-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33951 üzenetére
Persze, mert az uj rendszer okan mar nem eri meg csalni, par eve mar regisztraljak az aktualis futast, ami lekerdezheto, igy csak egy lamat lehet atverni.... De ez csak az Mo-n eladott autokra igaz. A reg behozott kulfoldi romok mar a tekert oraval futnak az adatbazisban, a frissen behozottakat pedig regisztracio elott visszatekerik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
Szerintetek az miert lehet, hogy neha elo villan a felkialtojel a muszeregysegemen, majd elalszik, majd megint villan es ugy marad egy idore, majd elalszik es igy tovabb es ezt allo helyzetben is csinalja.
Fekfolyadek maxon... fek tarcsak, betetetek boven jok... X akta.
valamelyik jelado szarakodhat?
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Gsx-rr
veterán
Barátnőm autója E90 320d. Komputer szerinti fogyasztás 10.5. Valós 8.3.
Tavaly is ez volt télen. Nyáron nincs eltérés.
Érdekes. -
Szada85
aktív tag
válasz MPowerPH #33950 üzenetére
Érdekes, én egy másik jellemzö miatt fogok nehezen túladni az OFF autómon, mégpedig az ´elözö tulajok száma´ miatt. Ez legalább annyira elrettent sokakat.
Hiába van számlám ( még a korábbi tulajoktól is ) a kicserélt dolgokról, hiába van rendben az autó, a km futás átlagos 240k, eddig aki érdeklödött, mind ott akadt fenn, hogy én vagyok a 6. tulaja az autónak - holott az összes korábbi Fahrzeugschein megvan, tisztán látszik, hogy jellemzöen 2-3 évig Volt egy embernél az autó - leginkább 2., nyári hobbiautóként.
Természetesen mondhatjuk, hogy ez a szám ettöl tényleg magas, de megmosolyogtat, hogy csak erre fogva próbáltak alkudni 30-40%-ot az autó árából egytöl-egyig, mert " az autó tényleg szuper, de hát az a 6 tulaj, atyaúristen" szöveggel. ... -
Szada85
aktív tag
válasz CharlieDrop #33958 üzenetére
A hírdetésekbe én sem írtam bele, nem is minden oldalon lenne rá lehetöség, de ha kérdezik leírom ( ´csába a jólneveltségemmel, tudom ), hogy ennyi volt, bár már megfordult a fejemben, hogy lehet a saját dolgom egyszerüsíteném, ha 1-2-t elfelejtenék.
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33964 üzenetére
Ismerős apjának ignisében 20e km van! Azt hittem félreolvastam a számlálót, mikor segítettem neki hazavinni ezt azt. A várostól 8km-re lakik az öreg, szó szerint bevásárlós autó. Szalonból vette még amikor megjelent a tipus. A srác is értetlenül nézi a garázsban a kocsit.
-
BossBoss
őstag
Sziasztok! Van nalam egy F10-es. A taviranyitoval sikeresen elnyomtam hogy ha nyitom az autot vilagitsanak a lampak. Valahogy lekapcsoltam. De vissza nem megy. A taviranyito also gombjaval. Hogyan tudom vissza allitani hogy ujra vilagitson amikor nyitok?! Sorry a lama kerdesert. Csak par napra van nalam. Koszonom!
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz BossBoss #33968 üzenetére
Nem akarok hulyseget mondani, de azt hiszem idrive -ben a setting -s menuben lesz a megoldas.
Ma en is azt hittem, hogy valami gond van, mert mikor reggel beultem, teljesen mas beallitasok fogadtak. Utana realizaltam, hogy a masik kulcsot hoztam magammal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #33972 üzenetére
Ugy megy, mint 15 eve a 30d, amitol mindenki el volt ajulva. El vannak mar kenyeztetve az emberek teljesitmeny teren, rengeteget erosodtek az autok az elmult par evben. Csak szerintem az emberek mentalis erettsege, es a vezetesi tudas nem kovette ezt.
A negy hengeres dizel viszont tenyleg csunyan szol.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #33977 üzenetére
Pont akartam irni, hogy egy F10 20D is eleg jol megy az osszes tobbi 2.0-2.2 olajkalyhahoz kepest. Hiaba a plusz suly, amit cipelnie kell mondjuk egy Mondeoval szemben, azert a bajoroknak jol sikerult a motor hangolasa. Nekem is lassunak tunik, de csak azert, mert nem ehhez voltam hozzaszokva.
Szerintem nincs olyan 4 hengeres diesel, aminek szep hangja van.
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz szőröscica #33977 üzenetére
Steril a kozeg amiben az ember ul es nem erezni ugy a teljesitmenyt es sebbeseget. Ugyanakkor 4 hengertol dieselben csodakat ne varjunk. De ahogy emlitettem egy F10 olyan mar mint egy regebbi 7er. Nagysagban, sulyban es stb.
