-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #33649 üzenetére
Leirom ezutan is mindig, hogy mindenki tudja, mire szamitson, ha hibakod es folyasmentes E60/61-et szeretne. Jarhatnek vele meg 100 ezret siman ugy, hogy ezeket nem csinaltatom meg, es akkor a vegen igazi lefingott szar lenne, mint az utakan jarok java resze, vagy most megcsinaltatom es meg 200k mulva is auto lesz.
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #33649 üzenetére
Csak annak tűnik elhanyagolt szarnak akinek nem volt ilyen, én átérzem a törekvésed, hogy majd most megcsinálod és pöpec lesz, de én ezt beszoptam, pedig a legdrágább e90-ek közül vettem az enyémet. Azért is írtam, h mindenkinek más a hibátlan, én még a menet közbeni műanyag zizegésektől is képes vagyok idegbajt kapni, és ha kell az út szélén szedem szét miatta az autót Én beláttam, hogy az E90/60 szériánál már nagyon durván tolták a tervezett avulást, erre jó példa, hogy az egyik hibamentes hetet úgy zártam, hogy pénteken egyszer csak lezárásnál fura hangja volt a központi zárnak, visszamentem a kocsihoz és látom, h a bal első nem zár le csak kulcsra. Mire hazaértem már a jobb első se ment. Mondom kettő nem megy egyszerre tönkre még ebbe se, átnéztem a biztiket mind jó volt. Ajtókárpitok le, ismerős bontójából zárszerkezet próbára, hibátlan.... Az újnak darabja 40ezer volt, és egy jó kis délelőtt mire kicseréltem őket azon az elb*szott szűk helyen Aztán satuval szétszedtem a régit, hát a kis terepasztalos vasútba komolyabb műanyagból vannak a fogaskerekek mint abba, nemcsoda, hogy széthullanak. és akkor ez csak a zárszerkezet volt...
20 éve a PH-n.
-
szőröscica
addikt
válasz Hikvision #33652 üzenetére
En is ilyen vagyok, a hudos moka utan konkretan elvittem a sracot egy probakorre, aki csinalta a muszerfalat, hogy nezzuk meg nem-e zorog valahol, ahol eddig nem tette. Az oracsoport korul zorgott, ugyhogy megkertem, szedje ki es csinalja meg. De most kiraly
Egyebkent nehol tenyleg meglepoen hitvany anyagokat hasznalnak az E61-ben, e teren az E39 jobb volt. Menetkomfortban es elektronika teren viszont elorelepes, latszik az 1996 es 2003 kozott eltelt 7 ev. Most ez a hud nagyon tetszik, irto hasznos, annak ellenere is, hogy szinte mindig tempomatozok. Majd 5-6 ev mulva, ha F11-re valtok, abban is kelleni fog.
Amugy a fogyasztas nem halalos, most hosszu hetvegezunk a Ferto tonal, 9.2-n all, mindenhol a ora szerint a korlatozas felett 2-vel alitottam be a tempomatot. Nem rossz egy ekkora automata benzinestol. Az E39 530d 2 literrel evett kevesebbet.
-
Yeffy
veterán
válasz Hikvision #33648 üzenetére
ejjha, gyönyörűszép darabod volt! pedig nekem ezekből a kupé a tökéletes kasztniforma, de nagyon nagyon patent! és úgy látom a beltér is valószínűleg nekem megfelelő bőrrel volt bevonva!
