-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
Több szempontból (kímélés, komfort, erő legyen meg(túúúúl )forgatni, gumiár stb..) valszeg 16" lesz a kupén. Én néztem képeket, olvastam fórumokat, igazából tök jól néz ki, nem tuningos, de szép, nem túl kicsi. 205/50 -es gumira gondoltam, jó lesz rá? Vagy a kerékméret mekkora kell legyen? Számolok én hozzá váltót, csak segítsetek ki, mert nincs itt az autó jelenleg, hogy a matricát megnézzem, mi a gyári méret. (e36 ci)
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Kérdezlek titeket, a nemzet őrei mennyire állnak jól a smoke-os hátsó lámpákhoz ?
Sokat látok az úton, e39-en is, ami piros leddel van teli, és nem néz ki rosszul fiatalítaná kicsit.
ehhez hasonlót láttam egy touringon ami jól mutatott. -
JanR
addikt
Friss muszaki (az NKH-nal..) pipa
-
ADAM1337
nagyúr
Nekem aug elején lett, friss műszaki.
Más kérdés: H7-ből nagyon reklámozzák az osram nightbreaker laser-jét tényleg ennyire jó ?
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #32109 üzenetére
Nem rosszak. Nekem is ilyen emelt fenyu volt (Tungsram Megalight Ultra) de miutan 2 garnitura (4db) is kiegett mar jo 2 ev alatt, vissza alltam a simara. De teny jobb fenyuk van mint egy sima x markas 1000 forintosnak. Viszont 3000 ezerert mar nem veszes az ara ha kieg fel ev mulva se. En meg 5000 korenyeken vettem a dobozt es mivel csak parban kapni mikor egyik elszalt vehettem megint 5-ert es azert 10e mar sertette az ingerkuszobomet.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
kenguru99
aktív tag
-
negro
őstag
válasz kenguru99 #32116 üzenetére
Es az se tevesszen meg senkit mikor ra irjak, hogy ~4500K -as feher fenyu H7
Mert ad1, az meg nem lesz feher csak feherebb mint a rendes 3600K-as normal sargas fenyu izzok. Ad2, raadasul ezt a magasabb K erteket ugy erik el, hogy festik a izzot, ergo lehet feherebb fenyu de a utra vetitett fenyereje kevesebb lesz. Amit persze kompenzalnak az emelt fenyerovel de ilyenkor jon ossze a 2-300 oras elettartam!
Valojaban a legjobb egy 100W-os 3600K-as H7. Na annak tenyleg szep fenyereje van csak eppen kozuton legalisan nem hasznalhatod hiszen E jelzo ezekben sincs.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
haddent
addikt
Korrupt? Miért mondod, csak azért, mert haverom autójának úgy is van forgalmija, hogy motorcsere ne mvolt bejegyezve, más a motorszám, illetve 2 alvázszáma van, mert 2 autóból lett legózva? Ne mondd már, ez full legál dolgok És fizetni is alig kell, csak nem árt, ha nem te viszed oda, hanem ismerős
-
szőröscica
addikt
Így képről mit gondoltok? Egész korrekt, nekem a belseje is tetszik. A kormány csúnya, de az a legkevesebb.
-
haddent
addikt
Az egész rendszer lófax.. német papíros autó honosítása során nincs eredetvizsgálat. wtf? semmi nem kell, NKH vizsgán át kell menni (csak pénz kérdése), meg kell egy kutyszájából kitépett adásvételi amit mindenki leszar, illetve valami ócska német forgalmi. Ennyi. És legális törzskönyves magyar autó válik belőle. Ha meg itthon hivatalos adásvételivel megveszel egyet, azt szétkapják mindent átnéznek Kicsavart logika a toppon..
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #32121 üzenetére
Jól néz ki
-
negro
őstag
válasz szőröscica #32121 üzenetére
Facelift kormany bele vagy az M-es, amugy egyben levonek tunik. 1,5m bol meg is van + a kotelezo cserek, 1,6m. De ennyi is az ara egy elfogadhato allapotu sima E39-nek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Ha minden jol megy jovo 7en fel kerul az autora egy High Gloss trim vegre! Kivancsi leszek mit mutat majd. Utolso evjaratos full extras E39 -eken volt ilyen illetve M5.
Megint belekezdtem a koltekezesbe, legozasba, de baszki ezert megeri
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
válasz szőröscica #32121 üzenetére
Kedvenc kormanyom e39ben, szerintem tuti. Magadnak nezed?
-
szőröscica
addikt
Nekem a facelift előtt M kormány tetszik legjobban.
Egyébként magamnak, de még mindig nem tudom, hogy mitévő legyek. Sokkal több pénzt nem szánnék autóra, mint egy szép E39 ára, az biztos. Ellenben a Nissanra egy vagonnal locsoltam idén, ráment bő fél millió ft. És még kellene költeni rá. Ha eladom, akkor az eddig beleöltet érezném kidobott pénznek, mert sem a közel 400-ért felújított váltót, sem a vadiúj Dunlop Sport gumigarnitúrát nem fizetnék meg.
