-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33040 üzenetére
De, csinalnak. Viszont most Karacsonyra repulok, legkozelebb juniusban megyek haza. Akkor meg lesz az auton gari is, es valszeg 1 hetem lesz otthon, ami a kikapcsolodasrol szol. Egy ilyen ECU modositasa egy fel nap, tehat nekem fel kell mennem Bp.-re, es ott megvarnom, amig kesz lesz. Nem lesz ra idom, igy is egy napom kukas, mert Bp.-re viszem az autot poliroztatni, ami kb. 6 ora. Aztan a masodik, hogy Mo.-n jelen pillanatban Nekem nem eri meg nagyobb penzt koltenem, mivel a BREXIT miatt a font akkorat zuhant, hogy otthon hirtelen minden dragabb lett, mintha itt vennem/csinaltatnam. A BMW szerviztol, ahonnan vettem az autot, a gari melle kaptam egy 40% off, es egy 20% off kupont a szervizre. Igy olcsobban kijon, mintha en a sajat forrasombol megvennem az alkatreszt, es otthon megcsinaltatnam, es legalabb BMW-s pecset kerul a szervizkonyvbe es a munkalapba.
A remap arat elkoltom masra. Pont kijonne belole a foliazas, es a felnik atfestese. A szint meg nem tudom, feher autohoz a fekete illene. Shadow Chrome vagy Shadow Black lesz.Velemenyem az autorol. Mindent egybe veve megkaptam amit akartam, nincs tobb nyoszorgo muanyag es puritan anyaghasznalat. Kenyelmes is, tagas is, csondes is, szep is. Okos is, van benne minden, biztos jo draga, ha valami beadja a kulcsot. Ami nagyon tetszik, hogy az auto igy 2-3 fokban is 1 merfold utan elkezd futeni, az olaj pedig 4 merfold utan 90 fokos.
Egyebkent nem szeretem...Don't Tread On Me
-
t.kristof
senior tag
Kb napi 60, ez éves szinten olyan 15000 ami elvileg nem indokolná a dízelt. A mostanim olyan 8-9 körül eszik..tavaly balcsira menet 7 alá ment, de az szinte csak országút volt tehát szerintem nem mérvadó. Inkább a lábammal, meg a kocsi hangjával van a baj... + még az is hozzá tartozik, hogy ki akarnám próbálni a dízelt amit remélhetőleg később nem bánnék meg.
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
CharlieDrop
veterán
válasz t.kristof #33042 üzenetére
Áh, ha nem vesszük azt amiket a többiek írnak, akkor válaszolok is a kérdésre.
136 lovast felejtsd el, több a szívás vele, mint a facelift verzióval
Az egyik legjobb dízel, leszámítva a műnyag pillangószelepket amit szeret megenni Én azt mondom, hogy inkább egy ismert előéletű 300 ezer km felettit vennék, mint egy tekertebb 200 körülit. Pont azért mert elég jól elmennek ezek, de 300 felett már kicserélték/felújították a turbót, injektorokat, ilyesmiket. Motorilag egy jobbféle dízel, van kiegészítő fűtése, szépen megy. Több baj van az e46 futóműjével pl. illetve nem túl tartósnak mondanám.
Hogy dízel-, vagy benzin mindenki saját preferenciája szerint döntsön.
Szerintem faceliftes modellek közül a 30i a legjobb, utána 25i, 20d, 30d és a 18d elég tartós automatávalNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-KP-
addikt
e46 320i 2.2 170LE esetén törvényszerű a magas olajfogyasztás, vagy ha megcsináltatom rendesen, akkor orvosolható ?
-
t.kristof
senior tag
válasz CharlieDrop #33054 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Én is inkább a 150 lovas felé húzok, a teljesítménye végett is. Gondolkodtam a 30d-n de az nem tudom, hogy mennyit enne. Arról esetleg vélemény /tapasztalat?
