-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
urban racer
senior tag
válasz whitezo88 #33593 üzenetére
Nekem 292nél lett cserés a kettős tömegű. Olyan volt a hangja, mintha kinyomó csapágy lenne. De NEM Mondjuk én megúsztam 240ből, munkadíjjal (luk kettős tömegű, luk tárcsa, luk nyomólap, skf kinyomó)
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
lali81
tag
válasz urban racer #33601 üzenetére
te milyen kocsit hajtasz?
Nekem E60- esetén (218e -nél vagyok), kértem árakat a gyári kettőstömegű+kuplung set: 369e , a LuK RepSet 200e. Kérdés hogy megéri-e a gyári a felárat? Erről van valakinek infója? -
CharlieDrop
veterán
Hello mindenki
Ötleteket szeretnék kérni, honnan érdemes BMW-s lifestyle kiegészítőket venni? Nézegettem tegnap dolgokat, és találtam tök jó kulacsot, a 13 ezer FT-s ára kicsit elszomorított.
Köszi a válaszokat.
@(#33604) Möhe
Ne vegyél rá mérget azért[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33603 üzenetére
Jogos, nem láttuk a motorteret
Ebay? Alliexpress? Bimmerdani?
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33606 üzenetére
Mobilgumi.hu
-
MPeter87
őstag
válasz lali81 #33602 üzenetére
Majdnem dupla annyiba kerül a gyári és nem valószínű, hogy annyival többet elmenne vele, így én biztosan nem dobnék ki annyival többet rá. Nem tudom honnan kérted az árakat, de szerintem tegyél egy próbát facen az e60/61 fórumban is, kérdezz rá ki mennyiért tudna neked adni új szettet.
-
urban racer
senior tag
az pont nem volt, csak donor-réges-rég
Volt: e36 320i sedan, e36 325i sedan(donor), e39 523i sedan, e39 523i sedan(donor), e39 528i sedan (donor), e36 316i compact(beszámoltam, csak 1 hétig volt), e53 3.0d, e39 525d touring, e36 328i coupé, e36 318i cabrio(megvettem, hazahoztam, de eladtam, mert gyenge volt...), e39 530d sedan, e46 330i cabrio és most egy e61 525d illetve az építkezős autóm egy opel frontera 2.2i"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz lali81 #33609 üzenetére
Keress egy autószerelőt, aki megcsinálja neked normálisan, és beszerzési áron odaadja a kuplungot. Nekem a 240 is így jött ki, illetve ahol csináltattam, ott voltam tanuló-ezért olcsóbb lett a munkadíj is. Ha nem félsz idegen helyen hagyni a kocsid, illetve nem gáz, hogyha el kell hagynod szeretett fővárosunkat, akkor merem ajánlani az a szervizt, ahol az enyém is volt. Nyilván ennyiért neked nem csinálják meg, de minden bizonnyal 300 alatt bőven megúszod. Csak a beszerelt holmik értéke volt nekem teli áron 350 körül
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #33611 üzenetére
Az e39 523i volt a legkirályabb, itt szerintem az olvasók 99%-a nem vállalta volna be
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #33613 üzenetére
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
szőröscica
addikt
válasz urban racer #33615 üzenetére
Nem Te írkáltál az E39.hu-ra is? Ismerősek ezek a képek (gskill néven talán?)
-
Möhe
addikt
válasz urban racer #33611 üzenetére
Ehhe , kevertelek negroval
A kabrió meg tényleg beugrott hogy említetted -
urban racer
senior tag
válasz szőröscica #33616 üzenetére
Igen, én vagyok az
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Akkor rühelltem meg egy életre a benzines autót... Valahogy nem tudtam felfogni, hogy miért eszik több olajat a szervízkönyves, garantált km-es kocsi, mint egy 2 ütemű motor Amúgy meg minden tök jó volt, akkora feelingje volt, meg patika volt az autó is
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
fullgas528i
újonc
válasz lali81 #33602 üzenetére
Szia, a gyári BMW dobozban is is ugyanaz a LUK cucc lesz (ezekkel foglalkozom), tehát felesleges azt venni, főleg hogy gyári cuccra csak márkaszervízes beszerelési számla esetén van gari. Ha kapsz LUK kuplungszettet (kinyomó+tárcsa+szerkezet) és hozzá kettőstömegű lendkereket 200.000-ért, akkor azt érdemes elvállalni, az elég jó ár. Ha nem kapsz, akkor én adok
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #33615 üzenetére
Azert kemeny, es rossz latni, hogy egykori alom autok mara hova jutottak. Anno kojokkent odavoltam az e39-ert, mikor megjelent a papaszemes Mercivel egyutt, es lattam egyet-egyet (96-ban azert meg ezek az autok tenyleg luxusnak szamitottak, es csak a leggazdagabbak jutottak hozza, igy alig volt par az utakon), mindig korbejartam, tatottam a szamat. Akkor meg Sierrank volt. Apaek ceges Audi 100-asa pedig meg nem ezen a szinten volt, bar az is urtechnikanak szamitott.
