-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #32245 üzenetére
Ezredes úr!
Mi a véleményed az EBC betétekről?
Egy eléggé makacs srác, akinek e36 28i-je van e46 30i fékkel, a gyári tárcsához ilyen EBC BLUE NDX-et akar venni.Hiába mondtam neki, hogy keressen meg téged fék ügyben csak ezt az EBC mantrát tolja
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #32241 üzenetére
Maga az F10 30d nem rosz. Csaladba erkezett egy ilyen 1 hete. Touring. 2012-es. Xdrive. Full extra szinte.Nagyon jo kis gep. Megy is mint a barom csak nem erzem 260 lonak. Hang szinte semmi meg hat 2 tonna majdnem. E39 -hez kepest olyan erzes volt mintha 7-est vezetnek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-v-
addikt
válasz CharlieDrop #32253 üzenetére
A sárgát meg az ndx-et saját tárcsával szokták csak ajánlani .. amúgy elvileg az ndx-nek nincs engedélye közútra, rákérdeztem múltkor ebc-nél, szuperül fog hidegen is meg minden, de akkor sincs (nem is tervezik).
Amúgy 30 éves mélyponton a font, szóval most érdemes lehet ebc-t venni -
Möhe
addikt
Van még 3 hetem a műszakiból, de ma átvittem szomszéd műhelybe hogy most van időm nélkülözni, csont nélkül átment. 1 éve Ezredesék rázták gatyába a gépet, nem is fostam hogy visszadobják.
Cserébe bal első stab pálca cserés.... -
brickm
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #32245 üzenetére
Megint ugy vagyok vele, hogy 640D Gran coupe... Abbol majd mindegyik fullos, a 40D-s motorral annyiba kerul, mint az F10 35D-vel, gyengebben felszerelve. Szerintem a 93k miles annyira nem sok ennek az autonak.
Hetvegen szerintem meghirdetem a sajatomat. Ha siker eladni, akkor atmenetileg veszek egy kis varosi autot. Igy nem kell szorakoznom a beszamitassal, meg a penz is a zsebemben lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
olajshop.hu mennyire ajánlott webáruház ?
Castrol magna 10w-40-et rendelnék tőlük. [link]
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Örülök
(#32259) BMW001
Jó kiállása van ennek a 640D-nek Egyébként bőr tisztítás és ápolás ráférne a vezetőülés combtámaszánál a bőr "leszakadt" a féktárcsa képről nem néz ki jól... Ez a ~150E Km nem olyan sok tényleg. Majd ezután jönnek azok a cserék ami 335D-nél megvolt ugye.
(#32260) ADAM1337
10W40 BMW-be ???? Szar a motor vagy mi ? 5W40 benzinesbe
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #32253 üzenetére
Én nem használom ezeket a termékeket így saját tapasztalatom nincsen róluk.
(#32258) brickm
A korai szériákban Ahol OBD és OBD2 csatlakozó is van az OBD a fő csatlakozás az OBD2-őn csak pár funkció és egység érhető el. Minden modult és egységet csak az OBD lát.
(#32264) ADAM1337
Az jó lesz bele
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #32261 üzenetére
Az csak tepozaras, vissza kell nyomni a combtamasznal. Ennek a borszinnek heti szinten kell az apolas.
Amit kideritettem, hogy a 6er az 5er technikai szinvonalara epul, nem a 7er -re. De pl. ulesszelloztetes nem is volt kerheto extra hozza. Meg azt hiszem, nincs elektromos csomagterfedel sem.
Kerdes, vajon a fenntartasa is az 5er szinvonalan lehet?Don't Tread On Me
-
Cxgrav
senior tag
Akit esetleg érdekel, megmaradt pár alkatrész E60/E61-hez. (bontott)
Bővebb infót privátban tudok küldeni![ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
ADAM1337
nagyúr
ennek mennyire lehet hinni ?
-
ADAM1337
nagyúr
válasz crissprivat #32275 üzenetére
e39-be nem volt headup display.
-
szőröscica
addikt
Ez az auto ismeros valakinek? [link]
Ma megyek megnezni, ha minden jol megy.