Viszont az új motortartó bakokat, a klímajavítást, a lengéscsillapító cserét és a kipufogózást is pénzkidobásnak érzem valahol, attól függetlenül, hogy ha megtartom, akkor ezeket mindenképpen rövid időn belül meg kell csináltatnom.
Hétvégén átgondolom.
-
NoZoli
tag
válasz szőröscica #32121 üzenetére
Képekről csilli-villi, mint a legtöbb kereskedős autó. De megnézéskor egy szakértő is legyen ott, mert sok drága javítanivaló nem látszik a fotón. Mivel, megadta az alvázszámot, érdemes utánanézni, hogyan is jött ki a gyárból. Mi lett utólag beleépítve, változtatva rajta. Tényleg jól néz ki, de egy kereskedőhöz képest, igen jó áron adja.
Jobban nézve a képeket, a kormány tényleg kopott, esélyes a csere. És a 16°C-on tartott klíma is érdekes. Esélyes, hogy arra is költeni kell.[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz NoZoli #32129 üzenetére
"hogyan is jött ki a gyárból. Mi lett utólag beleépítve, változtatva rajta"
Nem mind1 ez ma mar? ~15 eves autoknal? Ha eleve valtozas van az altalaban + extrat jelent az meg csak jo. Kivenni nem szoktak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #32128 üzenetére
Milyen autód is van ?
Az előzményről lemaradtam. -
szőröscica
addikt
válasz NoZoli #32129 üzenetére
Szerintem kb. árában van. Nem hiszem, hogy nagy kereslet van ma 15 éves, 10 literes átlagfogyasztású autókra. Ha 25d vagy 30d lenne, akkor ugyanilyen állapotban biztosan 3-400 ezer forinttal magasabb áron kínálnák.
Egyébként a VIN alapján megnéztem tegnap, ez így jött ki a gyárból, de ahogy írták is felettem, pont nem zavarna, ha utólag tették bele a navit.
Volt már E39-em, beülve tudom, hogy milyen állapotban van.
A rozsda miatt kell alánézni, de egyébként elég sok példányt vezettem már, az egykori sajátba is beletekertem 120 ezret, tehát nem kell nagyon elmondania másoknak, hogy egyben van-e az adott autó, vagy sem.ADAM1337: egy 2005-ös Nissan Primera 1.9 dízellel. Szeretem, de visszasírom a jó kis 530d-t, és erre eléggé locsolni kell a pénzt, hiába csak 220 ezer km van benne.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #32132 üzenetére
Egyik ismerősömnek van primera 2literes benzines, 10liter körül megy szotyi tempoba is, de ő is locsolja rá a pénzt.
Jók is az 530d-k.
-
negro
őstag
válasz szőröscica #32132 üzenetére
Kereslet nem sok, csak akinek benzin sor6 szivo hang kell es megbizhatosag. Bar most mar kezdenek rajonni az emberek, hogy rosz lora tettek a diesellel! Egyre kevesebb fogy. Arrol nem beszelve mekkora koltseg egy esetleges komolyabb meghibasodas egy 25-30d -nel...
Da hat a vakitos 6-7-8 literes fogyasztas be visz sokakat az erdobe! Aztan a szerviz osszegek 2x annyit tehetnek ki mint amit megsporolt az ember uzemanyagon vagy minimum egal. Szoval viszont pont azert mert magyarorszagon keves a benzines, ritka, ezert epp, hogy dragabbak. Szamomra egy 25i sokkal tobbet er egy 30d -nel."Jo" pelda: Testverem E91 20d-je par hete adta meg magat. Turbo elszalt, felszivta es egette az olajat... a motort nem lehetett le allitani, forgott tiltason egy ideig majd megallt miutan besult. Mindennel egyutt minimum 600e forint lenne, hugy ujra jarokepes legyen az auto. Plussz jarulekos veszteseg, hogy kulfoldi nyaralas kozben tortent ami + 300e forintot jelentett, hogy haza keruljon az auto. 1 millarol beszulnuk mar! Konkluziot le lehet vonni mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
Nekem nem kell ezt mondanod, nem véletlenül nézegetem inkább a benzineseket (függetlenül attól, hogy se a BMW-re, se a Nissanra nem költöttem sokat abból adódóan, hogy dízel - se turbó, se nagynyomású, se injektor cserém nem volt). De sajnos az újabb autóknál már a benzinessel is meg lehet szívni.
Az E91 automata?
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz szőröscica #32135 üzenetére
Manual. Ha azert kerded miert nem folytotta meg 6. ban?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Szemet gyönyörködtető látvány ( E46 330i )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Declare
őstag
Aztan a szerviz osszegek 2x annyit tehetnek ki mint amit megsporolt az ember uzemanyagon vagy minimum egal.