Anno en is filoztam regi M5-on, de hiaba nem veszes az aruk, a roadtax+biztositas az ertekenek a fele/ ev, es akkor a 16-17 eves auto szervizigenyet nem is emlitem.Hogy on is legyen. Hiaba a 313 paci meg nyomatek, ez az F10 1800+ kg-al soha nem lesz sportauto. Pedig jol megcsinaltak, probalkoztak. Csak hogy dicserjem is, ma rendesen kiprobaltam a sport+ allast. Rohadt jo, kormany kemeny lesz, futomu is, gazpedal es valto hipererzekeny. Meg ugye ilyenkor a stabilizator is atkapcsol 'hulyegyerek modba', es a legbenabb emberbol is driftert csinal.( TC-s cikkben is irtak.. Korforgalomban olyan lazan keresztbe tettem a nedves uton, es olyan szep ivet rajzoltam, hogy meg en is meglepodtem. Pont annyira engedi, amennyire szukseges, de ha hibazol, akkor kijavit, brutal jo. Kar, hogy erezni azt, hogy kozel van a 2t -hez... De legalabb ebben a modban nem turja az orrat. Az M5 az nehezebb vagy 100kg-al, es az elol van, arrol sem tudom elkepzelni, hogy jo vele palyazni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #33621 üzenetére
Budai gazdagoknak nyújtottak egészségügyi szolgáltatást ezzel az autóval: vagyis cipelték őket orvoshoz, meg minden ilyen baromság... A csomagtartóban volt egy gipsz is Az oldalán látszódott a keresztes matrica ragasztójának maradványa. Erste leasinges volt az autó, lehet, hogy privát autó volt, de céges használatban, passzolom. A lényeg, hogy visszavették, pár évet pihent Csepelen, mígnem én megvettem 2011ben (kapaszkodj!) 300 ezerért, amiben már benne volt az aukciós oldal százaléka is. Akkoriban az 523ire a regadó több volt. Volt egy törött, abból összepakoltam az új belteret, meg amit kiloptak a motortérből..
Pár hónapja láttam fenn hahun közel 1M-ért Mondhatom azt, hogy megmentettem?"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #33615 üzenetére
Nagy parti volt ezt megcsinálni, nemde?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #33621 üzenetére
Szerintem az otos sosem szolt a sportautosagrol. 4 embert szallit kenyelemben, csendben, biztonsagban, remek utfekvessel, gyorsan messzire. Legalabbis a csaladban jart eddigi autok (ket E34 525tds touring, egy E39 530d touring, a mostani E61 525i) es mas altalam vezett peldanyok (E39 540i, E60 535d) alapjan ez a velemenyem. meg a legerosebbeket vezetve is az volt az erzesem, hogy a komoly menetteljesitmeny ellenere is utazni a legjobb veluk, nem csapatni.
A moka valahol az egyes es a harmas kupe korul megall szerintem.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #33624 üzenetére
Az 5-os meg nem volt rossz E39 -nel, mert meretben a mostani 3-as, sulyban talan meg konnyebb is volt. E34 viszont meg verbeli sportgep volt, foleg az M5.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33626 üzenetére
528i -m 1540kg volt, tetoablakkal, mig a 3-as coupem mar 1580kg korul volt, tetoablak nelkul. Tetoablakkal 1620kg.
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #33623 üzenetére
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #33629 üzenetére
még emlékszem rá, nem volt olyan rég
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33628 üzenetére
1420kg. En ugy tudtam, hogy 1465kg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ummon
csendes tag
válasz CharlieDrop #33632 üzenetére
M47 még vasblokk, az N47 már alu ötvözetből van
-
erikke17
őstag
Nem találtam ilyet én hirdetésben Téli árat irt ami alacsonyabb mint a nyári ára. De brutális egy gép.