-
r.levente75
addikt
válasz szőröscica #32278 üzenetére
Szép autó.
-
szőröscica
addikt
válasz r.levente75 #32279 üzenetére
Szép, de nem megyek el megnézni. Magánszemélynek tűnik, de masszívan megtekerte az órát: [link]
Megspóroltam magamnak egy utat.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #32280 üzenetére
Vazz, de jo, hogy vegre van ilyen rendszer. Azert en felhivnam a helyedben, es rakerdeznek, tud e errol. Csak kivancsisagbol.
Sot, nem akarod elkuldeni inkabb ezt a hirdetest a TC -nek a lekert adatokkal egyutt? Lagalabb kapna az arcaba, most nagyon raalltak az oratekerokre. Igy kevesebb esellyel vernenek at vele mast.
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz szőröscica #32280 üzenetére
Az munka! 400k folotti km allasrol 3x tekerte vissza. Ebben ilyen ~420e km lehet a valos kb. Ahoz kepest meg amugy az E39 anyag hasznalatat es osszerakasat dicseri a dolog, hogy kivul belul ugyahogy egyben is van.
Neha soknak erzem az enyemben levo 355 ezret de ilyenkor jovok ra, hogy nagyon is keves a korahoz kepest. Enyem ettol 5 evvel oregebb is. Es itt is kijon a magyar virtus, hogy azt hiszik azert mert 2003-as az tobbet er mint egy 1997-es. Nem er tobbet ha utobbiban joval kevesebb a km es jobban egyben van. Allapotot veszunk nem evjaratot. Ezeknel az autoknal amugy is mar tok mind szerintem, hogy 14 vagy 18 eves-e. Facelift miatt szamit max. De azt meg meglehet csinalni 250 ezer forintbol! (elso-hatso gyari Hella lampa, elso-hatso fl lokos nem M sport eseten, uj kormany esetleg)
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
r.levente75
addikt
válasz szőröscica #32280 üzenetére
Ez búncselekménynek számít? Tisztességtelen!!!
-
reimerm
csendes tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, mert tajobban értetek hozzá vagy talán van aki cserélte már.
2005-ös 120D-nél most lenne az éves szerviz.
Kell cserélnem a hátsó hardy tárcsát meg a kartergázszűrőt is.
Ezekből a gyárit érdemes megvenni vagy van olcsóbb de ugyanolyan (vagy jobb) beszállítói verzió?
Egyéb szűrőkből mann-t szoktam venni.Illetve a szelepfedélnél kicsid izzad a motor. nincs folyás, csak látszik, hogy picit olajos. Ott elég csak a tömítést cserélni vagy új szelepfedél is kell?
A kocsiban 170ezer km van.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdv.:Márk
-
Möhe
addikt
válasz szőröscica #32280 üzenetére
Az óraállás hogyan jut be a rendszerbe? Műszakin kívül?
-
-
-
brickm
őstag
válasz reimerm #32285 üzenetére
Szia!
Sokan építgetnek utángyártott alkatrészekből, van akinek szerencséje is van velük, vagy csak ritkán nincs.
Én azt mondom, hogy egy olyan alkatrészt, mint a hardy tárcsa, ami a hajtás egyik fő eleme, gyári beszállítótól vegyetek\vegyél\vegyünk, úgysem kell évente 2x cserélni, sőt, elég ritkán, ha nincs gond. Kartergázsszűrő dettó.A szelepfedélnél elég a tömítést cserélni, ha magadnak végzed nagyon vigyázz, amikor az előzőt levakarászod, nehogy a hengerek felé sodord, mindig kifelé!!
A fedélnek semmi baja, csak a tömítést kell. -
negro
őstag
válasz brickm #32295 üzenetére
A gyari beszalito az = utangyartott. Vannak kivetelek mikor meg lehet venni az Original BMW Teile helyett mint pl. ATE vagy Sachs mert majdnem olyan mint a gyari BMW ATE vagy a gyari BMW legnescsillapito ami Sachs (bizonyos tipusok eseten hisz en E39 -bol indulok ki ugye) de ne gondolja az ember ugyan az. En is azt hittem de nem... Egesz egyszeruen a gyari alketreszekre sokkal nagyobb a minosegbeli kriterium meg ha a gyarto ugyanaz akkor is.
Jo pelda, hogy a M52-be gyarilag NGK gyertya van. Lehet kapni bele valo NGK gyertyat ami X ft, meg van a gyari BMW gyertya ami szint ugy NGK amugy de 2X annyi. Na mar most egy atlag gyertya ellettartalma ~50e km. Amit kivettunk gyari sort belole mar 130e futott mar amit en tettem bele es meg ki tudja elotte mennyit. De legyen 150e km-es ellettartalma nekik. Tehet hiaba 2x annyi de 3x tobbet bir. Szoval en ugyhiszem csak a gyari alkatresz. Persze huzos az ara de hosszutavon megeri. De azt is megertem ha vki a 10 eves autoba nem akar 70e forintert lengokart venni szilentel hanem jo a Delphi is vagy Febi 30-ert. Csak utobbi lehet 20e km-se fog birni.
De ezredes megcafol ha hulyeseget irtam volna.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
banana_joe
tag
Sziasztok,
tudtok ajánlani vkit akit ülésfűtéshez megcsinálja a vezetékelést Budapesten?
PSN: bananosjoe84
-
brickm
őstag
Persze az élettartam sokat változott az eredetiekhez képest, mint pl az abs szenzorok, akkumlátorok, amik ugye 18-20 évvel ezelőtt "valahogy" sokkal jobban sikerültek, mint manapság, hiába ugyan az a gyártó.
Én arra gondoltam a gyári beszállítóval, hogy ne az utolsó legolcsóbb alkatrészt vegye oda, amit amúgy is elég ritkán kell cserélni, mert ha a gyári beszállító X évet bír ki ott, akkor a legolcsóbb valszeg szvsz annak felét..vagy annyit se.
Pl légtömegmérőből hiába vesz bosch-t, biztos nem bírja majd 18évig, ahogy nekem bírta a gyári, vagy az akku 18évig, de ha megveszi oda a legolcsóbbat lehet 2 évet se fog bírni. Azt szedheti szét megint, hibakódot törölheti megint, stb. Míg ha vesz egy bosch-t gondolom azért 4-5 évet kibír, vagy ki kéne neki, addigra meg lehet továbbadja az autót így nem lesz rá megint gondja.Futóműalkatrészből se érdemes a leghitványabbat venni, mert azért ne felejtsük el, aki bmw-t vesz nem 40el fog topogni, ha meg kenve van azért kell a stabil, feszes futómű. De nem adnék ki horribilis összeget lengőkarra sem, mert magyar úton 2-3 évnél többet egyiknek sem adok. A gyári E46 M3-ba szerelt se bír látványosan többet, mint az én blisteinem, csak ráadásul 3x annyiba fáj. Poliuretán szilentek jók, nem mennek olyan hamar szét, ellenben szétverik a toroncsapágyat.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz brickm #32298 üzenetére
Sajna ebben van vmi. Regen siman birt egy aksi 10 evet ma mar csak 5. Emlekszem meg az E30 -amra... a gyari aksi 14 eves volt benne mikor meghalt! Ja es meg desztvizes, szoval nem a gondozas mentes... E39-ben 2x csereltem mar 8 ev alatt.
Ma jo kis ido volt ezert bar giccses de lottem kepet.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Darko_addict
őstag
Sziasztok!
Egy 2008-as BMW 525xi LCi (E60)-ről lenne szó, valós ~157.000 km-rel.
A semmiből betámadott egy hibaüzenettel (képek csatolva). Kétszer újraindítottam az autót (kulcs ki-kulcs be szinten), de nem tűnt el. Elindultam vele így és kb. két perc vezetés után megszűnt a hibaüzenet, és a fennmaradó 200 km-es út alatt sem jött újra elő.Valami tippetek, hogy miért jöhetett elő, miért tűnt el olyan gyorsan és hogy később ez jelenthet-e gondot? A hibaüzikor az autó nem volt hangosabb, nem rángatott, nem búgott, minden olyan volt, mint előtte.
Köszi a tippeket!
Don't give up your dreams. Keep sleeping.