral. És itt most nem akarok megbántani senkit de ez az igazság általában. Erre rátesz még az is, hogy a sok bontószökevény 200-600 Euros E46-okat tolja be mindenki az országba vagon számra, aztán jön a 116-i fejlődése, először kivágnak a rugókból, b*sznak a felni alá 4 pogácsát, jöhet az éndzsölájsz, kap egy paragi univerzális hátsódobot, m-es matricát és kész is a falusi "m3". Ebből van az utakon az e46-oknak a 70%-a. Pár éve ez volt E36-al is, csak azok már kirohadtak az utakról.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
motoflug
őstag
Sok válasz érkezett. Szóval, a lényeg, hogy megvettem az autómat, amiben semmi izgalom nincs, de szeretem, Viszont motorozni már nem szeretnék közúton, meg mivel legtöbbször ketten megyünk és beszélgetünk, zenét hallgatunk rengeteget ezért adta magát a cabrio. Aztán elkezdtem szétnézni. Egy biztos, diesel nem kell, sem fiatal. Nekem a fiatal = 2005-nél fiatalabb. A régi formák híve vagyok, így eljutottam egy régi szerelemhez az E36-hoz. Amiket az előttem szóló írt, az tökéletesen tükrözi a valóságot a lefingott boyracer kultuszát megrágó majd kihányó E36-okról. Ez viszont nem érintene, ha nem lenne tele a piac ezekkel. Coupe, sedan szóba sem jöhet, max a touring, de akkor meg már minek cseréljem le a mostanit.
Szóval ha az E36 vonalon indulok el, akkor vagy el sem indulok rajta, vagy szétnézek itthon és elkeseredek, vagy behozok kintről. Elindultam itthon. A zöme még egy hívást sem érdemel meg, találtam egy-két ígéreteset. Az egyik, ami miatt megkérdeztem az 318is motort, az kimeríti a több, mint gyanús fogalmát, így arról gyorsan letettem. Szóval nem zárom ki a 320-t sem, csak még nem jött szembe olyan.
Egyébként más autókat is nézek, golf, astra cabriok.
-
MPowerPH
félisten
válasz htomi85 #34494 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy ennek semmi koze az onertekeleshez. De 2017-ben nem latok semmi bugit egy 318i-ben, mert ahogy leirtak, a kis 1 es 1.2L -es szornyetegek is lazan leszivatnak. BMW-hez azert az mar necces. Nem kell feltetlen 200-300 loero, de ma mar egy 1.6 csettego is 140Le, a kis literes turbokat ideertve. En igy latom...
Tovabba, az, hogy valaki eros autoval jar, miert jelent egybol szamodra azt, hogy onertekelesi zavara van?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Hikvision #34493 üzenetére
Az E36 18i mellett is elemegy barmi. Az en 528 -am mellett is elmegy egy mai 2.5 diesel vagy egy 1.6 vagy inkabb 2.0 turbo benyas. De tudod mennyire erdekel? Attol meg az az X nem lesz nagyobb, jobb elemeny...
Btw E36 Cabrio baromi jol nez ki ma is. Sima 18i tenyleg tre de 20i vel mar boven lehet jol es szepet autozni es senki nem azt varja el tole, vagy nem azt kene el varnia tole le nyom egy mai 320d-et.
Amugy amit irsz az valos igen de itt most nagyon elkalandoztunk.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''