-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
De jo, hogy nem pesten elek. Most komoly, hogy nem vehetnem elo az autot mert Euro II-es? De a fustolo buszok meg mennek... nem hinnem pl. a regi suzukik meg astrak okkozzak a szmogot... vagy egy benyas E39, E46, E36...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
KAMELOT
titán
Tudod mi okozza a szmogot? Az, hogy rengetegen fával fűtenek mert azt hiszik spórolnak. Aztán nem spórolsz vele semmit csak még többet ártasz vele. Kivágod a fát amit elégetsz és még szennyezed is a levegőt. Amikor komáromban estefele autókázok olyan rettentő büdös és köd van, hogy nem látni semmit. Vagyis a köd az a FÜST a házakból. Családi házam van emeletes 5 szobával és gázzal fűtök. 60eu / hónap a költségem. Baromságokat ne mondjon nekem senki, hogy olcsó a fával fűtés. 90%-os a kazánom.
Ha még vannak régi buszok forgalomban akkor azok szennyezhetik, de a legtöbb busz/kamion már ADBLUE-s, úgyhgoy azokkal nincs gond. ADBLUE-t tehetnének minden dízel kocsiba és meg lenne oldva a probléma. Legújjabbakban már van alapból, mármint pár típusban.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
negro
őstag
Alapvetoen mivel pesten elnek rokonok, meg eltem is fent anno, meg most is heti szinten jarok fel, azert zavar! Az Euro III -as az meg mehetne. De nekem M52 meg Euro II-es, magyar forgalmiba 04-es tehat epp, hogy nem. Amugy meg ne gondold, hogy az jobb. Egy diesel eu III-as tobb karosanyagot jutatt a legkorbe mint egy II-es benyas... Francia orszagban pl. ezert akarjak 2020-tol total kitiltani barmilyen dieselt szmog riado eseten!
A nepautos botrany ota tudjuk is mennyire valos ertekek ezek a diseleknel...Egy szo mint szaz raadasul az orszag felenek II-es vagy ettol roszabb besorolasu az autoja. Pest kornyeken meg 30% -a az autoknak. Ertem, hogy EU meg minden de ez itt magyarba nem jarhato ut. Megint egy kasza. Megbuntettik a szerencsetlen szulot aki vinne a suzukival a gyereket oviba vagy iskolaba utana meg menne dolgozni 150 ezerre. Gratulalok!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
szerencsére az M52 tudja az euro 3-at én át is minősítettem anno.
Miért nincs BMW-m?
Hát az e46 után mit vegyen az ember, az e60 és e90-ről annyi rosszat hallani, vagy a motorokról, vagy a tejfölösdoboz feeling.
Persze aki egyszer BMW-t vesz nehezen áll át (esetleg egy Merci még jöhetne, legalább hátul hajt )
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whitezo88
nagyúr
Ma neztem hogy ki vagyok tiltva enis bar mikor plakett alapjan neztek meg jo volt...
-
Skimaster
senior tag
e46 320d difibe mennyi olajat kell tenni és mi az ajánlott?
Hol van a forgalmiba,hogy milyen osztályba tartozok?Pénteken mennék Pestre....le kell tegyem a vasat Érden?? -
MPowerPH
félisten
Write off.
Most beszeltem a sraccal, aki megvette. Korforgoban egy oreg papi elbambult, es bele hajtott. A biztosito szerint az auto erteke £4000, a kar £12000, szoval nem javitjak. Ezzel csak az a bibi, hogy annyi penzert meg a 30D is ritka... Ennyit itt kint a megkimelt, jol karbantartott autokrol, ha egy idiota megtalal. Pedig elnezve a serulest, nem annyira veszes. Uj gepteto, uj lokharito+lampamoso, uj fenyszoro, uj sarvedo, uj felni(meg csak defekt sincs). Az elso torony kerdeses csak, sajnos a srac nem tudta megmondani, mi a helyzet a gepteto alatt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34123 üzenetére
Jah, annyi. Ugy, hogy par honapja vette tolem £7500 -ert. Es ugy, hogy a traderen 12db van fent ebbol az evjaratbol, es az elso, ami nem rom az £8,695 -ert van hirdetve, es az a 3. a listan, meg van fent egy cat D-s £7500-ert, ami meg a masodik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
STC Speed
őstag
Sziasztok!
Ameddig megvan egy kiszemelt autó,lehet eladnám az e46 osomat.Nincs sehol hirdetve,mert egyébként semmi baja,sőt szerintem hibátlan!
2003,320i,sedan,sapphireblack,digitklima,sportülések,tetőablak,multikormány,ülésfűtés,tolatoradar,xenon....
Futomu patika,kasztni sehol semmi rozsda,minden számla megvan uj kora óta,gyári fény..stb
Szóval aki ilyet keres,kérem írjon! Csak használni kell. -
negro
őstag
Szmog temahoz visszanyulva itt egy TC-es velemeny. Btw ezt irtam le en is tobbek kozt korabbi kommentemben...
"Ha valakinek nem lenne világos: a szálló por néven csúfolt dologhoz a benzines járműveknek nem sok közük van, illetve csak annyi, amennyi gumi- és fékpor bármilyen más autóból is jön. Ez tipikusan a dízelek végterméke, amit szilárdrészecske-emissziónak, még hétköznapibb nyelven koromnak hívunk."
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
Skimaster
senior tag
Főtengely ékszíjtárcsából milyent érdemes e46 320d -be?dayco?INA?breda?febi?