mesélsz róla kicsit? mennyi volt anno, kb miket javítottál/cseréltél rajta, hogy számoltad, mennyit buktál, dízel/benya, stb? ha valahol már leírtad, egy link is megtesziBig girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Hikvision
senior tag
BMW001: 50.000km-t mentem vele kb 2 év alatt
Yeffy DJ: 3.5millió volt, 2006-os 325Xi Automata. Full Full. A radaros tempomattól kezdve (ami világ életében szar volt, állandóan elpattant a fejben a fűtés a második után le lett programozva és szedve.),harman kardon hifi,dakota sport bőr, teljes M-pakk, elől hátul pdc, home link tükör, light packet, stb. Az autó végig a családba volt, nagybátyám a magisznál dolgozott szervizvezetőként, és nyugdíjazása előtt kapott egy olyan lehetőséget, hogy kifizeti az alapárát, cserébe beikszelheti az összes extrát grátiszba, aztán tőle vettem meg. Alapból black sapphire metal volt, kapott egy avery supreme gyöngyház fehér fóliázást 400.000-ért, Plusz egy teljes FaceLift hátsót gyári új ledes lámpákkal.Gyári sanssz fekete m-es kormány helyett kapott ezüst betéteset ami jobban ment a gyári szál csiszolt aluhoz stb. Én minden forgó kopó dolgot cseréltem benne 180.000-nél. Elektromos vízpumpa, összes olaj, szíjak, fékek,csapágyak, lengéscsillapítók, minden ami kopik és forog, de mégse lett happy end.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
negro
őstag
válasz Hikvision #33652 üzenetére
A vezeto oldalt a kilncs zarszerkezetet en is csereltettem mert eltort na de 17 ev utan. Meg nyilvan ezt hisz ezt hasznalja az ember legtobbet. Szoval ez belefer.
Viszont valamelyik multkori TC egesterben is volt errol szo. Konkretan a 335i lett fel hozva es a benne levo lanc. Hogy fele annyi angyag van benne mint az M52-ben levo (20i, 23i, 28i) lancban!
2x erosebb egy 335i de fele olyan vastag a lanc benne es szakadhat mar 150km-nel. Nekem M52-ben meg meg az eredeti van 360e -nel is. Elvileg meg fel millio km nel erdemes ranezni
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
urban racer
senior tag
Szakmámat tekintve autóelektronikai műszerész vagyok, de értek a szereléshez is.
A nagy átlag 1 év, de az első bmw-m, amit átlakítottam 320ról, az 2 évig volt meg(1 év 20, 1 év 25).
A 328i coupé is 2 évig volt meg-utólag nagyon sajnálom hogy egyáltalán eladtam, illetve az e61 is már betöltötte a 2 évet.
Mivel kevesebbet költöttem rá, mint amivel ijesztgetik mindenhol az e60/61 tulajokat, így elhatároztam, hogy karácsonyra megszabadítom a porlasztóktól, bevizsgáltatom, ami szükséges javíttatom."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
whitezo88
nagyúr
Na a motorral kapcsolatban: ( [link] )
A csapágy szétment ugye és 4ből 3 hengernél szét is cseszte a főtengelyt. Az olajfogyás oka az hogy a szelepfedéltömítés (asszem az) már szintén öreg volt. Hengerfej ment megcsinálásra, a motor alja pedig szemétbe, de sikerült szerezni donor motort, aminél pont a teteje ment szét, alja jó. Így össze lesz legózva, amúgyis egyik bak már szar, mind a 4 gyertya amúgyis ultra kokszos, hirdotőkék se százasok már.
Kuplung is már majdnem csavarig lekopott már, abból is már megvan az új LuKos. Ja igen, a légbeömlőcső meg repedt volt, azért ingazodott az alapjárat időnként. Szerencsére a kéttömegű még jó állapotban van. Az olajjelző is jó a másikban, itt azért tudott elfolyni mert nem jelzett és amíg nem volt lerobbanás, nem is tűnt fel csak az utolsó nap, mert zajos volt a motor.
Pár kép: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Yeffy
veterán
válasz Hikvision #33657 üzenetére
wow... csodálatosan szép, kívül-belül, tényleg. nagyon guszta.
az a bőr belső... nagyon szép, ízléses. pont az ilyen sötétebb barna bőr az az egy, amit elviselnék saját autóban. sem a "gyász-fekete" (bár nem rossz, de nekem nem kéne), sem a kb "ha ráfingok is látszik" fehér/világos bőrözések sem jönnek be. de ez... nagyon ott van. még úgy is, h nem kupé. <nyálcsorgatós smiley>a magisz az otthon valamilyen Bömbiszalon/szerviz? nem semmi lehetőség, én is simán éltem volna vele, gondolom jó régóta ott volt, hogy ilyen grátiszt kapott, tudtommal otthon ez nem nagyon jellemző.
home link tükör? az milyen tükör?
