-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #32649 üzenetére
Nem is tudtam, hogy van ilyen. Elvileg szívósor csere és 218 pacis lesz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #32649 üzenetére
A zöld klasszisokkal szebb es motorikusan is azert az a 30i passzol jobban egy ilyen autohoz....ha nem sürgös tarts ki
Nemetül irtal neki? Mondjuk Düsseldorf nem az a kirekesztö videk, mint bajororszag, de sokakban benne van az elöitelet....sokszor nem alaptalanul.
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #32655 üzenetére
A zöld szebb színösszeállítás, de nekem ezzel sincs problémám. Angolul és németül írtam neki, augusztus eleje óta hirdeti a kocsit, ha nem válaszol, nem tudok mit csinálni. A zöldbe szívesebben ülnék be, de annyira siralmasan szar kint is a kínálat, hogy nem lehet válogatni. Év végéig pedig kocsit kéne szereznem.
A motor meg ha nem lenne elég, könnyen 218 lovassá varázsolható, attól nem tartok.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #32656 üzenetére
Ugy nehez akkor igen
A zöld az klassz, az azert egy eleg egyedi darab. Ez a kivül belül szürke 5er mar kevesbe...de az is klassz persze.
-
MPowerPH
félisten
3 ora volt rendesen kitakaritani, pedig elotte a kereskedes megcsinaltatta. Bor, de meg a muszerfal sem latott elotte apolot, minden fako es matt volt. (bocsi, csak fektetve jeleniti meg)
Az auto brutal, szep, csondes, kenyelmes. Az extra rendszerek nagyon jok, hasznos a felulnezetes kamerakep, a ket elso oldalso kamera, ami benez a keresztezodesbe. A tolatokamera kell a Surround viewhez, de magaban mar nincs ertelme hasznalni. Az ulesek csodasak, a hutes bennuk aranyat er, valszeg nalam mindig menni fog minimumon. A HUD piszok jo, sokat fejlodott, tenyleg mindent mutat, ami fontos. A valto rohadt jo, eszre sem venni, pluszban ha a teljes rendszer sport modba kerul, olyan, mint a villam. A rugozas is alom az E92 utan, comfort modokban mint egy csonak, sportban meg kemeny, persze az E92-hoz koze nincs meg ugy sem stabilitasban. Palyan 200-nal azzal siman megcsinaltam egy gyors kikerulo manovert, se oldaldoles, se furcsa kasztnimozgas nem volt. Ezzel nem mernem, messze nem erzodik olyan stabilnak es direktnek. Gondolom a suly, a meretek, merevseg, futomu, rugout miatt. A lampaja az nagy orom szamomra, mert hatalmas fejlodesen ment keresztul. Eleg eros a fenye, palyan szepen el is nyujtja a tompitottat, sokat segit, ha a tavolsagit nem lehet hasznalni. Azt meg nem tudom, hogy mukodik, mikor autora rakom annak a kapcsolasat, de probara az is brutalisan eros. A kanyarba is szepen befordul, hasznos, bar a xenon melletti kanyarfeny az halogen, amivel majd csinalok valamit, mert csunya sarga. A tavolsagtarto tempomat is zsenialis, de nem mindig... Nem lehet kikapcsolni, hogy csak a sima tempomatot hasznaljam. A kormany nagyon jo, szerencsere nem aktiv, igy a szerelok belolem sem gazdagodnak meg, de varosban azert kisujjal lehet tekerni, palyan pedig olyan kemeny, mint az E92-e volt. Az olajhofokmero megint nagy orom. A motor szuper, eros, de a Coupe megeszi reggelire. Viszont hihetetlenul fogyaszt, 5.5l/100 lett az atlagom, mire hazaertem, 280km -en. Utana varosban probalgattuk, tanitottam felesegemet, igy lett most 6.6, 1800+ kg-s a gep, es 313 lovas. Nem tudom, ezzel lehet e versenyezni... Nagyon gyorsan bemelegszik, gondolom elol vannak automata lamellak a vesek mogott, amik hidegen lezarnak?!
