-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Volt némi felesleges szájtéspés ezért töröltem a threadet (mielőtt bárki elkezdene írni a modkerbe)
chess001 legyél szíves tanulmányozd a fórum működését van egy nagyon hasznos SZERKESZTÉS funkció, ami nem dísznek lett kitalálva.
-
negro
őstag
Kivancsisagbol raneztem es letezhet az, hogy egy gyari uj diszlec szett belulre E39-be fel millio forint? Nem akarom elhinni. En kb 50e re tippeltem volna.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #33458 üzenetére
Atyaég ..
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33458 üzenetére
hát igen, nem véletlenül meg a bontók forgalma, meg az utángyártott cuccoké.
Mit szóltok a hamisított fékekhez?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
5423r
tag
Köszönöm mindenkinek a tanácsot.
-
chess001
aktív tag
válasz Hikvision #33462 üzenetére
Ne hidd kislány...
Annyi történt, hogy nem nethuszár módján a netet túrom, hanem fejből írtam.
Nagynyomúsú pumpa még mindig lehet olajszivattyú, mert 4 bar+ állít elő és angolul pump néven fut.
A facelift E60 simán ment N52-es motorral, ami se nem kokszosodik, se nagynyomású üzemanyagpumpa nincs benne.
Ha normálisan lett volna leírva, hogy az N53-as motorkódtól élnek a problémák, akkor nyilván nem szólok.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
#81556480
törölt tag
Üdvözlet !!
e46 318D milyen dinamikus mondjuk 1.9tdi 1-es octavia és e46 320 D viszonyítás között? meg ugye mind a kettő ( 320 és 318) D is 2000 ccm ( 1995 vagy mennyi, nem lényeg) csak a 18 az kicsit "butított". Ezáltal jók az információim hogy kevesebbet is fogyaszt a 318 mint a 320? hónapok óta lesem napi szinten a használtautót de nem találok olyan 320at ami fekete vagy szürke, 2002-es minimum , szép/ normál belsejű, multikormányos, és viszonylag közepesen felszerelt (csak sedan). éés: kb 1.4 mft
Ezért nézegetem a 318D-ket is és ezen megakadt a szemem: [link] egy garnitúra szép felnivel, majd később multikormánnyal (ha lehet) ez nekem best of lenne.
(számításaim szerint le fogjátok húzni rendesen, de azért kíváncsi vagyok a véleményekre - régóta olvasom a fórumot )
amiből nem engedek:
dízel
sedan
fekete/ezüst
facelift[ Szerkesztve ]
-
5423r
tag
válasz MPowerPH #33471 üzenetére
Utazás előtt voltam (nem kocsival), végül nem fért bele az időmbe.
Másnap még kárfelvételre kellett vinnem.
Aznap belémtolatott Budapesten a Mogyoródi út közepén egy nő.
Reggeli dugóban besoroltam félig, a mögötte lévő már beengedett, ő meg vissza akart tolatni, hogy inkább lekanyarodik, a manőver közben meg nem nézelődött, hogy a forgalom közben mozog.
Még közölte is, hogy mielőtt tolatott még nem volt ott senki, ő bizony nem látta a kocsit, nem halotta a dudát, elhúzódni meg már nem tudtam. -
#81556480
törölt tag
válasz CharlieDrop #33475 üzenetére
Ezt a " nem venném meg"-et csak odaszúrtad hogy neked nem üti meg az ingerküszöbödet, vagy van valami gond is ezekkel? én az összképet nézem: fogyasztás, ár, átírási költség, fenntartás, egyebek. nekem eddig 1.6 b vectrám volt, szóval ahhoz képest biztosan versenyautó egy ilyen.
valami "kézzelfogható" infó kéne, mert még ködösek a dolgok a fejemben
-
#81556480
törölt tag
válasz CharlieDrop #33477 üzenetére
Mint írtam, már nagyon sokat olvasgattam. De folytatom ha abban segítesz mi ennek a motorkódja? mire keressek rá?
-
CharlieDrop
veterán
válasz #81556480 #33478 üzenetére
Persze:
A kerülendő a sima M47 ha melléírod a Vp44-et is (az adagoló típusa) már világosabb lesz miért.