személy szerint nekem pont a nem M-es kormány (meg a legtöbb belső) ami snassz, nekem nagyon bejön az M-es kormány, de itt, elnézve a képet a belsőről, azt kell mondjam, igazad van, a sima talán még jobban is mutat benne (mondjuk én lehet, h hagyom M-esként, de így is adja)
mondjuk gondolom ha összkerekes volt, meg automata is, plusz benzines, azért szeretett zabálni, nem? plusz mivel nem dizi, ilyen esetben nem opció az, hogy céges autónak beszámítja az ember, és használja/avultatást elszámolja nem? ha jól rémlenek még a régebbi vállalkozói szabályok, bár lehet, azóta változtak. meg nem tudom, mivel foglalkozol, vállalkozol-e, de mindegy is.
nem mondod, hogy ez fólia? lol, ki nem találnám, aszittem gyári gyöngyház fényezés. nagyon pofás.azt amúgy vezetted, h mennyit költöttél összesen rá? nem hiányzik? vagy most is propellerest hajtasz?
urban racer: ó, hát akkor nyilván kened a témát, már érthető
el tudom képzelni, milyen jó lehetett csapatni a 328i-vel. jó kis gép az is. lesz még olyanod?
karácsonyra megszabadítom a porlasztóktól - nem vágom, de ez cserét, vagy végleges eltávolítást jelent? ha utóbbit, mik az előnyei/hátrányai?Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #33657 üzenetére
Az kemeny. Akkor most vagy az E90 kenyes csak, vagy jol kifogtad, vagy mi fogtuk ki, 3-an. Utcaszomszed e92 330i -je okes volt a motorjat leszamitva, ott azert folyt bele nem keves love. Az ismeros szenne tuningolt 335D -je meg hibatlan. Azok a hibak elojottek nala is, mint nalam, mint az ovet huzo karocska, a jobb lampamoso, meg az izzito elektronika.
Annyi, hogy az egyik turbocsove eldurrant, miutan rakerult a 2db hybrid turbo, meg a dpf-t ki kellett dobni, mert eltomodott, min futas utan dobta a hibat.
A valtoja neki is gyengelkedik mar, 840NM azert lassan kinyirja.Don't Tread On Me
-
Hikvision
senior tag
Köszi, sok munka volt mire elkészült. 20 évig dolgozott ott bár akkor még nem is magisz volt ha jól emlékszem, szerencséje volt. A homelink tükörben van beépített garázsnyitó aztán lehet(ne) vele nyitogatni az elektromos kapukat, garázsokat ha fel van tanítva. 12liter átlagba jártam vele, néha hiányzik vagyis inkább az hogy mennyit ráköltöttem és mennyi munka volt vele, aztán mégse sikerült megmaradnia. BMW-t csak akkor veszek legközelebb ha lesz pénzem 1-2 éveset venni mert már olyanok az újak mint a zacskós tej, hamar romlik, úgyhogy ameddig garis nagy baj nem lehet. Mivel közbe bővült a család a kis trónörökössel ezért lett belőle Lexus RX.
20 éve a PH-n.
-
CharlieDrop
veterán
Tényleg, az e9x széria még szeret rohadni, mint az e36 és az e46, vagy ez már azért rendesebb BMW?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #33669 üzenetére
Nem rohadnak, normálisan rakták végre be a műanyag dobokat a sárvédőkbe.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33669 üzenetére
A kuszob, a teljes sarvedo elol muanyag. Ami berohadhat egyedul, azok a futomuallito csavarok. Az szivas, ha nincs minden evben bolygatva. Az enyemmel anno nagyon megszenvedtek, es ha jol remlik, egy csavart nem is tudtak kioldani, flexelni kellett volna.
chess001: Milyen?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz chess001 #33671 üzenetére
Bp-n lazan bever 12-t egy ilyen, meg tobbet is. A dizelek esznek 10-et alaphangon.
No offense, te nagyon bmw fanatikusnak tunsz, amivel nincs baj, de nem kell szemellenzosnek lenni. A 2000-es evek kzepen bemutatott modellek nem a megbizhatosaguk es tartossaguk miatt fognak bevonulni a marka tortenelmebe. A csaladom 20 eve bmw-zik, jelenleg en sem tudom elkepzelni, hogy valaha is masba kenyszeritsem magam, de be kell latni, hogy nehol nevetsegesen hitvany megoldasokat alkalmaznak bennuk.