Ami idegesit, az automata motorleallitas a lampaknal, es a rogzitofek, pontosabban az "auto hold" funkcio. A motorleallitas biztos jo, de nem tudom, hogy hasznal e a motornak a sok ki-be kapcsolas. Foleg az bosszantott fel, amikor dugoban araszoltam, es ott is leallitotta a motort, akar 1s-re. Persze letilthato, de az csak a kovetkezo ujrainditasig ervenyes. Ugyan ez az auto hold, amit aktivalok, vegig muxik, majd ha kiszallok, aktivalja a kezifeket. Kovetkezo inditasnal mar nem el, ujra be kell kapcsolni. Szoval ehhez hozza kell meg szokni.Egyebkent kivulrol van par serules rajta, ahol nekicsaptak az ajtot, es lepattant a lak.(2db bal oldalt, 1db jobb oldalt, 1db a visszapillanton, 1db a hatso lokos aljan) De nem latszik! Csak ha keresed oket, mig a feketen konkretan vilagitott minden serules, minden karc.
Szelzaj nincs... Sot, siri csond van. 200-nal olyan csondes, mint a coupe 100-nal. Semmi nem zorog, nem nyikorog, szoval alom. Az anyagfelhasznalas az E60 -hoz kepest is nagy javulas, meg az ajto also resze is puha muanyag, nem is igazan karcolodik pont emiatt. Ahol kell, ott minosegi az anyagfelhasznalas, nem ertek egyet azokkal, akik azt mondjak, hogy nem. A diszlec ezzel a mintaval parade. Felesegem masik kedvence a tetokarpit, ami fekete, jobbat nem is kivanhattam volna. A helykinalat elol pont jo, bar ugye a kozepkonzol hatalmas, engem nem zavar, lehet terpeszkedni. Hatul hatalmas, a csomagtarto megint hatalmas.
Szoval eddig elegedett vagyok vele. A coupe -t viszont jobb volt vezetni.
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #32658 üzenetére
Nagyon szép, a kormányon látszik kicsit a használat, de az apróság. Ez a legszebb díszléc fajta szerintem is. Én sosem értettem, hogy miért van mindenki oda a fekete "M"-es tetőkárpitért. Azt hiszem az leállást ki lehet tanítani belőle...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #32659 üzenetére
Az nem kopas a kormanyon. Majd lovok rendes kepet rola... Furcsa borbol van, nagyon puha, es fenyes az egesz, de nem csuszik, pedig annak nez ki. Tapad rendesen, nagyon jo fogni. Az egesz ilyen korbe, mint amikor a hasznalattol kifenyesedik a ket oldalt, ez mindenhol egysegesen olyan.
Ami ramatyul nezett ki, az a kormany kozepe. Foltos volt, kifakult. Most mar az is a helyen van, csak elfogyott a muanyag apolom.Kopas egyedul pont a diszlecen latszik. Nem veszes, de amilyen szep, annyira kenyes. A lakkozott faval biztosan nem lennenek ilyen gondok.
Most filozok, kell e a remap, vagy hagyjam a francba. Haza nem megyek vele most nyarig, de otthon mar egyebkent sem erne meg megcsinaltatni, leven sz@r a font, olcsobb itt kint. Az up to 370hp es 730NM jol hangzik, de ezek mar sulyos szamok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na meg kell az autora pattintanom az RFT gumik helyett XL-eseket. Most elol Michelin Primacy HP, hatul Goodyear Excellence gumik vannak, a ket hatso vatta uj, a ket elso meg <1000mf -t futott. Ezek helyere kellene talalnom valami jofele abroncsot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #32662 üzenetére
Addig nezegettem a mas markakat es masik tipust, amig csak ez lett.
