-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz envagyok #34396 üzenetére
És ha egy BMW márkaszervizes ezer éve ott dolgozó szerelő azt mondja hogy nem kell, miért is tegyem?
Hát mondjuk előfordulnak például olyan bmw vásárlók is, akik tényleg a vezetési élmény miatt veszik a márka autóit. Nekik valószínűleg fontosabb, hogy valóban jó legyen vezetni az autót (egy kerékösszetartásnál simán megérezni a tized fokokat is), mint hogy a tróger márkaszervizes mit mond. De persze ha te nem ebbe a kategóriába tartozol, semmiképp se tedd
[ Szerkesztve ]
-
envagyok
veterán
Ezt nekem olyan szerelő mondta, aki koromszűrő tisztításnál automatikusan mondta hogy vegyek termosztátot (látatlanban igaza volt), hátsó fékbetét cserénél a kopásjelzőt (itt is eltalálta), a lengéscsillapítónál pedig a toronycsapágyat (ez is bejött)
Biztos jó hülye szerelő lehet, hogy vakon megmondta előre mit vigyek még oda. És nem, nem baszott át,mert mindig megvárom a munkát, saját szememmel láttam hogy igaza volt.Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!
-
envagyok
veterán
válasz szőröscica #34404 üzenetére
Nem most volt ez.
Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!
-
Hikvision
senior tag
válasz envagyok #34401 üzenetére
Nyilván tisztába vagy vele, ha azt se tudod, hogy mennyi munkával járt a gátló és a toronycsapágy csere, de a rokontól sokalltad a 22ezret, akkor idáig biztos mindig becsületesen a wallisba vitted a bmw-idet Fölösleges ezt már tovább cifrázni, ez nem a szarrágó fórum, itt általában mindenki igényes az autóira. Tipikusan az ilyen "tudatos vásárlók" miatt vannak ilyen gyászosan szar állapotba a magyar bmw-k többsége eladáskor.
20 éve a PH-n.
-
envagyok
veterán
válasz Hikvision #34406 üzenetére
Volt hogy a BMW szalonba vittem, volt hogy a BMW szalonban vezető szerelőként dolgozó emberkéhez otthonra. Nekem tökmindegy volt hogy a márkaszervizben cseréli ki ugyanaz az ember az alkatrészt, vagy az otthoni jól felszerelt műhelyben. Az viszont nem mindegy, hogy ugyanazt a munkát mennyiért kapom. Mindig gyári, vagy annak megfelelő minőségű alkatrészt vettem hozzá, ott nem spóroltam, de hogy azt a jó minőségű alkatrészt mekkora kedvezménnyel tudom megvenni, az már nem mindegy.
Tudatosság nem egyenlő a gagyival.
Mindig igényes voltam magam körül mindenre, de utánanézek mindennek. Feleslegesen nem akarok másokat gazdagítani. Lehet a te szemedben többet ér az a munka, amit a márkaszervizben csinálnak, én sose ócsároltalak miatta, én másképp gondolkodom szóval te se tedd. Na abba kellene hagyni a trolletetést, részemről a téma lezárva.
Amúgy 3 év alatt cseréltem turbót, kuplungot, kettős tömegű lendkereket, fékolajat, lengéscsillapítókat, stb. Stb. Mindezt 30k km alatt. Ez így is hogy odafigyeltem, milliós játék volt, ha márkaszervizben viszem, simán lett volna 2-3 Misi. Sztem ez nem szarrágóság egy már 10 éves kocsinál. Itt eladáskor senki se fizeti meg a márkaszervizt, az állapotot. Itt mindenki a milliókm-es visszatekert kocsi árakat nézi, és annyiért keres harmada km-es kifogástalant.
Na az a szarrágóság.[ Szerkesztve ]
Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!
-
envagyok
veterán
válasz envagyok #34407 üzenetére
Amúgy a gátló cserénél nem az ár volt a gond, hanem hogy számla nélkül, baráti alapon csaknekedcsakmost tényleg jó ár volt-e.
