-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Ez ilyen koru autonal, es raadasban projektoros Xenon fenyszoronal nem igen szamit. A Xenon onmagaban is eleg jo, esoben lehet vele gond, de az erosebb, magasabb fenyu izzo itt is erzekelheto valtozast hoz.
mod: 1 hete mericskelem a fogyasztasat az autonak munkabajarasnal. -6 es +7 kozott volt a homerseklet itt a heten, iranyonkent 16km -et megyek, ebbol 5km a varosi szakasz. Reggelente ulesfutes, es a szellozes is max melegen van. Reggel nincs forgalom, visszafele viszont alt. dugozok. Mire odaerek, el is alszok. Szoval, 7,1 es 8,3L kozott jon ki a fogyasztas, haladosban, mert tiporni ugye nem lehet. Ilyen menetben nem eszik tobbet a coupe -hoz kepest, vagy ha igen, akkor minimalisan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #33902 üzenetére
Budapesten nem lehet 10 alá vinni, max. ha nagyon korán mész munkába, és későn haza. Itt városban, télen 13-14 litert is simán leküld.
140-nél picivel 10 alatt fogyaszt, 110-nél 8 környékén, országúton 7 is meglehet.
Nekem átlagban 10-re jön ki, Budapesten élek, de nem a belvárosban araszolok.
Igazán hosszú utat (amilyenekre vettem, Európa átszelésre, mint az E39 530d volt) még nem mentem vele, de ott 9 liter körülre várom.Teljesítményből nem tudom mennyit vesz el, én nyugodtan vezetek, de szeretem a motor hangját, így gyorsításkor odalépek neki mindig, ha már üzemmeleg. Számomra elegendő, lehet vele előzni.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33903 üzenetére
Köszi, akkor kb. mint az e36 23iA-m anno
Jól hangzik
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ADAM1337
nagyúr
Ma reggelre bekeményedett úgy a fékpedálom, hogy gyújtás nélkül 1 centit ha tudom nyomni.
Gyújtás után meg kb 2centit tehát a rásegítő elkezd valamit dolgozni.
Persze úgy vettem észre amikor már elindultam, mindig ellenőrzöm a féket ma valamiért kimaradt, de szerencsére letudtam rakni a kocsit egy normális parkolóhelyre. (Semmi előjele nem volt tegnap voltam este vele itt a környéken és teljesen jól fogott a fék is nem volt semmi anomália.)Gondolom első körben fékolaj ellenőrzés stb.
-
KAMELOT
titán
Jó estét az Uraknak!
Megvásároltam életem első autóját, amiért én dolgoztam meg!
BMW 735i, E65, 2004, 272hp, 3600ccm V8 benzin + 85 liter LPG. Akárhogy megyek 15 liter gáz, ami 8,50eu / 100km
Képeket majd teszek fel!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
ADAM1337
nagyúr
válasz KAMELOT #33908 üzenetére
Hát érdekes hogy V8 de azért lpg, ha már lúd legyen kövér alapon 7es bmw-t választottál akkor miért gázosat ?
Nem lett volna jobb akkor dieselbe ha a fogyi a lényeg, úgy legalább erő is marad benne.
Spec a legnagyobb hibafaktoros autó az e65 tudtommal, meg az az öreganyó szemek az elején.
De üdv a klubban.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz ADAM1337 #33909 üzenetére
Nekem ez tetszik, másik meg olcsó volt. Elég sok minden volt rajta cserélve.
Első szempont a kényelem volt számomra és, hogy ne kelljen kuplungozni a bal lábam végett, ugyanis vigyáznom kell rá.
Ha akarok akkor átkapcsolom benzinre és megyek.
Vagy ha hosszabb úton megyek akkor LPG és ezzel is nagyon szépen megy nem sok erőt veszt.
Az egy tévhit, hogy gyengébb. Igen nem úgy ugrik, de nem annyira észrevehető.
Dízelnél meg 7-8 liter és már 1,20 eu / 1 liter gázolaj.
Öreganyó nincs, csak Angels EYE.
Köszi az üdvözletet!
Szoktatok valami BMW találkozókra járni?[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
majnkopf
tag
válasz MPowerPH #33901 üzenetére
Én is rászoktam most erre, hogy nézegetem mennyit tudok kihozni belőle maximálisan odafigyelve. ~30km-en néztem 1héten át kb. (12km kanyargós, hegyi út 3-4. felváltva pakolva, 18km város, igaz 10/9 zöld hullám így mehet a 60as tempó). a legjobb 7.6 liter volt, de mindig megúszom 8.5 alatt. (2.2 benzin) ma konkrétan -18 fok volt (legalábbis annyit írt) és 8.3 lett a vége. odafelé úgy, hogy nem nagyon érdekelt mennyire gyorsítok stb. 8.8 lett
Ide jönne egy kérdés: mi dobja meg jobban a fogyasztást? alacsony fordulat, kicsit erőlködve 1800-2200 körül 4. vagy magasabb fordulat 2400-2800 3. ? -
KAMELOT
titán
válasz Skimaster #33914 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Mielőtt vásároltam előtte jó pár dolgot elolvastam a modellről.
