-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
-
lali81
tag
válasz szőröscica #33254 üzenetére
amikor megtörtént az eset,először azt hittem hogy kiegyensúlyozatlan a kerék vagy leesett róla a cinksúly.. . na aztán elkezdett rázkódni is, de nem vészesen, betudtam a rossz kuplungnak, lendkeréknek, de aztán egyre inkább hátulról jött a rázkódás, és amikor már az ülés alatt éreztem, na akkor már tudtam, hogy nem a kerék..
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #33248 üzenetére
"Esoben, vagy ha siman viz van rajta es felnyitod, akkor annak egy resze szepen patakokban befolyik a fedel oldalan egyenesen a csomagterbe. Ilyet meg nem lattam, pedig volt par autoval dolgom az eletem soran."
de nem volt e46-od
ezek szerint azóta sem oldották meg ezt :S
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz Hikvision #33246 üzenetére
A te kocsid volt szar. Próbáld meg ízlelgetni, hogy elég ha egyszer elcseszik, akkor már annyi a járatoknak. A tiednek volt 5-10 olajcseréje. Nem véletlen a 0 és az 5-ös olaj az ajánlásban sem
A hidrotőke csattogás tényleg az olajnyomás probléma miatt van, egy kis lyuk van rajta és az csillapítja a szelepek ütéseit. Ha rossz az olajnyomás, akkor nem töltődik fel. Nem egy nagy kaland levenni a hengerfejet, nem kell új belőle.
Az a gyűrűzés nem a hengerfalat jelenti, hanem a kis karikákat a dugattyúkon.
Egy hozzáértő szerelő (spec szerszám kell hozzá) egy munkanap alatt simán megcsinálja mindkettőt.
A dízelnél mindenki vállat von a költségeknél, ez benzinesnél töredéke és nem törvényszerű...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33248 üzenetére
Haat. Nem akarlak elkeseriteni de mivel most "masod kezbol" tudom milyen egy F10 30d. Ezek, amiket leirtal null szintem jelentkeznek nalunk. Teny a csaladba kerult F10 az gyak. full extras kivitel es 4 zonas a klima de az, hogy hatul kozepen nemjon meleg nem tudom mekkora nagy tema. Nalam nem lenne az. Az en E39-ben sem jon meleg levego kozeprol csak a labterbol. Ezert telen le zarom a kozepsot es kesz ha esetleg hatul ulne vki. Labrol kapja. A meleg levego amugy is felfele szal. 99-es evjarat es utana volt talan alap, hogy kozeprol is lehessen szabajozni a hideg, meleget, ergo "3 zonas" klima E39-ben.
186 vagyok. 44 es feles lab es boven elferek a pedalok kozt. A csomagter gomb nyomasra is csukhato ugyan de nahogy mar ne lehesssen le csukni manulasian amugy a belso fogoval ha... nem ertem miert kivul fogod?
Ugyan ez touring de nem tudom elkepzelni a viz a csomiba todulda a sedannal ha csak nem volt megtolva hatul... E39 sedannal se ment be oda semmi ha felrantottad a csomit! Ja es a karpit hianyat se ertem?
Egy szo mint szaz nalam az F10 siman E39 utod.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Majd ha Te hasznalod, akkor tudsz velemenyt irni. A lila kod nalam is 3 hetig tartott.
Nekem az E39 -ben jott a meleg, es az E92 -ben is jott a meleg kozeprol, ott volt a kis allito mindegyikben. Az, hogy benne van a 4 zonas klima, meg nem jelent full extrat. En azt inkabb fapados verziokban latom, meg touringokban. Olyan extrak vannak, amirol nem is tudsz, hogy letezik. Meglepodnel, mennyi hianyozhat abbol az autobol is.
Az E39-et inkabb hagyjuk, mert ott nem csak hatul fazott mindenki, hanem elol is. Mennyit szivtam azzal is....En 175 vagyok, es 45 -os labam van. Teli cipoben nem lehet az autot vezetni, igy raszoktam, hogy a csomiban bent a sportcipo, abban vezetek. Rosszul irtam, mert a fekpedal karjaba akad bele a cipom orra.