Magyarul számla nélkül nem márkaszervizben ez jó árnak számít, vagy ez a normális.
Csak erre voltam kíváncsi, hogy átvertek -eKeresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!
-
CharlieDrop
veterán
válasz envagyok #34408 üzenetére
Miért vernének át. Egy munkadíj rengeteg dologból állhat össze, az csak az egyik, hogy rokon-e valaki vagy sem. Pont a munkadíj az, ami nem átverés egy ilyenben. Átverés az, ha mondjuk valami drágább és jó minőségű alkatrész helyett egy olcsó silányat raknak be és a drágát számlázzák ki...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Cxgrav
senior tag
Tegnap hozzájutottam 16" Styling 48-as felnikhez gyári kupakokkal, 70% téligumikkal + 20db gyári tőcsavarhoz nagyon jó áron
Most már 3 garnitúra felnim van- 15" lemez Dunlop télikkel + gyári dísztárcsa
- 16" Styling 48 télikkel
- 17" Sytling 32 Dunlop+Conti nyárikkalPicture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
Nem próbáltam még.
Közben eszembe ötlött, mintha FET-MEN említette volna pár 100 hsz-el ezelőtt, hogy pontosan hogyan is lehet bekerülni képekkel. Majd megpróbálom újra használni a keresőt, csak most okosabbanchess001
Elnézést kérek, teljes mértékben igazad van.
Szóval a felnik mellé megkaptam a 20db gyári kerékcsavart is
Sajnos a gyári 4db kerékőr kerékcsavar az már nem volt meg. Csak sima csavarok.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
chess001
aktív tag
-
Skimaster
senior tag
Urak első generációs X3-ról mi a tapasztalat,javaslat,gondolat? 2.0 dízel kézivel vagy 3.0 dízel automata?Típushibák?Osztómű?Fogyasztás?
-
negro
őstag
Lehetseges en is cserelem az alap 15" -os style 31 -eseket es beszerzek egy garniturat majd ez ev vegen, telieknek. Mar ha talalok ugy 4db -ot, hogy egy meret 8J szeles mind. Teli guminak tul szeles a 9J es felesleges.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
En is filoztam, hogy a gyari felnik porfestese helyett inkabb beszereznek egy B5-re valo garniturat, mert nagyon bejon az 5er -en, de nem igen talalni. Na meg ha minden igaz, az eredeti verzio 20", amit nem akarnek az autora.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Cxgrav
senior tag
Akit érdekel haverom 18" Alpina replika felnije ET40-el, Alpina kupakokkal, nyári gumikkal, e39-re való nyomtáv szélesítővel (ET20-ra) együtt 180-ba eladó. Azt hiszem 8J széles mind a 4.
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
válasz Cxgrav #34423 üzenetére
Mondjuk igy osszerakva mar oke lehet annak, aki bevallalos, bar a gumikrol nem irtal semmit, lasd tipus, meret, hany mm -en vannak, mennyi idosek.
Meg ugye pogacsa is azert kell, mert nem E39 -re valo az ET alapjan, ilyenkor azt bele szoktam szamolni a felni araba, mivel E39-re valo felninel ezekre nincs szukseg a csavarokkal egyutt. Mire valo ez, E46 -ra?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Cxgrav
senior tag
válasz MPowerPH #34424 üzenetére
Passzolom, ennyit tudok amit leírtam.
Ha valakinek megmozgatja a fantáziáját, akkor lekérem a többi adatot is.
Egyelőre legyen ennyi elég amit leírtam + a kép
Láttam gurulni, meg ültem is az autóban mikor rajta volt.... komolyan néz ki annyi biztos.Még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy alkuképes komoly vevő számára a 180 az egészre.
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
-
MPowerPH
félisten
Ha csak csorogsz vele 110-ig, tenyleg eleg neki a 6.5L, alairom, en is nem egyszer megcsinaltam. De akkor a pedal alatt is tojas van, nincs elozgetes, porgetes, semmi, csak csorogsz. A 140-nel irt 8 liter is realis lehet, folotte kezd el kajalgatni. A 200 utazot probaltam anno, de akkor mar boven 10 folott eszik, 12-13l olyankor. Meg varosban halal, foleg telen, mert nagyon nehezen melegszik, szoval akkor a 12-13L is siman megvan.
mod: Ha a Tied automata, akkor az E39-nel a halallal egyenerteku. Megoli az autot, meg a 28i -t is, lusta lesz vele, konkretan a regebbi 2.0-as dieselek szintjere kerul. Fogyasztasban pedig minimum 1L-t jelent az automata, csak kozuton. Nagy atlagban pedig 1,5l a novekmeny. Stimmel is, nekem 8,2-8,7L volt a nagy atlagom az autoval.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
Ritkan, de mikor ilyen 100 alatti tempot mentem, nem evett csak 6.5-et. Sedan, manual.
Ez itt a vezess.hu fele test. Automata es 7.8-at irtak 140-re.
(Nekem a vegyesem amugy ugyszinten 10L mivel varosban 12l megvan illetve ha palyazom akkor sokszor tempomat 150 ilyenkor meg 9L csuszik)
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
A nem ketreszes AC Shnitzer Type II es III felnik nekem is nagy kedvencek. De azt csak 18"(19)-ban tudnam elkepzelni nyarinak. 17-ben nem mutat szerintem annyira egy ilyen felni.
Persze az lenne az igazi ha telen-nyaron is 18 lenne fent de hat az azert huzos lenne.
Szep ez na
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Igazabol 15''-ra is lehet tenni 225 os gumit. Ettol szelesebb telinek nem kell. Nekem pont ezert kene 8J szeles. 17 coll ban de ha 18 az lenne igazi. Szoval nem azzal van a baj ha 18 henem ha nagyon szeles
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
348-as elol. Ugy olvastam, hogy nehany felni lehet, hogy elfer a tarcsatol/nyeregtol, de ellenorizni kell, mert nem 100%. Szoval a 17" az szerintem nem jatszik hozzam, bar eleg idetlenul nezne ki, a 19"-al is joval ballonosabb, mint anno az E92 volt. Nyariban jo lenne egy 20"-os, mert meg mindig nem lenne nagyon peres, de a gumik ara nagyon magas lenne abban a meretben. Teliben meg a 18" az idealis.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
matyi19
őstag
Sziasztok!
BMW e46 vasarlasan gondolkodom... hajtasim mar van par eve, de ez lenne az elso sajat autom.
Amit szeretnek:
evjarat: 2003-2005
motor: 320d, 150le
kivitel: szedan
Minnel tobb extraval
Tapasztalatok, mire kell mindenkepp odafigyelni egy ilyen auto, vasarlasakor?
Mennyire, megbizhato ez a motor?
Tovabba, mit tudtok az INPA-rol, vagy a BMW Scanner 1.4-rol?Koszonom!
-
Cxgrav
senior tag
válasz matyi19 #34438 üzenetére
Szia!
Küszöb imád rohadni, a műanyag takarójától meg nem látod, hogy tényleg rohad-e vagy sem.
Vásárláskor meg úgy sem fogod leszedni mert vagy fél óra és akna kell hozzá.
Javaslom megemelni a 4 emelési pontot, mert ha azok beszakadnak, akkor az egész küszöb úgy is kuka.
Kerékjárati íveket is szokta enni a rozsda, meg az ajtók alját/éleit.
Motor már common rail, jónak mondható, itt már mind a 4 porlasztó jeladós. Fogyasztásra is tetszetős adatokat tud produkálni.
Olajszintjelző általában kuka. Indítás után felgyullad a sárga olajoskanna, majd elalszik.
Indításnál ha hallani a láncot (értsd kb traktor hang és kb 5 másodperc múlva kisimul a motor járása), akkor láncfeszítő "kuka".
Ülésfoglaltság jelző is általában kuka (piros légzsákos ember világít)Nekem van INPA és BMW scanner is.