Mondjuk ez pont attol függ, mennyit megy az ember Nyilvan evi 5 ezer km eseten nem fog megterülni a dizel....25-30 vagy megtöbbnel valszeg mas lesz a szamitas eredmenye
A masik: ennek a turbo elszallasnak semmi elöjele nem volt? Minden szuperül funkcionalt, szepen karban volt tartva es egyszer csak füst? Azert ezt nehezen tudom elkepzelni
-
MPowerPH
félisten
Ez lehet regen igy volt, mara viszont mar valtoztak a dolgok. A megbizhatatlansagrol inkabb a benzinesek hiresek, a 35i pl. allitasok szerint egy igazi betegagy. A dieselek meg kimennek a vilagbol, foleg a 3000ccm -esek. En az enyembe 3 ev alatt beletettem tobb, mint 80k km-et, es nem eppen kimelo uzemmodban, mert vagy gyotortem, vagy 2 honapon keresztul csak varosban hasznaltam, maximum 10l/100 as fogyival, telen, varosban. Jelenleg ugyan igy most beeri 7,5 -el. Nem beszelve a tempos hazautakrol... Szoval nem tudom, en meg pluszban vagyok, es az a 640nm kompenzalja azt, hogy nem visit, mint egy benzines.(bar ez is szepen szol, nem kerepel)
Amit irsz turbo hibas 20D, annak van elojele. Aki nem veszi eszre, annak ugy kell.
En a magam reszerol soha tobbet benzines...
Es meg valami. A fejlodes kezzel foghato. Egy mostani BMW 20D ( legyen 3-as, mert meretre mar siman e39) egy lightos remap utan megeszi a 25i -t, kozben legyunk oszintek, fele annyi gazolajat eget el. Es akkor azt is, hogy ez mennyi megtakaritast jelent. Ugyan abbol a penzbol Te majdnem dupla akkora tavot megteszel a diesellel. Lehet szamolni...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Akit erdekel olyan hatso ledes rendszamtabla vilagitas, ami nem vakitoan fenyes, mint a tobbseg, amit arulnak, hanem a fenyereje megegyezik a gyarival, az szoljon. Hosszas keresgeles utan talaltam, mindossze 1,3w/lampatest, 18 leddel.
Mindenki odavan, hogy bonyolult a csere. Pedig 1 perc a par...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Declare #32139 üzenetére
Pont ez a vicc, hogy a legtobb ember 10e km-et megy atlag / ev.
De amugy ha szamolsz egy massziv 20.000 km-el es 5 ev hasznalattal ergo 100.000km -ert es peldanak okaert 25i vs 30d -et veszel alapul ahol kb. atlag 2liter a kulombseg 100-on akkor erre az 5 evre ~700e forint a tobblet uzemanyagra. (ha jol szamoltam ) Es ez mar osszeg ugyab de meg igy is eleg nagy a sansz arra, hogy ennyit meg re koltol a d-re 5 ev alatt. De ha ennyit nem is szamomra meg er annyit a benyas tobblet koltsege, hogy ne rettegjek, hogy ott hagy e az ut szelen az auto mikor epp Montenegroba megyek pl.
Mikor ut szelen latok BMW-et 99% -ban diesel mind. Ahogy ma is egy 5 GT -et es egy E38 30d-et.
A masikhoz: En nem tudok rola. 160k van az autoban.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Igen, de csak sedanra.( ne kerdezd, hogy miert)
Negro: De azt emeljuk ki, hogy mar nagyon nem is latni benzines BMW -ket. Ezert is fordulhat elo, hogy ha lerobbanva latsz egyet, az diesel. Es ugy atlagban nezve, a diesel modellek minimum 2x annyit futottak, mert pont sok km-re veszik oket. Persze, hogy 300-400k km futas utan vannak problemak. A Mo.-ra behozott diesel autok nagy resze pedig tekert oras, 100 x ezer km-el eladva, kozben mar van benne haromszor annyi futas. Jo, hogy nem egeszsegesek... es akkor jon az, hogy a szar diesel 150k km-nel lerobban. Persze, csak kozben lehet azert dobta el a turbot, mert mar 400k km folott van a futasa.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #32141 üzenetére
Tudom te at altal a sotet oldalra veled nem beszelek Meg nalad az az adu 35i es 35d kozt, hogy a d megbizhatobb de a tobbseg E36, E46, E38, E39, E53 vonalon mozog illetve ugye E90 es ebben a korban a benyasok meg jok voltak.
Az, hogy egy F30 20d jobban megy mint egy E39 25i vagy 28i engem spec nem erdekel es aki benzin veru. Mert 4 henger es diesel a masik meg egy soros 6 -os benzin. Ez olyan nalam mint a FWD vs RWD. Hiaba vmi hot hatch 200-300 lo ha elol kapar. Inkabb egy 150 lovas hatso pl egy MX5 barmikor.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Robot fűnyírók
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- EAFC 24
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- DIGI műholdas TV
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Napelem
- További aktív témák...