A csomagter gomb a touringoknal alapbol elektromos. Sedannal pedig probalt ki, ha van lehetoseged, az elektromotor nelkul.(ami sedan eseten nem praktikus, mert ha megtomod, akkor nem zarodik le) Akkora ellenallasa van lefele, hogy ha izombol huzod le a belso fogantyunal fogva, akkor talan lecsukodik. Ha nem kapja el, akkor siman visszanyilik. Ekkor kell kivulrol lenyomni. Felesegem pl. csak 2/3-aig tudja lerantani, nincs tobb kraft benne.
A viz pedig befolyik, mas is panaszkodik. Ahogy felnyitod, azzal a lendulettel szabadesesben a csomiba. Ez ilyen mindegyiknel, nem azert, mert torott, hanem azert, mert sz@r. Ez nem Mo, hogy eltitkoltan totalkaros autot veszel, mert a biztositasnal es a gyari historyban meg egy elem ujrafenyezese is le van konyvelve.(nekem pl. az elso lokharito)Karpit hianya? Vazz, nezz bele, felulre. Skodaban le van burkolva, itt nem futotta ra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-v-
addikt
válasz MPowerPH #33248 üzenetére
A pedalelrendezes csapnivalo, kenyelmes ulestavolsagnal a kormany tul messze van. Ha kicsit kozelebb hozom, akkor sportcipoben ugyan nem, de nagyobb teli cipoben a cipo orra folyamat beleakad a gazpedal karjaba. Tehat hogy a gazrol a fekre lepjek, nem eleg a bokamat elforditani, a sarkamat hatrebb kell raknom.
Még jó, hogy a bmw régen arról (is) volt híres, milyen jól magadra tudod állítani az üléspozíciót .. ezek szerint ez is a múlté már.
-
lali81
tag
válasz MPowerPH #33261 üzenetére
Akkora ellenallasa van lefele, hogy ha izombol huzod le a belso fogantyunal fogva,
+1
E60 limuzin ugyanez, leglazábbra van a rugó akasztva és a feleségem nálunk se tudja lerántani.
Én is izomból szoktam belül fogva lerántani, hogy ne kelljen a kasztnihoz hozzáérni kívülről.
Érdekes, hogy A6 kombin (4F) könnyebben le tudtam rántani, meg az E91-en is.. -
negro
őstag
válasz MPowerPH #33261 üzenetére
Teny heti 1x kerulok hozza de nekem + benyomas az auto nagyon.
Ebbe van kamera hatul. Nagy navi, savtarto, radaros tempomat es stb. Ules hutes is vagy kormany futes is kerult bele. Ezert irtam majdnem fullos de nem is ez a lenyeg.
Erdekes amit irsz E39-re mert nekem nagyon jol fut, sose volt gondom vele ahogy mas se panaszkodott, sot epp ellenkezoleg. Bar en nem az automata modot hasznalom hanem be van kapcsolva mindenhova mehet levego (kiveve hatul kozepen )es 23 fok belove a panelon.
Ja hat XXXL -es labmerettel mar nem csodalkozom. Nekem 44-es merettel atmeneti cipoben nem volt gondom meg.
Ennyira szar lenne a sedan tervezese, hogy nem a hatso ablakra esik a viz ha nyitod a csomit es onnan a vizelvezeto nyilasokra? Meg gyarilag nincs rajta karpit? Tekintve, hogy mar E34 is vegig volt karpitozva.( Pont ezert irtam, hogy lehet meg volt nyomva, csereltek a puttonyt de karpit nem lett visszateve meg lehet rosszul van pozicionalva ezert esik be a viz )
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ADAM1337
nagyúr
Lehet már kérdeztem de felteszem megint,
Nem típus azonos motor beépítésének az eljárás elindításakor kell rendelkeznem a megvétel előtt álló motor számmal ?
Elvileg úgy kezdödik az eljárás hogy az NKH-tól kérek beépítési engedélyt, jól tudom ? -
Möhe
addikt
csak nálam nem megy egyik VIN dekoder sem napok óta?
szerk: románból mennyire életszerű e39 M5-öt nézni?