Ami sokkal jobb (bár baja ennek is van, jellemzően már orvosolták) az az M47N, vagy M47TU, ennél van újabb az M47TU2, de az már nincs e46-banNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #31198 üzenetére
Az "E91nel beázás a csomagtartóban" azt hogy kell érteni? Mármint hogy melyik része felől ázik be? A szélvédő és az ajtó résznél? Vagy máshonnan jön a víz?
Mennyire törvényszerű, olyan mint az e39-nél, vagy csak néha fordul elő?@(#33480) joamilestoné
"miért akarsz mindenképp négyhengeres dízelt magadnak." -> ez akár nekem is szólhat, akkor a válaszom: akar a halál, de kb. 0 db automata benzines van abban az árban, amiben keresek[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33481 üzenetére
Hogy ázik be a 39?
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33483 üzenetére
igazából a touring szokott rohadni a hátsó ajtónál
az is,a sedan a rendszámtábla világításnál
-
negro
őstag
Hat erdekes, nekem sose volt gond E39 sedannal ilyen pontokon. Ellemben a csomi zarszerkezet koruli gumi tomites kurol volt holyagosodas! Illetve a M-es kis szarny illesztesenel egy ponton... azota ez persze orvosolva!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
#81556480
törölt tag
Még a 318d-ről egy kérdés:
Magyarországon lehet ilyen "remap " nevezetű dolgot csinálni, azaz szoftveres teljesítménynövelést? Mit lehet kihozni ezekből, és mi ennek az ára ( körülbelül persze) ?
-
#81556480
törölt tag
válasz szőröscica #33489 üzenetére
már vártam ezt. versenyben volt a "vegyél benzinest"-el (bocsi, most látom azt is te tetted fel)
Alapból is elegendő nekem annak az autónak a teljesítménye, de ha lehet, akkor miért ne? pont azért kérdeztem be, mert több embernél is olvastam hogy csináltak ilyet itt a topicba. Ők miért nem vettek inkább erősebb autót ?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz #81556480 #33487 üzenetére
Pont a 318D -t mondjuk lehet remappolni, mert a drivetrain az a 20D -vel megegyezo, tehat nem tudsz nagy kart csinalni.
De pl. egy alapbol tulpockolt motort meg meghuzni mar kicsit kockazatos. Csak egy pelda. Sokan nem tudjak pl., de F10 -nel a 25D -ben hatalmas tuningpotencial van(mind a regi, mind az uj modellben). Csak elfelejtik, hogy a valto az nem ugyan az, mint a nagyobb modelleken, es esetleg azt a remap utan hazavagja. Mert garantaltan hazafogja.
Es ezt a profi muhelyek sem veszik soha figyelembe, siman fole huzzak a gepet.Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #33494 üzenetére
Ja, de ha ennyit rakolt, vehetne alapbol egy 325d-t, ami hathengeres cr, nem negyhengeres vp44-es.
-
#81556480
törölt tag
válasz szőröscica #33495 üzenetére
De NEM költ rá ennyit. és az éves adó meg fizetnivaló töredéke a 318nak. és mutass egy e46 325d-t ( vagy nem jól tudom hogy e46-ba nincs 325 ? )
én csak egy 50ezer körüli motoroptimalizálásra gondoltam. a turbó és egyéb cserét csak a kolléga vetette fel mint lehetőséget
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33495 üzenetére
Hjah, sajna 25d kevés van. E46-ból 0
De e9x-ből se sokNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
Kerdes ?
Nem tudom ki hogy van vele, de en naha orulnek ha nem ennyire "steril" lenne a forum. Ertem ez alatt azt, hogy megy a szoveg, szoveg hatan es jonnek ujak is a forumra de miert nem lehet bemutatkozaskent fel tenni kepet arrol a vasrol amirol szo van, tanacs kell es stb? Vagy akar regi, aktiv tagoknak ha vmi project van? Vagy jartak vmi jo helyen es csinaltak kepet es hatterben ott az auto is. Mas amcsi forumokat is olvasok rendszeresen es ott ez alap.
Kis nosztalgia... 2 eve keszult ez Ekkor gondolkodtam azon, hogy tenyleg el adom...
De azota meg szebb lett es jobb.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''