-
yanna
őstag
válasz szőröscica #33676 üzenetére
Igen, pontosan erre gondoltam és is: "nevetsegesen hitvany megoldasokat alkalmaznak".
Óvodások legóból különbet alkotnak.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #33676 üzenetére
Nem vagyok fanatikus, 3ből csak 2 bmw.
Nem hiszem, hogy városi használatra vett automata összkerekes 218 LE-s benzines autót, de majd leírja, ha akarja...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Yeffy
veterán
válasz Hikvision #33666 üzenetére
el is hiszem. de a lényeg, hogy nagyon pazar lett a végeredmény. kár, hogy mennie kellett... :/
igen, szerencse is, nyilván, de gondolom azért "megdolgozott" érte rendesen.
most már tudom, mi ez a fícsör, köszi.
uhh, hát igen, én is ilyesmi fogyira tippeltem. sajnos tudnak zabálni ezek a dögök, igaz, van más is a mérleg másik oldalán.ha lesz pénzem 1-2 éveset venni mert már olyanok az újak mint a zacskós tej, hamar romlik
na ja, én is ezért félek beleugrani egy E92-be, mert amit jelenleg ki tudnék csengetni loan nélkül, az csak a preLCI, az LCI-k, és utolsó évjáratosak meg drágák. és ugye ez sem biztosíték, hogy egy régebbi, vagy újabbon szarnak be dolgok.pláne, miután szembesültem (itt is) a korábban itt közzétett kurvahosszú lehetséges hibalistával... csak sajna a szívem nagyon elrabolta ez a dög.
nem rossz az RX sem, az új Lexusok számomra nagyon érdekesek, főleg a formájuk, az már más kérdés, hogy most még enyhén nem tudnám csikkzsebből kifizetni
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #33674 üzenetére
Az enyémnél örültek, hogy végre egy szép futómű, nem kell szenvedni.
Nem sok a különbség a dízelhez képest, csak annyi, mintha a mozit hang nélkül néznéd. Lehet a dízel 4K, a benzin meg csak 2K, de térhangzással...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #33681 üzenetére
Szívóbenzin vs td-nél, egyértelmű, hogy melyik erősebb, gyorsabb (de azért ez is szedi a lábát), azért céloztam arra, hogy a sportos az érzés jön át jobban...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Möhe
addikt
Oh srácok, mi volt itt ma.
Nekem a top kiszemelt hirdetés hirtelen 2000€ esett.
[link] -
urban racer
senior tag
Nagyon, de tényleg nagyon hiányzik. Youngtimer lett, még az ócska darabok is 1M fölött vannak, miközben az e46 328i meg 400e Most egyenlőre építkezésre kell a pénz, de mindenképp szeretnék 2 éven belül egy youngtimert. Megjegyzem nagyobb lesz a garázs, mint a ház
Kihúzzuk a 6 porlasztót, bevizsgáltatom, hogy milyen állapotúak, amit kell, azt javíttatom. A bajom az, hogy kormol és többet fogyaszt, mint amennyit kéne. Ez nem csak anyagilag hátrány, de a motornak sem tesz jót-már vettek ki haveromék e61 25dből motort, mert a porlasztó kiirtotta a főtengely-csapágyat: a befecskendezés végén még becsöpögött a gázolaj, és a munkaütem végén is még túl nagy erő hatott: úgy képzeld el, mintha lépés közben belerúgnának a térdedbe hátulról.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #33684 üzenetére
laza
és elég ahhoz a bálna testhez a 177 ló?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Hikvision
senior tag
Látom valaki befejezte a leckéjét Engem sose érdekelt a fogyasztás, ezért nem is hazudozok róla. Ugyanilyen Vezetéssel a 4.2Quattro 14.4-et kért be a BMW meg a kis 2.5 motorjához 11.7-et. Persze szarrágó stílusba írt ki 10 alatt is tempomattal 90-nél, de nem ez volt a számottevő, mert ugye én elhasználtam az autót, azért ölték egymást a ház előtt, hogy ki vigye el másnap alku nélkül 4m-ért, mint a képeken is látszik
20 éve a PH-n.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Hikvision #33686 üzenetére
azért ez a 14.4 érdekes, amelyik ismerősömnek volt ilyen A8 4.2Q (igaz első széria), az beevett úgy 20-at városba... néha kevesebbet... de 15 alattról sosem hallottam
amúgy a 23iA-m (ami 2.5 szintén, M52B25, 5HP18 volt alatta, automata) az evett városban 10,5-t nyáron, télen +1-1,5 liter és a város kőkemény dugózást kell érteni rövid távokkal...