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
CharlieDrop
veterán
válasz t.kristof #33057 üzenetére
fogyasztás, mondjuk nem tudom hol élsz és milyen utakat mész, de így alakulnak azoknál, akik be merik vallani
20d: 5 körül országút (akár alá is mehet), autópálya 5-6 (itt nagyobb a szórás) város (bp jellemzően) 6+, télen akár 9-ig is fel tud menni rövid távon dugóval terheéve
30d: számolj legalább plusz 1 literrel a 20d-hez képestezek mind tájékoztató jellegűek, lábfüggőek, helyzetfüggőek és legfőképpen állapotfüggőek tudnak lenni a szélsőséges értékek nem minden esetben állnak fenn, de előfordulhatnak...
@(#33056) -KP-
Nem, de sok befektetett melót nem mindenki szereti megfizetni[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz t.kristof #33053 üzenetére
Hat az mar pont hatar eset. 2 litert sporolsz 100-on legalabbu ugye viszont kerdes be valalod-e azt, hogy ezt bukod is illetve tobbet majd egy esetleges szerviz miatt. Illetve szerintem csalodas lesz neked egy benyas sor6 utan egy 4 hengeres diesel. Viszont E36 utan egy E46 mas dimenzio lesz szoval az biztos karpotol.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
t.kristof
senior tag
válasz CharlieDrop #33058 üzenetére
Vidéken lakom (Szolnok mellett) Az út nagyrészét főúton teszem meg, egy város van ahol átmegyek, de az nem vészes. Szolnok belvárosába is csak akkor megyek ha kell valami, vagy az asszonyt viszem haza Szóval szerintem max 6 liter körül lenne a fogyasztásom tempomattal. A 30d fogyasztása is hasonló mint e36 -nál a 20i és a 25i között? Mindenki azt mondja hogy csak 1-2 literrel eszik többet, viszont sokkal jobban megy.
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
tutis
őstag
Sziasztok!
Autóvásárlás témában kérdeznék. E46-ost néztem, hétvégén meg szeretnék nézni párat. A legtöbb külföldről behozott..Mivel nem tudom honosítás menetét, milyen papírokra figyeljek oda hogy meglegyenek?
Típushibák a szériánál amire figyeljek?http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #33066 üzenetére
Reg volt mar de ha jol emlekszem a kormany osszekotonel szetszakadt vmi es javithatatlan (mert amugy lehet javittatni) volt mar es elfolyt a olaj belole, igy szervo nelkul voltam egy ideig. De mondom ez 5-6 ev volt nem emlekszem lehet total mas miatt szar be. Arra emlekszem heteig jartam igy mert a gyari uj 200e volt mar akkor is, bontott felujitott meg 60 korenyeken ment de nem volt csak angol eppen akkor
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Inkabb 2 liter lesz az plane ha teszem azt E46 320i M52TU- hoz hasonlitod. Persze az is 100.000 ft de, hogy 3 ev hasznalat es 60e km alatt siman meg van a sansza annak, hogy rakolt ugyan ennyit a dieselre egy szervizre munkadijjal egyutt.
De ha nem, nekem akkor is meg erne evi +100 ezret, hogy sor6os motor van elottem szep hanggal.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
t.kristof
senior tag
válasz szőröscica #33067 üzenetére
Nyilván Swifttel jól járnék.. Se kettőstömegű, se turbó se common rail.. De akar a franc más márkába át ülni.. Főleg suzukiba
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
MPowerPH
félisten
Azt beleszamoltad, hogy pl. az E46 320i -nek szuksege lesz egy teljes motorgeneralra, amibol siman kijon a 320D-n a turbo felujitas, es a 4db porlaszto javitasa? Mert ugye koztudott, hogy mig a 320D -k jo esellyel kimennek a vilagbol, addig a 2L sor6 -ok 300k km kornyeken leterdelnek, es leeszik a gatyadat az olajfogyasztas miatt. Es ez mindegyiket erinti, egytol egyig. Tehat pont ezek az M52-ok eleg rosszul sikerultek.