[ Szerkesztve ]
-
Hikvision
senior tag
válasz chess001 #33257 üzenetére
Hát te aztán nagyon okos vagy, jobban tudod, hogy mennyi olajcseréje volt az autómak mint én
Mivel a családban kezdte az életét, elmondom neked, hogy 10.000-ként volt cserélve új kora óta 0W30 Mobil1-el. Amikor leküldték az endoszkópot a szelepfedélnél enni lehetett volna a motor belsejéből. Ki mondta, hogy a gyűrűzésnek köze van a hengerfalhoz? A hidrotőkék azért csattognak általában télen és akkor is ha alacsony fordulaton van használva az autó mert amikor leállítod a meleg olaj kicsöpög belőle (ennek még az is segít hogy kis pöcs hidrotőkék vannak benne), és a vékony elbaszott járatok miatt ha nincs fordulat akkor nem töltődik fel egy darabig (általában üzem meleg állapotig). De javaslom, hogy próbálj meg művelődni legalább a google segítségével, mielőtt osztod az észt: "bmw n52 hva problem".[ Módosította: radi8tor ]
20 éve a PH-n.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #33272 üzenetére
BMW olaj? Az mi? Nem tudtam, hogy a BMW gyart olajat. Tudtommal a Castrol csinalta nekik, es az atcimkezett olaj valojaban egy Magnatec minosegu anyag volt. Ha bemesz a BMW-hez itt, akkor a normal minosegu olaj vagy a BMW, vagy a Magnatec. A premium meg az Edge.
A mobil 1 pedig nagyon jo olaj, sok dieseles azt hasznalja a Castrol helyett. Teljesiti az Ll04-et, tehat bele valo.Negro: Nem, egyiknel sincs burkolat. Felul e39-ben sem volt, es az e92-ben sem. Az, hogy a viz befolyik, siman tervezesi hiba.
Ha nap mint nap vezetned, de is talalnal benne hibat, hidd el. Nekem is most szall fel a lila kod.
Az is bajom, hogy lassu, kanyarban szenved a sulya miatt, igazabol semmi sem jo. Olyan holtterek vannak, es annyira nehez kilatni belole, sok helyen meg felek vele. Ez reszben persze azert is van, mert a jobbkormanyos autokhoz joval nehezebben adaptalodok, egyszeruen nehez raerezni a bal oldalra. De magad lathattad, mennyit nott az 5-os.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #33276 üzenetére
Deeee pedig gyart akkumulatort, kulcstartot, sapkat, törülközöt.....azert nem fersz el a labaiddal Te sem normalisan, mert biztos nem BMW s a bakancsod....lelked rajta, tedd tönkre az autodat a mezei cipökkel...
btw a bmw akku asszem Banner vagy Excide, 100% osan, csak mas cimkevel. Legalabbis az e60 ban meg az volt, ezt pont a kollegamnak mondta egy akkus csoka....ha igaza van, de neten is asszem ezt talaltuk anno.
-
peetmaster
senior tag
Sziasztok,
Lassan csereérettek az első fékbetétek az autón (E60 530D), és érdeklődni szeretnék, hogy milyet érdemes vennem hozzá, amivel tényleg meg is tudok állni? Off autón ATE betétek vannak és abszolút pozitív a tapasztalat. A fékbetétek cseréjekor minden esetben cserélni kell a kopásjelzőt is, ugye?
-
ADAM1337
nagyúr
válasz peetmaster #33278 üzenetére
Persze cserélni kell,
Brembo vagy a sport EBC ugyanezeknek a pofái is.
Én EBC-re hajaznék yellow-ra pl. -
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #33280 üzenetére
Nekem pont az osszeszerelesi minoseggel nincs bajom. Minden puha, semmi nem zorog, semmi nem nyoszorog(kivetel a pohartarto, nyitott allapotban ugye), minden jol kezre is all. Az E92 -omhoz kepest, es ebbol kiindulva az E60 -hoz kepest is hatalmas fejlodes, hoztak azt, amit az E39-nel abbamaradt.
Es fordult a kocka e tekintetben, mert az E90-E60-E65 -nel az E60 lekovette a gyenge anyagminosegu E90 -t, viszont az E65 ilyen teren rendben volt.
