-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34599 üzenetére
Van, de ha csekkolod a youtube videokat, akkor hiaba irnak jobb specifikaciokat a Nightbreaker -re, a youtube -on paran gorcso ala vettek, es a CBI kulonbozo helyzetekben vizsgalva jobban teljesit. En is a NB -t akartam eloszor, leven az iger tobbet a spec alapjan. Aztan megsem... Erdekes, hogy a Philips Xenonok mennyire elmaradnak. E39 -nel meg az volt a numero 1.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
STC Speed
őstag
Tudtok vmi infót, a kgfb emelésről?
Nekem most 5 ezer ft al több lenne negyedévenként a biztositás.azért ez durva.. -
MPowerPH
félisten
Hetfon viszem az auto hatso traktusat foliaztatni. Kinek van innen megcsinalva a sotetites? Mennyire sotet foliat erdemes felrakatni? Mehet a nagyon fekete, vagy azert van egy pont, aminel mar zavaro lehet?! Anno a coupe -n foliazva volt, de eleg lightosan, mert lazan ki es belattal, annal azert sotetebbet szeretnek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kenguru99
aktív tag
válasz STC Speed #34603 üzenetére
A kötelező szabadáras, minden biztosító olyat árat állapít meg amilyet akar. Érdemes nagyon figyelni a biztosítási évfordulóra mert eléggé jellemző, hogy aki nem vált annak emelnek. Nekem 44-ről 64-re emelt volna az allianz, így váltottam de a legolcsóbb is 50 ezer lett.
-
MPeter87
őstag
válasz kenguru99 #34606 üzenetére
Nekem is hasonló volt az allianznál. Először talán 33 volt, utána 44, majd felemelték 60valahányezerre. Minden évben újra kell kötni és akkor nem lesz ekkora ugrás. Arra kell figyelni, hogy a felmondó nyilatkozatnak a biztosítóhoz az évforduló előtt 30 nappal be kell érkeznie, szóval 35-36 nappal előtte érdemes elpostázni.
Ha ugyanahhoz a biztosítóhoz kötöd újra, amelyiknél felmondod, akkor is jóval olcsóbb lesz valószínűleg, mint amennyit az évforduló előtt írnak. -
Pavlo
aktív tag
OSRAM NIGHTBRAKER
Elképesztően jól világít! -
STC Speed
őstag
válasz MPeter87 #34607 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Netrisken most számoltam egyet,allianznál vagyok,de ez a legolcsobb így is(negyed évente +5 ezer ft), a többinél még a duplája jött ki,mint ami eddig volt az allianznál. nem értem miért van ez. Szerintem bemegyek az allianzhoz személyesen.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Autócsere előtt állok, és a rengeteg racionális választási lehetőség mellett csak bújkál bennem a kisördög, hogy megvalósítsam egy tiniálmom egy szebb állapotú fl utáni benzines E39 személyében. Olvasgattam Powerfanatics topikokat illetve e39 fórumot. A futómű/fék/sallangok tekintetében nem vállalhatatlan a dolog. Két kérdésem lenne inkább:
- elsősorban 525i-t nézegetek (esetleg 523), M54B25 ill. M52, mit kell ezekről a motorokról tudni?
- második de méginkább kardinális kérdés a karosszéria, mik a gyengepontok, hol fordulhat elő rozsda (eddig a motorháztetőt illetve a tankbetöltő találtam fórumok alapján mint lehetséges gyengepont)?Szóba került az 530D is de vannak elég horrorsztorik a lerúgott példányokkal kapcsolatban illetve mivel mostmár nem megyek átlag 15k km felett egy évben fölösleges is lenne.
Plusz info, hogy elsősorban kéziváltóst preferálok, a BMW automatákról sok ismeretem nincs.
Illetve az itthoni piacot figyelem, nincs ismeretségem és németnyelvtudásom egy mobile-s/no-i kalandhoz. -
negro
őstag
válasz Cxgrav #34593 üzenetére
Tisztelet a kivetelnek. Nem is teged meg magat a videot minostittem hanem azt a jo par tre autot. En eleve nem ertem a gondolat eredetet se, hogy ok miert gondoljak ezekre az autokra barki kivancsi?