Illetve abban is egyett ertek a tobbsegnek nem adnak kezebe 140 loeronel erosebb vasat. Ha parhuzamot kell vonnom biztos jobban vigyoregnek es joban elveznem egy E30 318is vezeteset (amit btw vezettem mar persze) mint egy F10 20d-et... (F10-bol csak 30d-et vezettem)
A teljesitmeny nem egyenlo a vezetesi elmenyel.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
htomi85
tag
válasz MPowerPH #33983 üzenetére
Kicsit lépjünk ki a múltból, éppen 1990-es technikával példálózól.
Ne mondd már nekem hogy egy 140 lovas Mondeo, vagy egy 1.4 Tsi Okti nem elég mindenre... 80-al országúton cammogó papit ez is átugorja, pályán 150 tempomat nem gond.
Annak mégis mi értelme hogy 1700 kilós testeket 5.5 alatt rántunk 100-ra? Semmi.
Most épp spanyolban vagyok, itt más az értékrend. Bmw szinte nincs is, német prémium is alig. Mindenki kompakttal nyomja és igazuk van. A gazdagok meg teslával. -
majnkopf
tag
válasz htomi85 #33985 üzenetére
És miért kell mindenkinek hozzád alkalmazkodni vagy beérnie azzal ami a te értékrended?
bár nem is vártam mást attól aki szerint az emberek azért nem vesznek f10-et, mert nem telik nekik rá. gondolom azért vannak vékony emberek is, mert kajára sem telik, hogy elhízzanak. -
MPowerPH
félisten
válasz htomi85 #33985 üzenetére
Neked lehet az, nekem pl. nem. Es eleg sok embernek szinten. Az oka? Mert csak. Vedd ugy, hogy eros autot tartani egy hobbi. Mi ertelme van? Siman jo erzes.
Mi ertelme van cigizni, alkoholt fogyasztani, edesseget enni, moziba jarni, szorakozni? Spanyolokat nem csodalom, relative nem egy gazdag orszag. Nezz mar be a nemetekhez, vagy a hollandokhoz. Minden masodik auto 200+ lovas szinte. Vagy ott az USA. LOL.... Ez nem igy mukodik. Egyebkent a sok kis 100 x lovas bolha csinalja mindig a balhet, varosban is azok ugralnak a legjobban, nekem minden napra jut beloluk legalabb egy, pedig meg csak nem is nagy tavon jarok. A nagyobb motoros gepek tulajai kevesebbet izmoznak(tan atlagosan magasabb az intelligencia szint?!) es ha meg is teszik, akkor azt olyan helyen, ahol nem veszelyes, mint a 4 savos, ures autopalya.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33988 üzenetére
Vagy csak az a 2.2L siman jobban szol. Mert az tenyleg igy van.
A SUV-osok kulon kaszthoz tartoznak.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #33984 üzenetére
Amilyen a Passat, Golf. Ezek a CR-ek nem szolnak a legszebben. Es ezt tetozi, hogy nekem az uj SuperB is csalodas. Bar a Passat sem tetszik annyira.
Ami viszont erdekes. Tegnap megneztuk feleseggel ezt a Kia Optimat, ami tulajdonkeppen egy uj auto. Az az 1.7CRDi meglepoen szepen jart, sokkal szebben, mint az egyeb 4 hengeresek. Persze nagyon gyenge a motor ehhez az autohoz... Belsorol kinek mi jut az eszebe? Azert csak hapogtam am, mert ott figyelt a kormanyfutes, uleshutes, faja es gyors navigacio(bar a touch screen nem jon be vezetes kozben), az adaptiv tempomat jobban mukodik itt, mint az F10-ben, van ebben is 360 fokos kamera, auto parkolas, automata veszfek, savfigyelo, vezetek nelkuli telefontolto!, Harman Kardon hifi... Engem megvettek, de nem ezzel a motorral, hanem majd az SX 2.0T -vel.Kis kitero, nem offolok errol tobbet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33995 üzenetére
Ami fura. En azt hittem, diesel csak DPF -el felel meg EU4-nek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33997 üzenetére
Semennyivel nem kisebb. Sot! Hatul nagyobb a labter, legalabbis en ugy vettem eszre. Csak ugye hatul nincs akkora fejter, meg a 4 keretnelkuli ablak nem kis zajt general.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
Nah ma hívott a szerelőm.
Előzmény kőkemény pedál 0 fékhatás, gondoltam valami befagyott, áldom az eget hogy jó helyen jelentkezett a hiba(félre tudtam egyből húzódni, mert nem volt előjele) és nem a városban vagy forgalmasabb helyen rongyoltam valakibe.
Kocsit holnap után hozom el:
Amik lettek rajta megcsinálva:
olajcsere szűrőkkel
4 tárcsa + betétek +fékolaj csere
fékfőhenger csere (Eresztette az olajat)
szervó olaj csere
Fékállítás
326k a szervizdíj.Lemaradt E39 523i
[ Szerkesztve ]