Don't Tread On Me
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #32658 üzenetére
Nagyon szep. Az a diszlec belül valoban a legjobb szerintem is Mondjuk a full fekete belseje nekem kisse komor, de legalabb nem kenyes
Amugy ez a strat/stop engem is foglalkoztat, hogy mennyire jo/rossz a motornak azert szerintem ki van ez talalva valahogy, hogy biztosan jo. Regen ugye az volt a mondas, hogy a dizelt asszem 1 percig le sem erdemes allitani, had "ketyegjen", mert mindennek rosszabb ha inditgatjak, a regebbiek eseten a fogyasztasnak is. Most meg valoban mindenhol ot a start stop.
Mondjuk furcsa ha a dugoban is 1s ra is leallitja. Nalunk a ceges q7 es, az eleg okosan csinalja. Ha meg van hajtva nem allitja le magat egy darabig varosban sem, illetve hidegen sem. Multkor varosban araszoltam es elöször leallitgatta magat, aztan abbahagyta. Szoval elvileg sokmindent nez az elektronika.
Kepeket majd meg oljal fel ha lesz idöd, szivesen nezek ilyen jo felbontasu reszletes kepeket az aprosagokrol is, amik klasszak benne
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Declare #32664 üzenetére
én szubjektív véleményem következik:
Szerintem dízelnél nem is érdemes leállítgatni, ilyenkor jön a kokszosodás, meg a nem megfelelő bemelegedésből adódó bajok...
Persze a mérnökök nálam okosabbak és több diplomával rendelkeznek ezek témában...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
crissprivat
senior tag
válasz CharlieDrop #32666 üzenetére
A legnagyobb agyrémnek tartom a start-stop funkciót a kocsikban
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #32663 üzenetére
jó választás, remélem.
Én eladtam az e46-ot és nagyon off autóm lett. Nem mertem bevállalni egy e60-at, de a család már pfújol, hogy miért nem BMW lett az utód, azért hihetetlen Pláne mikor mondtam, hogy picit többe került volna
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Declare
őstag
válasz CharlieDrop #32666 üzenetére
Igen azert en is ugy vagyok ezzel, hogy nem ertek hozza es pont ezert nem is irom, hogy baromsag....csak fura es nem tudom, hogy valtozhat meg egyik evröl a masikra egy ilyen "a dizel had ketyegjen" közmondas, ugy hogy par masodpercenkent is lealljon es ujrainduljon, mert az a jo kivancsi lennek azert...
emlekszem meg kb 15 eve volt egy ismerösünk aki vett egy A8 audit nemetorszagbol....hat akkor ilyen volt. Nyilvan valami böhöm dizel motorral (plussz klimaval, raadasul automata klimaval ). Az ember kb reggel beinditotta es ugy ment targyalasokra, hogy az udvaron jart a motor, mert a klimanak egy csomo idö kellett, hogy elkezdjen hüteni es a 15 fok volt a menö akkoriban raadasul dizel, nagy a tank, had ketyegjen, olyankor gyakorlatilag nem fogyaszt . Aztan este otthon leallitotta.... hat picit megfordult a vilag
(#32665) Gsx-rr pont a valto
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #32668 üzenetére
végül mit vettél?
-
BeZol
őstag
Szerintem a start-stop a mérési ciklusoknak tesz csak jót, de nekem mit vevőnek szerintem ez inkább majd plusszköltség lesz, mint a szívosorozás is (ami szintén környezetvédelmi vacak és dugózza mindenki). Múltkor dugóban a passatosnak folyton újra-újraindult a kocsija. Azért a 2.-3. után már inkább cikinek éreztem, mint értelmesnek, mert 1000%, hogy nem spórol annyi üzemanyagot ennyi idő alatt, mint amennyivel a végén majd fizethet többet a plussz igénybevételek miatt a sok-sok indítózással. Első dolgom lenne szoftveresen kiiktatni teljesen, majd én tudom mikor állítom le: ha nagyon kevés az üzemanyagom és félnék h nem érek el így a kútig, vagy sorompónál állok.