Egyszer lement 8-ra, de az nem város volt, városon kívül tudott 9-9,5-tNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #33687 üzenetére
Akkor mégegyszer: nem városban használta.
Valószínű, hogy inkább országúton elmebeteg módban.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Szerintem egy adott országból sokkal hitelesebb, ha bemondja valaki-még ha nem is táblázatot küld, mert őket nem ismered, hogy hol és hogyan használják.
Nekem volt olyan telem Budapesten, hogy az 1500-ös LADA 13 literes átlagot produkált, de nyáron országúton tudtam vele 7-8 között is menni.
Amikor egy 2,5-es kocsinak nyomod, az sokkal nagyobb szórást tud.
Tény, hogy vidéki országúton sem tudtam 7,5 alá vinni az IX automatát-et, a kézis hátul kaparós egy literrel takarékosabban eljár, de ezek nem életszerű felhasználási módban vannak...
A tempomat kb. egy liter rádob, ha van emelkedő, vagy forgalom.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szőröscica
addikt
Hazaértem a hosszú hétvégézésből, E61 M54B25 525iA, városban 52-re, országúton 92-re, autóúton 112-re, autópályán 132-re állított tempomattal (Bp - Győr - Sopron - Bp) 500km-es kör 9.2-re jött ki. Ha többet kell gyorsítgatni, plusz 1 liter alaphangon.
-
CharlieDrop
veterán
-
negro
őstag
válasz szőröscica #33693 üzenetére
Ha sedan lenne es manual akkor -1,5 liter De igy se rosz ez.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Yeffy
veterán
válasz urban racer #33684 üzenetére
Youngtimer lett, még az ócska darabok is 1M fölött vannak, miközben az e46 328i meg 400e
lol. az szép
mondjuk érdekes, lehet, h nem voltam elég figyelmes, de mikor elkezdtem még nyáron agyalni a kövi kocsin, h mi legyen, és elkezdtem a régi szerelmem, az E46-ot nézegetni, akkor az itteni piacon (UK) marhára nem találtam 328Ci-ket. ok, mondjuk az is igaz, hogy én az M3 kivételével a facelifteset venném, sokat dob rajta számomra a frissített első és hátsó lámpa. csak a belső...de mi miatt szeretnél youngtimert? mi az, ami vonz benne?
Megjegyzem nagyobb lesz a garázs, mint a ház
igen, ezt hívják úgy, hogy autóbuziknak ez a prioritásKihúzzuk a 6 porlasztót,...
értem. hát, ez tényleg nem hangzik túl rózsásan[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Hikvision
senior tag
válasz CharlieDrop #33687 üzenetére
14.4liter 2évre kiátlagolva, pályán be lehetett vinni 10 alá, ha lámpáztál vele akkor 20 fölé, általában 14.8 fölé sose ment az 1 tankolásos átlag. Azok nagyon jó motorok voltak még.
20 éve a PH-n.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #33699 üzenetére
Ezek brutal ertekek.
335D meg kinyomva a szemet, palyan kajalt atlagban max 7.7 -et. Eppen 10 folott csak egyszer volt a ket tankolas kozotti fogyi, de akkor az atlagsebessegem is 160+ volt. 420km -en. Csak varosban is mindig megtettem legalabb 620km-et kb. 58l -el, telen. Nyaron meg 700-at.
Es ez a legehesebb diesel, meg csak nem is a 30D, es ha motorerot nezunk, akkor 25D -vel kellene hasonlitani, ami azert all around -1l biztos van hozzam kepest. Tehat akkor a 2.5l es diesel vs benzin motor kozott van kb. +90% fogyasztaskulonbseg?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- 3D nyomtatás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Renault, Dacia topik
- ldave: New Game Blitz - 2024
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...