Nem is feltetlen azzal lenne baj ha nem gyari egeszeben. Lehet rajta tuning ha az izleses es egyben van az auto de ilyan lemez felnis, rozsdas, kavicsvert lelakott autokkal pofa kell kimenni...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
válasz Kickass #34614 üzenetére
Kuszobok, sarvedoivek, tankbetoltonyilas, touringnal a csomagterajto is rohad.
Korabol adodoan rengeteg gumi es munyag alkatresz (csovek, tomitesek) cseres motortol fuggetlenul. Vannak tipushibak, amiket erdemes javittatni (pl. tank atemeleo szivattyu), ennek nezz utana.
Az 530d jo motor, nagyon tartos, de keveset futottat nagyon nehez talalni. A valto alulmeretezett hozza, ha rugtak, akkor felujitast nem uszod meg.
Az M54 szereti enni az olajat, es a huteset kell rendben tartani.
Ha nem iszonyodsz a dizeltol, ne korlatozd csak benzinesre magad, amennyiben talalsz egy valoban szep dizelt. Nekem volt 530d-m, orajaban 380 ezer km-el is poccre indult -18-ban, sosem hagyott ott sehol.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #34617 üzenetére
Tényleg, neked mennyi olaj fogy? Tolerálható?
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #34619 üzenetére
Na, az király, ha maxig töltötték, az akkor is lófasz.
-
FET-MEN
veterán
válasz szőröscica #34617 üzenetére
+1 , én megnyaltam a turbókkal, de a többi 30d zsír itthon. És mostmár az enyém is összeállt. Manuálisat kell venni
Iphone 7
-
Kickass
őstag
válasz szőröscica #34617 üzenetére
Szimpi volt az 530D viszont miután olvastam, hogy az automata alulméretezett (390Nm vs a motor 410Nm-e ellen) elbizonytalanodtam, főleg mivel a piacon lévő 530D-k 85%-a automata, az így megmaradt kb átlag 2-3 példányból válaszhatnék, ami nem touring.
-
MPowerPH
félisten
válasz Kickass #34622 üzenetére
Amikre raneznek: 1. Ot azert rakom be, mert igenyes a tuning, tehat nem az idiota igenytelen ember, koltott ra. Es valszeg ahhoz a teljesitmenyhez tenyleg nem volt eleg a sima remap, lehet van benne hybrid turbo(ami nagyon jo lenne).
Szerintem az elso az erosen megnezendo, ha tenyleg ebben is gondolkozol.mod: Nem irtak vissza meg az ablaksotetites ugyeben, szoval maximum holnap telefonalok. A felniken filozok nagyon, hogy tenyleg teljesen leakarom e oket gyalultatni, avagy megmentem a factory look -ot, de teljesen felujittatom. Irtam egy cegnek, akik hazhoz jonnek, es allitolag megcsinaljak ugy, mintha gyari uj lenne, a nelkul, hogy az alapozot bantanak. Igazabol nem is kerb damage miatt kellene, mert abbol csak 2db van, es azok is csak a lakkot erintik, nem serult az alu. Inkabb csak a korrozio a kozepresz korul, a nehol hojagos lakk(bravo BMW...), es a beegett fekpor. Kivancsi leszek, ez ebben a formaban kivitelezheto e, vagy vihetem festetni. Megjottek a BMW-tol az m matricak, uj felnikozepek es gyari szelepkupakok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Kickass
őstag
válasz MPowerPH #34623 üzenetére
Az első képekről tetszetős, ha élőben is ennyire egyben van akkor valami ilyesmit kell keressek, vagy ezt.
A másodikat is láttam már de egyáltalán nem volt szimpatikus, ettől függetlenül lehet felhivom, abból sokminden kiderül, de pont az ellentéte jutott eszembe mint neked, hogy ez bizony valami telepi tuning lesz. -
Möhe
addikt
Ezért itthon mit kellene kardoskodni a KPM-nél?
Bakker év elején annyi jó gép volt 20k körül, sőt 16 körül is,most meg semmi. Persze most érek rá utazni. nahjó, max 3 van faceliftes ami szóba jöhet[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
Azt kifelejted, hogy a kérdésedre is válaszoltam. És bár ezt is biztos kukacoskodásnak veszed, de el kell mondanom azt a tényt, hogy már az nkh is megszűnt.