Egyebkent az uzemanyagon 45k km alatt olyan 380k -t takaritana meg., beleszamolva azt is, hogy a gazolaj dragabb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33073 üzenetére
M52-es az nem 54. Ott problemas a 20i. Amugy meg 300e km-nel en is csinaltam generalt a 28i-n. Nem 2l kerdese vagy 2,5 vagy 2,8. Ez nem tudom honnan jott nalad, hogy M52 20i -vel barmennyire is tobb problema lenne mint 28i-vel vagy 23i -vel. Ennyit bir egy hengerfej, szelepfedel tomites, mi tobb valojaban inkabb 200-250-et. Ebben semmi meglepo nincs.
Meg ugye azert terdelt szet tesom 20d-je valos 160e km-nel mert a vilagbol is kimegy!? Meg ezert latok a szerelomnel ha megyek hozza, LABON az autoval, mivel ut szelen meg nem hagyott 8 ev alatt a 28i, allandoan szetbontott 20d-ket, 30d-ket... benzinesbol is max 4 hengereseket latok azt is nagyon neha.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #33075 üzenetére
Amugy nekem is ezer lett kintrol behozott.
Meg az utak szelen. Amugy meg valjuk meg ez egy magyar szokas, hozomany. Azert vette midenki a dieselt mert BMW kell de tankolni mar nem futotta, na meg szervizre se, (kezdodott a betegagy 25tds-el kesobb 30d-vel majd a nepauto 20d-vel) illetve vette kannaban a go-t vagy inkabb lopta a diselesek 80%-a... ebbol allt a terhoditasa a hasznalt autopiacon.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #33075 üzenetére
Én most e60-akat lestem körbe járok én is most zuhant be sok, csak remélem nem a fosok.
-
tutis
őstag
323asnak mennyi a hinositási költsége cakk pakk?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
t.kristof
senior tag
Ma pont azon járt az eszem, hogy mennyi nagyértelmű autó tulaj van, aki szarik rá a kocsijára, tolja neki már hidegen, td-nél még hírből se hallott a turbó visszahűtésről huzamosabb út után, el hanyagolja az olaj + alkatrész cserét (céges kocsikról ne is beszéljünk) , aztán az olyan mint én csodálkozik hogy mi a francért nem lehet normális használt kocsit találni.. Persze tisztelet a kivételnek.
-KP-: e36 vagy e46?
[ Szerkesztve ]
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
szőröscica
addikt
válasz ADAM1337 #33078 üzenetére
Az arsav alja mind rossz. Korai peldanyokbol talalhatsz korrektet 3 millio korul, de azzal is ugy szamolj, hogy alapbol 3-400 ra fog menni, plusz barmi varatlan johet.
Igazabol az E60/61 meglepoen tartja az arat ahhoz kepest, hogy mekkora szoporollerekre lehet felszallni vele.
-
tutis
őstag
Sziasztok!
BMW E46 323i. Hidegen ingadozik az alapjárat. Amint kiér a mutató a kék jelzésből, kisimul, rendesen jár? Ez milyen problémára utalhat?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Möhe
addikt
Ki tudna nekem német szövegű email megfogalmazásában?
-
tutis
őstag
ültetés visszaalakítást hol tudok elvégeztetni pest vonzáskörzetében?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
t.kristof
senior tag
Ha nem menetes a gátló szára (állítható), akkor elég csak rugó szettet cserélned. Ha viszont állítható akkor vagy be állíttatod a magasságát olyanra mint amilyenre szeretnéd, vagy kompletten cseréled. Egyébként facebook csoportban biztos lenne olyan aki cserélne veled alkatrészt.