Ami egyetlen értelmes ötlet szerintem, az a fix sebességnél a hengerlekapcsolás, azt bezzeg nem pakolják minden kocsiba, mert biztos olyan a mérési ciklus, hogy ott annyira nem jön ki, csak nagy motoroknál. Azért pl. 90-140 közötti kocsikázásnál ha leállna a 6hengerből 2, akkor 320d szintjén mehetne a motor, ergo 1,5litert lehetne fogni szerintem, de vajon szimplán 2 hengerrel mennyire menne? 1.4tsi 4hengeres és ott 2 kapcsol le ha jól rémlik. -
szőröscica
addikt
A zöld visszaírt, hogy inkább németnek adná el Németországban, mert biztonságosabb és egyszerűbb neki.
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #32673 üzenetére
Azért még megpróbálom fűzni, de nem sok reményt fűzök hozzá.
Közben felveszem a kapcsolatot a szürkével is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #32673 üzenetére
Abszolut nem meglepö sajna. Rengeteg embernek tele van a hocipöje a Lengyel/Ukran stb autonepperekkel. Haverom összetörte az autojat, GTK lett, feltette hirdetni, gyakorlatilag megallas nelkül szolt a telefonja es mindig egy akcentusos emberke kereste, alkuval inditva....gondolom pikkpakk felkerült a lengyel "hahura", mint, gondosan karbantratott, garazsban tartott, orvos hazaspartol elado, garantalt km el
-
H.Ezredes
őstag
válasz Declare #32675 üzenetére
De ennek nincs köze hozzá... Ez nem sérült és nem kérnek érte keveset se. Abszolút egy teljesen normál hirdetés normál árral....
(#32673) joamilestoné
Nem értem miért vergődik....
A 30i megbízhatóbb motor sokkal. ( Persze azért kell költeni mindegyikre,hogy jó is legyen ) De isten igazából még ezzel a motorral sem az a szélvész. A nagy súly elvesz sokat. A 23i jelentősen gyengébb "még akkor is okosítva van" illetve nyűgösebb motor. Ha Km valós akkor a 23i csábító fiatalabb és a felszereltségei is egy picit jobb mint a 30i-nek. A motor miatt inkább a 30i felé húzna a szívem de ha lenne lehetőség mindkettőt megnézném és utána dönteném el
(#32658) BMW001
Végre A végén csak sikerült visszabeszéljelek az F10-re Írtam....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szőröscica
addikt
válasz H.Ezredes #32676 üzenetére
Én sem értem, ráadásul még csak nem is új a hirdetés, már augusztus óta fent van.
Mindegy, írtam neki még egy üzenetet, hogy semmivel nem másabb, ha egy nem német állampolgárral írja alá a szerződést, és akár már most hétvégén ki tudom fizetni készpénzzel, illetve van németországi barátom, aki segíthet a részletek intézésében. Elkértem a számát, ennél többet nem tudok már tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz H.Ezredes #32676 üzenetére
Hidd el, hogy van, itt elek kint, tapasztalatbol mondom benne van az emberekben az elöitelet rendesen es tenyleg nem alaptalanul. Föleg hasznalt adok adok veszek eseteben...rengetegen seftelnek itt keresztbe kasul, rengeteg az atveres stb. Ha idösebb az elado mondjuk, akkor plane.
Az elejen, amikor kijöttem, rokonomnak neztünk motort. Volt olyan, hogy szoba sem alltak velem, angolul, de alap nemet tudassal sem. Egyik nemet baratomat kertem, hogy segitsen, ugy zökkenömentes volt minden.
Ez ilyen sajna. Ezert is kerdeztem, milyen nyelven irt.
(#32677) joamilestoné hajra, az nagyon vagany kocsi hatha a nemet ismerös kartya segit
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #32658 üzenetére
Na most mi is van? En is leamradtam. Csak F10 lett? Visszatertel 5er -hez? Kell is az. Nem fogod megbanni az F10-et szerintem. Iram par hete, hogy csaladba kerult egy 2012es 30d xdirve. Nagyon bejon. E39-hez kepest urhajo
A bor amugy akkor jo ha matt. Ha mar fenyesedik akkor lekopott a felso reteg es onnantol mar jon a festes is.
Mas: Ha vki meg nem latta az uj BMW filmet: [link]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #32682 üzenetére
vegyesek az erzelmeim amugy nekem is. nem rosz de a regieg kozul volt jobb is. ugye az E39 (madonnaval epic), E38, Z4-es filmekre gondolok.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #32688 üzenetére
SOHA TOBBET FEKETE AUTOT! Ez volt az alapelvaras.
Igen, a karcolas is. Minden kis hajszalkarc meglatszik. Meg a kezimosas miatt keletkezo feluleti 'serulesek' is feltunoek. Aztan ott van az az eset, ha mondjuk kapsz egy kovet, vagy valaki neked nyitja az ajtot. A feketen vilagitani fog az alapozo, ami feher. Na meg ott van az, hogy lemosod az autot, es masnap mar minden apro kosz meglatszik rajta. A fekete auto kint a szabadban tarolva porosabb helyen par oraig tiszta, tiszta levegonel meg kb. 3 napig tart, foleg ha egy reggeli para 'elkeni' a port, es szep foltos lesz. Ha van garazs, ami pormentes, akkor vallalhato a fekete. Bar amiota letezik az Alpinweiss es az Estorilblau 2, azota az a ket kedvencem. 5er feherben, 3er meg kekben a bejovos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hikvision
senior tag
válasz MPowerPH #32689 üzenetére
Nekem amikor feketéből lett gyöngyház fehér, az első mosásánál én is örültem, hogy nem látszik meg rajta annyira a vízcsepp ha rászárad, de amikor láttam, hogy a fékpor hogy beteríti a kerekek mögött a fehéret, annál már csak az volt a szomorúbb amikor láttam hogy akár minimális út után az eleje tele volt apró véres fekete sárga-zöld bogármaradvánnyal, ami a feketén alig látszott ezen mintha apró pontokban leverték volna a festéket Az ezüst metál a legigénytelenebb szín de az kevés autónak áll jól. Ezek mellett én is imádtam a fehéret a fekete után, ameddig tiszta volt.
20 éve a PH-n.
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #32694 üzenetére
Hiaba elek kint tobb mint 4 eve, nem szeretek merfoldben meg yardban szamolni. MPG -ben meg nem is tudok... Siman at lehet allitani.
Saycz
Itt bogarbol nem sok van. Viszont ha hazamegyek, akkor mindig megszedi magat. Az elso lokost, lefoliaztatom a kovek es a bogarak miatt, tan ugy takaritani is konnyebb lesz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #32693 üzenetére
Attol fugg, melyik szerianak. E39 nem volt szep szurken, es az E92-nek sem allt jo a metal szurke. Az E46 speciel nekem pirosban jon be, az E92 meg pirosban es feherben. Van a varosban mindegyikbol, nagyon mutatnak.
A felniket lehet en is lefujatom, shadow blackre, a feherrel jol mutatna, es akkor a fekpor sem latszodna.
Don't Tread On Me
-
lali81
tag
válasz MPowerPH #32658 üzenetére
Hali!
Remek gép. a HUD-ról tudnál képet gyártani?
Milyen fajta műanyag és bőrápolót használtatok?Gyárit vagy van más?
Közben én is felkódoltam az E60-on az M-es motorhőfok kijelzést, meg szereztem számlapot, csak a wunschtacho.d-n található sajnos nincs kasírozva ,tehát nem világít át (utólag derült ki) így csak az alját tudtam felragasztani..