Más - volt szó automata váltókról most. Nyáron jön a csere ideje letelik a 60k km, illik ilyenkor adaptációt törölni? Gondolom igen más a viszkozitás, sűrűség, elhasználódás stb...
Szervizben fogom ezt csináltatni azért nem egy motorolaj csere Na meg az átömlesztéses módszerral csinálják speckó géppel ahol az összes olaj kicserélödik(több mint egy sima leengedés).
Meg majd teszek fel képet házi fabrikálású kartergáz szűrőről 7 ezer alatt mit fogott meg! Rettenet mi van megetetve motorral.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Yeffy
veterán
válasz urban racer #33611 üzenetére
aztak.rva g.ci... impresszív 'kis' lista
szerelő vagy, vagy nepperkedtél, hogy ennyi Bömös megfordult a kezeid között? mennyi ideig voltak meg nagy átlagban (kivéve amikhez odaírtad)Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33626 üzenetére
Anno ~1 honapja volt kb ez a suly tema. Nekem a 28i felig tankolva, sofor nelkul durvan 1500 kilo. Viszont sokan azt hiszik minden 5er E39 vagy 1,8 tonna. Mert eg es fold egy 30d touring-al. Az tenyleg majd 1800 kilo. Az egy hajo. Vagy ahogy egy 40i -is, voszont ott van ero csak azt is lehuzza az automata. Szerintem a futomu szamit sokat. En az M sportal meg driftre is kiviszem, kivittem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
ja tényleg.
Bár szerintem a dízel nem azért nehéz, mert dízel, meg automata, mert a e36 23i-m is 1475kg volt, szóval nem értem az e39 28i miért csak 1500 kg, sanszos, hogy
a, papíron nehezebb (bár nem értem miért)
b, a felszereltégi szint is számít (a manuál nem sokkal volt könyebb az automatánál)c, olyan amire nem gondolok
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33637 üzenetére
E39 ben alu blokk. Alu futomu karosszeria elemek... meg az enyem szedan. Teto ablak nincs. Az is 20kilo plussz
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #33352 üzenetére
Masodik szerviz, 70 rugoert:
-vanos olajcso csere
-auc szenzor potlasa
-jobb elso helyzetjelzo csere
-hud beallitas (ezert konkretan az egesz muszerfalat ki kellett szedni: [link])
-egy flakon gyari borapoloA HUD rohadt jo, megerte szetbombazni erte a kocsit. Szerintem masszivabb lett az osszeszereles utan a muszerfal amugy, mint elotte, pedig fostam, hogy zorogni fog.
Mentunk egyet az autoval, diagolni most nem tudtuk, de szerintuk nem biztos, h wandler, tekintve, hogy nagyon picit ugral csak a fordulatszam. Az olajcsererol az a velemenyuk, hogy a friss olaj kimoshatja a szennyezodeseket a helyukrol es ronthat a valton ennyi km utan. Valtoshoz elviszem majd azert, hogy alaposan megdiagoljak.
A vizpumpat es a termosztatot kicsereljuk a kovetkezo olajcserenel, es leszedjuk, atmossuk a hutest. A pcv cserejet nem tartjak indokoltnak, mig tuneteket nem kezd produkalni. Egy jobb oldali motortartót kell cserélni még, mert az megsüllyedt.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #33639 üzenetére
"Az olajcsererol az a velemenyuk, hogy a friss olaj kimoshatja a szennyezodeseket a helyukrol es ronthat a valton ennyi km utan. "
Ugye ezt nem a szerelo mondta? Mert ez hetpecsetes badarsag... Az olajcsere nem okoz ilyet. Ami lerakodott, az mar nem fog feloldodni. Van az a mod, amikor eloszor specialis tisztitoszerrel atoblitik a valtot, ami leoldja a lerakodasokat, es minden dzsuvat. Na most ez akkor nem ajanlott, amikor a valto sokat futott, mert az okozhat olyat, hogy a nagyobb darabok eldugitjak az olajjaratokat.