[ Szerkesztve ]
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33083 üzenetére
Ja, mert BMW. Az a baj, hogy mi már harmadik-negyedik tulajok vagyunk (netán több) és a válság miatt nem nagyon költöttek rá, mert a, minek? ez BMW, b, fillérbaszók vették, tisztelet a kivételnek, de annak is megkérik az árát.
Most ezért nincs BMW-m, jelenleg anyagilag nem rentábilis
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #33093 üzenetére
Szerintem nem a válság miatt nem költenek, szimplán nem törődnek vele, és amíg gurul, addig villantani jó. Úgy gondolom, hogy a második/harmadik tulajdonos alatt romlik a legtöbbet az állapotuk, majd végül elágazáshoz érnek: vagy egy tezsvírhez kerülnek, és az a biztos halál, vagy pedig egy márkafanatikushoz, aki feltámasztja őket, és így lehet egy másodvirágzásuk.
Az E39-el is ezt jártuk végig, és most az E61-el is ez lesz. Bár az enyém nem lefingott szerencsére, és tákolás nyomaira sem akadtam még, de kell rá költeni. Első körben ez lesz pár héten belül:
-olajszint jeladó
-lambaszonda szenzor
-diffi oldalsó tömítés
-olajszűrőház tömítés
-szelepfedél tömítés
-olajcsere
-gyertyacsere
-fékolajcsere
-HUD beállítás
- vezetőoldali ülőlapi ülésfűtés javítás
-ablaktörlőlapát
-bal első lámpa párásodás
-szíj és feszítő csereAztán a következő olajcserénél fékbetétek és motor-, valamint váltótartóbakok jönnek. És még ami előjön. Plusz tavaszra kell szereznem még egy szett gyári 17"-es felnit, és egy garnitúra Dunlop Sport Bluresponse gumit.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33094 üzenetére
ez költségben, nagyságrendileg mennyi lesz?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #33095 üzenetére
A HUD és az ülésfűtés kivételével nem nagyon vészes ez, majd leírom, ha megejtettük. A HUD esetében nem tudom, hogy valami eltört vagy elég csak állítani, az ülésfűtés meg ismét ilyen. Kontakhiba vagy beletérdeltek az ülőlapba? Jóisten tudja még.
Az első 5 tétel kb. 150 talán munkadíjastól.
-
CharlieDrop
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #33094 üzenetére
Ez azert eleg kemeny lista. Kivancsi leszek, mi tortent a HUD-al, nem hallottam meg olyanrol, hogy ferden vetit. Pontosan hogyan? Az ulesfutes javitasa sem lesz setagalopp, ha tenyleg megterdeltek.
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #33098 üzenetére
Melyik kemeny szerinted egy 11 eves, 195 ezret futott autonal? Nem okadja az olajat sehol, csak konnyezik, a ket jelado meg nem tetel. Az osszes tobbi dolog pedig kopo.
A fenyszoro gyakran parasodik, javithato, ferden vetito hud-rol irnak kulfoldi forumokon es gyari manual is van a beallitasahoz. Az ulesfutes lehet koltseges moka egyedul. Motortarto bakot azert csereltetek, mert nekem a vibracio a maniam, masnak fel sem tunne valoszinuleg.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #33099 üzenetére
Mondjuk 195k km-nel ezek nagy resze egyebkent is cseres lenne. Gondolom sok dologbol meg az eredeti gyari alkatresszel fut. A fenyszoronal a tomitessel van baj? Elette az ido?
A motortarto bakot nem is ertem. Annak azert meg huznia kellene. Vibral?Mondjuk ha kijossz 300k-bol, akkor meg boven jo vagy. Ennyivel egyebkent is mindig ajanlott tervezni a veteli aron felul. Aztan utana lesz egy hibatlan autod. A HUD-ra kivancsi vagyok.
Az ulesfutesnel, ha veletlen megterdeltek, akkor mi a menete a javitasnak? Meg nem hallottam rola, azert kerdezem. Ules megbontasa?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me