Olajat sehol nem nyomja és a váltó is már volt benne cserélve. Természetesen ha normális keretek között van használva ( nem versenyautó ) akkor nem lesz semmi baja. Ezeket a kocsikat kényelmes utazásra tervezték nem szétrípolásra. Aki rallizni akar vegyen Honda Civic vagy társait. Sajnos ilyen típusú autókban nem férek el és kényelmetlenek.
Néztem S 500 mercit is csak ott meg légrugók vannak. Ami szóba jöhetett volna az a S55 amg, aminek rendes rugói vannak, csak olyat vagy nem árultak vagy ha árultak akkor 4xx 000 km-el.
Sajnos elég sok helyen korlátokba ütköztem vagy drága volt vagy sok km volt benne. Legoptimálisab döntés számomra ez volt.
Mindegyik kocsiról lehetne írni ilyen szép sztorikat, de a legjobban terjedő hír a rémhír.
Most itt a haverom kocsija példának Octavia II combi automata váltó 2.0TDI. Először a váltó ment el benne azt megcisnálta (1500 euro), majd utána a Turbó (1600 euro lett volna). Aztán ahogy volt eladta nem volt kedve bajlódni vele! És akkor csak egy egyszerű Skodáról beszélünk, amiben volt 140 000km.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MPowerPH
félisten
-
JanR
addikt
válasz ADAM1337 #33909 üzenetére
Az en E39-emet lpg-vel vettem, mert maga az auto a tobbihez kepest jelentosen jobb allapotban volt. Az elso dolgom volt kivetetni belole a gazrendszert. 528iA, ilyenkor hidegben es varosban eszik szepen, de nem azert kerestem, neztem ekkora motorral autot, hogy az uzemanyagon sporoljak. Igy szep, igy jo!
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #33913 üzenetére
En nem sporolok, szokvanyosan megyek. ECO Pro modot ilyenkor nem hasznalom, mert azon az futes es az ulesfutes is sokkal gyengebb.
Az attol fugg, hogy mileyn hideg a motor. Amig nem uzemmeleg, egyebkent is erdemes kerulni a nyomatekszegeny jaratot, mert ott erolkodik a benzinesnel. Dieselnel meg a nagy nyomatek hidegen akkor nyirja a feltengelyeket meg magat az eroforrast.
Egyebkent termeszetesen 4.-ben 2000RPM kornyeken az optimalis. Anno a 28i is abban a tartomanyban evett a legjobban, egeszen 110-ig, ami kb. 2500RPM 5.-ben.Don't Tread On Me
-
-
negro
őstag
Na ha a '16 kimaradt, akkor most avatom a havat
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MaDDoXX
tag
Sziasztok!
3 dízel BMW után szeretnék egy 6 henger benzinest és az új N-es motorokról csak rosszat hallottam, ezért maradnék az e46 fl coupe-nál.
Szerintetek az M52B25 vagy M54B30 a jobb konstrukció?
Úgy tudom, hogy a B30 nagyon szereti enni az olajat ~1l/1000km... ez javítható "hiba"?
A B25-nél nem nagyon olvasgattam ilyen mértékű olajfogyasztásról...erről valakinek tapasztalat?Az M54 vezérlése miben más, mint az M52?
Melyik a jobb, megbízhatóbb? -
negro
őstag
válasz MaDDoXX #33930 üzenetére
Ha facelift Ci akkor ott csak M54-es motorokat talasz mar. Ergo M54B25 lesz az. M54-bol meg a B22 (20i) hajlamosabb nagyobb olaj fogyasztasra nem a B30.
Jo motorok ezek kb. ugyannyira megbizhato mint az M52 -ok, viszont teny alaphangon tobb olajat fogyasztanak az M54-ek. Ha nem ragaszkodol fl-hez akkor az egyik legjobb valasztas lehetne a 28i M52B28TU (ez mar ugyanugy dupla vanos mint az M54)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
válasz MaDDoXX #33930 üzenetére
Ha jo gazdaja volt, egy N52 meg bevallalhato, kulonosen a B30, az kevesbe hajlamos olajfogyasztasra. Igy en nem vetnen az E90-eseket.
Az M54-bol mint irtak, a B22 kedveli az olajat, es a hutesere kell odafigyelni (vizpumpa, termosztat, csovek, stb). Az olajszintjelado is szeret bedogleni, amugy jo motor.
-
MaDDoXX
tag
Igen, igazad van... M52 már tényleg nincs fl-ben.
Mindenféleképpen fl coupe-ben gondolkozom, sokkal jobban tetszik... eddig is az volt, egy 2005-ös 20cd.
Akkor M54B25 vagy M54B30... ez a két alternatíva marad.Az M54-es motorok vezérlése mennyire megbízható, mennyire jó konstrukció?