Az F30-F10-F01 -nel ez mar forditva van. Az F30 nekem nagyon puritan, kopogos, olcsojanos, borzalmas anyagminoseggel, mig az F10 ugyan abbol all, mint az F01. Ugyan ugy is neznek ki belulrol.... Tobbek kozott ezert ra sem neztem a 3er -re.Yeffy DJ: Ment privi.
negro: Kepeket dobhatnal fol arrol a verdarol. Az itteni F10 -ekben eddig meg nem lattam se kormanyfutest, se nightvision -t pl, de meg sun protection glass -osat sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #33276 üzenetére
Tudod van olyan, hogy egy cég gyárt valamit és eladják más néven és akkor úgy emlegetik.
Az Apple telefont, ha ismered, akkor azt nem kínai telefonként árulják, hiába ott gyártják...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #33285 üzenetére
Komolyabbra fordítva: nem vagyok Castrol dolgozó, ezért nem ismerem az eljárást, de valószínűnek tartom, hogy nem csak dobozt és címkét cserének, hanem más adalék lehet benne.
A magyar Unixnak is van BMW speckós olaja, mint egy csomó másik gyártónak, nem hiszem, hogy a saját olajos teszteken eldugult olajjáratos erőforrást adott volna ki a BMW...
Te is írtad, hogy ATE fék, de mégis más a gyári BMW, amit az ATE gyárt. Lehet csak más a minőségbiztosítás, lehet kicsit más az övözet stb... A biztosat csak akkor lehet tudni, ha te csinálod.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #33289 üzenetére
Régen, volt, talán igaz sem volt...
Igen, van pár béna megoldása. Az M3-aknál is kispórolta a száraz kartert, el is billen az olaj...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Szerintetek ezt a kepen levo felso egyseget, ami most jelenleg nekem van, lecserelve az also kepen lathatora, egy kodolas utan lehetove valik legalabb a meleg levego opcio hatra? Tudom, hogy 4 zonanal van a B oszlopon is legbeomlo, es az elso-kozepso befuvoknal is 2db hideg-meleg allito gorgo van. A kerdes az, hogy magaban a kardanboxban talalhato legcsatornakban van e kulonbseg, es van e egyaltalan kabelezes?!
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33274 üzenetére
E39nel nem. Ott rendesen meg van csinalva.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz #64118272 #33296 üzenetére
Nincs az autommal semmi baj, csak olyanok kommentelnek, akik csak TC-s cikkbol lattak F10-et.
Nem a fedel burkolata. Hanem a belso lemez burkolata, a kalaptarto alatt.
Te azt honnan tudod, hogy befolyik e a viz, vagy nem? Ilyen autot hasznalsz? Majd csinalok rola videot, ha ujra esos ido lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#64118272
törölt tag
válasz MPowerPH #33297 üzenetére
Vezettem jópárszor F10-et, nem 1, nem 2 km-en át...
Nem volt soha semmi probléma a vízzel, soha nem folyt be a csomagtartóba.
Hogy belül, a csomagtér teteje nincs leburkolva, nem az ajtaja, az más kérdés.
Talán van olyan autó, ami le van ebbe az árba? A W212-es Mercimnek se volt, Passatomnak se, nem tudom ez mért zavar. Talán S-Classból a W222 ha le van burkolva, de a 7-es F01 sincsen.
Nem tudom, hogy ez miért zavar...Nincs az autommal semmi baj, csak olyanok kommentelnek, akik csak TC-s cikkbol lattak F10-et.
Személyeskedést be lehet fejezni, ameddig nem ismersz, úgy gondolom ez a korrekt. Én se hülyéztelek le, ezt a jogot én is ki kérem magamnak!
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz #64118272 #33298 üzenetére
Mar megirtam, az hogy parszor vezettel valamit, nem jelenti, hogy ismered az autot. En meg most sem ismerem, csak most kezdem kiismerni. Azt is irtam, hogy az elejen nekem is merev lett minden alkalommal, mikor beleultem...
Ha a futes problemat sikerul megoldani, akkor boldog leszek. Mert az presztizs... A tobbit csak en latom, engem idegesit.Nem hulyeztelek le, de meg csak szemelyeskedes se volt a kommentben.( ne jatszuk mar a kiskiralylanyt) Csak lokod a TC-s kepeket, mikor itt van az orrom elott az auto. Es igen is, az ne oktasson, akinek nincs hosszabb tavu tapasztalata az adott modellel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me