Most látom, hogy svájci az autó nem német, ezt elnéztem.
[ Szerkesztve ]
-
majnkopf
tag
Sziasztok. Bőrülés ügyben tudnátok segíteni?
Először is Miskolcon vagy környékén tudtok ajánlani valami jó bőröst aki ki tudja javítani a hibákat és/vagy a festésével is foglalkozik?
Másodszor pedig valami jó ápoló szer kellene hozzá amit majd a későbbiekben használok. köszönöm -
STC Speed
őstag
Shadow line-t polirral lehet frissiteni?vagy esetleg cif akármi Kicsit foltos néhol....
help me -
ACAB95
tag
Üdv
Autóvásárlás előtt állok, jelenleg van egy Fiat Stilo 1.9 Multijetem de már látni sem akarom. BMW 318, 320 E46 néztem ki magamnak. Évente 20e km-t autózok, szerintetek dízelest vagy benzinest érdemes vennem? Fentartási költségekről mit érdemes tudni? Előre is köszönöm!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Skimaster
senior tag
válasz szőröscica #34637 üzenetére
Kikérem a magam és a többi normális BMW tulaj nevében,mert ez így túlzás. Nekem egy csodálatos dízelem van és csak kicsit több az ára és rohadtul nem lefingott... És biztos,hogy 1.3-ért nem csak ócskát lehet venni...Nem értem miért kell így leoltani egy BMW-t kereső embert?
Igenis van ennyiért is jó bömös... -
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #34639 üzenetére
mod: Ma kirandultunk, beleraktam az autoba 496km -et. 6.2 lett az atlagfogyim, ami nem rossz.
Viszont, elkezdett az auto razni erosebb fekezeskor magas sebessegnel. Erdekes, mert BMW tarcsak vannak elol, es alig futottak meg, nem reg voltak cserelve. Szerintem irok e miatt az uzletnek, ahol vettem, bar nem tudom, hogy ez warranty issue vagy nem. A tarcsa meg biztosan garancias.
Van erre egyebkent valami mod, amivel tan helyre lehet hozni menet kozben? En ugy tudom, hogy par erosebb fekezes sokszor egymas utanban, es talan meggyogyul. Eleg sokan panaszkodnak a BMW -nel a tarcsafekekre, foleg a nagyobb modelleknel. Gyari tarcsak, es folyamat ezzel szenved mindenki.Kergetoztunk egyet egy 2016 -os Focus ST -vel. Remelem chippelt volt, mert eppen csak megfogtam 200-nal, ugy, hogy melle ertem. Bar biztos, elotte azert a Focus ST nem volt gond. Lehet jo lenne az a remap megis, valami lightosabb
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz Skimaster #34641 üzenetére
Ennyi, itt az eladó, meg a vevő.
A kocsi nem az én világom, de a felnije nagyon tetszik!
Nem te árulod a poweren a 17-es styling 32-t?[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Skimaster
senior tag
-
szőröscica
addikt
Dupla
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Lassan osszeall az auto, most hoztam el szervizbol, 330-ba fajt:
-wandler felujitas, valtoolaj csereje
-motor- es valtotarto bakok csereje
-vizpumpa, termosztat, hutovizcsere
-fenyszoro szetszedve, kitakaritva, polirozva, ujralakkozvaMeg kell egy bluetooth modul es egy szett komfort- vagy sportules.
Szereztem bele uj fekete szonyegszettet is.
Mar nagyon varom az elso 1000km-nel hosszabb utazast vele, mert esdig Pesttol 300km-nel messzebb meg nem voltunk.
-
chess001
aktív tag
válasz Skimaster #34643 üzenetére
3-asnál a 17-es a legjobb kompromisszum közútra szvsz. A 18-assal nagyon jól néz ki, de az már nagyon ráz is...
Eyesis már elég sokat költött egy 2004-es 530D-re, összeállt neki, nagyon jó kis utazókocsi. Ha teheted faceliftest nézz, minőségi ugrás.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Skimaster
senior tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel