-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33799 üzenetére
Én is remélem. Holnapra mégis kaptam időpontot, szerelni ugyan nem fognak tudni, mert be vannak táblázva teljesen, de megnézik milehet.
Jh közbe vettem egy scannert, meg egy 20pines csatlakozót hozzá, mert az OBD-vel csak a DME-t tudtam kiolvasni. A 20assal látok sokmindent. Lehúztam a légtömegmérőt, beindítottam visszadugtam és hát.. durva. 17 hibakódot dob a rendszerbe, megbolondítja mind a gyujtás bankot, a leömlők is fals eredményeket mérnek. Hihetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
Dashes
őstag
sziasztok!
ismeros e87 (2004-2007) otajtos 116 benzinest nezeget.
mikre erdemes figyelni, tipushibak, stb.?
thx! -
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33799 üzenetére
Na megvolt a pofavizit.
Odafelé próbálgattam, félreálltam vízhőfokmutatót néztem és hallgatóztam, hogy kopog-e.
Nem csinálta, egészen addig míg fel nem ment középre.
Ahogy felért elkezdte.
ODa is értem meg is hallgatta a szerelő úr, bár az én fülem valószínűleg jobban rá van állva, mert ő nehezebben hallotta meg mint én. De aztán csak meglett..
Azt mondta ez semmi. Vagy szíj(vadi új mindkettő continentál, csere előtt kezdte kb 2héttel a hangot) vagy feszítő. Esetleg vízpumpa. De ez tuti nem csapágy. -
nagyúr
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Ez a fajta lökhárító/PDC páros van nekem. Sajnos az egyik érzékelő tönkrement(vagy csak leesett/eloxidálódott csati) és szeretném levenni megnézni mi a baj. Gondolom nem kell emiatt az egész lökhárítót leszedni elég a fekete csíkot. A kérdés az lenne, hogy ezt csak simán ki kell pattintgatni? Tud valaki esetleg videót linkelni? Köszönöm!
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33809 üzenetére
Igen.
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33813 üzenetére
Nem csak annak tűnt, az is volt... De tényleg állt vagy 6autó bent mikor mentem, meg kint is vagy 4, előre szóltak, hogy nem tudnak komoly dolgot kezdeni most vele, csak az volt a lényeg, hogy meghallgassa és megnyugtasson, hogy nem főtengely csapágyas vagyok
Egyébként közbe mondom hogy rendeltem egy SKF fémlapátos vízpumpát, holnap érkezik napkban teszem is befelé, ma kotorásztam benne "kicsit", kiszedtem a hűtőventit, a szíjakat levettem átnéztem nincs e anyaghibája, felpörgettem akkusgéppel a tárcsákat éééééés. A vízpumpám tárcsája néha üt. megkopogtattam megmozgattam van, hogy egyenletesen forog szépen, de van mikor láthatóan kileng. Szóval vízpumpa tengely nem tökéletes az tuti. Még mielőtt megállna ki is hajítom belőle, ha így se szűnne meg a jelenség annyit megteszek, hogy a 2 feszítőt is kicserélem, ha így sem akkor marad a szervíz, de akkor ott kell hagynom tuti vagy 2-3 napra, amit nem szeretnék. Meg azt is megtudtam, hogy a hajtókar csapágyazás sem egy egetverő dolog,
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #33810 üzenetére
A diszleccel egyutt jon. Csak ovatosan a leszedessel.
Ajj, imadom az F10 -et. Orom volt ma visszaulni, feel the difference. Ma megjott a 4 zonas klimahoz a blower, meg a elso grill utonj van. Aztan ki kell okoskodnom, hogy mi kell meg. Meg kell talalnom valakit, mert ennyire senki sem ismeri az autot. BMW specialist, megyenkben a legnagyobb, es nem tudja a rendszer felepiteset, en kuldom neki ETK-bol a szukseges reszeket. Szoval ra nem igen biznam... Lehet megszerzem ami kell, aztan bemegyek a BMW-hez. Csak azt tudnam, ha valami gebasz van egy hasonlo rendszerrel, akkor hol tudnak megcsinalni ugy, hogy nincsenek tisztaban a felepitesevel.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Otthon vezettem Skoda Octaviat {pedig tenyleg nagyon jo auto...), es Seat Alhambrat. Mindegyik fullos, de mikor ma erkezes utan beraktam a hatsomat a bomosbe, rajottem, mit jelent a mas kategoria, es miert a tobblet ar, es most nem az auto teljesitmenyerol beszelek. Egy fullos 20D-vel is boldog lennek szerintem.
Az atalakitast mindenkeppen megcsinalnam, mert hatul nincs rendes futes es nyaron hutes sem. Tehat a kozepso beomlo elzart allapotban a legjobb, ha nincs 4 zona. Furcsa, de nincs mit tenni. Eddig a panel volt a legdragabb resze, a tobbi az annyira nem veszes. A remap arat meg nem koltottem el, az AC box lesz huzos, ha nem talalok bontottat. Plusz a beepites sem lesz olcso, biztosan meg kell fizetni azt, aki kepes ra. Viszont megerne megcsinalni, mert a hatso ulesekben benne van a 'futolap', es mivel a panelen megvannak a gombok, igy csak a kabelezest kellene behuzni, es lenne hatul ulesfutes is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33818 üzenetére
Nekem sincs kozeprol meleg csak hideg (bar nem vagom, hogy hogy nincs nalam ott lehetoseg allitani manual), szoval ilyenkor lezarom de a labterbol jon meleg hatra nem ? Mint az E39-nel. Azota amugy, hogy kitakaritottam a jaratok is sokkal jobb amugy:
szerk.
nem mondod annak ellenre "futheto lehetne" a hatso ules, hogy nem volt rendelve extrakent?
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
A melegnel meg hagyjan, mert az felfele aramlik, bar akik ultek hatul, azok multkor faztak, hiaba jott alulrol a levego. De nyaron a hideg nem jut majd el a testhez... Nem ertem, nekem az E39 -ben es az E92 -ben is volt hideg meleg allito, es jott is a megfelelo homersekleto levego az adott evszakban.
Igen, ebben benne van, mivel a hatso uleseken a bor az elso ventillacio miatt szinten perforalt, es azok alapbol futolappal jottek csak, ellentetben a sima borulesekkel. Sot, a ventillacio is megoldhato lenne, mert az csak par ventillator beszerelesen mulik, meg persze kabelezesen. De pont a lyukak miatt van nemi passziv szellozes is, nem fulledsz be az ulesbe, ami jo dolog. Mercikben alapbol ilyen a bor, ventillacio nelkul, es mukodik.
mod: szepen kipakoltad az autot. Bar rendesen kipucolni csak igy lehet. A muvelet utan nem volt semmi hibauzenet?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33820 üzenetére
De varjal, hideg az jon dogivel nem? Labterbol, kozeprol. Csak meleg nem kozeprol.
Hozzateszen en se erten ezt... bar neked volt E39-ben is lehetoseged allitani kozepen meleget vagy hideget de nalam ez nincs. Ezek szerint ez is vmi + extra lehetett mar 39-nel is. Pohar tartom az van hatul amit meg sose egy budos E39-ben nem lattam de meleg levegom nekem sincs kozeprol
Semmi nem volt. Csati vissza az ules alla es kesz. Plug n Play
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33822 üzenetére
Hatul?
Hozzateszem a leg extremebb E39 amit lattam az olyan volt, hogy: motoros, memos komfort ules, automata valto... aztan jott az x-akta... nem volt benne multi kormany es tempomat es manualis klimas volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Telen hideg, nyaron meleg. Nem ertem a bekotesi metodikat, hogy lehet az, hogy a levego jon hatul, de a meleg es klimas hideg is elkeruli. Az A/C box elott van az elso blower, valszeg az utan van bekotve a hatso sorhoz vezeto kozepso legcsatorna, kozvetlen az A/C box elott. Azert van az, hogy 4 zonasnal azon a uniton is van plusz homero szenzor, es az elso grillen is van egy plusz hideg meleg allito, amivel valszeg pluszban tudod az oldalakat vezerelni. Nem allt meg ossze, de eleg nagy a difi a ket megoldas kozott.
Ezredes segitseget varom, de az unnepek miatt szerintem most O is busy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
-
CharlieDrop
veterán
Minden kedves topiklakónak, látogatónak, BMW-snek és nem BMW-snek, boldog új esztendőt kívánok!
A BMW legyen veletek!
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
Boldog új évet!
-
crissprivat
senior tag
Sziasztok.
Mindenkinek minden jót ebben az évben is
Csak arról érdeklödnék,hogy a mostani 40i (B58) motorok mennyire megbízhatóak? Itt is jellemzö a korai kokszolódás,mint álltalában a direkt befecskedezös motoroknál,vagy már valamivel jobb a helyzet?Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33825 üzenetére
Jaaa, hogy konyokloben. Az nem szamit, mert fix. Az nem is pohartarto ami nem transzformerszt megszegyenito modon tunik el es epul be.