Majd 200k km, 12 ev olajcsere nelkul. Azt szeretni fogja a valto. Szvsz ha egyszer beindul, utana visszafordithatatlan. Azt azert megneztem, mennyi otthon egy rendbetetel. UK-ban olcsobb, otthon nagyon elszalltak az arakkal.Azert csodalkozom, hogy a hosszu keresgeles utan beleugrottal egy ilyen
ketes eloeletuelhanyagolt autoba, azok utan, hogy 1000+1 -szer ki lett targyalva, hogy nagy szoporoller az ilyen. A szervizkonyvet ellenoriztetted markakereskedesben? En nem fogom fel, hogy egy osztrakoknal is ennyire bekapom a lesz@rom tabit van, amikor az auto szervizerol van szo.mod: Jah, lattam. Nem ugy ertettem a ketes eloeletet, rosszul irtam le.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #33640 üzenetére
Pedig ezt sok helyen mondjak am, hogy egy sima alap olajcsere nem jo, ha mar ennyit futott csere nelkul. Szetszereles, tomitescsere a komplett tisztitas utan, es mehet bele az olaj. De a sima leereszt, szurot cserel, ujra feltolt az nem biztos, hogy jot tesz.
Az auto nem ketes eloeletu, vegig markaszervizben volt szervizelve, szervizszamlakkal igazoltan, lekerdezhetoen a bmw adatbazisabol. Ilyen egy E61 200 ezer km utan. Olvasgass nyugodtan az E39.hu-n, hogy mikre koltenek a tulajok es mennyi idot kovetoen. Kulonosen ajanlom Hamori Arpi irasait.
Szerk.: ettol persze meg belenyulhattam, de hamarosan osszeall mar.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz MPowerPH #33640 üzenetére
Egyébként a váltóolajra ír elő a gyár csereperiódust az automatánál? Sok márkánál nem .. az egy dolog, hogy a népi bölcsesség tudja, hogy azt cserélni kell, de ha van valaki nem annyira autóbuzi, aki simán csak megvett újonnan egy autót, tisztességesen hordja márkaszervizbe, akkor ott sose cserélődik le az olaj .. én a németekről is azt olvastam, ok, viszik az autót kötelező szervizre amikor kell, de semmi több, ami nincs előírva azt nem cserélgetik, megnézik a pénzt..
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Nincs, mivel a hype az az, hogy ez lifetime. Ellenben sokat valtozott a szervizek hozzaallasa is az evek soran, most mar figyelmeztetik a tulaj, hogy hiaba nem tetel a szervizkonyvben, es hogy nincs eloirva a csereje, azert tobb mint ajanlott. Ehhez kepest pl. a ZF kerek perec megmondta pl. az uj 8 sebesseges valtoknal, hogy legkesobb 140k km -enkent kell csinalni egy teljes olajcseret.
Don't Tread On Me
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #33639 üzenetére
hat azt picit szetkaptak
Klassz verda lesz ez ha kesz lesz!
-
CharlieDrop
veterán
Automataváltós TC-s cikk. Ajánlom mindenkinek
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #33639 üzenetére
Ha le kellet "kapni" a műszerfalat a HUD- állításhoz, akkor bennem felmerült a kérdés, hogy valszeg már volt lent a műszerfal ha nem sikerült a hud-ot jól visszarakni, ez persze további kérdéseket vet fel. Jó hogy ilyen lelkesen tolod még bele a pénzt, én is így voltam az E90-el, de kb 1 év és rengeteg pénz után ritkán volt olyan hét, hogy hibamentes legyen az autó. Ami persze mindenkinek mást jelent, én törekedtem a tényleges hibátlan állapothoz, de valami apró szarság mindig volt, és a végén jött az eladás, ahol hiába 4m KP-ért ment el buktam rajta nem keveset, de megfogadtam, h ilyet soha többet, pedig gyönyörű lett a végére, és azért imádtam a kis hisztis rib*ncot
20 éve a PH-n.
-
szőröscica
addikt
válasz Hikvision #33648 üzenetére
Szeteshet egy nagyobb katyutol is, csak ki volt pattanva a helyerol a tukor. Az egesz egy doboz mint egy regi vetitogep, muszerfal kiszereles nelkul pedig az egyetlen allitasi lehetoseg minimalis szintezes a navi kijelzojenek kivetele utan, ami jelen esetben nem volt elegendo.
En elhiszem, hogy itt a neten keresztul ugy tunik, hogy elhanyagolt szar az auto, de akik 20 eve naponta ezeket szerelik, azt mondtak ra, hogy kifejezetten jo E61-es.
Eddig a hudon kivul semmi extra dolog nem volt, tomitesek csereje, es egyeb aprosagok.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33647 üzenetére
Nem, 35D csak automataval jott a nyomatek miatt.
Don't Tread On Me