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #34138 üzenetére
Gyarit! Az az egy alkatresz, amivel nem igazan erdemes sporolni. Egyebkent meg INA a gyari beszallito, szoval lehet az is megteszi, nem tudom. Dragabb is az INA, mint a tobbi. Es amikor en a gorgoket es feszitoket rendeltem, akkor INA-t kertem. Mindegyiken ott volt a kikoszorult BMW logo es kodszam, sot, az egyikben benne maradt, gondolom 'gondatlansagbol'.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Vazz, mond mar meg Te nagyokos, ha rajta a koromszuro, akkor ugyan hogy es mi jon ki a kipufogon varosi menetben, mikor a rendszer nem tudja elinditani a regeneraciot, mert a korulmenyek nem alkalmasak ra? Legalabb nezz utana, mi az a DPF, hogy mukodik, mikor regeneral es azt hogyan teszi.
Pont azert dugul el sokak szuroje, mert b@szik kifaradni vele a varosbol kicsit megjaratni, egyenletes tempoban, hogy az auto tudja regeneralni. Es ha jo a technika, akkor 600-700 km-enkent teszi csak meg, valahol a hatarban. Azert nem valo a diesel varosi hasznalatra. Nekem az auto a mostani megtett 751km alatt egyszer regeneralt, kint a semmi kozepen az autopalyan. Igaz, en premiummal jarok, igy nincs akkora koromkepzodes sem.A benzineseitekre is felkerul a koromszuro lassacskan, nyomos okkal. A sok elhanyagolt foshalom PD-CRTDi, TDCi, DCi meg tarsai, akiknel a tulajdonos egy fejrantassal tudomasul vette, hogy az autoban meghalt a DPF, ki kell cserelni X00.000Ft -ert, inkabb leszedette, es kiprogramoztatta 60k -ert, mert minek az bele. Igen, azok direktben okadjak a finom kormot az emberek orra ala. De ez nem a diesel autok hibaja, hanem a tulajdonosoke, meg a muhelyeke, amik hirdetik ezt a lehetoseget, mint megoldast. Es valahogy ezek az autok ez utan is atmennek a muszakin. Akkor ki a hibas? A regi dieselek pedig ilyenek, akkor meg nem volt arrol szo, hogy azt a kormot, amit okadnak, 'ossze kellene gyujteni', mert nem tul egeszseges. Pont ugy, ahogy a mostani benzineseknel. Csak ezert ok sem fogjak a szakadekba lokni az autojukat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #34142 üzenetére
Ez jo kerdes. Alt. az ilyen fobb alkatreszeknek 1, maximum 2db beszallitoja van. En forumokrol vadasztam le, szerelok mondtak, es maga a BMW markakereskedes, hogy milyen alkatresz eseten mit kell venni, hogy ne kelljen kifizetni a felarat a BMW logoert.
Don't Tread On Me
-
sfefe
őstag
válasz MPowerPH #34141 üzenetére
Figyu, ne szemelyeskedj baratom.....
Olvastam mar rola es? Nem arrol van szo, hogy a dpf mit csinal hanem pl kinek van az autojaban...
Nagyon sokan nem cserelik mikor bedoglik hanem szarnak ra, tulaj hibaja? Az ove is meg szar a technik ennyi. Ugy kellene megcsinalni, hogy ne lehessen megkerulni es akkor nem lenne "szar a diesel" duma de addig ez van. Bar akkor is lenne mert rohadt budosek mikor az ember megy utanuk. Es ne mond azt, hogy a tiednek lehetne szagolni a kipufogot mert mikor vittuk a ceges autokat szervizbe a dpf-es csoda is budos volt. (Szoval ez a habzoszaju diesel vedes mar kicsit sok)
Sokan varosra is dieselt vesznek mert 2lityoval kevesebbet eszik ( koztuk faterom is) de pl Ő sem erti meg, hogy kb 600k-val tobbert vette mint benzines tarsat es kb 20 ev mulva termelne neki hasznot mikor mar megsem lesz. Őt is szerinted erdekli mi az a dpf es mit csinal mikor az uzemanyagon is szarragoskodik??A masik meg Pesten melyik dieselekbol van tobb?? Na ugye, tehat mitol van szallo por?? Tudom a biciklistol.....
Reszemrol ennyi a temahoz befejeztem ertelmetlen tovabb.....Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34145 üzenetére
Ha benzinest szeretnél, akkor keress kitartóan, lesz.
Szerintem amúgy annyival több a dízel, hogy jó állapotút is könnyebb kifogni belőle, mint benzinesből. A kínálat 80%-a foshalom, csak 100 autóból még mindig marad 20, amivel érdemes lehet foglalkozni, ha dízel, a 30 benzinesből meg 5. És akkor ez még tényleg csak az állapot, nem pedig az, hogy karosszériaváltozat / váltó / felszereltség alapján szűrsz.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #34146 üzenetére
a váltóból nem engedek. e90-ből sok négyhengeres van, az vagy nem erőgép, vagy nem is megbízható. e60-ból van pár 25i és 30i, csak ott kissé ódzkodok a fenntartási költségektől...
még megy a mantra, amíg úgy is megvan az accord
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #34147 üzenetére
Olyana fenntartási költsége, mint a többi kocsinak.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ülésezik a hardveregylet
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Telekom mobilszolgáltatások
- Lightyear - befektetési app
- Gumi és felni topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...