(#33826) joamilestoné
En mindig csak a ezt a verziot lattam a taroloval.
Meg ahogy pont ezen a kepen lathato E39-ben is volt lehetoseg allitani meleget kozepre is csak nekem ez kimaradt. :/
Ugy nez ki itt is volt vagy harom varians: manual 1 zonas, digit 2 zonas es "3 zonas" ahol lehetett allitani manual hatul is, h meleget vagy csak hideget kuldjon...
BUEK
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
#94477440
törölt tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani megbízható szerelőt Budapesten, általános javításokra? BMW E36 316i compacthoz keresném. PÜ-ben is jöhet.
Köszönöm! -
#81556480
törölt tag
a 136 lovas 320D-knél mik lehetnek hibaforrások? adagoló és turbó? ezek felújítása milyen összeg ha megadják magukat ?
-
Cxgrav
senior tag
válasz #81556480 #33835 üzenetére
Km függő szerintem, meg hogy hogyan volt szervizelve az autó.
VP44 adagoló van rajta, az szeret megdögleni, de nem mindennapos eset. (70-100körül van a felújítás azt hiszem)
Turbó problémáról nem nagyon hallottam még ennél az autónál.
Amúgy bármi lehet hibaforrás: termosztátok, vezérlés.Inkább a common rail 150LE változatot ajánlanám én személy szerint.
Picture me Rollin' by 2pac
-
#81556480
törölt tag
válasz Skimaster #33838 üzenetére
Értem én, de szakmai topicban miért nem lehet a kérdés re válaszolni?
Nem csak itt! Sehol.
kérdezek az FX processzormoról, erre jön a válasz hogy i5-öt vegyél. Ez ugyan ez a téma
Ne vedd magadra, az egész PHn ez folyik.
Voltak kérdéseim a 318-ról is, akkor se arra kaptam választ, hanem hogy mi mást vegyek helyette.
Ha a 320D-ről kérdeznék ( olyan is volt) akkor jön hogy NE , mert a 330d az jobb.
-
#81556480
törölt tag
válasz whitezo88 #33840 üzenetére
De ez nem igaz egyik esetben sem. van 2 szépnek mondható facelift előtt 136lovas 320d elég jó áron. Csupán ezért kérdeztem. ha lenne 1.6 millám, akkor vennék egy frankó 150lovasat. de nem úgy jött össze a dolog. 1.6 B vectra után szerintem egy megbízható 136le + nyomaték hegyek ( vekihez képest) elfogadható lenne ( plusz ugye később lehet chippelni)
-
chess001
aktív tag
-
negro
őstag
válasz chess001 #33842 üzenetére
Vagy inkabb nem er ra, illetve "ignoralja" a topicot bizonyos ideig.
Ez olyan, hogy nekem is volt, hogy heti 1x ha felneztem, attekertem gyorsba feluletesen, aztan lehet irtak vagy kerdeztek tolem de at is siklottam rajta es igy pl. ~1,5 honapig se irtam a forumra. Most meg aktivan vagyok, max 1 nap ha nem nezek fel.
Illetve azt se tudhatod privatban mi zajlik. Amugy meg alap dolgokrol en van, h kerdezek de ha komolyabb akkor a szerelom hivom fel nem ide irok.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz #81556480 #33835 üzenetére
Szerintem nincs gond a 136 lovas 20D -vel. Adagolo felujitasa huzos lehet, ha szukseges, de! Az ellenorizheto, ha valami gond van vele mar a vetel elott, mindenfele muszer nelkul is. Ha rendben van, akkor oks. A turbo felujitasa megvan max. 80k -ert, ami bagatel.
Ami inkabb erdekes lehet, az az auto futasa. Ezekben mara mar beleszallt par km, foleg, hogy mind behozott. Es hiaba irjak, hogy a 14 eves autoban garantaltan csak 200k km van, ez amitas, b@romsag. Nem ismerem az autot amit nezel, de azt kellene eldonteni, hogy bevallalsz e egy autot fel millio kilometerrel?
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33847 üzenetére
Most mondanam, hogy ez csak dieselre igaz benzinest azert lehet talalni 14 eveset is 200k kornyenken de par honapja hallotam hogy egy szegrol vegrol ismeros adta el a kintrol behozott 18 eves E46 20i- t az oraban 230e km-el, valojaban meg 600-on tul volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Cxgrav
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Futás, futópályák
- Milyen légkondit a lakásba?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Projektor topic
- Politika
- További aktív témák...