Hány km-nél esedékes mondjuk egy Vanos felújítás, vezérléscsere? -
MaDDoXX
tag
válasz CharlieDrop #33933 üzenetére
Az N52-ről sajnos hasonló rossz véleményeket olvasok mindenhol:
https://prohardver.hu/tema/bmw_club/hsz_32806-32806.html
-
MaDDoXX
tag
válasz szőröscica #33934 üzenetére
Igen, az N52-es szériából a B30 jobb, mint a B25 olajfogyasztás szempontjából - azt hiszem más anyagból csinálták a B30 gyűrűit. Viszont ha jól tudom a B30-nál is jellemző a hidrotőkék kopogása... ami megoldhatatlan probléma.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Nah meglett mi volt a hibám oka a kocsiban.
Előzmény indulás után hiába nyomtam a féket semmi.
Szervónál elfolyt az olaj megadta magát előjel nélkül, pedált se lehetett benyomni.
Fékek befeszültek a végén.
-fékolaj csere.
-fékek cseréje tárcsák és pofák, sajnos nem várt szerviz így nem ebc lesz benne hanem ate
plusz ha már szervizben van:
-olaj csere szűrőkkel, ez pont aktuális volt 13ezer km volt az elöző olajban.Viszont átnézés közben azt mondták hogy a szervóban dzsuva van, és hogy nem tudják normálisan átmosni.
Szóval rátöltenek és megy amennyit megy a szervó.
Na már most ez engem nem nyugtat meg, így kérdezem hogy milyen költsége van a szervó felújításnak ?
Illetve kihez tudom vinni ? -
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #33939 üzenetére
Köszi az infót.
Átviszem oda lehet.
Mert amikor megkérdeztem a szervó felújítást azt mondták adjam el. -
CharlieDrop
veterán
Kiraktam a Hondát a HaHu-ra, ha esetleg valakit érdekel (offosok is olvasnak minket, igazából azért dobom be ide is )
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #33941 üzenetére
A fene se gondolta volna hogy ennyit kibírt, egész jó bőrben van, a km-hez képest! Simán vissza lehetne tekerni
-
JanR
addikt
válasz lali81 #33942 üzenetére
KM-hez kepest? A hasznalt piacon az autok 80% futott ennyit, ha nem tobbet, es azokat 180-250e km-el aruljak Ha a visszatekertre azt mondjak, hogy jo allapotban van, akkor valamilyen szinten ettol is elvarhato. De ugye ez megint az, hogy kevesen vallaljak fel a valos futott km-t, mert az emberek 99% km-re vesz autot es nem allapotra
Egy kis sztori: Ismerosom Zafirat keresett maganak, de az itthoniakbol kiabrandult, mert a keves km-es le volt lakva, szet akart esni es a tobbi, a sok km-es szintugy. Mire raszanta magat, hogy "jo, nem km-re veszek autot". Vett Nemetorszagban egy nagyon durvan felszerelt varianst 570e km-el, mind ezt tavaly. Itthoni allapotfelmeresnel kiderult, hogy maga a blokk zsir uj. Azota teljes megelegedettseggel hajta az autot es mar 600e folott van a mutato De volt mar olyan is, hogy a 73e km-es Leon (amit Franciaorszagbol hoztal), gyakorlatilag mindenhol okadta az olajat.
Amugy tenyleg le a kalappal az accord elott, szep allapotban van nagyon!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33941 üzenetére
Mo.-n az eletben nem adod el ennyi km-el. A legtobb embernel meg se fog jelenni a keresoben, mert naluk az elvaras, hogy a 13 eves auto is 200k km alatt legyen, mert az a 'realis'.
Egyebkent nagyon jopofa hirdetes.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
GrooveHero
addikt
H. Ezredes küldtem egy privit, remélem tudsz segíteni.
Köszi itt isWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
STC Speed
őstag
Pesten tudtok ajánlani bmw szakit,akinél megtudom várni a kartergázszűrő cserét?
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33949 üzenetére
Nem a Te hibad, es az is becsulendo, hogy nem tekertetted vissza. Anno volt cikk egy Sokda SuperB -esrol talan, aki 4-5 ev alatt beletett az autoba 450k km-et, rendesen szervizeltette, majd persze eladasra bocsajtotta. Senki nem hivta fel, pedig aron alul adta volna... Par honap utan elege lett, vissatekertette az orat vagy 1/3-ra, meg gondolom nyomott hozza egy szervizkonyvet, es egybol tuladott rajta.(totalcaron volt a cikk talan?)
A gond az, hogy az emberek ha meglatjak a sok km-et, akkor azonnal otthagyjak, meg csak bele sem neznek, hogy realizalodjon bennuk, hogy valahogy a 400k km-es auto beltere vallalhatobb, mint amiket 200k km korul nezeget. De azert a kevesebbet futottat veszi meg, mert ugye az a jobb, hiaba lepusztultabb.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- Dell asztali gépek
- További aktív témák...