INPA macerásabb viszont van élőadat stb, jól jöhet ha értelmezni is tudod.
BMW scanner egyszerű, viszi a kocsit ahogy kell, szépen írja mi a baja, törli a hibát, jelzi ha még jelen van valami baj stb.Hülyeségek írása esetén többiek úgy is javítanak
(mondjuk áll egy 320d az udvaromon )[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
#56573440
törölt tag
válasz matyi19 #34438 üzenetére
Bár nem vagyok dízel 46 guru, sőt, de pár észrevétel:
Ha helyén tudod kezelni hogy:
12-14 éves használt autót veszel amiben szinte csak akkor van 150-200e km ha 450-ről tekerték vissza és szinte biztosan nem azért adják el mert épp schaffhausen az állapota, valamint se tankolás se fenntartási költségekben nem egy 1.0 swifthez konvergál, akkor hajrá. (bár a bontókban azért már lehet találni ezt azt hozzá gondolom mert "népautó" valamilyen szinten, de annyira azért nem volt nagy még a gond hogy ott keressek hozzá cuccot...)
Simán befigyelhet egy kettőstömeg egy turbó, vagy a befecskendezők körül is akadhatnak gubancok, a rohadás főleg hátsó sárvédő ívnél előszeretettel jelentkezhet, de ha még benne van a szívócsonkban a szelepsor azzal is harakirire futhat a történet... A szar utak szeretik enni a felfüggesztést -megint kb mindegyik kocsira kb igaz is- és a többi hasonló macera. Itt is fokozottan igaz hogy ugye nem megvenni a nehéz...
Meg persze az is lehet hogy mákod van és pont semmi nem lesz ezek közül se. Mindenképp a környékeden nézz szét szaki után, ha van egy megbízható, márkát jól ismerő ember, akkor meg nála átvizsgáltatni, diagnosztikára tenni, minden oldalról rendesen átnézetni. Aztán remélhetőleg kiderül hogy mit mutat a varázsgömbje.
[ Szerkesztve ]
-
Cxgrav
senior tag
válasz htomi85 #34445 üzenetére
Rákérdezek, hogy rohad-e a kocsi? -ha nem a válasz, akkor jön, az a kérdés, hogy megemelhetem-e az autót? - persze igen lesz a válasz, mert hát nem rohad, hogy rohadna? Aztán tájékoztatom az emelés előtt, hogy ha elmegy az emelési pont, akkor természetesen ne sértődjön meg de nem fog érdekelni a kocsi, vagy -200 ezer az árból kapásból. Aztán vagy emeljük vagy lefújja mert nem kockáztat.
Fontos a kommunikáció
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
Nah, raszantam magam, es megrendeltem az autohoz az OSRAM Xenarc Cool Blue Intense -t, de mar az ujabb 6000K-est(-regi 5500-as volt). Sokat filoztam, hogy a Nightbraker legyen, vagy a CBI, es a review -ek alapjan hiaba jobb papiron az NB, gyakorlatban esoben, sotet utfeluleten teljesen elveszik a fenye. A mostani gyari se rossz mar, foleg az E92 -hoz kepest, de ahhoz kepest szerintem eleg nagy lesz a difi. Na meg ugy hallottam, hogy 2013-tol egeszen maig sok markanal mar ez volt az OEM izzo, gondolom nem veletlenul. Egyebkent nem dobaljak olcson, £95 volt.
Most meg a kodlampakban szeretnem kicserelni a sima izzot egy 6000K-s ledre. F10 -re azt olvasom, hogy H8/H11 a foglalat. Ezt hogy kell ertelmezni?CharlieDrop: Van meg sok cifra/furcsa szavuk, mindig megmosolygom oket.
htomi85: Szaerintem ha a kuszob beszakad, akkor ott mar komoly gondok voltak, ergo megprobalt atverni akarva/akaratlanul. Penzt nem kerhet erte, hisz annak nem szabadna beszakadni normal esetben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...